Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ha4nz Creative Commons License 2013.09.01 0 0 64575

Akkor élőadattal kell kezdeni. Ezek alapján bármi lehet, de így látatlanban lehet üzemanyagkör, gyújtásproblémák, így hibakód nélkül más ötletem nincs.

Előzmény: szabi981 (64574)
szabi981 Creative Commons License 2013.08.31 0 0 64574

Szia,

 

Nincs semmi hibajel. Minden tankolásnál számolok fogyasztást. Mindig ugyan annál a kútnál (LUKOIL) ugyan azon a kútfejen tankolok. Fél éve folyamatosan többet fogyaszt, de az itteni autószerelő azt mondta, hogy ne foglalkozzak vele. Tavaly ősszel még 6,8l/100km volt a fogyasztása most pedig 7,7-8l/100km. Én már a 6,8-t is sokallottam egy picit.

 

Üdv: Szabolcs

Előzmény: ha4nz (64573)
ha4nz Creative Commons License 2013.08.31 0 0 64573

Van hibakód? 

Előzmény: szabi981 (64571)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.08.31 0 0 64572

Általános autós kérdésem volna felétek, de amúgy egy F Astráról van szó:


Fehér felnidíszek vannak az autómon, amiket ha letisztítok, akkor néhány napnyi használat után feketévé tesz a fékpor.
Ez általános dolog, vagy kezdenek lefutni a fékpofáim?
Csak mert van ismerősöm, aki szintén fehér és világos felniken fut, de sosem koszolódik be neki.

szabi981 Creative Commons License 2013.08.31 0 0 64571

Sziasztok!

 

Tanácsot szeretnék kérni 1999-es Opel Astra G típusú és X14XE motorszámú gépjárművel kapcsolatban. Kettő hiba jelentkezik nála. 1: 1l/100km -el többet fogyaszt üzemagyagból mint szokott, 2: Hosszabb állás után nem mindig indul el elsőre.

Én úgy érzem mintha gyengébb is lenne egy kicsit, alapjáraton van egy kartyogása, de gázadásra megszünik. 200.000km van az autóban.

 

Segitséget előre is köszönöm!

 

Köszönettel: Szabolcs

novothauto Creative Commons License 2013.08.29 0 0 64570

 

 

Előzmény: RAMIREZ025 (64553)
E547_GT Creative Commons License 2013.08.28 0 0 64569

Sziasztok autó eladás után feleslegessé vált az alábbi vadi új (saját dobozában vizsgálati papírjaival együtt) önindítóm; mely azonban se beépítve, se használva nem volt sohasem !

 

Ezen típusokkal és ezen belüli motorvariánsokhoz passzoló darab:

 

ASCONA C/CC, ASTRA F/CC/Caravan, CALIBRA A, FRONTERA A, KADETT E/CC/Cabriolet/Caravan/Gsi, OMEGA A/Caravan, OMEGA B, VECTRA A. 

E18NV, 20SEH, C20NEF, C20NE, C18XE, C20XE, C20LET, X20SE, C18NZ, C18NV, C18NT, 20NE, 18E, S18NV, 20XE, 20XEJ, 18SEH, E18NVR, C20NEJ, B204R.

 

Érdeklődni emailben (marinati@freemail.hu) és telefonon (nulla6húszkettőnegyvenhárom-2638), ismertebb hírdetési oldalakon fenn van, de kérésre szívesen küldök róla képet! Ára:12eFt. Köszönöm.

ha4nz Creative Commons License 2013.08.27 0 0 64568

Akkor pardon!

Előzmény: 409 (64567)
409 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 64567

Félreértetted! Nem a fűtés/szellőzés ventilátoráról beszélt.

Előzmény: ha4nz (64566)
ha4nz Creative Commons License 2013.08.27 0 0 64566

A középkonzolon lévő kapcsolóval ha jól emlékszem fokozatokat, fokozatellenállásokat kapcsolsz és a ventinek meg az ellenállás túlsó vége adja a feszt. Ergo, ha kimegy a ventire a fesz, akkor a venti meghalt, de akkor semelyik fokozatban nem menne, ha csak az adott fokozat(ok) ellenállásai szálltak el, akkor meg ellenálláscsere.

Előzmény: bgly (64548)
Only55 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 64565

Ha valaki autócsomagolásban gondolkodna kérdezzetek bátran :)


gadus Creative Commons License 2013.08.26 0 0 64564

Sziasztok!Segítség kéne.2004 c corsamon nem tudom elfordítani a gyujtáskapcsolóba a kulcsot.A kormányzár rajta van.Hogyan lehetne kiszedni a zárbetétet?(utána olvastam itt is de nem tudom rádió állásba se fordítani a kulcsot.Leszedtem a borítást de sokra nem mentem vele,szerintem nincs se beragadva se kint a zárbetét csak nem fordul el)

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.08.24 0 0 64563

Hmm-hmm.
Köszi a tippet, de ez olyan félsiker féle.

Egy csere lenne rendes megoldás, de még senki nem mondta, hogy ez egyáltalán végrehajtható-e.

Előzmény: Laliiii (64559)
x25xe Creative Commons License 2013.08.24 0 0 64562

Igen,vectra v6 95'ös évjárat....

 

Előzmény: Laliiii (64561)
Laliiii Creative Commons License 2013.08.23 0 0 64561

Más a csatlakozása... De V6ba kell? Érdemes először kivenni és utána megvenni, mert már láttam pár csodát v6oknál, hiába volt évjárat, másmilyen volt benne. 

Előzmény: x25xe (64560)
x25xe Creative Commons License 2013.08.23 0 0 64560

Csao!

Azt még megtudnád mondani hogy mi a külömbség a klímás és a nem klímás fűtőradiátor között?

 

Előzmény: Laliiii (64555)
Laliiii Creative Commons License 2013.08.23 0 0 64559
Előzmény: ZsoZol B. Good (64558)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.08.23 0 0 64558

Duda gomb lyukadás miatt valaki cserélt már kormánylégzsák burkolatot ilyenre?
Vannak tapasztalatok?
Esetleg valaki tudna instrukciókat adni?

(G Astra)

lzolee Creative Commons License 2013.08.23 0 0 64557

Tisztelt Fórumtársak! Obel Combo b (99-s évjáratú) járgányom van amiben tegnap meghibásodott az önindító. Reggeli indulásnál már kattogott kettőt, de aztán csak megpörgette a motort így sikerült beindítani. Délután viszont végleg cserben hagyott és csak a betolás segített... Tehát ennek kiszerelésében kérnék némi útmutatást, a villanyos részt meg tudom oldani... Legfőképp egy robbantott rajz kéne, hol is van benne ez a motor, felülről hozzá lehet-e férni, vagy csak alulról szerelhető-e ki?

 

Képeket néztem a neten a motorról. Két csavar tartja, nem tűnik nagyon bonyolultnak a kiszerelése. Aztán majd meglátjuk...

 

Köszönök előre is minden segítséget!

x25xe Creative Commons License 2013.08.22 0 0 64556

oké,vigyázok. Köszi a segítséget.

 

Előzmény: Laliiii (64555)
Laliiii Creative Commons License 2013.08.22 0 0 64555

Igen. Visszarakáskor meg a tömítő gyűrűkre nagyon ügyelj, hogy rendesen a helyükön legyenek, s mikor kész próbáld ki, töltsd fel vízzel, zseblámpa és figyeld nem-e csöpög, ereszt, s csak ha minden okés akkor rakjál mindent vissza. 

Előzmény: x25xe (64551)
Zolatan Creative Commons License 2013.08.22 0 0 64554

Sziasztok! Van egy 2005végi G Astrám, pár napja elég döcögős hepe hupás úton jártam vele, aztán meg kátyúhegyek. Mikor jöttem hazafele szólt a rádió de hallottam hátulról valami halk kopogást nyoszorgást, azt hittem, hogy csak a kavicsok az útról.. de mai napig nem szűnt meg. Találkozott már valaki ilyensfajta problémával, vagy van ötletetek hogy mi lehet az? Én sokmindenre gondolok, szilent, összekötők, fékbe valami,kipufogó tartó bakok..

RAMIREZ025 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 64553

Sziasztok! Új vagyok itt, és egy kis hozzáértői segítségre lenne szükségem. Ma szétszedtem a '93-as évjáratú 1.4i (c14nz) astrámat, mert vezérműtengelyes volt. Megkopott a 4. hengernél, és vele együtt a himbák is. Megvettem mindent, és nekiálltam szétszedni. De viszont nem figyeltem a jelöléseket, és mielőtt leemeltem volna a szelepházat a hengerfejről, úgy hagytam, és kerestem egy kis szakirodalmat. Minden szépen le van írva. De mivel én már a tengelyt elmozgattam, és a fogaskereket is leszedtem a helyéről, így nem tudom hogy akkor most elmozdulnak-e a dugattyúk. Vagy ha nem a jelnél van a főtengely, akkor azt hogy tunám máég egybe hozni, úgy hogy a jelek egyezzenek, és utána a felső holtpontra rakhassam az 1. henger dugóját.
Előre is köszi, ha valaki tud írni!

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.08.22 0 0 64552

Valamikor láttam egy táblázatot, ami elmagyarázta, hogy az F Astráknál a típustáblán melyik kód melyik gyártási helyet jelöli.
Ez nincs meg itt valakinek?

x25xe Creative Commons License 2013.08.22 0 0 64551

Gondolom akkor középkonzol kikap,utána pedig elég a műszerfal alsó részét szétszedni?

 

Előzmény: Laliiii (64550)
Laliiii Creative Commons License 2013.08.21 0 0 64550

Szar pöcsölös munka, de nem olyan vészes. Csak kicsi a hely bontani, s a szönyeg is könnyen vizes lesz. 

Előzmény: x25xe (64549)
x25xe Creative Commons License 2013.08.21 0 0 64549

Heló mindenkinek!

Valakinek van tapasztalata hogy A vectrában mennyire horror a fütőradiátor cseréje?Mit kell hozzá mindenképp bontani? Köszi.

 

 

bgly Creative Commons License 2013.08.21 0 0 64548

Hátha valaki tudja...

 

Kicsit öreg F astra 16 szelepes, 1,8-as motorral.

Észrevettem, hogy nem kapcsol a hűtés 2. fokozata, Hőgomba csere után már az 1. fokozat sem kapcsol be, nincs hűtés.

Ventillátor jó, biztosíték jó, az összes relé, amit megtaláltam jó.

(Az Etzold könyv szerint a relék a biztosíték tábla hátulján vannak)

Az ötleteket szívesen várom!

 

Bagoly

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.08.21 0 0 64547

CsAk nem váltasz másik márkára?

Előzmény: CsA (64525)
cuccolós Creative Commons License 2013.08.20 0 0 64546

Köszi az ötletet, gondolod érdemes kifűzni a dugókat reális esélye lehet annak hogy kaptak a gyűrűk? Pécsi vagyok, holnap szétszedetem a fejet és megtudom hány szelep és esetleg vezető kapott... üdv

Előzmény: kolcsar (64545)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!