Keresés

Részletes keresés

Zoley69 Creative Commons License 2013.07.24 0 0 1430

Persze úgy a legegyszerűbb, de úgy még minimum 1-2 nap mire találok/rendelek belevalót.

Na a szétszedés lesz a másik...

Előzmény: Szere28 (1429)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.24 0 0 1429

Olyan szimering ami bele valo!! 

Szetszeded  es mar is tudod milyen kell bele. Nem elore kell venni hanem szetszedes utan alkatreszt.

Udv!

Előzmény: Zoley69 (1428)
Zoley69 Creative Commons License 2013.07.24 0 0 1428

Üdv.

Nekem a bal első teleszkópomból szivárog és folyik lassan lefelé az olaj!

Milyen szimering kell bele, mit kell még megnézni/cserélni ha szétszedem?

Olajat már vettem bele, de még nem szedtem szét.

zoli812 Creative Commons License 2013.07.24 0 0 1427

Sziasztok.Scarabeo 100 4T(2002) motorombaa hátsó teleszkóp megadta magát,estleg ha valakinek volna kifogástalan állapotban?!Az 50 es Scarabeo hátsó teló nem jó ehez?

Szere28 Creative Commons License 2013.07.23 0 0 1426

Udv!

Hm ez  nem biztos h benzin gond. Ez bizony gyujtas hibba is lehet.  De igy latatlanba megmondani lehetetlen mi lehet a gond. Benzinpumpat ellenorizni ellenorizni h minden cso a helyen van . En ezt tudom mondani ez olyan hibba amit latni kell csak akkor mondhato meg mi a gond.

Udv!

Előzmény: Allbee (1425)
Allbee Creative Commons License 2013.07.23 0 0 1425

Sziasztok!

 

S.O.S segítségre lenne szükségem!

200-as (176) rotax scarámon hengerfejpakolás csere volt. Azóta 70-80-90-es tempónál

elkezd fuldokolni, durrog a kipufogó, ha visszaengedem a gázt abbahagyja.

Előfordul, hogy teljesen leáll.

Azután néhány perc várakozás után újraindul és minden okés.

Alacsonabb terhelésnél /városban lámpától-lámpáig/ minden rendben, de ha hosszabban gyorsan megyek újrakezdi a mókázást.

Olyan mintha magasabb fordulaton nem kapna elég naftát.

- karbitisztítás megvolt,

- gyertya új,

- vákuumcsövek nincsenek repedve/törve

- szűrőt is tettem be, újabb dugulás kizárva!

- levegőszűrő tiszta

 

Segítsetek! Mi lehet a gond?

 

Eldugult a kipu? Membránszivattyú vagy mi a fasz?

 

Lassan már ott tartok, hogy felnyitom az ülést és készítek a tankból egy molotov koktélt:):(

 

 

Szere28 Creative Commons License 2013.07.21 0 0 1424

Udv!

Az is imbuszkulcs kell csak olyan aminek a kozepen van egy lyuk. Venni kell egy olcso keszletett abban van 50 fele. Bemesz egy barkacsaruhazba kapcs olcson. Miutan kicsavartad kicserelheted sima imbusz csavara nem kell vissza tenni. A rugo erore tenyleg jo a merleges megoldas de az csak a vegalas erot mutatja. Vegul is abbol is lehet tudni dolgokat az teny. 

Udv!

Előzmény: peter-71 (1423)
peter-71 Creative Commons License 2013.07.21 0 0 1423

Szia!

 

Köszönöm a kitartó válaszokat, amiben még az sem akadályoz meg, hogy a legutóbbi alkalommal elfelejtettem a Scara típusát megadni .-)

Mérlegen összenyomtam a kontrasztrugót és amikor koppant, akkor ránéztem a display-re, ami 27,1 kg-ot mutatott. Az egyik forgalmazó útmutatása alapján jártam el, majd belinkelem.

Nyilván ez egy sufnituningos módszer, no dehát ez áll rendelkezésemre.

 

Közeben kicsit Forest Gump-osan ha már leszedtem ezt, akkor azt is leszedem és jelenleg itt tartok. (A szerzon közepén.)

Egyébként nagyon logikusan van összepakolva a szerkentyű, a tankot is seperc alatt le lehet dobni, ....stb.

 

 

De megakadtam. A karbit tisztítás céljából leszedtem és nézem, hogy a szívócsonk a tövénél erősen megrepedt. Ez gondolkozás nélkül csere. Igen ám, de milyen kulcs kell ehhez a két 5-ös imbuszon kívül? A csavar közepén van valami csapféle. Ez valami gyári biztonsági csavar?

 

 

Hogy hívják azt a szerszámot amivel le tudom szedni?

 

Köszi, üdv.:

Péter

Előzmény: Szere28 (1422)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.21 0 0 1422

Udv!

Mindket marka jo. Van h az rms nem gyart hanem csak ujra csomagol van h gyari alkatreszt. Egyebkent tavolkelet gyarto. H melyik rugo nem tuning inkabb kerdezd azt ahol veszed. Ja es nem kilora adjak meg az eroseget. Szoval a szobaimerlegen lemeres sokat nem er. A rugokaraktert nrm ez hatarozza meg h h a legjobban osszenyomt alapotott hany kg-nal eri el.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1421)
peter-71 Creative Commons License 2013.07.20 0 0 1421

Szevasztok!

 

Már káprázik a szemem a sok keresgéléstől. A DR és/vagy az RMS véleményetek szerint megbízható termékek?

Az olasz csibészek jóvoltából bekerült kontrasztrugóm -amit az imént kiszedtem- 110 mm és fürdőszobamérlegen ~27,1 :-) kg-os.

Meg tudjátok mondani milyen paraméterekkel rendelkezik a gyári tuningmentes rugó?

 

Üdv.:

Péter

wakond83 Creative Commons License 2013.07.20 0 0 1420

igen, az a bontós.

 

 

Előzmény: mahoni525 (1418)
konyi79 Creative Commons License 2013.07.20 0 0 1419

Sima menetes, csak ki kell lazítani a szorítócsavart, ami elfordulás ellen fogja.

Előzmény: Zoley69 (1416)
mahoni525 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 1418

Természetesen 10.000 Ft-ért én is vennék egy Bitubót, de az új árát nem tudom kifizetni.

A fickó akitől vetted az a Tököli bontós gyerek?

Előzmény: wakond83 (1415)
mahoni525 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 1417

Én nemrég vettem ki sima jobb menetes.

Előzmény: Zoley69 (1416)
Zoley69 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 1416

Üdv.

A Scarámon ki akarom cserélni az első gumit.

De nem tudom kitekerni az első inbusz kulcsos tengelyt!!!

Sima menetes?

Van valami trükkje hogy jön ki?

 

 

wakond83 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 1415

ugyan az volt a bajom vele, mint Neked.

vettem hozzá körmöskulcsot, de már nem lehetett feszíteni.

nagyon drága a Bitubo, de megéri, én 10 pénzért vettem bontottan.

ha érdekel megadom a srác számát akitől vettem.

bár azóta sem láttam bontott eladót.....

Előzmény: mahoni525 (1414)
mahoni525 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 1414

A sima gyári gátlóval neked milyen volt ?

 

Az baj a Bituboval, hogy méregdrága. Te mennyiért vetted?

Előzmény: wakond83 (1413)
wakond83 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 1413

Vegyél bitubo márkát.

nekem bevált félig feszítve is.

összsúj ugyan az kb. 180kg 2 személyre.

Előzmény: mahoni525 (1412)
mahoni525 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 1412

Srácok már egyszer kérdeztem, de adott egy 2005-ös 250 cm3 Scarabeo gyári gátlóval.

 

Két személlyel ( a két személy kb 180 kg) a legjobban megfeszíetett rugóval is felkoppan már kis kátyúval is. Egy személlel nincs gond.)

 

Ez normális?  Gyári új gátlóval jó lesz?

 

Az akarom elkerülni, hogy veszek egy új gátlót és azzal is ugyan ilyen rossz marad a csillapítás.

 

köszi

Szere28 Creative Commons License 2013.07.18 0 0 1411

Udv!

A kuplung meg jonak tunik a rugom meg nagyon tuning. Az elso vario cserevel meg un szijal es gyengebb rugova szerintem csodas lesz szamodra.

Udv!

Előzmény: peter-71 (1410)
peter-71 Creative Commons License 2013.07.18 0 0 1410

Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszodat!

 

A kuplungon 3-4 mm vastag lehet a tapadóréteg.

 

http://kepfeltoltes.hu/view/130718/433549763001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130718/148676841002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130718/1326918577004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130718/970053791005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/130718/20464549006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Akkor csak a rugókat kell kicserélnem alap erősségűre.

 

Különösen köszönöm, hogy nem a többi fórumon szokásos olvass vissza kétmillió hozzászólást felszólítással utasítottál rendre.

 

Üdv.:

Péter

Előzmény: Szere28 (1409)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.18 0 0 1409

Udv!

A variatoron ne cserelj csuszkat meg ilyeneket ha ott hullamos ahol a szij fut. Vegyel egy komplett elso variot kulso tarcsavar. Szijbol valami markasabbat vegyel dayco meg ilyenek. Nonem vagy soha nem halotatt ne vegyel. A kuplungot igy nem tudo. Megmondani h jo e latszik a femhez kepest mennyit kopot. Ha nagyon egy sikban van csere. A fogaslerek holtjatekal ne foglalkoz nincsen ertelme.  Rugobol gyari erosegut kel venni nem kell itt pluszosat venni. 

Udv!

Előzmény: peter-71 (1408)
peter-71 Creative Commons License 2013.07.18 0 0 1408

Üdvözletem Fórumtársak!

 

Nem bírtam tovább és ma szétszedtem a hajtást a Minarelli blokkos Scarámban.

Ahogy korábban írtam, csak bömbőltetve lehetet vele megindulni, igaz akkor kilőtt mint a golyó.

Azt szeretném ha normálisan viszonylag alacsony fordulaton megindulna, fene bánja, ha ez a gyorsulás rovására megy.

 

Szóval a vártnak megfelelően a következő látvány fogadott:

  • csúszkák szétkopva (csere)
  • görgők szögletesek,(csere)
  • külső ékszíjtárcsán látszik, hol működött legtöbbet (középtájon) (tárcsa csere)
  • ékszíj kivállasodva, meggyötörve. (ékszíj kuka)

 

Aztán a kuplung: nagyrugó fehér, kisrugók pirosak. Olasz fiú egy kicsit felkeményítette. A harang belseje kissé cérnás, de nem vállas.

Maradhat, vagy új állja a helyét? A pofákat nem rakom vissza mert azok kaptak rendesen. Vagy mondjátok ha nincs igazam. menyi a minimális ferrodo vastagság? Az átmérő 107, gondolom ez maradhat. láttam van 105-ös, 107-es. Ez megint csak tuningolás kérdése, vagy különböző méretekkel szerelték a gyárban?

 

Tudja-e valaki, hogy a véghajtásnál mennyi lehet a foghézagból adódó holtjáték? Nyilván ezt agy nehezen lehet meghatározni, talán látni kellene, de ha megmozgatom akkor kb. 1-2 fokot mozog és egy nagyon picit kopok, tengely nem lók, kerék nem lóg...

Főtengelyen semmi aggasztót nem látok. Mit érdemes még ilyenkor ellenőrizni, hogy tényleg ne kelljen egy darabig hozzányúlni?

 

Illetve hogyan tovább alkatrész ügyben? Gyári állapotúra szeretném állítani, mit javasoltok hozzá. (márka, forrás, ...stb)

 

Rengetek tudásanyag van a neten, de ez egyben össze is zavarja az ember fiát :-)

 

Üdvözlettel:

Péter

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.17 0 0 1407

köszönet.

Előzmény: Szere28 (1404)
konyi79 Creative Commons License 2013.07.17 0 0 1406

A kerék és a meghajtó között csak egy vékony filc van, azt megitattam kevés olajjal nem az ad hangot. Maga a meghajtó állórészéhez ér hozzá néha a forgórész, az hallat magáról. Miért nem tudom mert gyári, nem feszül, nem szorul. 

Előzmény: Szere28 (1405)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.17 0 0 1405

Udv!

Hat agyon zsirozni nem kellet volna csak finoman. De en nem hiszem el h nincsen valami szimering feleseg a kerek egy km orameghajto kozt. Mert majd minden motornal van legalabb egy gumigyuru. Nincsen azzal gond h csak egyim oldalt va  rugo es a masik a csillapitas. Sok motoron csak egy rugo van. Az h nincsen osszeepitve a rugoval az lenyegtelen. Lenyeg h legyen mert csillapitas nelkul eletveszelyes motorozni. Mert elpattog a kerek az utrol. Es bizon kerek erot csak akkor lehet atvinni ha erintkezik a talajal. Ha elpattog akkor bizony bajok vannak.

Udv!

Előzmény: konyi79 (1402)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.17 0 0 1404

Udv!

Igy a szivatora gyanakodnek a tobbit is meg kell nezni mert bizony azok is tudnak idoszakos hibat produkalni.  Pontos diagnozint seha ne varj egy forumtol. En ha latom a motort altalaban 10 perc alatt mondok egy kronkret hibbat meg. Ambar volt h tobb ido volt. kerdes miben kell a hibat megmondani ey mennyire lehet a dolgokhoz hozza ferni.

Udv!

Előzmény: Törölt nick (1403)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.17 0 0 1403

"Valamint menetközben is csinálja néha"

 

IS.  így megvan ?

 

A feeling meg az, mintha egy láthatatlan kéz középfinoman húzná a gázkart.Képzeld el ezt sztenderen - meg menetközben.

Hideg indításnál most már mindig csinálja. S régebben nem csinálta, legalábbis nem ennyire.

Előzmény: Szere28 (1401)
konyi79 Creative Commons License 2013.07.17 0 0 1402

Telenyomtam zsírral, most nem csikorog (spirálos). Ellenben első út után tiszta kula a felni. Ha lemosom ne szórja tele, akkor meg megint majd csikorog :-( . Tiszta dráma.

Ha gyári állapotában bírja a teló, csillapítás nélkül még jobban kellene. Hisz most neked akkor nincs ami a tengely másik végét próbálja megállítani a mozgásban. De fentertom, hülye megoldás. Miért nem lehet egy normál iker-teleszkóp? 

Előzmény: NDani (1396)
Szere28 Creative Commons License 2013.07.17 0 0 1401

Udv!

Hidegen a szivato mrgemeli az alapjaratott. Aztan mikor lezar akkor meg vissza esik a fordulat. Ebben semmi ordongoseg nincsen. ez mondhatni igy termeszetes. Nem mindegy am h irod le a jelenseget mert a masik hozzaszolasnal ugy lehetet erteni h minden inditasnal meg h mindig csinalja vagy h melegen is idonkrnt elo jon. Mert egyaltalan nem mindegy mikor csinalja. Fogalmaz legkozelebb pontosabban h csak hideg motornal csinalja aztan megszunik. Mert arra azt mondtam volna ezzel semmi baj olyannak kell lennie.

Udv!

Előzmény: Törölt nick (1400)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!