Akkor élőadattal kell kezdeni. Ezek alapján bármi lehet, de így látatlanban lehet üzemanyagkör, gyújtásproblémák, így hibakód nélkül más ötletem nincs.
Nincs semmi hibajel. Minden tankolásnál számolok fogyasztást. Mindig ugyan annál a kútnál (LUKOIL) ugyan azon a kútfejen tankolok. Fél éve folyamatosan többet fogyaszt, de az itteni autószerelő azt mondta, hogy ne foglalkozzak vele. Tavaly ősszel még 6,8l/100km volt a fogyasztása most pedig 7,7-8l/100km. Én már a 6,8-t is sokallottam egy picit.
Általános autós kérdésem volna felétek, de amúgy egy F Astráról van szó:
Fehér felnidíszek vannak az autómon, amiket ha letisztítok, akkor néhány napnyi használat után feketévé tesz a fékpor. Ez általános dolog, vagy kezdenek lefutni a fékpofáim? Csak mert van ismerősöm, aki szintén fehér és világos felniken fut, de sosem koszolódik be neki.
Tanácsot szeretnék kérni 1999-es Opel Astra G típusú és X14XE motorszámú gépjárművel kapcsolatban. Kettő hiba jelentkezik nála. 1: 1l/100km -el többet fogyaszt üzemagyagból mint szokott, 2: Hosszabb állás után nem mindig indul el elsőre.
Én úgy érzem mintha gyengébb is lenne egy kicsit, alapjáraton van egy kartyogása, de gázadásra megszünik. 200.000km van az autóban.
Sziasztok autó eladás után feleslegessé vált az alábbi vadi új (saját dobozában vizsgálati papírjaival együtt) önindítóm; mely azonban se beépítve, se használva nem volt sohasem !
Ezen típusokkal és ezen belüli motorvariánsokhoz passzoló darab:
ASCONA C/CC, ASTRA F/CC/Caravan, CALIBRA A, FRONTERA A, KADETT E/CC/Cabriolet/Caravan/Gsi, OMEGA A/Caravan, OMEGA B, VECTRA A.
Érdeklődni emailben (marinati@freemail.hu) és telefonon (nulla6húszkettőnegyvenhárom-2638), ismertebb hírdetési oldalakon fenn van, de kérésre szívesen küldök róla képet! Ára:12eFt. Köszönöm.
A középkonzolon lévő kapcsolóval ha jól emlékszem fokozatokat, fokozatellenállásokat kapcsolsz és a ventinek meg az ellenállás túlsó vége adja a feszt. Ergo, ha kimegy a ventire a fesz, akkor a venti meghalt, de akkor semelyik fokozatban nem menne, ha csak az adott fokozat(ok) ellenállásai szálltak el, akkor meg ellenálláscsere.
Sziasztok!Segítség kéne.2004 c corsamon nem tudom elfordítani a gyujtáskapcsolóba a kulcsot.A kormányzár rajta van.Hogyan lehetne kiszedni a zárbetétet?(utána olvastam itt is de nem tudom rádió állásba se fordítani a kulcsot.Leszedtem a borítást de sokra nem mentem vele,szerintem nincs se beragadva se kint a zárbetét csak nem fordul el)
Más a csatlakozása... De V6ba kell? Érdemes először kivenni és utána megvenni, mert már láttam pár csodát v6oknál, hiába volt évjárat, másmilyen volt benne.
Tisztelt Fórumtársak! Obel Combo b (99-s évjáratú) járgányom van amiben tegnap meghibásodott az önindító. Reggeli indulásnál már kattogott kettőt, de aztán csak megpörgette a motort így sikerült beindítani. Délután viszont végleg cserben hagyott és csak a betolás segített... Tehát ennek kiszerelésében kérnék némi útmutatást, a villanyos részt meg tudom oldani... Legfőképp egy robbantott rajz kéne, hol is van benne ez a motor, felülről hozzá lehet-e férni, vagy csak alulról szerelhető-e ki?
Képeket néztem a neten a motorról. Két csavar tartja, nem tűnik nagyon bonyolultnak a kiszerelése. Aztán majd meglátjuk...
Igen. Visszarakáskor meg a tömítő gyűrűkre nagyon ügyelj, hogy rendesen a helyükön legyenek, s mikor kész próbáld ki, töltsd fel vízzel, zseblámpa és figyeld nem-e csöpög, ereszt, s csak ha minden okés akkor rakjál mindent vissza.
Sziasztok! Van egy 2005végi G Astrám, pár napja elég döcögős hepe hupás úton jártam vele, aztán meg kátyúhegyek. Mikor jöttem hazafele szólt a rádió de hallottam hátulról valami halk kopogást nyoszorgást, azt hittem, hogy csak a kavicsok az útról.. de mai napig nem szűnt meg. Találkozott már valaki ilyensfajta problémával, vagy van ötletetek hogy mi lehet az? Én sokmindenre gondolok, szilent, összekötők, fékbe valami,kipufogó tartó bakok..
Sziasztok! Új vagyok itt, és egy kis hozzáértői segítségre lenne szükségem. Ma szétszedtem a '93-as évjáratú 1.4i (c14nz) astrámat, mert vezérműtengelyes volt. Megkopott a 4. hengernél, és vele együtt a himbák is. Megvettem mindent, és nekiálltam szétszedni. De viszont nem figyeltem a jelöléseket, és mielőtt leemeltem volna a szelepházat a hengerfejről, úgy hagytam, és kerestem egy kis szakirodalmat. Minden szépen le van írva. De mivel én már a tengelyt elmozgattam, és a fogaskereket is leszedtem a helyéről, így nem tudom hogy akkor most elmozdulnak-e a dugattyúk. Vagy ha nem a jelnél van a főtengely, akkor azt hogy tunám máég egybe hozni, úgy hogy a jelek egyezzenek, és utána a felső holtpontra rakhassam az 1. henger dugóját. Előre is köszi, ha valaki tud írni!
Valamikor láttam egy táblázatot, ami elmagyarázta, hogy az F Astráknál a típustáblán melyik kód melyik gyártási helyet jelöli. Ez nincs meg itt valakinek?
Köszi az ötletet, gondolod érdemes kifűzni a dugókat reális esélye lehet annak hogy kaptak a gyűrűk? Pécsi vagyok, holnap szétszedetem a fejet és megtudom hány szelep és esetleg vezető kapott... üdv