Keresés

Részletes keresés

cssz74 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19791
Béla! Te nem ismersz környezetvédelmet, ami nagyon fontos dolog...mondhatnánk a legfontosabb( a józan ész keretein belül, na ebből lóg ki a "Lebegő" munkacsoport.), mert ha nincs, akkor nem kell utat építeni a következő évtized utánra...
Előzmény: Béla6 (19789)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19790

De ne várd el tőlem, h pénzügyileg előnyt élvezz nálam, mikor én is kifizetem az autózásodat!

 

 

oszt ugyan mivel?

 

el vagy te vévedve, de nagyon.

 

itt mindent a zótósok fizetnek: a saját ótózásukat is, meg a tömegközlekedők tömegközlekedését is...

 

 

Előzmény: Irj ha mersz (19775)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19789

hát annyit tudok, hogya vasút KIBASZOTT drága.

 

építeni is, meg üzemeltetni is.

 

miccósz ahhoz a verzióhoz, hogy megépíccsük az M10et (megaz M0nyöt, munkást, sötöbö) és vonat helyett buszunk?

 

egomban pölö kibaszott kint van a vasútállomás a város szélén, eleve kényelmetlen, míg a busz bemegy a központba.

 

 

nekem aza gyanúm, hogy mifelénk nagyon soxor azé nyomassák a kötöttpályát, mer az független az úthálózattól, így az ottani dugók nem érintik, pedig utasvolumenileg qrvára nem indokolt.

 

abból a pézből, amit erre qrnak el, lehetne megfelelő kapacitású utakat is építeni, ahol az autók is, meg a buszok is kényelmesen elférnének...

Előzmény: attus germanicus (19785)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19788

Mindig sokkal olcsóbb az M3-at bővíteni, mint 1 teljesen új autópályát építeni.

 

 

3mrd-nál biztos nem olcsóbb.... :-))

 

de itt nem csak erről van szó, hanem arról is, hogy az M31 qrva sokat rövidít!

 

konkrétan többet, mint a hossza: 29km-ből csinál 13-at.

 

ami azért nem csekélység, ha valki naponta odavissza teszi meg...

Előzmény: Irj ha mersz (19767)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19787

"qrvára nem osztszoroz, mert nekünk kerül kb. 3mrd-ba.."

Ezt honnan veszed?

 

 

22mrd a project, és 85%-át a zúnijó ájja.

 

azaz 3,3mrd az önrész.

Előzmény: Irj ha mersz (19764)
attus germanicus Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19786
Bocs, ez az előzőhöz szólt, de talán rájöttél :-)
Előzmény: attus germanicus (19785)
attus germanicus Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19785
Az utakról bizonyára mindent tudsz, az elővárosi vasutakkal kapcsolatos ismeretanyagod még kiegészítésre szorul.
Előzmény: Béla6 (19784)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19784

A 4-es és a 10-es szerintem nem azonos történet. A 10-esen lényegében az Árpád híd adja a szűk keresztmetszetet, onnét duzzad vissza a forgalom Vörösváron túlra.

 

 

pedig az ÉM0híddal csökkent vagy 40e-et az árpi forgalma... ...úgyhogy inkább a bécsi u. a palacknyak...

 

de akárhogyis:

 

én nemmontam, hogy nincs szükség M0 bezárásra, akvincumi hídra és a melóskörútra... :-))

 

 

Oda Te tehetsz akármilyen utat, nem fog csökkenni a menetidő a város felé, "csak" annyit érsz el, hogy Vörösváron nem összefüggő kocsisor fogja tönkretenni a helyiek életét.

 

 

azé esse kevés.

 

megugye kifele nem lesz szűk keresztmetszet, tehát arra mindenképp jelentősen csökken a menetidő...

 

(megpersze befele is, de ebben valszeg sose fogunk egyetérteni... :-))

 

Előzmény: attus germanicus (19760)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19783

Ha van híd, ami szükségtelen, akkor az esztergomi az. Pláne, hogy épül egy új Komáromnál.

 

 

a faxt szükségtelen.

 

1. pest és komárom között (jó 100km) nincs teherátkelő.

 

2. ráadásul arról volt szó, hogy az M2 folytatása helyett esztergomon keresztül vezetnék ezt az É-D folyosót...

 

 

Az meg, hogy vasúti fejlesztéssel nem tudsz érdemi forgalomcsökkenést elérni, tényszerűen nem igaz. Általában sem, meg a 10-es út kapcsán sem.

 

 

perszepersze, beleölsz 100mrd-ot, és leveszel a 10esről 1000 autót.

tehát valóban nem igaz, hogy nem csökkent a forgalom.

 

azmeg tök mellékes, hogy qrvára nem éri meg, mint pölö a szelleM6.

Előzmény: attus germanicus (19781)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19782

valóban, még az is +1-2 év.

 

hát mitmongyak: előbb kellett volna elkezdeni a bővítést.

 

monnyuk 95ben...

 

(csaksajnos a debil M8lobbi sikeresen akadályozta a bővítést...)

Előzmény: Jared- (19780)
attus germanicus Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19781
Ha van híd, ami szükségtelen, akkor az esztergomi az. Pláne, hogy épül egy új Komáromnál. Azért ne játszuk már el, hogy az M10 meg az egomi híd szükségességét is egymással igazoljuk :-)

Az meg, hogy vasúti fejlesztéssel nem tudsz érdemi forgalomcsökkenést elérni, tényszerűen nem igaz. Általában sem, meg a 10-es út kapcsán sem.
Előzmény: Béla6 (19779)
Jared- Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19780
nem ugy van tervezve, hogy amint átadják az utolsó -vélhetöen csepel szigeti szakaszt- le is zárják a pálya másik felét felújitásra? mert akkor 2013/14-töl beszélhetünk csak teljes 2x3 MOD-röl (ha jól tudom még el sem kezdték a 2. szakasz bövitését)...
Előzmény: Béla6 (19779)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19779

A vasút fejlesztése szerintem nem éppen a helyzet konzerválása...

 

dehogynem:

ezzel nem tudsz érdemi forgalomcsökkenést elérni, viszont M10 nélkül az új esztergomi híd teljesen értelmetlen.

 

pedig qrva nagy szükség lenne rá...

 

ésakkor a helyi lakosokról még nem is beszéltünk, akik színak, minta torkosborz...

 



Nyilván én is az M0D-i szektorra értettem elsősorban. De az már bőven nyereség, hiszen igencsak terhelt.

 

 

a faszt terhelt.

 

te (és még sokan mások) nem láttál még terhelt utat...  :-))

 

egyszerűen még csak félig van kész.

majd ha (2 év múlva) teljesen kész lesz, probléma sem lesz vele...

Előzmény: Irj ha mersz (19762)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19778

ja, láttam már ezt a szakaszt...

 

az érdekes az, hogy miután megcsinálták a 2x3-ra bővítést, rájöttek, hogy nem lesz ez így lyó, és egy lyónagy (meg egy kicsi) aligúttal bájpasszolják a zegészet... :-))

Előzmény: Törölt nick (19761)
Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19777

Ha lenne 1 normális, igazán modern közösségi közlekedés mind az agglomerációban, mind a fővárosban...

 

 

ha, ha, ha...

 

1. a lehetőségekhez mérten egyáltalán nem rossz a tömközl, csak a népek nagyon el vannak kanászodva...

 

2. ki fizetné a révészt?

(mer ennek fejlesztése ÉS üzemeltetése horrible pézt igényelne, a benyasarc meg erősen csökkenne...

vagya pézverde majd megóggya? :-))

Előzmény: Irj ha mersz (19776)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19776
Mielőtt félreértenél: én tökéletesen megértem, h autóra van szükséged a melóhoz, nekem is volt már ilyen munkaköröm. De ne a mostani állapotból indulj ki! Ha lenne 1 normális, igazán modern közösségi közlekedés mind az agglomerációban, mind a fővárosban, akkor egész egyszerűen közösségivel is el tudnád intézni u.annyi, vagy legalábbis közel annyi idő alatt, és olcsóbban a dolgodat (vagy legalább részben), mintah egész nap autóznál a városban!
Előzmény: Irj ha mersz (19775)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19775
"pl. az én munkám sem végezhető tömegközlekedéssel"

És ki mondta, h szálljál ki az autódból? Mondtam ilyet? Nem mondtam! Tőlem aztán ott dugóztok, ahol jól esik. Csak ne tessék elvárni tőlem, h megértő legyek, mert nem leszek az! Nyilván nem Tőled vagy másoktól várom el, h tegye le az autót, mert neki azzal KELL dolgozni. Vannak olyanok is, akik megtehetnék, h busszal mennek, mégsem teszik ilyen-olyan okból. Tessék végre tudomásul venni, h az autóforgalom további növelésének súlyos árai vannak. És én ebbe az ördögi körbe nem vagyok hajlandó beszállni! Nem tetszik a közösségi közlekedés, akkor autózzál, nem tiltja senki! De ne várd el tőlem, h pénzügyileg előnyt élvezz nálam, mikor én is kifizetem az autózásodat!
Előzmény: cssz74 (19772)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19774
Szerintem még mindig nem érted mi bajom az M31-el....
Előzmény: cssz74 (19771)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19773
És az M0NY-ra ki lenne írva, h nem lehet eljutni az M3-ra vagy mi? Mert szerintem, aki M1-en jön, annak rohadtul mindegy merre megy, ha M3 kell neki. Tehát megoszlik a forgalom iránya, nem úgy mint most, mivel most nincs választási lehetősége. Én erre próbáltam célozni, mikor az M31-et létét kritizáltam.
Előzmény: cssz74 (19769)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19772
Nagyon rossz helyen kopogtatsz ezzel a hozzászólással, rossz embernek címezted. Ha megnézed a hozzászólásaim, nem csak itt, meglátod, én biztosan jobban támogatom a vasutat, mint te, de ettől független, pl. az én munkám sem végezhető tömegközlekedéssel. És ezzel nem vagyok egyedül. Kell egy komplett, országos, a környező országokhoz is szervesen kapcsolódó gyorsforgalmi úthálózat. Nem kell azt büntetni, aki nem tud tömeggel közlekedni, vagy éppen rossz helyen lakik, mondjuk Pilisborosjenőn...
Előzmény: Irj ha mersz (19768)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19771
Egyszerűen nem mindig Miskolc - Győr vonatkozásban kell gondolkodni...
Ha mondjuk Vác felől megy, akkor észak felé, Gödöllő felől Győrnek észak, Pécsnek Dél felé, Szolnokról Pécs, Győr dél felé, Dunakanyar észak felé...
Nem mindenki megy M3-ról M1-re, ezt kéne már végre megérteni. Nem mindig a két ellentétes oldalt kell nézni.
Előzmény: Irj ha mersz (19764)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19770
Nem igaz szerintem a 10-es úttal kapcsolatos véleményed. Az óbudai temetőtől, a 2x2 sávon már haladgat a forgalom befelé, a temetőtől kifelé, a 2x1 sáv lámpákkal alkalmatlan a forgalom elvezetésére. Konkrétan nem értem, hogyan lehetett a laktanyából úgy építeni egy nagy lakóparkot, hogy nem kötelezték az építőt legalább a park bejáratáig 2x2-re bővíteni a Bécsi utat...szar 500m-ről beszélünk, kb...
Előzmény: attus germanicus (19760)
cssz74 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19769
Félre érted, az M0NY-nak nem az a fő célja, hogy 1km-el rövidebb legyen Gödöllő-Budaörs távolság, hanem tehermentesítse az észak budai régiót, ott gyűjtő-elosztó, elvezető szerepe legyen...A budai oldal közlekedése a domborzat miatt igen behatárolt. Egész 3. kerületet, 2.-at sok helyen lehetne tehermentesíteni, pl. a Budakeszi út forgalma is csillapodhatna. Budakeszin erős átmenő forgalom van.
Előzmény: Irj ha mersz (19766)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19768
"Nem hiszem, hogy túl sok százalékkal nőne a forgalom, viszont jelentősen csökkenne a menetidő"

Ennyi pénzből a vasút fejleszthető olyan szintre, h versenyképes legyen a közúttal, sőt: a rahedli busznak sem kéne bejönni mind, hanem szépen ráhordanának. Szerintem ez sokkal környezetkímélőbb, mint a Te megoldásod.

"Szinte biztosan nem nőne jelentősen a forgalom"

Ezzel nem fogok egyetérteni soha;) Mivel nem igaz! Európai városok sora bizonyította már be, h a fenntarthatósághoz vissza kell szorítani az autós társadalom igényeit és igenis a közösségi közlekedést kell fejleszteni. Ez nem csak a főváros, de az agglomeráció érdeke is! De hát járjuk be mi is u.azt az utat, amit mások, talán akkor majd megértjük...

"Nem jelenthet akkora költséget, mert mindenhol hihetetlen módon, előrelátóan építették a csomópontokat, nyomvonalat, elő van készítve a második félpálya..."

Azért ne fillérekbe számold, ha lehet;)

"már egész elviselhető lenne"

Igen, a 4-esen valóban tök jól lehetne autózni. Aztán, h ez mennyivel növelni a fővárosban az autók számát már nem érdekes, lényeg h a 4-esen jól lehessen autózni...


Előzmény: cssz74 (19741)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19767
Mindig sokkal olcsóbb az M3-at bővíteni, mint 1 teljesen új autópályát építeni.
Előzmény: Béla6 (19740)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19766
Ha lenne M0NY, akkor nyilván kevesebb lenne a forgalom a keleti és déli szektorban is. Ja, h hosszabb lenne az út Gödöllőtől az M5-ig? Kétségtelen!
Előzmény: cssz74 (19738)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19765
"Gödöllő-M0K között hová oszlana el a forgalom"

Sehova nem oszlana el: menne be az M3-on, aztán vki Megyer felé megy, vki meg délnek.
Előzmény: radio100jozsi (19737)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19764
"qrvára nem osztszoroz, mert nekünk kerül kb. 3mrd-ba.."

Ezt honnan veszed?

"amúgy függetlenül attól, hogy az M1-M3 tranzit merre fog menni az M0 bezárása után, ennek akkor is meglesz a szerepe az agglós forgalomban"

Ha egyszer van út, akkor nyilván rámegy az autós. Csak nem épen gazdaságos, ha van M0NY is meg ez is.
Előzmény: Béla6 (19735)
kvte Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19763

Micsoda link!

 

Épül a környéken talán valami vasút is és láss csodát:

 

Alagút a szántóföld alatt!

 

Kéne innen néhány "nagyokost" exportálni, hogy megtudják a buta németek. szántóföld alatt nem épülhet alagút, mert meg van mondva hogy nem és kész.

 

http://maps.google.com/maps?f=d&hl=hu&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=1&sz=16&via=1&sll=48.840801,11.457367&sspn=0.002634,0.004206&t=h&q=Naturpark+Altm%C3%BChltal&ie=UTF8&radius=0.1&split=1&rq=1&ev=p&hq=Naturpark+Altm%C3%BChltal&hnear=&ll=48.840801,11.457367&spn=0.002634,0.004206&z=18

Előzmény: Törölt nick (19761)
Irj ha mersz Creative Commons License 2010.04.10 0 0 19762
"a jelenlegi helyzet konzerválása elfogad6atlan..."

A vasút fejlesztése szerintem nem éppen a helyzet konzerválása...

" "Bp-en" qrvára nem "könnyítene", csak az M0D-n"

Nyilván én is az M0D-i szektorra értettem elsősorban. De az már bőven nyereség, hiszen igencsak terhelt.
Előzmény: Béla6 (19733)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!