Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130563

sajnos ez az origi meret...

Előzmény: bajan122 (130562)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130562

Nagyobban nincs meg véletlenül a kép?

Előzmény: -ikszipszilonze- (130559)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130561

bocs off lemaradt

Előzmény: bajan122 (130560)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130560

hiányoltad a dízelt, hát itt van egy:

http://www.youtube.com/watch?v=5VrW0IWNPWE

:-)

Előzmény: -ikszipszilonze- (130559)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130559

carcass! van ilyen teleszkopos tukrod meg valami jol rogzitheto lampad? ha beneznel a gazpedaltol jobbra, ezeket kene beloni.

 

elvileg a legalso csinalja a bal oldali legkeverest.

 

ezeket a fogaskerekeket kene megtalalni es beloni igazan, ezeket mozgatva te is tudod manualisan allitani a legkeverest.

 

 

egyebkent kizartnak tartom, hogy aki mar valaha is legalabb 1x szedett szet kozepkonzolt, az ne tudna 1 perc alatt ezt neked megcsinalni.

giuliettafan Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130558

 

Nem értek egyet a bravo fikázással.Sosem lesz ennyi pénzért ilyen faxa autóm többet.Nekem 104 e km alatt volt egy tömbszelence, egy bilincs csere vizfolyás okán.75 e km nél vezcsere pumpával 1ütt a 120e gyári helyett.Eladás előtti napon akksi csere.....Ennyi Olaj,szűrők,gyertya ezenkivül.6,1 átlagfogyi e távra.....

mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130557

hibáihoz

Előzmény: mcI_2.0 (130554)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130556

hibáihoz

 

Előzmény: mcI_2.0 (130554)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130555

Jah, az ilyen dolgokat sajnos el tudom képzelni, nekem is van / volt ilyen ismerősöm. Van, aki szerint a sportnál is használ, és eszerint él is vele... :-( Bár ott legalább nincs alatta egy "tehetetlen tonna".

 

Előzmény: Realtukko (130548)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130554

Mi köze a laptopnak a kocsi hibáioz, s főleg miért kérsz értük bocsánatot?

Előzmény: seewer (130552)
seewer Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130553

Sokba került a váltó javítás, da azért még nem haragszom rá.

Előzmény: bajan122 (130551)
seewer Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130552

Bocs a hibákért laptopról írok:-)

bajan122 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130551

Mintha az én autómat írtad volna le.

Előzmény: seewer (130550)
seewer Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130550

73000 km-után összegezve, nekem pl, víz problémám "még" nem volt, a távirányítóm új fajta és probléma mentes. Napi, minimum 2x20 km-ert használom, és van ülés fütésem, ezért a melegedési probléma nem érint. A vezérműszij állapotáról nem tudok nyilatkozni, mert nem nézettem még. Szvsz, 60-e előtt cserélik az átverés...... 

A futómű hidegben ropog. Az egyik céges GP-nek tavasszal ugyanezt a hangot megnézettem, és a túl szoros stabpálca okozta ezt a hangot. Csere után a kezembe adták a stabpálcát, nagyon szorosan (ropogva) mozgott, persze csak hidegben.

Vágére a feketeleves: nekem is volt szellőző rendszer szervo motor csere, és a legjobban fájó, gari után a búgós váltó csapágy csere.

Jó tanács: ha nehezen indul a verda, rakj egy tank benzinhez egy fakon STP injektor tisztítót! Garantált, hogy 100 km után sokkal könnyebben indul.

 

Néhány hete a 80 ezer km-es és 3 éves dizli Scudonkat EGR szelep hiba miatt Debrecenből tréleren kellett hazahozni. Értitek, egyszer csak nem megy tovább és nem két sarokra vagy......  Na ez a gáz nem a többi. Tudom, tudom, a váltó ne búgjon a stabpálca ne nyekeregjen:))) 

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130549

egyetertek. apro dolgok mindig vannak, lesznek, ha mas nem, egyszeruen a hasznalatbol adodoan. a tenyszeru hibakrol meg ha szo esik akkor az sem ordogtol valo. :)  meg kell oldani vagy ha nem tetszik, fel kell gyujtani. esetleg eladni! :)

Előzmény: bajan122 (130547)
Realtukko Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130548

Láttad volna, mi ment ott éjszaka.

Mewo Úrral még karambolt is láttunk ott élőben. Szerintem a résztvevők fele beszívva, berúgva ment oda... 

Előzmény: mcI_2.0 (130538)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130547

Szerintem a kritikai megfogalmazások elmaradásának egyik oka, hogy az a pár ember aki ide írogat már leírta amit akar. A másik meg az, hogy nem szabad össze keverni a jogos kifogásokat az ésszerűtlen panaszokkal, ilyen pl.: a belső tér zörgése ami sokkal inkább a felhasználás módja (padkán sűrű parkolás) okoz mint a gyári összeszerelés.

 

A bravo egy szerethető autó szerintem ami nekem például fontos. Ha pedig szeretem akkor nem kritizálom minden aprósággal, és pláne nem várok el tőle olyat amit a kategória nem tud.

Előzmény: -ikszipszilonze- (130541)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130546

Meg azért is, hogy miért kerül többe az akku a bravoba mint más hasonló autóba...

Előzmény: seewer (130542)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130545

legyutt. install aztan nezem.

Előzmény: -ikszipszilonze- (130530)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130544

az tuti. :)

van is ilyen. "odaat" a minden elektromos szarral felextrazott (pl duallogic, de kicsit ironikusan mondom ezt inkabb, mert olyan marha sok extra ugye nincs) puntoba a nagy fogyasztok ellenere is a szokasos aksit, generatort raktak bele. meg is lett az eredmenye. nyafogas - jogosan.

Előzmény: seewer (130542)
seewer Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130542

E-fűtés széria lenne, akkor most mindenki nyafogna, hogy napi nyóc kilóméter után , miért halott egy hároméves akkumulátor:-)

Előzmény: -ikszipszilonze- (130540)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130541

remeket latsz vinjo! :) fikaremeket! :DD

itt pont az volt a lenyeg, hogy sokszor nuansznyi kulonbsegek vannak csak (karpitozas, 1-2 bitulap, stb), es megis, mennyit er!

Előzmény: vinjo (130536)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130540

dehogyis, ezek tenyek. messze nincs itt ezekrol a hibakrol annyi szo. az mas kerdes, hogy valamiert hamarabb esik szo az elegedetlen dizel meg szivobenzinesek velt elegedetlensegerol, "bujkalasarol". :D

furcsa, hogy a vezermuszijat emeled ki, mert ez volt az amire irtuk, hogy az annyi ido utan mar "cseres" egyertelmuen.

 

e-futes: dizliket mondtam, egyebkent pl franciaknal nemelyik alaparas. olasznal meg dizliknel felaras, bar lehet benzinesnel. es mint irtam, sokat segitene. nem kell ebbe belelatni amit nem irtam! :D

Előzmény: vinjo (130531)
seewer Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130539

Sziasztok! A víz lassú melegedéséről annyit megjegyeznék, hogy ugye a teljesítmény növelés miatt azt a három! liter olajat valaminek hűteni kéne. A Fiat víz-olaj hőcserélőt alkalmaz ami ugye jól jön, mivel hidegindítás után hamarabb melegedik fel az olaj, viszont a víz nem túl gyorsan éri el az üzemi hőfokot. Teljes élettartamban nagy jelentősége van a gyors olaj üzemi hőfoknak, és a nagy terhelések miatti gyors visszahűtésre.

Sajnos kellemetlen velejárója, hogy kicsit később fűt.

mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130538

Ladások, ez nem menő, ez gáz

 

Amíg rólunk nincs ilyen cikk, sehol sem vagyunk a huligán skálán... :-) De azért nem bánom, bár mondjuk a kereskedő köz fényes nappal történő "kiautózása" sem mindig okos dolog. ;-)

mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130537

Én be sem szoktam kapcsolni a fűtést, amíg nem mozdul meg a vízhőfok mérő... Kivéve, ha párás, persze. De utána sem fűt jól. Az előző autóm, a 2 lityis szívó sokkal jobban (hamarabb) fűtött.

 

Rémlik a neve valahonnan... Majd rákeresek. :-)

Előzmény: Realtukko (130486)
vinjo Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130536
Na itt a fikázás tipikus esete... :-D
"igenytelen muanyagra huzott anyag."
Ha le van burkolva anyaggal, akkor milyen relelevanciája van a burkolat alatti műanyag igényességének?
:-DDD
Előzmény: -ikszipszilonze- (130528)
vinjo Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130535
Ezzel nagyon egyetértek
Előzmény: bajan122 (130525)
vinjo Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130534
De bizony volt. Olyan dolgok is bekerültek a listába, amelyek egy problémamentes autónál meg sem lettek volna említve.
Előzmény: -carcass- (130524)
gambl-R Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130533

Én konkrétan dolgoztam.

Előzmény: zgi521 (130512)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!