Elvileg van, de lehet, hogy a nap kiszívta egy kicsit. Mondjuk az enyém is olyan volt és lefestettem több mint két éve. Azóta kint van télen nyáron és nem pergett le. Holnap, ha időm engedi megnézem. Elvileg ugyan az mindegyikhez. Posta is megoldható.
Iveco dailyhoz 97es 35/8 hoz vezető felöli kis műanyag borítás ami a kerék fölött van.Sárvédő fölső ív vagy nem tudom mi a neve.Szerintem minden dailyhez egyforma ami ilyesmi évjárat.Tudna-e nekem postázni 1et ha van illetve mennyiért?
35c13 27 mázsa :) Erősített féder, belső burkolat, szerszámok stb. , ezek nincsenek 1 mázsa plusz súly, szóval gyári alaphelyzetben is jóval több, mint 26q.
cross 183 köszi a 90-98 as angol leírást (jó lett volna magyar nyeven, de tudom hogy ez illúzió) nagy űrt töltöttél be vele. 2000-es 35c13-hoz javítási útmutatóm van magyar nyelven, ha érdekel. Nekem 97-es 40.10W-es összkerekes járgányom van. Ehez keresek túrbó nyomásszabályzót (membrán kiszakadt), és egy felnit amely védőkarikás síkágyazású (5.50E 16-SDC). Előre is köszönök minden segítséget.
Én sajnos egy ciroennel járok (ami mégcsak nem is dobozos), de gondolom a 2100kg az nem igazán fedi a valóságot. Vagyis számomra kicsit hihetetlennek tűnik. Ezért érdekelt volna egy valós tömeg.
Pl. merci srinternek is ekkora tömeget írnak a forgalmijába, valójában meg 2500 valamennyi.
Méresd le a tiedet, mert mindegyikünk mást visz magával az útra és mindegyikünknek más a felszereltsége. Az se mindegy, hogy mennyi gázolaj van a tankba.
Van-e köztetek olyan aki leghosszabb, legmagasabb 3.5-es Dailyvel jár és már mérte üresen az autó súlyát? Tehát nem a forgalmiban szereplő tömeg érdekelne, hanem ami az autó valós tömege ;)
Ja, ezt én is így láttam, hogy egyben van a tárcsával. Na de akkor is 20e feletti összeg...
Egyenlőre azt csináltam, hogy a kerékcsavart megfordítottam, hogy a hosszabbik menetes oldala menjen a kerékagyba, ugyanis egy jó centis menetes rész megmaradt az agyban. Igaz így az kerékanyából nem lóg ki a csavar vége, ha meg van húzva.
Próbából egyenlőre 200Nm-el húztam le ezt a csavart, áll mint a cövek, jónak néz ki. De nem hiszem, hogy sokáig így marad, kissé zavar.
Közben kíváncsiságból próbáltam lelazítani a hátsókerekeket is, nem sok sikerrel. 1 csavar sem indult meg. Egy több, mint 1 méteres toldalékot majdnem U alakúra görbítettem, a tenyerem bedagadt az erőlködéstől stb... :) Nesze neked légkulcs.
Szia, ha megnézted a felrakott képeim közül a harmadikat, akkor láthattad hogy, a kerékcsavarok a féktárcsába vannak becsavarva.
Új féktárcsával autómatikusan jönnek a csavarok is.
Egy csavar hiánnyal elmehedsz nyugodtan. Amúgy kerékanyát bármelyik kamionos boltban kapsz hozzá. a 90-100 Nm a tőcsavar, a 285-340 Nm a kerékanya meghúzási nyomatéka.
Szia, Én kompletten kiszedtem az egész első hidat. Így mindenhez hozzáfértem kényelmesen, nem bonyolult kiszedni a ráfordított idő sokszorosan megtérűl a kaszni alatti kínlódáshoz képest.
Na megtudtam állítólag 40Nm a porlasztót lefogó körmök meghúzási nyomatéka. Viszont nagyon megszenvedtem már a porlasztó kivétellel is, teljesen be volt rohadva, csak célszerszámmal tudtam megindítani. Porlasztót megpucolva, PTFE sprayvel befújva visszarakom, kifúj. Mivel nem akartam leszedni a hengerfejet, hogy kidörzsárazzam, ezért csavarhúzóval + ronggyal kitisztítottam és a porlasztó alá tettem egy vékony alu alátétet. Mivel a nyomőcsőcsatlakozásnál szivárgott a gázolaj, ezért kicseréltem egy 2.5TD-ről származóra a nyomócsövet. Utána meg a visszafolyó ág csavarja tört bele a porlasztóba, szerencsére nem tőből így könnyedén kiszedtem. Bontott belül üreges csavarom volt, így nem kellett szenvednem a pótlással. Megint összeraktam most meg a visszafolyó ágnál folyt a gázolaj. Nem mertem erősen meghúzni nehogy az újabb csavar is eltörjön. Próbálkoztam a két vékony rézalátéttel ami rajta is volt de szivárgott továbbra is, majd végső megoldásként kivülre egy új de vastagabb rézalátét, belülre a porlasztóhoz az egyik régi alátét került. Így is volt valamennyi szivárgás, de beindítottam a motort és addig húztam a csavaron (jóval tovább húztam óvatosan, mint amikor beletört), míg a szivárgás meg nem szünt.
Most megtörtént életem első porlasztószerelése. A végeredmény sikerült nem fúj ki sehol és a gázolaj sem szivárog, ja és a fülkébe se érezni azt a jellegzetes szagot amit eddig lehetett.
A kuplungom sem az igazi, meg hátra lesz még az első futómű felújításának befejezése, meg kap egy szervót is. Ezek az idei tervek. Van egy állófűtésem is az ősszel legkésőbb belekerül. A bontott klímámon még gondolkodok, mert se kompresszor se klímahűtő nincs hozzá.
Kiütöttem egy ismerősöm iveco 35 C ?? nyújtott fülkés 2004 évjáratú, HÁTSÓ SZÉLVÉDŐjét (a támla mögötti). Tud valaki segíteni, hogy hogy járok jobban, esetleg van valakinek eladó?