Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

részletjankó Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130588

:-))))))

Előzmény: mcI_2.0 (130587)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130587

Azért egy olyan városi fogyasztás már némi vezetéstechnikai kérdéscsomagot is felvet.... Ha taposod a sportnak (150 ló), még az sem eszik annyit városban. Mondjuk rengeteg dugózás és a többi időszakban padlógáz - padlófék közlekedés hozhat olyan átlagot, hosszabb távon is. Igaz, én kisvárosban teszteltem, de egy 100 km-es etapon minden bemelegítés után folyamatosan hülyegyereket játszottam (nem esett nehezemre :-)), akkor jött ki kb. 11 literes átlag, talán 10,7 volt, ha jól emlékszem. Nekem általában 9-9,5 között eszik, ha csak városban használom.

 

Előzmény: bcrea (130583)
részletjankó Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130586
Előzmény: bcrea (130583)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130585

Nekem mikor lemerült az akksim, akkor nem otthon volt a kocsi, s hogy hazajussak, bebikáztuk. Nem lett semmi baja.

 

Előzmény: dirige (130577)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130584

Szerintem azért jóval többe kerül a gyártás, minden alkatrésszel együtt, mint 400-450 e Ft. Én a kiskerár minimum 30%-át gondolnám annak, főleg azután, hogy pár éve, talán a g-s astrák esetén volt szó arról, hogy olyan 900 e és 1,1 millió Ft körül volt a gyártási költségük.

 

Előzmény: -carcass- (130582)
bcrea Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130583

Köszönöm a válaszokat. Igen használtakat nézek, amiket felsoroltam hasonló árkategoriában vannak ( 1.5-2.5 millió körül) ezért vettem egy kalap alá. ( Ennyiért van már facelift A4, vagy 2005 utáni passat, vagy alfa 159....) Csak benzinest szeretnék mert nagyon keveset megyek évi 5-10 ezer km, és nincs szükségem dizelre, talán kevesebb hibaforrás az a pár liter üzemanyag különbség nem számít.........Egyébként tapasztalataim alapján ezekbe a nagy autokba eléggé gyengék az alap benzinesek ( pl audi,wv 1.6 102 lovas motor, vagy talán még az alfa 159 1.8 as is...igaz az 140 ló) tehát a tjet felüdülés, bár igaz kisebb autó a felsoroltaknál. A fogyasztást azért várom hasonlóra mert hátha a tjet jobban mozgatja az autót, és nem kell pörgetni mint az 1.2-t :) ( bár az 1.2 motort én szupernek tartom :) ) Olvastam 120 lovas Tjet motornál városi fogyasztásban 13 litert is, na azért ez már az a szint ahol nem lenne őszinte a mosolyom :) De 1-2 liter nem oszt nem szoroz.....

-carcass- Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130582

Tegnap reggel is benyelte a mátrix a postot és most megint...

Néha engem is zavar amilyen elánnal írsz a bravoról negatív kritikát, de ha reálisan nézem és nekem is annyi gondom lett volna vele mint neked, akkor én is így tennék valószínű.

Evvan.Talán nem volt túl erős.A saját autómat meg talán szidhatom ahogy akarom.Végül is csak egy autó, aminek tenni kellene a dolgát - fűtés, hűtővíz problémák nélkül, az sem gond, ha a cd működik, főleg ha gondját viselik és nem ütik-vágják.A többi - izzócsere, kopogás, ropogások, ablaktörlő lapát stb az mind triviális.

Ha pedig a "szutyok" volt erős jelző - esetleg Fabris története - akkor sorry.Amúgy talán lehet ő is elégedetlen...

----

Én úgy vélem, hogy mindent helyi értéken kell kezelni, a bravo a legolcsóbb volt a kategóriájában ha  felszereltséget is nézzük, ennek nyilván oka van. 

Felszereltség?Anno elég alaposan körülnéztem, nem voltak nagy különbségek...

Akkor is gáz, hogy garancia idő lejárta előtt egy ilyen izé megmakkan, majd kb ugyanannyi iső után megint.

Anno itt is megtárgyaltuk, hogy egy autó vételárában mennyi a tényleges gyártási költség, ami a Bravo esetében sem több, mint 400-450e Ft.Talán még sokat is mondtam.Innen nézve a minőségi alkatrész csak azt jelenti, hogy a többi olcsóbb.

----

És ha kezdem úgy érzeni, hogy a bravo nem nyújt eleget, beülök a fiestában vagy apám lineájába (amik ugye egy (ár)kategóriával lejjebb vannak) és rögtön rájövök, hogy a bravo egy halk, minőségi belsőtérrel megáldott autó.

Nem a minőségi beltérrel van gond.

Különben meg ne kelljen már átülnöm egy másik kocsiba, hogy utána a sajátomban jó érezzem magam...

Előzmény: bajan122 (130525)
részletjankó Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130581

Reméljük, hogy csak az akksi gatya. :-(

Arra gondolok, hogy azért nyitotta kulccsal, mert a távírányító nem nyitotta a gyenge akksi miatt. Gondolom emiatt nem indult. Most meg az van, hogy gyenge az akksi, az önindító meg akkora áramot venne fel, hogy elsötétül minden a műszerfalon.

Előzmény: Geryson (130575)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130580

Fogyasztásban a felsoroltak közül mindegyik többet enne (mert benzinesről beszéltél végig) mint a mostani autód, már csak a súlyuk miatt is. A tjet is többet fog mint 8. Minnél erősebb és súlyosabb annál többet eszik. (Pl. A6 1,8t városban 14-16 liter volt egy rokonnál, igaz ő nem spórolt vele).

 

Az új bravo műszakilag bizonyos részeiben jobb mint a stilo, de van amiben rosszabb. szerintem a formája (kívül-belül) szebb mint a stiloé. A tjet motor jó és bár az 1,2-es fiat motort kedveltem nagyon, a tjet össze nem hasonlítható vele.

 

Az általad felsorolt többi autó mind mást képviselnek, kár lenne velük összehasonlítani szerintem.

Előzmény: bcrea (130578)
részletjankó Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130579

Szia,

 

Vagyunk itt egy páran, akik stiloból ültünk át. A bravo nagyrészt stilo alapokon nyugszik.

Sajnos a digitklíma problémát is örökölte. :-( Bár az enyém ebben (még) nem érintett. (kopp-kopp).

A másik, ami sokaknál jelentkezett, a hűtőfolyadék szivárgás.

Fogyasztás erősen láb függő, nagyobb intervallumban mozog, de 8 körül ki lehet jönni vele.

Használtat nézel?

Előzmény: bcrea (130578)
bcrea Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130578

Sziasztok!

 

1.2-es 2003-as fiat stilo 5 ajtós után milyen váltás lenne nekem egy bravo?  A stilommal nem volt soha semmi gondom, ( jelenleg is csak 106 ezer kilométer van benne és szeretem) de szeretnék egy újabb,biztonságosabb, erősebb, felszereltebb, nagyobb autót. A választás lehet nem pont ideális a méret miatt, de megadom az esélyt a stilo utódnak is, mert a stilo nagyon hálás volt. Ami még szóba jöhet Alfa 159 SW ( drágább, öregebb, és nehéz benzinest kifogni) , Skoda octavia II. ( elég puritán a belseje a stilo után, ami számomra nagyon meglepő egy fiatalabb autónál, normális benzin motort itt sem nagyon tudok) maradt még a 2005 utáni Passat 6 , AUDI A4..Tudom ezek nem egy kategóriák a BRAVO-val, de pl a passat belterétől se estem hanyatt a stilo után....nem tudom miért de nekem a stilo az etalon, lehet elvakult vagyok, vagy nagyon megszoktam. A bravo beltere kifejezetten tetszik...

Motorválasztás benzines T-jet lenne, 1.2 es stilomhoz képest biztos sokkal jobb, sokkal többet fogyaszt? ( 90% városban közlekedek, télen ez is 8 liter körül fogyaszt)

Mekkora előrelépés lenne nekem egy bravo?

dirige Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130577

Vagy újra kell az egészet kalibrálni, vagy valamelyik elektronika pukkant el. A bikázás egy ideje már halálos tud lenni. És nagyon drága....

Előzmény: Geryson (130575)
dirige Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130576

Az egy klassz dolog - lenne...

Előzmény: bajan122 (130574)
Geryson Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130575

Szakértők! Apámnak odaadtuk a 2009-es Fiat Bravonkat karácsonyra, aki egy 22 éves autóból ült át ebbe a keményen felszerelt autóba. Tegnap hív, hogy nem indul a kocsi, villog minden kijelző. Kiderült, hogy ő kulccsal szállt be, nem távirányítóval, de valahogy bikázással elindították a kocsit és hazajutott. Most hív, hogy a kocsiban se kép, se hang, minden kijelző villog. Mit vághatott tönkre az öreg legnagyobb örömöre?

bajan122 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130574

És itt van amit vinjo kért ixytől: kiegészítő fűtőszál egy benzines autóban (ráadásul 1.4es) :-)

Előzmény: mcI_2.0 (130573)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130573

Ha már fikaáradat, akkor ez arra sikerült...

 

Drágán add az ötleted?

t04cdb Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130572

A 2007-esünk hátső lámpái nekünk is párásodtak a kezdetek óta folyamatosan, mind a kettő. Többször is kicserélték őket, de mindig maradt a párásodás. A mostani 2012-esnél már ez a probléma is eltűnt, kifogástalanok, talán már megtalálták ennek is a megoldását az olaszok.  :)

Előzmény: Bravósgábor (130571)
Bravósgábor Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130571

üdvözletem !

 

egy szívó benzin tulaj beszél belőllem . 

Pár apróság emlithető ezen típus ismeretében :

 

- hátramenetet nem minden esetbe veszi be a gép

- téli időszakba nálam is jelentkezik a kormányműnél a ropogás , amint plusz fokok vannak nem hallani

- bicska kulcs nekem már az új szóval nincs kp. zár problémám

- hátsó lámpám továbbra is párásodik hiába cseréltem ki

- volt egy szélvédő cserém azóta időnként nagy minuszba szélvédő felől hallali furcsa zörejt ( serceg mint mikor vékony jégrétegre sót szórok)

- fék már persze nem úgy fog mint új korába ( de még nem jelzett a kopásjelző hogy cserés lenne, merem remélni hogy jó a visszajelzőm)

- fűtésnél észrevettem hogy valószinű nem jó irányba volt bent előzőnek a pollenszűrő , igy most elég hama befűt igaz most még nincs az a nagy minusz !

 

nagyjából ennyi ami előfordult, moci lehetne erősebb persze !

 

mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130570

Na, nekem ilyet mondhatnának... Én előbb kérném a fék bemérés jegyzőkönyvét, miért nem felel meg, aztán beszélhetnénk. Mert hogy Józsi bácsi szerint kopott, az nálam nem érv.

:-)

Előzmény: vinjo (130569)
vinjo Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130569

Nekem is volt olyan, aki onnan, a munkafelvevő előtt állva hívott, hogy nem műszakizzák le a kocsiját, ha nem cserél benne azonnal féktárcsát (első+hátsó) betétekkel. Szerencséje volt, mert másfél óra múlva ott volt a komplett Textar cucc, a munkafelvevőnek meg nyúlott az arca erősen. (A tárcsákért, betétekért kértek volna  valami 140 ezret...)

Sokan istenítik őket, de ez pofátlanság szvsz.

Előzmény: -ikszipszilonze- (130568)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130568

az engem is erdekelt volna, hogy mit jelent egy vezermuszij eseteben a "tonkrement". ugye ha szo szerint vesszuk, az eleg nagy gond.

a user manual pedig tenyleg leirja.

en most egy ideje a nerorol hallom, hogy barmivel bemesz, garantaltan talalnak 1-2 SOS cserelnivalot. :) bar most lehet mar nem, mert szervizelik a rendorsegi foka allomanyt, tele vannak vele.

Előzmény: vinjo (130567)
vinjo Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130567

dehogyis, ezek tenyek. messze nincs itt ezekrol a hibakrol annyi szo.

 

Talán pár napot visszanézhetnél, mi volt a kocsikkal kapcsolatos csapásirány.

 

valamiert hamarabb esik szo az elegedetlen dizel meg szivobenzinesek velt elegedetlensegerol, "bujkalasarol". :D 

 

Te biztosan tudod ezek szerint a fórumos visszajelzések alapján, mennyire elégedettek- bár,ha azok valóban, akkor az tényleg jó dolog.

Amúgy a humorérzéked ebben az esetben úgy látszik elhagyott :-)

 

Igen, én is észrevettem, hogy a dízelekre írtad a  kieg fűtést, de valamiért a benyás Bravoval kapcsolatban vetődött fel Benned mégiscsak.

 

A vezérműszíj cserére meg a cartárs következő  szösszenete miatt reagáltam:

 

Legutóbb vezérműszijat is cseréltetnem kellett, az is jóval korábban tönkrement, elvileg 60e km-t kellett volna birnia... 

 

Ki gondolná, hogy jár júzer manual minden kocsihoz, mert abban világosan leírták ugyebár, mennyi az annyi. (Nem 4 év és nem 60e km...)

Bár a  "tönkrement" nem tudom mit jelent jelen esetben, de erős a gyanúm, hogy a szerviz mondta ezt.

Esélyes, hogy hamarosan a vízpumpa miatt lesz a reklamálás, mert azt is a vezérléssel együtt kellett voln a cserélni, illetve a generátor -ékszíjat is, valamint annak a feszítő-csapágyát is...

Ezeknek a dolgoknak az ismerete szerintem messze nem sci-fi kategória, ha valaki törődik is a kocsijával, nem csak beletörődik a sajnos sok esetben csak a saját profitjára hajtó szerviz ítéleteibe.

Előzmény: -ikszipszilonze- (130540)
t04cdb Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130566
Bocsi. Azt hittem más fajta probléma nem szokott lenni a zárakkal. :-)
Előzmény: -carcass- (130517)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130565

nekem aztan egy percig sem hianyzik. :) csupan nem vagyok dizel (es egyeb) fobias sem.

Előzmény: bajan122 (130560)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130564

valamint: marhara erdekelne milyen cikkszamu motorokat kaptal a javitasnal. lecci nezd meg.

Előzmény: -ikszipszilonze- (130559)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130563

sajnos ez az origi meret...

Előzmény: bajan122 (130562)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130562

Nagyobban nincs meg véletlenül a kép?

Előzmény: -ikszipszilonze- (130559)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130561

bocs off lemaradt

Előzmény: bajan122 (130560)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130560

hiányoltad a dízelt, hát itt van egy:

http://www.youtube.com/watch?v=5VrW0IWNPWE

:-)

Előzmény: -ikszipszilonze- (130559)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2012.12.28 0 0 130559

carcass! van ilyen teleszkopos tukrod meg valami jol rogzitheto lampad? ha beneznel a gazpedaltol jobbra, ezeket kene beloni.

 

elvileg a legalso csinalja a bal oldali legkeverest.

 

ezeket a fogaskerekeket kene megtalalni es beloni igazan, ezeket mozgatva te is tudod manualisan allitani a legkeverest.

 

 

egyebkent kizartnak tartom, hogy aki mar valaha is legalabb 1x szedett szet kozepkonzolt, az ne tudna 1 perc alatt ezt neked megcsinalni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!