Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.29 0 0 14029

Holnap viszont még valamit kipróbálok, mivel nincs fent pár alkatrész amitől elképzelhető, hogy a két fogaskerék eltolva van egymástól és eredményezi ezt a pontatlanságot. Mivel ferde fogazásról beszélünk és előfordulhat, hogy a vezérműtengely fogaskereke nincs pontosan vonalba a főtengelyével

 

Német fórumon hasonlóról tárgyaltak anno: http://landwirt2komm.forenworld.at/viewtopic.php?f=9&t=1578

Előzmény: Törölt nick (14028)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.29 0 0 14028

Lendkerék itt jelzésen van, erre a fogaskerék ezt mutatja:

    - épp egy paraszthajszállal de feljebb van a fogaskerék jelölés mint a blokkon lévő

De ha ezt a paraszthajszálat korrigálom akkor a lendkeréken így néz ki a jelölés:

 

Úgyhogy szerintem ez nagyon nincs a helyén. 

Előzmény: triplaharom (14027)
triplaharom Creative Commons License 2016.12.29 0 0 14027

Forgasd szelepváltáshoz és nézd meg a FH jelzést a lendkeréken.

Előzmény: triplaharom (14026)
triplaharom Creative Commons License 2016.12.29 0 0 14026

Annyira nem lehet kopott a vezérlésnél.

Előzmény: Törölt nick (14025)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.29 0 0 14025

Hát... nem tudom eldönteni egyenlőre. Most vagy az a helyzet hogy kopott a motor és ezért nem annyira pontos ez a jelzés, de elképzelhető, hogy egy fogaskerék fokot módosítok rajt akkor még rosszabb lesz csak, mert lehet ez a jó.

Előzmény: triplaharom (14024)
triplaharom Creative Commons License 2016.12.29 0 0 14024

Az 1 fok az nem túl veszélyes, az 1 fog az már inkább lehet sok. (:-)))

Előzmény: Törölt nick (14023)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.29 0 0 14023

csak sajnos egyik sem az igazi... viszont most este még gyorsan feldobtam a lendkereket, de ahogy nézem egy fokkal valahogy csak el lett csúszva a dolog, úgyhogy lendkerék le, főtengely ki és egy fokkal odébb tenni a vezérlést.. Miért nem pontozták meg a gyárban... Így csináltam egy fölös pár munkaórát magamnak most... :(

Előzmény: triplaharom (14014)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.29 0 0 14022

Fontos hogy inkább szinterfém kuplung tárcsát tegyél bele, mert a fekete gumis szerű ferodols tárcsa nem sokat ér, nem ragad megfelelően, tán vagy 6 kertet bírt az enyémben azóta csúszik ha nagyobb terhelés éri ! A másik fontos dolog amikor cseréled a tárcsát először próbáld fel a tengelyekre mindkettőt, ha szoros a közepe, ki kell reszelni a szorulást okozó részeket, hogy könnyedén járjon másként nem old el, nem tud odébb csúszni a nyeles tengelyen és újra recsegni fog a váltás ! Én is így jártam ! Könnyedén csúszkálnia kell a nyelestengelyen a tárcsáknak !

Előzmény: ZetorZsolt (14021)
ZetorZsolt Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14021

Enyém nagyon füstöl már (.de kuplugozni kéne tavaszig mert alig lehet sebességet váltani. Amúgy ez is 30as csak 4hengeres a motorja

Előzmény: kavicsos64 (14018)
ZetorZsolt Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14020

Szántáskor kicsit hangos volt de másnapra elmúlt a nagyot hallás :).Nem tudom milyen kipufogó volt mert találtam. Később kiégett a belsejében valami na akkor alapjáraton meg kellett bolondnak rajt.

Előzmény: kavicsos64 (14019)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14019

Ezen a k-25 -n minek a kipufogója volt ? Nem volt hangos !

Előzmény: ZetorZsolt (14016)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14018

Ez mondjuk már régi videó azóta már szebb mint itt és nem is pöfög mint a filmen ,az azért készült hogy hát ha mond rá valaki valamit mi az oka a füst pamacsnak ! De az adagolós megfejtette !

Előzmény: ZetorZsolt (14016)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14017

Úgy van-volt már ! De most vissza raktam a vagoner hangtompítót ezzel sokkal csendesebb !

Előzmény: ZetorZsolt (14016)
ZetorZsolt Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14016

Akkor szevasz márkatárs!👋👍:-)

Szépen duruzsol a 3hengeres.

Nekem egyenlőre csak a régi gépemről van videó. 

Kár hogy olyan messze vagy odaadnám a szikrafogót kipróbálni.Ha sokat megyek én is füldugóval támadok.Esetleg told meg a kipufogód és előre nézzen a pipa. 

Előzmény: kavicsos64 (14013)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14015

Akkor az szívás ! Igazi fejtörő és szerelési gyakorlat !! Érdemes a szerelés korai fázisában mindent lejátszani ,hogy jól van-e !

Előzmény: triplaharom (14014)
triplaharom Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14014

Vannak olyan alkatrészek(főtengely, vezérműkerék, egyebek), amiket több típusú motorba is szereltek, ezért lehet rajtuk több jelölés is. Csak ki kell választani az igazit.

Előzmény: Törölt nick (14005)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.28 -1 0 14013

Akkor szevasz márkatárs !! Ez meg én vagyok! És még Zsolti is vagyok Hhiihihihihihi

ZetorZsolt Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14012

Na még egy utolsó 

Előzmény: ZetorZsolt (14010)
ZetorZsolt Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14011

 hiba az én készülékemben volt 

Előzmény: kavicsos64 (14009)
ZetorZsolt Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14010

 

Előzmény: ZetorZsolt (14008)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14009

Nem látom a képeket !

Előzmény: ZetorZsolt (14008)
ZetorZsolt Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14008

Szép idő volt ma,kihasználtam.Szántogattam.

A gép sárkány 

kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14007

Az nem tudom mi lehet, amit én irtam az kb 15 fok szokott lenni !

Előzmény: Törölt nick (14005)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14006

Viszont elég soká tartott mire rájöttem, hogy hogyan tudom meg a pontos beállítást a lendkerék feltevése nélkül (kopp)

Beteszem az 1-es hüvelyt+dugattyút és felső holtpontra állítom. Ha vonalba lesz a blokkon és a vezéműkerék jelölése akkor pozícióba van a dolog.

Előbb is kigondolhattam volna basszus....

Előzmény: Törölt nick (14005)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14005

de kb 200° -al a felső holtpont jelzésétől?

Előzmény: kavicsos64 (14004)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 14004

Az előbefecskendezésnek is szokott külön jel lenni !

Előzmény: Törölt nick (14003)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.27 0 0 14003

Ha jól gondolom minden értéknek felső holtpontot kell mutatnia és így lesz jó. de akkor mi a szar a második jelölés a vezérműtengelyen? Mit szokás még ezen jelölni? 

Előzmény: Zemiator (13971)
ZetorZsolt Creative Commons License 2016.12.27 0 0 14002
Előzmény: zsolesz771117 (14000)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 14001

A dugattyú csapszeg az már igen kemény anyag a flex is nehezen vágja ! A másféle zetoré nem passzol ? Abban az időben készült a 3011és az 50-es super is csak nem csináltak annyi különféle alkatrészt !

Előzmény: zsolesz771117 (13999)
zsolesz771117 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 14000

Köszi

csak nem tudom felvenni a kapcsolatot vele nem tud magyarúl és nincs e-mail cime 

de köszi

 

Előzmény: ZetorZsolt (13997)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!