Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50101

A gyári fényezése a Skoda-nak általánosan nagyon gyenge, tehát ha kőfelverődéses, akkor még nem kell nagyon meglepődni.

Előzmény: Törölt nick (50100)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50100

Igazából 300000km körül inkább általános állapotot nézz.

- volt-e törve,

- le van-e lakva,

- működnek-e bent az elektromos cuccok,

- lengéscsillapítók, futómű állapota, (amúgy soklengőkaros, de rendkívül strapabíró)

- féltengely gumiharang (ez típushiba!)

- kormánymű nem lóg-e,

- kettőstömegű lendkerék volt-e már cserélve (szintén típushiba - állítólag)

- szervíztörténete mit mutat (van-e szervízkönyve),

- kipufogó eredeti-e,

- turbóval mi a helyzet,

- lámpák mennyire mattultak.

sorolhatnám holnapig.

Mindenképp valami hozzáértő szerelőt vigyél magaddal.

Előzmény: fear22 (50072)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50099

Olyan, hogy tuti a kilométer csak akkor létezik, ha Te magad tetted bele.

Logikátlan a visszaütés, ha már 150000 felett van szakszervizes bejegyzése, mert ekkor már regisztráltan a garanciaidőn túl van.

 

Én személy szerint ódzkodom egy törött autótól. Lehet, hogy a mm-ek stimmelnek, de ugye kalapálás, melegítés, mechanikai gyengítés simán lehetett. Rozsdásodas is idő előtt elindulhat stb.

Előzmény: gab200gab200 (50098)
gab200gab200 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50098

Tudom és köszönöm szépen!

A km-ről: az autó futott évi 50.000 km-t 2010.11.hó-tól 2013.08 hó-ig,ez tuti,megtalálták a Skodánál az összes szervízlapját.2013.08.14-én 151.675 km volt az állás,novemberben lejárt róla  a Tüv,tehát addig használhatták(+kb 1000km a hazaút németből),ezalatt a 2.5 hónap alatt olyan nagyon sokat nem futhatott(a 3 éves átlag havi 3500 km volt,én a duplájával számoltam...),tuti,hogy még Németországban lett megkeverve,mert a forgalomból való kivonási papíron,már a haknis óraállás van.Ebből adódóan gondolom,hogy nem futott +25000-nél többet.Valószínűleg a xenont akarták besütni gariba(3év vagy 150.000km) kint,ezért tekerték meg.

A sérülésről:Márkaszervízben lett javítva,ha valami komoly lett volna,nem csináltatják meg(2 éves korában történt) és nem használta volna tovább a német és a hatóság tuti kivonta volna  a forgalomból.Alulról gyönyörű szép,kimértük a bekötési pontokat,miliméterre stimmelnek.Ha ennél nagyobb ütést kapott volna,akkor kompletten kellett volna cserélni a B oszlopot,azonban ilyennek nyoma sincs,felül már gyári érték mindenEzen kívül a kiflibe hajtott autókat kint nem javítják,a magyar nepper elhozza és itthon kókányolják meg :-D

 

Előzmény: Törölt nick (50095)
fear22 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50097

Hátha tud nekem is segíteni valaki.

fear22 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50096

Hali!

 

Nem járt ma még errefelé olyan,aki alaposan ismeri és ért is a ezen csodaskodákhoz?

Hátha holnapig még benéz valaki....

 

ÜDv.

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50095

2 kérdés:

- honnan tudod, hogy mennyi bent a valós kilóméter?

- honnan tudod, hogy pontosan mennyire volt összetörve?

 

Félre ne érts, én nem feltétlenül lebeszélni akarlak, csak óvatosságra intelek.

Előzmény: gab200gab200 (50094)
gab200gab200 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50094

pontosan!

viszont:

-összeségében nagyon jó állapotban van

-még a tekeréssel együtt is feleannyi km van benne,mint a hasonló felszereltségűekben a hahu-n

-akkora pofont nem kapott az autó,hogy veszélyeztessem a családom biztonságát a későbbiekben

 

Tehát 3.7 millióért,ha odaadják,annyit feltétlenül megér,szerintem

Annál viszont egy forinttal sem többet...

 

Előzmény: Törölt nick (50093)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50093

Tehát amit tudsz:

- a kocsi rendesen össze volt törve,

- minimum 25000-et ütöttek rajt (szerintem tutira többet, mert ennyit értelmetlen lenne)

 

Én nem foglalkoznék vele, mert már kiderült az átbaszás..

Előzmény: gab200gab200 (50091)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50092

Ugyanannyiért tudtam volna venni anno A4-est, mint Superb-et és a Superb-et választottam. Pontosan tudom, hogy miről beszélsz...

Előzmény: bigjohni (50090)
gab200gab200 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50091

a javítás márkaszervízben történt,és pont  a B oszlop és a küszöb találkozásánál,feljebb már nem nyúltak hozzá...

azt én se tudom,miért csak ennyit tekertek,lehet valamit garanciába akartak javítani,2013.09.hó-ban 151.000 km-nél járt,11.hóban járt le a TÜV,tehát havi 7500km-el számoltam(ennél több tuti nem volt),így jött ki a  max. 25000 tekerés,mert most óra szerint 140.980-nál van...

adtam rá egy 3,7 milliós ajánlatot,aztán majd kiderül

Előzmény: bigjohni (50081)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50090

Az A4 sem. Tegnap megpróbáltam beülni abba is. Mondom, megpróbáltam.

Előzmény: bigjohni (50089)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50089

10 évig elvoltam benne, bár akkor még nem hordtam a gyerkőcöket suliba, csak ketten jártunk vele, legtöbbször pedig én egyedül. (teljesen hátra tudtam tolni az ülést.)

Akkoriban is utáltam, hogy le kell vennem a kabátot mielőtt beülök, de ez volt. Egyhuzamban levezetett távolság max. 20-30km volt.

 

A nagy autót hosszú utakra használom/használjuk. Általában négyen utazunk. Lányom úgy nől mint ha muszáj lenne, lassan utolér.

Imádunk kocsival nyaralni menni, utazgatni mindenfelé. 1200-1400km odaút nem probléma.

Az OIII erre nekem nem jó.

Előzmény: _Brazil_ (50086)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50088

:)

Előzmény: _Brazil_ (50085)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50087

"még véletlenül meg találnálak bántani, pedig véletlenül sem szeretném ezt tenni."

Nagyon messze vagy Te még attól. :)

 

"Az autók az elvárásaidhoz képest kicsik, ezt is értem egy ideje."

Így pontos: Az autók a méretedhez képest kicsik, ezt is értem egy ideje. Szerintem a lényeget még mindig nem érted.


"(zárójel 1: nem, szerintem sem az O3 a méret, és minőség csúcsa, éppen csak nagyon jó választás a hétköznapokra a magamfajta egyszerű hétköznapi embernek)"

Nekem így pontos: nem, szerintem sem az O3 a méret, és minőség csúcsa, éppen csak nagyon jó választás a hétköznapokra a magamfajta átlagos magasságú/testalkatú embernek)

Előzmény: _Brazil_ (50084)
_Brazil_ Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50086

Érthető, és ha ténylegesen így kisarkítjuk a dolgokat, akkor el is tudom fogadni.

De, mint ahogy előbbi hsz-ben írtam, neked most mások a nézőpontjaid, mert 10 évig még az F1-ben is elvoltál, pedig ha valami, az aztán különösen nem egy táncterem. És telhesen rendben is van, hogy olyasmire vágysz amire szeretnél, az ellenkezője lenne inkább a baromság.

Előzmény: bigjohni (50082)
_Brazil_ Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50085

Ugyanez a cég pár évvel ezelőtt, amikor úgy gondoltam én is, hogy lehet nálunk normális minőségű használt autót venni, el akart nekünk adni egy O2-t, ami szerintük teljesen újszarű, és 100e km-t futott.

Az autónak egy ép eleme sem volt, szanaszét volt kopva belül az egész, és még a DSG váltó gombja is el volt kopva (!!!)

Egy héttel később megrendeltük ugyanazt a kiépítést újban.

Még az is lehet, hogy félreértjük, és ez csak az egyik remek marketing megoldás az új autók értékesítésének fellendítésére.

 

Előzmény: bigjohni (50061)
_Brazil_ Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50084

Látom, hogy nem érted vagy nem akarod érteni se a viccet, se a szarkazmust, majd nem fogok Citigós hasonlatokat felhozni, meg egyáltlaán semmilyet se, még véletlenül meg találnálak bántani, pedig véletlenül sem szeretném ezt tenni.

Meg azt is látom, hogy a probléma a viszonyítási pont. Az autók az elvárásaidhoz képest kicsik, ezt is értem egy ideje.

De mert igazából kedvellek, és tényleg még véletlenül sem akarlak megbántani, inkább csak maradjunk annyiban, hogy nagyon sok sikert kívánok neked egy, az elvárásaidhoz, és a lehetőségeidhez is megfelelő méretű, és minőségű, árban megfelelő autó megtalálásában.

(zárójel 1: nem, szerintem sem az O3 a méret, és minőség csúcsa, éppen csak nagyon jó választás a hétköznapokra a magamfajta egyszerű hétköznapi embernek)

(zárójel 2: és nem, még mielőtt bárkinek is úgy tűnne, egyáltalán nem akarlak/akartalak semmilyen mérettel, adattal, márkahűsággel befolyásolni, mert egyáltalán nem érdekes számomra, hogy Škodát, Audit, Hummert vagy Krazt kívánsz vásárolni)

Előzmény: bigjohni (50061)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50083

Remélem nem vetted meg...

Előzmény: gab200gab200 (50080)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50082

Egy egyszerű (tán túl egyszerű) példa jutott eszembe.

 

Amennyiben otthon a plafon és a talaj közötti távolság 200cm, vidáman elvagyok, ha eltekintek attól a ténytől, hogy néha hasbavág a csillár.

210cm esetén is vidáman éldegélhetnék. 250cm belmagasságnál nincs számottevő különbség.

196cm-nél viszont határozottan kényelmetlenül érzem magam, pedig csak 1cm mínuszról beszélek.

Remélem érthető a hasonlat.

Előzmény: _Brazil_ (50056)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50081

A küszöb szerintem gáz.

Szerintem senki nem teker 25e km-t. Miért tenné?

Előzmény: gab200gab200 (50080)
gab200gab200 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50080

Na megnéztem,átvizsgátattam:

-bal első sárvédő

-jobb hátsó sárvédő

-balos küszöb alja

sérült volt,márkaszervízben javították

-balos xenon+trafó kuka

A km-t 25000-el tekerték meg.

Végig szervízelve,új téli-nyári gumikkal van,az összes tartozékával.

 

bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50079
Még működik.
Előzmény: gab200gab200 (50077)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50078

A fényszórónál egyik általam ismert autónál sem volt ilyen probléma (pedig relatíve sokat ismerek). Ez szinte tuti, hogy kamu.

A ködlámpák viszont sokaknál garanciában cserélve lettek beázás miatt, de ez is tudtommal csak az első évjáratoknál.

Nálam pl. nem volt vele gond.

Előzmény: gab200gab200 (50074)
gab200gab200 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50077

itt a mozgató motorok tökéletesen működnek,a trafó nem gyújt be,gondolom be van ázva

Előzmény: bigjohni (50075)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50076
A csíínajit pedig küldheted bármivel, mert egy kalap szart sem ér újkorában sem. Ezt pedig én tapasztaltam.
Előzmény: gab200gab200 (50074)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50075
Simán lehet.
A probléma az, hogy idővel szétrohad a xenon mozgatója és az vezérlője is.
Régi kollégám járt így. Nem occcsóság.
Előzmény: gab200gab200 (50074)
gab200gab200 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50074

Biztos,hogy látják...

Az előző kiszemelt egy B7 Passat volt,még a munkalapokat is megmutatták,amiket a szervízben készítettek.

Állítólag(a csávó azt mondta nekem),hogy az a fényszóró probléma valami típus hiba,valami gumi lófasz engedi át a vizet(sérülés tényleg nincs a fényszórón).Ez tényleg így van,vagy csak kamuzott?

Mondjuk,ha megveszem,akkor odamegyek vele a kézimosóhoz,aztán 200 Ft-ért megküldöm 3 percig vízzel :-D

bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50073
Látják.
Nem friss infó.
Előzmény: stevie-13 (50069)
fear22 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50072

Üdv!

 

A segítségetekre lenne szükségem.

Autócsere előtt állok és képbe került egy Skoda Superb 1.9 pdtdi (105Le).

Az autó 2006-os évjáratú, ha jól tudom megítélni még facelift előtti (pl. a hátsó lámpa még nem a jellegzetes "C" alakot formázza fehéren).

Szeretném megkérdezni,hogy mire figyeljek nagyon oda az autó átnézésekor, milyen típushibák, komolyabb problémák lehetnek vele, mik a gyengéi, ez még a sok lengőkaros futóművel szerelt típus-e,stb.

Közel 300.000 Km-t futott,tehát nem új autó,ám nem szeretnék belefutni egy nagyon leharcolt példányba, esetlege általam elsőre nem észrevehető problémába.

 

Esetleg keresném még az autó eddigi tulaját, a rendszáma : KRA-144

 

 

Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

Üdv:Gábor

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!