Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bravósgábor Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130616

igen de a tied nem teljesen jó etalon hiszen ha jól sejtem chippelt ! tehát nem sima gyári változat , érzetre nem fedné a valóságot hogy azt mondja rá hogy igen ilyen egy 120 lovas t-jet

 

Előzmény: vinjo (130609)
vinjo Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130615

Valamint tudtommal -az ötajtósban biztosan- tologatható a Stiloban a hátsó üléssor.

Előzmény: ferrike (130613)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130614
Nagyobb ralatasod van az biztos :-)

Probalom elkerulni, hogy egy tulzott elvarasokkal biro ujabb elegedetlen tulaj szulessen ;-)
Előzmény: ferrike (130613)
ferrike Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130613

Bár ez erősen szubjektív, de a motortól eltekintve és a jelentős Stilo alapok ellenére is

szerintem ez nem egyszerű facelift a Bravo javára.

Minőségibb, jobban összerakott a benyomás, sokkal szebb design.

És akkor még a motor ad egy nagyon intenzív +t ennek a képnek.

 

Három értelmetlen downgrade jut eszembe, amelyek voltak és jó lenne ha lennének:

- tolatáskor lebillenő jobb tükör

-kp.zár a tankajtó fedelén

-deadlock reteszelés az ajtó zárasakor

 

Szerettem a Stilom is nagyon, 2005-ben újként vettem a Bravoig 3 évet használtam.(1.4 16v 3 ajtós Racing)

Előzmény: bajan122 (130612)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130612

Motorikusan igen, de én az autóról beszéltem.

Előzmény: vinjo (130611)
vinjo Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130611

Szerintem meg jelentős előrelépés egy szíyó Stilohoz képest, itt csak tényleg az a kérdés, hogy ez kinek, mennyit ér meg.

Előzmény: bajan122 (130608)
piros madááár Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130610
2009.5 havi mikor atvettem 139.000km volt benne most mar 168 aprilistol.imadni valo hosszu utakra,mindenki megnezi.de azert mar koltottem ra,klimakompresszor,lengescsillapito gumi amibe fekszenek, azon kivul mar 2x olaj szurok, csomitarto gatlok ,eddig ennyi.motorban viszont csak 50e van,meg gariba sikerult kompletten cserelni mert srac bena volt.most meg hatra vannak a csapagyak kicsit hallani oket.majd fekek lesznek meg cserelve.
19" kerekek miatt kicsit ehesebb.7,5 ala nemmegy.ha rakeresel a hszeim kozott megtalalod
Előzmény: Hezo79 (130607)
vinjo Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130609

Nagyon szívesen segítünk mindenkinek, aki normálisan áll hozzánk. :-)

 

Teljesen elfogadhatóak az érveid, de , ha van rá lehetőséged,azért csinálj egy menetpróbát is egy turbós bravoval. Megéri...;-)

Ha Bp-i vagy, szívesen felajánlom próbára az enyémet.( Csak az esetleges későbbi összehasonlítási alap miatt, hogy 80e km után kb milyen egy bravo, amit szeretnek és viszontszereti a gazdáját. :-)  )

Előzmény: bcrea (130604)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130608

Mivel általában én is végig rágom az eshetőségeket így egyetértek veled. Jó autó a bravo, de ha van egy megbízható autód akkor szerintem sem érdemes kapkodni. A bravo ráadásul nem nagy előrelépés (amit többször említettél) a stilohoz képest (kb egy modell frissítés).

 

Mi is akartunk nejemnek másik autót, aztán végül maradt a fiesta mert erről tudjuk, hogy jó, hogy mennyi km van benne, hogy mikor mit cseréltünk és jelenleg az értékvesztése is konvergál a nullához.

Előzmény: bcrea (130606)
Hezo79 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130607

Piros madáár és milyen az Alfa 159?Tényleg sok gond van vele,vagy csak szóbeszéd?Szerintem nincs rossz autó csak trehány gazda!

Előzmény: piros madááár (130603)
bcrea Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130606

Azért anynira nem kapkodom el. ( 3 napja még bravó nem is volt a képben) 1.349.000 a legolcsobb bravó igaz az még nem Tjet :)  Tjet 1.5 milliótól indul igaz a 120 ló, de nekem az bőven elég :) 1.5-2 milla között böven tudnék választani a mostani felhozatalból is :) És én nem azt mondtam,hogy nem ér ennyit mert nagyon is ér, sajnos elég nagy értékvesztése van, de NEKEM nem ér 1 milla különbséget ez meg már az én szubjektiv véleményem, ebben az is benne van,hogy egy ismeretlen életü autó amire első körben minimum 200 ezret kellene kötleni) miért cseréljek le egy költségmentes stilora. ( stilon volt vezérmüszij csere, olaj, gyertya.... müszaki....stb...stb..  tehát a dolog nem csak fekete vagy fehér vannak árnyalatok is :)

Előzmény: realist_ (130605)
realist_ Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130605

Jó áron adják azt a bravot, neten 2,2m alatt nem nagyon látni. Stilot mondjuk 500e körül már utána dobják az embernek. Jól jártál volna.

Előzmény: bcrea (130604)
bcrea Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130604

Sziasztok!

 

Köszönöm a sok infót. Sikerült szemügyre vennem jobban egy bravo-t ( 1.4 tjet 150 ló). Nagyon tetszik, kívül belül méltó utódja lenne a stilonak. Ára 1.7 milla a stilomat beszámolják 700 ezerbe, és elgondolkoztam, hogy bármennyire is tetszik 1 millió különbséget nekem nem ér meg. 500 at szemrebbenés nélkül kifizetnék 700 ezer már gondolkodásba ejtene, 1 millát (+ átírás és kötelező szervizekről nem is beszélve...) pedig nem adok azért mert valamivel szebb, gyorsabb, fiatalabb, felszereltebb..Kicsit várok még, de addig is rendületlenül olvasok és nem tartom kizártnak, hogy hamarosan feltűnök mint egy bravo tulaj :)

 

Köszönöm a sok infot már csak ezért is érdemes olasz autó tulajdonosnak lenni, sosem csalódtam a közösség segítőkészségében :)

piros madááár Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130603
Sajat tapasztalatbol mondom, mivel volt audim is, most alfazok.
Kulonbseg koztuk... Alfaba mindig mas erzes ulni es valami van benne:-) nemtom mi. Az audinal egy honap utan unalmas. Azert mert minden a helyen van,egyszeru stb.
Az alfam 1.9jtd,kb azonos a fogyi a bravoeval.

A babakocsit nem ugy vettem hogy beferjen hanem hogy teccen:-)es vicc hogy nem fer be a bravoba.elkel adnom..a bravot.
Előzmény: bcrea (130595)
giuliettafan Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130602

Nem nagyon értem,hogy a többség 100 e km alatti futású Bravójával-alig használja- miért ilyen boldogtalan....Ennyi pénzért amiért a Bravot vettük,már normális kisautó sincs.

 

"Amúgy ha egy autó bekerülési értéke ilyen alacsony lenne, akkor egy komplett opel nem lenne veszteséges, tekintve, hogy 3 millió alatt már nincs is autójuk."

Na ja,a bravo kategóriatérsa -az Astra- fullosan 8,5 milla,nyilván 2x nem jobb mint a Bravo.

A Bravot új autóra váltani szándékozó nagyot néz majd az árakon.

 

 

Előzmény: bajan122 (130601)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130601

Meg azért ne egyszerűsítsük már le az autót pusztán a beépített anyagok költségére.

 

Amúgy ha egy autó bekerülési értéke ilyen alacsony lenne, akkor egy komplett opel nem lenne veszteséges, tekintve, hogy 3 millió alatt már nincs is autójuk.

Előzmény: mcI_2.0 (130584)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130600

Nekem a legnagyobb babakocsi is befér, de az tény hogy passzentos. A bravo szerintem áruszállításra messze nem a legjobb választás. Magas a hátsó perem, a hátsóülések nem dőlnek síkba, szűk a hátsó és a két oldalsó ajtó is. Sérülékenyek a borítások. Ha nálad a szállítás szempont akkor ne a szívedre hallgatva vegyél autót szerintem.

 

A sw alfát is húzd ki nyugodtan mert az is kicsi belül. Ráadásul az 1.8as motorral biztos hogy lomha is (a gtben sem fürge pedig az jóval kisebb tömegű), abszolút nem városba való.

 

Ha kicsit is szeretsz vezetni (nem csak a napi rutin része) akkor szerintem ne sajnálj egy kis plusz pénzt az erősebb motorra bármit is veszel (pl passat az 1.6 benzinnel teljesen felejtős).

Előzmény: bcrea (130595)
bajan122 Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130599

Úgy szidod a sajátod ahogy akarod, de épp úgy ahogy te is véleményt formálsz én is azt teszem. Teszem ezt minden rossz szándék, vagy vitaindítás nélkül. Mivel én közösségnek gondolom itt magunk ezért ha valami nem tetszik azt épp úgy elmondom mint ha igen.

 

Jelen helyzetben egyébként csak arra próbáltam rávilágítani, hogy mindenki a saját szemüvegén át nézi a dolgokat és ezek bizony eltérőek. Te ahhoz képest amint gondolsz a kocsiról még finoman is fogalmaztál, de lehet ez a fogalmazás nekem meg már erős. Ettől függetlenül úgy írod le ahogy jól esik.

 

Szerintem is gáz, hogy a fűtésrendszer vacak. Ezt nem a spórolás okozta szerintem, hanem puszta nemtörődömség, vagy ami még rosszabb volna, direkt hagyták úgy mert kell a szervizeknek a bevétel (nagyon remélem hogy nincs így). A víz dettó.Spórolás alatt én azokat értettem amit le is írtam (futómű dongás, kormányropogás stb.), olyan dolgokat amik a működést nem befolyásolják csak épp nem a legigényesebb megoldások.

 

Ne azt nézd, hogy mennyi egy autó költsége, hanem azt, hogy ha egy darabon spórolnak 10 dollárt akkor az százezer eladott kocsinál mennyit jelent. Anno a bmw 3-masnál is elmondták, hogy azért került a középkonzolra az ablak gomb mert így csak 2 darabot kellett beépíteni, az egyébként három helyett (sofőr oldalon kettő, anyós oldalon egy). Ez kb 1 dollár különbség mégis számított.

 

"Különben meg ne kelljen már átülnöm egy másik kocsiba, hogy utána a sajátomban jó érezzem magam..."

 

Miért kéne, én csak a saját tapasztalataim osztom meg. Azt szokták mondani hogy a jót könnyű megszokni és egy idő után már természetesnek veszi az ember. Egy barátom szava járása, hogy a merci után vissza kell ülni a trabantba hogy tudd értékelni a ladát (bár ő ezt nem autós környezetben használta általában).

Előzmény: -carcass- (130582)
vinjo Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130598

Nekünk is befért a babakocsi, még hosszában is. (Igaz, szempont volt babakocsi vásárlásnál, hogy jól "hajtogatható" legyen.)

Előzmény: bcrea (130595)
vinjo Creative Commons License 2012.12.30 0 0 130597

Az unokatesóm legalább 3 éve dilemmázik ugyanúgy, mint te. (neki 2003-as 1,4 16v Stiloja van,jól felszerelt)

Amikor évente egyszer-kétszer ül a Bravomban, mindig elhatározza, hogy na, igen, mégis, aztán a hétköznapokban inkább mégis marad a Stiloban.

A kis T-jet (120) is sokkal jobban, összehasonlíthatatlanul rugalmasabban megy a Stilojánál, de kisebb a beltere, (5 ajtós Stilorol beszélek)  és hiányzik a hátsó üléssor tologathatósága is.

Ugyanakkor mégis kényelmesebben utaztunk a Bravoban négyen hosszabb távokon. (A grossglockneren, illetve liechtensteinklammban is így voltunk.)

 

Előzmény: bcrea (130589)
vinjo Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130596

Láttam ma délelőtt, amikor beírtam a tegnapi tankolást, garatulálok. :-))

 

Nekem rövidebb távok vannak mostanában, az is városban. Végülis nem bánom, hogy pár tizeddel magasabb az átlagom, ha kb évi 8-10e km-rel kevesebbet megyek. ;-)

 

 

Előzmény: részletjankó (130586)
bcrea Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130595

Szia!

 

Köszönöm az infot.

A felsorolt típusok ( passat,159 SW, A4) mindegyik kizárólag kombi, és való igaz,hogy drágább és öregebb autók pont ezért a 2 ok miatt ( na meg,hogy a stilo alapján fekszik) jött a képbe az új bravo....Első körben 159-es alfát szerettem volna, de benzines motorral nem nagyon dicsérik ( kivéve a 1750tbi, de az nekem még drága)

Van egy boltom és árubeszerzésre szoktam menni és oda a stilo is elég kevés, ezért írtam, hogy a bravo sem biztos,hogy jobb választás még ha valamivel nagyobb is a csomagtartó. Amiket felsoroltam azokból még Alfa 159-et nem sikerült vezetnem. Hülyének fogtok nézni, de passat, audi sem volt sokkal nagyobb élmény mint a stilo...valószínű azért hosszútávon kijön a különbség. Ilyen 2-3 Km-es próbaút sajnos kevés egy objektív ítélethez. ( valószínű a stilot már teljesen belaktam és otthonos számomra ezért nem ájultam el egyiktől se...vagy túl nagy volt az elvárásom...egy AUDI A8 biztos nagyobbat ütött volna :D ) ja.... a babakocsi szempont lenne, szal döntsétek el befér-e vagy sem :D

Előzmény: piros madááár (130593)
részletjankó Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130594

Nekünk befért a babakocsi.:-)

Valamint 64500 km-nél járok.:-)

Előzmény: piros madááár (130593)
piros madááár Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130593
Udv.
Nekem sport van(150le) jelenleg 186e km kulonosebb gond nemvolt vele.
Amiert irok: ha teheted vegyel 150le darabot megeri,altalaban a jobb felszereltseg miatt.
Ha csak 106e km van a stilodban es nimcs gond es varosba nyustolod akkor tartsd meg meg. Amit talalsz a neten(en nem neztem) azokba valoszinu 80-130e km van pont amikor kolteni kell ra.gondolom 2008 ban gondolkodsz.
Amit nem ertek hogy emlited a 159sw passat,audit. ezek altalaban oregebbek,es nem olcso ha valami elromlik a bravohoz kepest,plusz a benzines kategoria eleg gyenge,hacsak nem egy 2.0,3.2,4.2 motort nem akarsz:-)Kombit vagy sedant szeretnel?illetve mekkora a csalad:-)
Ami fura nekem..most tesztelem.a bravoba a babakocsi nem fer be viszont a 159 sedan alfaba igen.
Es mielott nekiugrasz ulj be azokba amit felsoroltal menyj egy kort nem mindegy hogy 120le szivo vagy turbos;-)
Fogyim pesten kb8,5-9.5 kozott stabil,itthon kis varosba 8max.

Előzmény: bcrea (130592)
bcrea Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130592

Persze,hogy vonz a dolog ( a nagyobb biztonság,felszereltség, erősebb és csak újabb autó) de pont amit mondasz te is.  A stilot megcsúfolnák.... 700-800 ezerért odaadni sajnálnám. Erre még rádobok 1 milliot és nem olyan nagy a változás na az lenne ám az igazi csalódás :) Lehet várni kell még, hogy a bravo még olcsóbb legyen, bár azért valljuk be elég csúnya értékvesztés ez is... 3-4 éves autók 1.5 milláért...:S persze annak jó aki használtan akar venni....

Előzmény: részletjankó (130591)
részletjankó Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130591

Nos, ha a stiloval nincs semmi gondod és az erősebb motor nem vonz, nem feltétlen érdemes még váltani. Használd a stilot, amíg megy, majd ha már sok a nyűg vele, cseréld le, akár egy bravora.

A stilo már nem tud sokat veszíteni az értékéből, míg a bravo még arányaiban többet.

Előzmény: részletjankó (130590)
részletjankó Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130590

Nekem nem okozott csalódást, szeretem mindkettőt.

Nekem tetszik a stilo is, a bravo is, (meg még néhány off is).

Azt sajnos nem tudom megmondani, hogy Te mit fogsz érezni.

Előzmény: bcrea (130589)
bcrea Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130589

Uh köszönöm :) Lesz mit elemzgetnem :)

 

mcI_2.0

 

Az az 1-2 liter különbség, a mostani 1.2 stilomhoz képest azt hiszem elhanyagolható... ennyit megér a plusz élmény. :)

 

 

 

Inkább még arra volnék kiváncsi aki stilobol ült át, hogy mi volt a benyomása? Mert nem szivesen adnék ki ennyi pénzt, ha nincs oylan hatalmas előrelépés. Tehát egyáltalán érdemes lecserélnem a stilomat vagy kidobott pénz lenne a különbözet? Senkienk nem okozott csalodást stilo után? :)

Előzmény: részletjankó (130586)
részletjankó Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130588

:-))))))

Előzmény: mcI_2.0 (130587)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 130587

Azért egy olyan városi fogyasztás már némi vezetéstechnikai kérdéscsomagot is felvet.... Ha taposod a sportnak (150 ló), még az sem eszik annyit városban. Mondjuk rengeteg dugózás és a többi időszakban padlógáz - padlófék közlekedés hozhat olyan átlagot, hosszabb távon is. Igaz, én kisvárosban teszteltem, de egy 100 km-es etapon minden bemelegítés után folyamatosan hülyegyereket játszottam (nem esett nehezemre :-)), akkor jött ki kb. 11 literes átlag, talán 10,7 volt, ha jól emlékszem. Nekem általában 9-9,5 között eszik, ha csak városban használom.

 

Előzmény: bcrea (130583)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!