Holnap viszont még valamit kipróbálok, mivel nincs fent pár alkatrész amitől elképzelhető, hogy a két fogaskerék eltolva van egymástól és eredményezi ezt a pontatlanságot. Mivel ferde fogazásról beszélünk és előfordulhat, hogy a vezérműtengely fogaskereke nincs pontosan vonalba a főtengelyével
Hát... nem tudom eldönteni egyenlőre. Most vagy az a helyzet hogy kopott a motor és ezért nem annyira pontos ez a jelzés, de elképzelhető, hogy egy fogaskerék fokot módosítok rajt akkor még rosszabb lesz csak, mert lehet ez a jó.
csak sajnos egyik sem az igazi... viszont most este még gyorsan feldobtam a lendkereket, de ahogy nézem egy fokkal valahogy csak el lett csúszva a dolog, úgyhogy lendkerék le, főtengely ki és egy fokkal odébb tenni a vezérlést.. Miért nem pontozták meg a gyárban... Így csináltam egy fölös pár munkaórát magamnak most... :(
Fontos hogy inkább szinterfém kuplung tárcsát tegyél bele, mert a fekete gumis szerű ferodols tárcsa nem sokat ér, nem ragad megfelelően, tán vagy 6 kertet bírt az enyémben azóta csúszik ha nagyobb terhelés éri ! A másik fontos dolog amikor cseréled a tárcsát először próbáld fel a tengelyekre mindkettőt, ha szoros a közepe, ki kell reszelni a szorulást okozó részeket, hogy könnyedén járjon másként nem old el, nem tud odébb csúszni a nyeles tengelyen és újra recsegni fog a váltás ! Én is így jártam ! Könnyedén csúszkálnia kell a nyelestengelyen a tárcsáknak !
Szántáskor kicsit hangos volt de másnapra elmúlt a nagyot hallás :).Nem tudom milyen kipufogó volt mert találtam. Később kiégett a belsejében valami na akkor alapjáraton meg kellett bolondnak rajt.
Ez mondjuk már régi videó azóta már szebb mint itt és nem is pöfög mint a filmen ,az azért készült hogy hát ha mond rá valaki valamit mi az oka a füst pamacsnak ! De az adagolós megfejtette !
Kár hogy olyan messze vagy odaadnám a szikrafogót kipróbálni.Ha sokat megyek én is füldugóval támadok.Esetleg told meg a kipufogód és előre nézzen a pipa.
Vannak olyan alkatrészek(főtengely, vezérműkerék, egyebek), amiket több típusú motorba is szereltek, ezért lehet rajtuk több jelölés is. Csak ki kell választani az igazit.
Ha jól gondolom minden értéknek felső holtpontot kell mutatnia és így lesz jó. de akkor mi a szar a második jelölés a vezérműtengelyen? Mit szokás még ezen jelölni?
A dugattyú csapszeg az már igen kemény anyag a flex is nehezen vágja ! A másféle zetoré nem passzol ? Abban az időben készült a 3011és az 50-es super is csak nem csináltak annyi különféle alkatrészt !