Nem értek egyet a bravo fikázással.Sosem lesz ennyi pénzért ilyen faxa autóm többet.Nekem 104 e km alatt volt egy tömbszelence, egy bilincs csere vizfolyás okán.75 e km nél vezcsere pumpával 1ütt a 120e gyári helyett.Eladás előtti napon akksi csere.....Ennyi Olaj,szűrők,gyertya ezenkivül.6,1 átlagfogyi e távra.....
Jah, az ilyen dolgokat sajnos el tudom képzelni, nekem is van / volt ilyen ismerősöm. Van, aki szerint a sportnál is használ, és eszerint él is vele... :-( Bár ott legalább nincs alatta egy "tehetetlen tonna".
73000 km-után összegezve, nekem pl, víz problémám "még" nem volt, a távirányítóm új fajta és probléma mentes. Napi, minimum 2x20 km-ert használom, és van ülés fütésem, ezért a melegedési probléma nem érint. A vezérműszij állapotáról nem tudok nyilatkozni, mert nem nézettem még. Szvsz, 60-e előtt cserélik az átverés......
A futómű hidegben ropog. Az egyik céges GP-nek tavasszal ugyanezt a hangot megnézettem, és a túl szoros stabpálca okozta ezt a hangot. Csere után a kezembe adták a stabpálcát, nagyon szorosan (ropogva) mozgott, persze csak hidegben.
Vágére a feketeleves: nekem is volt szellőző rendszer szervo motor csere, és a legjobban fájó, gari után a búgós váltó csapágy csere.
Jó tanács: ha nehezen indul a verda, rakj egy tank benzinhez egy fakon STP injektor tisztítót! Garantált, hogy 100 km után sokkal könnyebben indul.
Néhány hete a 80 ezer km-es és 3 éves dizli Scudonkat EGR szelep hiba miatt Debrecenből tréleren kellett hazahozni. Értitek, egyszer csak nem megy tovább és nem két sarokra vagy...... Na ez a gáz nem a többi. Tudom, tudom, a váltó ne búgjon a stabpálca ne nyekeregjen:)))
egyetertek. apro dolgok mindig vannak, lesznek, ha mas nem, egyszeruen a hasznalatbol adodoan. a tenyszeru hibakrol meg ha szo esik akkor az sem ordogtol valo. :) meg kell oldani vagy ha nem tetszik, fel kell gyujtani. esetleg eladni! :)
Szerintem a kritikai megfogalmazások elmaradásának egyik oka, hogy az a pár ember aki ide írogat már leírta amit akar. A másik meg az, hogy nem szabad össze keverni a jogos kifogásokat az ésszerűtlen panaszokkal, ilyen pl.: a belső tér zörgése ami sokkal inkább a felhasználás módja (padkán sűrű parkolás) okoz mint a gyári összeszerelés.
A bravo egy szerethető autó szerintem ami nekem például fontos. Ha pedig szeretem akkor nem kritizálom minden aprósággal, és pláne nem várok el tőle olyat amit a kategória nem tud.
van is ilyen. "odaat" a minden elektromos szarral felextrazott (pl duallogic, de kicsit ironikusan mondom ezt inkabb, mert olyan marha sok extra ugye nincs) puntoba a nagy fogyasztok ellenere is a szokasos aksit, generatort raktak bele. meg is lett az eredmenye. nyafogas - jogosan.
dehogyis, ezek tenyek. messze nincs itt ezekrol a hibakrol annyi szo. az mas kerdes, hogy valamiert hamarabb esik szo az elegedetlen dizel meg szivobenzinesek velt elegedetlensegerol, "bujkalasarol". :D
furcsa, hogy a vezermuszijat emeled ki, mert ez volt az amire irtuk, hogy az annyi ido utan mar "cseres" egyertelmuen.
e-futes: dizliket mondtam, egyebkent pl franciaknal nemelyik alaparas. olasznal meg dizliknel felaras, bar lehet benzinesnel. es mint irtam, sokat segitene. nem kell ebbe belelatni amit nem irtam! :D
Sziasztok! A víz lassú melegedéséről annyit megjegyeznék, hogy ugye a teljesítmény növelés miatt azt a három! liter olajat valaminek hűteni kéne. A Fiat víz-olaj hőcserélőt alkalmaz ami ugye jól jön, mivel hidegindítás után hamarabb melegedik fel az olaj, viszont a víz nem túl gyorsan éri el az üzemi hőfokot. Teljes élettartamban nagy jelentősége van a gyors olaj üzemi hőfoknak, és a nagy terhelések miatti gyors visszahűtésre.
Sajnos kellemetlen velejárója, hogy kicsit később fűt.
Amíg rólunk nincs ilyen cikk, sehol sem vagyunk a huligán skálán... :-) De azért nem bánom, bár mondjuk a kereskedő köz fényes nappal történő "kiautózása" sem mindig okos dolog. ;-)
Én be sem szoktam kapcsolni a fűtést, amíg nem mozdul meg a vízhőfok mérő... Kivéve, ha párás, persze. De utána sem fűt jól. Az előző autóm, a 2 lityis szívó sokkal jobban (hamarabb) fűtött.
Na itt a fikázás tipikus esete... :-D
"igenytelen muanyagra huzott anyag."
Ha le van burkolva anyaggal, akkor milyen relelevanciája van a burkolat alatti műanyag igényességének?
:-DDD