Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.09 0 0 1071

Azt is kifelejtetted,hogy melyik motorhoz való.Cr nyomásszabályzó?Mert mindegyik más.

Előzmény: Wastelife (1069)
Liviati Creative Commons License 2011.08.09 0 0 1070

Valaki rakott már régi Daily-be 2000 utáni 2.8-as motort+váltót?

Előzmény: Wastelife (1069)
Wastelife Creative Commons License 2011.07.29 0 0 1069

Kifelejtettem hogy teljesen új a cucc!!!!!

Előzmény: Wastelife (1068)
Wastelife Creative Commons License 2011.07.29 0 0 1068

Sziasztok !

 

Eladásra kínálnék egy Dailyhez való PVM nyomásszabályozó szelepet, 22e huf lenne az ára, ha érdekel valakit akkor wastevegieoil@gmail.com-ra írjon!

 

Üdvözletttel: Wastelife

danifender1 Creative Commons License 2011.07.13 0 0 1067

Rendben érdekel a dolog.

Holnap reggel megyek el és csak vasárnap este leszek.Majd megbeszéljük a postázást.

Köszi.

 

Üdv:Dani.

Előzmény: Liviati (1066)
Liviati Creative Commons License 2011.07.12 0 0 1066

Csak az a kicsit sérült van, mert az enyémről nem szedem le.

Azért 1000 Ft-ot + postát kérek.

Előzmény: danifender1 (1065)
danifender1 Creative Commons License 2011.07.12 0 0 1065

Szia.Nekem az első kép szerinti a te fajtád van!Mennyiért adnál egy ilyet?

Köszi hogy lefotóztad.

 

Üdv:Dani.

 

 

Előzmény: Liviati (1064)
Liviati Creative Commons License 2011.07.12 0 0 1064

Szia!

 

Két fajtával szerelték. Az elsőn a sajátom van, a második képen az igen ritka két részből álló.

A normál verziónál ahol megtörik az ajtó éle kicsit ledörzsölte a szélit az ajtó, illetve a harmadik képen látható, hogy az legalján egy törés is van.

Előzmény: danifender1 (1063)
danifender1 Creative Commons License 2011.07.11 0 0 1063

Köszi.Várom a válaszod.

Előzmény: Liviati (1062)
Liviati Creative Commons License 2011.07.11 0 0 1062

Elvileg van, de lehet, hogy a nap kiszívta egy kicsit. Mondjuk az enyém is olyan volt és lefestettem több mint két éve. Azóta kint van télen nyáron és nem pergett le. Holnap, ha időm engedi megnézem. Elvileg ugyan az mindegyikhez. Posta is megoldható.

Előzmény: danifender1 (1061)
danifender1 Creative Commons License 2011.07.10 0 0 1061

Tisztelt Liviati!

 

 

Iveco dailyhoz 97es 35/8 hoz vezető felöli kis műanyag borítás ami a kerék fölött van.Sárvédő fölső ív vagy nem tudom mi a neve.Szerintem minden dailyhez egyforma ami ilyesmi évjárat.Tudna-e nekem postázni 1et ha van illetve mennyiért?

 

Üdv:Dani.

Előzmény: Liviati (933)
_Gabesz Creative Commons License 2011.07.05 0 0 1060

Itt van az sms a piszkozatok közt, de egész nap engem basztattak mindennel :-S Este meg már nem akartalak hívogatni.

Na pakolok, mert megint csak svájcot nyertem.

 

Köszi az adatokat, ezek szerint a Daily se a könnyebb fajtából való (mondjuk erre számítottam).

Előzmény: Roadtrain (1059)
Roadtrain Creative Commons License 2011.07.04 0 0 1059

Nem tudod a számomat mi???

2600kg üresen a 17 köbös sofőr nélkül teli tankkal ami 100L

Előzmény: _Gabesz (1053)
cross_183 Creative Commons License 2011.07.04 0 0 1058

35c13 27 mázsa :) Erősített féder, belső burkolat, szerszámok stb. , ezek nincsenek 1 mázsa plusz súly, szóval gyári alaphelyzetben is jóval több, mint 26q.

Előzmény: _Gabesz (1053)
szárnyas iveco Creative Commons License 2011.07.04 0 0 1057

cross 183 köszi a 90-98 as angol leírást (jó lett volna magyar nyeven, de tudom hogy ez illúzió) nagy űrt töltöttél be vele. 2000-es 35c13-hoz javítási útmutatóm van magyar nyelven, ha érdekel. Nekem 97-es 40.10W-es összkerekes járgányom van. Ehez keresek túrbó nyomásszabályzót (membrán kiszakadt), és egy felnit amely védőkarikás síkágyazású (5.50E 16-SDC). Előre is köszönök minden segítséget.

_Gabesz Creative Commons License 2011.07.04 0 0 1056

Még annyi, hogy saját cuccom az nem hiszem, hogy több lenne 100 kilónál, de szerintem még 50 sincs ;)

Előzmény: _Gabesz (1055)
_Gabesz Creative Commons License 2011.07.04 0 0 1055

Én sajnos egy ciroennel járok (ami mégcsak nem is dobozos), de gondolom a 2100kg az nem igazán fedi a valóságot. Vagyis számomra kicsit hihetetlennek tűnik. Ezért érdekelt volna egy valós tömeg.

Pl. merci srinternek is ekkora tömeget írnak a forgalmijába, valójában meg 2500 valamennyi.

Előzmény: Liviati (1054)
Liviati Creative Commons License 2011.07.04 0 0 1054

Méresd le a tiedet, mert mindegyikünk mást visz magával az útra és mindegyikünknek más a felszereltsége. Az se mindegy, hogy mennyi gázolaj van a tankba.

Előzmény: _Gabesz (1053)
_Gabesz Creative Commons License 2011.07.04 0 0 1053

Üdv Urak!

 

Van-e köztetek olyan aki leghosszabb, legmagasabb 3.5-es Dailyvel jár és már mérte üresen az autó súlyát? Tehát nem a forgalmiban szereplő tömeg érdekelne, hanem ami az autó valós tömege ;)

Köszönöm!

cross_183 Creative Commons License 2011.06.27 0 0 1052

Ja, ezt én is így láttam, hogy egyben van a tárcsával. Na de akkor is 20e feletti összeg...

Egyenlőre azt csináltam, hogy a kerékcsavart megfordítottam, hogy a hosszabbik menetes oldala menjen a kerékagyba, ugyanis egy jó centis menetes rész megmaradt az agyban. Igaz így az kerékanyából nem lóg ki a csavar vége, ha meg van húzva.

Próbából egyenlőre 200Nm-el húztam le ezt a csavart, áll mint a cövek, jónak néz ki.  De nem hiszem, hogy sokáig így marad, kissé zavar.

 

 

 

 

 

Közben kíváncsiságból próbáltam lelazítani a hátsókerekeket is, nem sok sikerrel. 1 csavar sem indult meg. Egy több, mint 1 méteres toldalékot majdnem U alakúra görbítettem, a tenyerem bedagadt az erőlködéstől stb... :) Nesze neked légkulcs.

Előzmény: mindaricsi (1050)
cross_183 Creative Commons License 2011.06.27 0 0 1051

Azt hiszem ez esélytelen.

Előzmény: Liviati (1049)
mindaricsi Creative Commons License 2011.06.27 0 0 1050

Szia, ha megnézted a felrakott képeim közül a harmadikat, akkor láthattad hogy, a kerékcsavarok a féktárcsába vannak becsavarva.

Új féktárcsával autómatikusan jönnek a csavarok is.

Egy csavar hiánnyal elmehedsz nyugodtan. Amúgy kerékanyát bármelyik kamionos boltban kapsz hozzá. a 90-100 Nm a tőcsavar, a 285-340 Nm a kerékanya meghúzási nyomatéka.

Üdv.:mindaricsi

Előzmény: cross_183 (1047)
Liviati Creative Commons License 2011.06.26 0 0 1049

Fizettesd ki vele az új gyári kerékagyat! Legközelebb már tudni fogja, hogy mire való a nyomatékkulcs.

Előzmény: cross_183 (1047)
cross_183 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 1048

Első kerékagy természetesen.

Előzmény: cross_183 (1047)
cross_183 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 1047

Közben újabb probléma. Kedves gumiszerelő szaktudor kiszakította a kerékagyból az egyik menetet azzal a b*zi légkulccsal...

Javítható ez valahogy? Vagy van valakinek elfekvőben egy ilyen? Régebbi ivecoé passzol rá vajon?

mindaricsi Creative Commons License 2011.06.23 0 0 1046

Szia, Én kompletten kiszedtem az egész első hidat. Így mindenhez hozzáfértem kényelmesen, nem bonyolult kiszedni a ráfordított idő sokszorosan megtérűl a kaszni alatti kínlódáshoz képest.

Pár kép segítségűl:

  

Üdv: mindaricsi

Előzmény: cross_183 (1043)
Liviati Creative Commons License 2011.06.23 0 0 1045

Na megtudtam állítólag 40Nm a porlasztót lefogó körmök meghúzási nyomatéka. Viszont nagyon megszenvedtem már a porlasztó kivétellel is, teljesen be volt rohadva, csak célszerszámmal tudtam megindítani. Porlasztót megpucolva, PTFE sprayvel befújva visszarakom, kifúj. Mivel nem akartam leszedni a hengerfejet, hogy kidörzsárazzam, ezért csavarhúzóval + ronggyal kitisztítottam és a porlasztó alá tettem egy vékony alu alátétet. Mivel a nyomőcsőcsatlakozásnál szivárgott a gázolaj, ezért kicseréltem egy 2.5TD-ről származóra a nyomócsövet. Utána meg a visszafolyó ág csavarja tört bele a porlasztóba, szerencsére nem tőből így könnyedén kiszedtem. Bontott belül üreges csavarom volt, így nem kellett szenvednem a pótlással. Megint összeraktam most meg a visszafolyó ágnál folyt a gázolaj. Nem mertem erősen meghúzni nehogy az újabb csavar is eltörjön. Próbálkoztam a két vékony rézalátéttel ami rajta is volt de szivárgott továbbra is, majd végső megoldásként kivülre egy új de vastagabb rézalátét, belülre a porlasztóhoz az egyik régi alátét került. Így is volt valamennyi szivárgás, de beindítottam a motort és addig húztam a csavaron (jóval tovább húztam óvatosan, mint amikor beletört), míg a szivárgás meg nem szünt.

Most megtörtént életem első porlasztószerelése. A végeredmény sikerült nem fúj ki sehol és a gázolaj sem szivárog, ja és a fülkébe se érezni azt a jellegzetes szagot amit eddig lehetett.

A kuplungom sem az igazi, meg hátra lesz még az első futómű felújításának befejezése, meg kap egy szervót is. Ezek az idei tervek. Van egy állófűtésem is az ősszel legkésőbb belekerül. A bontott klímámon még gondolkodok, mert se kompresszor se klímahűtő nincs hozzá.

Előzmény: Liviati (1044)
Liviati Creative Commons License 2011.06.22 0 0 1044

35-10 es Turbo Dailyn a porlasztót lefogató körmöket hány Nm-el kell meghúzni?

Amúgy az autó 1988-as, de 2000-ig tuti ugyan ezzel a körömmel szerelték a többit is.

cross_183 Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1043

2000-es 35c13 első torziós rugóknál a szilenteket cseréltetnem kellene.  Ahogy látom eléggé szét kell bontani hozzá mindent .

Jól látom, hogy nem lesz egyszerű művelet?

DDD429 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 1042

Szasztok!

 

Kiütöttem egy ismerősöm iveco 35 C ?? nyújtott fülkés 2004 évjáratú, HÁTSÓ SZÉLVÉDŐjét (a támla mögötti). Tud valaki segíteni, hogy hogy járok jobban, esetleg van valakinek eladó?

 

Köszönöm!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!