a javítás márkaszervízben történt,és pont a B oszlop és a küszöb találkozásánál,feljebb már nem nyúltak hozzá...
azt én se tudom,miért csak ennyit tekertek,lehet valamit garanciába akartak javítani,2013.09.hó-ban 151.000 km-nél járt,11.hóban járt le a TÜV,tehát havi 7500km-el számoltam(ennél több tuti nem volt),így jött ki a max. 25000 tekerés,mert most óra szerint 140.980-nál van...
adtam rá egy 3,7 milliós ajánlatot,aztán majd kiderül
10 évig elvoltam benne, bár akkor még nem hordtam a gyerkőcöket suliba, csak ketten jártunk vele, legtöbbször pedig én egyedül. (teljesen hátra tudtam tolni az ülést.)
Akkoriban is utáltam, hogy le kell vennem a kabátot mielőtt beülök, de ez volt. Egyhuzamban levezetett távolság max. 20-30km volt.
A nagy autót hosszú utakra használom/használjuk. Általában négyen utazunk. Lányom úgy nől mint ha muszáj lenne, lassan utolér.
Imádunk kocsival nyaralni menni, utazgatni mindenfelé. 1200-1400km odaút nem probléma.
"még véletlenül meg találnálak bántani, pedig véletlenül sem szeretném ezt tenni."
Nagyon messze vagy Te még attól. :)
"Az autók az elvárásaidhoz képest kicsik, ezt is értem egy ideje."
Így pontos: Az autók a méretedhez képest kicsik, ezt is értem egy ideje. Szerintem a lényeget még mindig nem érted.
"(zárójel 1: nem, szerintem sem az O3 a méret, és minőség csúcsa, éppen csak nagyon jó választás a hétköznapokra a magamfajta egyszerű hétköznapi embernek)"
Nekem így pontos: nem, szerintem sem az O3 a méret, és minőség csúcsa, éppen csak nagyon jó választás a hétköznapokra a magamfajta átlagos magasságú/testalkatú embernek)
Érthető, és ha ténylegesen így kisarkítjuk a dolgokat, akkor el is tudom fogadni.
De, mint ahogy előbbi hsz-ben írtam, neked most mások a nézőpontjaid, mert 10 évig még az F1-ben is elvoltál, pedig ha valami, az aztán különösen nem egy táncterem. És telhesen rendben is van, hogy olyasmire vágysz amire szeretnél, az ellenkezője lenne inkább a baromság.
Ugyanez a cég pár évvel ezelőtt, amikor úgy gondoltam én is, hogy lehet nálunk normális minőségű használt autót venni, el akart nekünk adni egy O2-t, ami szerintük teljesen újszarű, és 100e km-t futott.
Az autónak egy ép eleme sem volt, szanaszét volt kopva belül az egész, és még a DSG váltó gombja is el volt kopva (!!!)
Egy héttel később megrendeltük ugyanazt a kiépítést újban.
Még az is lehet, hogy félreértjük, és ez csak az egyik remek marketing megoldás az új autók értékesítésének fellendítésére.
Látom, hogy nem érted vagy nem akarod érteni se a viccet, se a szarkazmust, majd nem fogok Citigós hasonlatokat felhozni, meg egyáltlaán semmilyet se, még véletlenül meg találnálak bántani, pedig véletlenül sem szeretném ezt tenni.
Meg azt is látom, hogy a probléma a viszonyítási pont. Az autók az elvárásaidhoz képest kicsik, ezt is értem egy ideje.
De mert igazából kedvellek, és tényleg még véletlenül sem akarlak megbántani, inkább csak maradjunk annyiban, hogy nagyon sok sikert kívánok neked egy, az elvárásaidhoz, és a lehetőségeidhez is megfelelő méretű, és minőségű, árban megfelelő autó megtalálásában.
(zárójel 1: nem, szerintem sem az O3 a méret, és minőség csúcsa, éppen csak nagyon jó választás a hétköznapokra a magamfajta egyszerű hétköznapi embernek)
(zárójel 2: és nem, még mielőtt bárkinek is úgy tűnne, egyáltalán nem akarlak/akartalak semmilyen mérettel, adattal, márkahűsággel befolyásolni, mert egyáltalán nem érdekes számomra, hogy kodát, Audit, Hummert vagy Krazt kívánsz vásárolni)
Az előző kiszemelt egy B7 Passat volt,még a munkalapokat is megmutatták,amiket a szervízben készítettek.
Állítólag(a csávó azt mondta nekem),hogy az a fényszóró probléma valami típus hiba,valami gumi lófasz engedi át a vizet(sérülés tényleg nincs a fényszórón).Ez tényleg így van,vagy csak kamuzott?
Mondjuk,ha megveszem,akkor odamegyek vele a kézimosóhoz,aztán 200 Ft-ért megküldöm 3 percig vízzel :-D
Autócsere előtt állok és képbe került egy Skoda Superb 1.9 pdtdi (105Le).
Az autó 2006-os évjáratú, ha jól tudom megítélni még facelift előtti (pl. a hátsó lámpa még nem a jellegzetes "C" alakot formázza fehéren).
Szeretném megkérdezni,hogy mire figyeljek nagyon oda az autó átnézésekor, milyen típushibák, komolyabb problémák lehetnek vele, mik a gyengéi, ez még a sok lengőkaros futóművel szerelt típus-e,stb.
Közel 300.000 Km-t futott,tehát nem új autó,ám nem szeretnék belefutni egy nagyon leharcolt példányba, esetlege általam elsőre nem észrevehető problémába.
Esetleg keresném még az autó eddigi tulaját, a rendszáma : KRA-144
Vagy csak nem akart belátni... bár, nem hiszem, hogy pont neked nem mondtak volna igazat.
Szerencsére nem volt rá szükségem, de amikor a kedvenc francia márkám összelinkelte a számítógépeit, csináltunk egy felmérést, hogy a többi importőr hogy áll. Én ekkor kaptam azt az infót, hogy a PoHu-nak nincsen ilyen rendszere.
Vagy csak nem akart belátni... bár, nem hiszem, hogy pont neked nem mondtak volna igazat.
Nekem évekkel ezelőtt említette egy beszélgetésben egy szalon "hálózat" névadó tulajdonosa, hogy már akkor több éve lehetőség volt lekövetni minden európai márkaszerviz bejegyzéseit VIN szerint... így emlékeim szerint ezek alapján kijelenthető, hogy már legalább 10 éve működik ez a lehetőség.
Azután persze lehet, hogy nekem nem mondott igazat...
A szervízkönyv nem tűnik haknisnak,a skoda márkaszervíz belelát teljeskörűen a külföldi előéletbe,még a munkalapokba is.Délután minden kiderül,majd beszámolok róla.
Nézdd meg, hogy a szervízkönyvet nem tök ugyanazzal a tollal, ugyanazzal az aláírással, pecséttel töltötték-e ki. Azt nem tudom, hogy bele lehet-e látni a külföldi rendszerbe Magyarországról.
Köszönöm a válaszodat!A bal első lámpát azért nem is írtam,mert azt az eladó kicseréli,be van ázva+ a trafó kuka,atöbbi része működik.Az óra szerint 140.000 km van benne,a szervízkönyvben is arányosan oszlik el ez a futás,majd kiderül a skodánál a valóság...