Ma megnézem kutyafuttában, csak berohanok mert nem lesz több időm, ha érdemes megnézni jobban akkor viszek majd kábelt + fiatecuscant, festék vastagságmérőt meg még egy autószerelőt/ karosszérialakatost is :D ( Persze ha, így felszerelkezve beengednek a telepre :D )
DRIVE LEFT (GSX) BODYWORK TYPE 2 VOLUMES (TC2V) DOOR NUMBERS 4 DOOR (NP4) FUEL PETROL (CMBBZ) EQUIPMENT LEVEL DYNAMIC (LL6) ECOLOGY ECOLOGIC EUROPEAN NORM CF4 LIMITS (ECOCF4) EQUIPMENT (MARKET) ITALY/CENTRAL EUROPE (AM00) FUEL SUPPLY SYSTEM TYPE MULTIPLE INJECTION (TAMPI) GEARBOX DESIGN MECH.GEARBOX(M32)1.4TB.PETROL.120/150HP.1.8TB (PCC544) TOTAL VALVES 16 VALVE (VLE16) TURBO EXHAUST FAN TURBO (A/TTRB)
Szerintem ez egy utólag feljavított autó, ami nem jelenti azt, hogy gáz, hiszen annyi történt, hogy vettek bele utólag sport ülést, kormányt, meg raktak rá bicolor felnit.
Tudtommal ezek nem voltak rendelhetőek külön a 150-eshez, akkor "sport"-ot kellett venni.
Hú, de jó,hogy megkérdeztem...Ezekből nekem csak a pedál tünt fel, amit nem is értettem.... reméljük nem 2 autóbol lett összerakva, képek alapján szépnek tünik, de megnézem majd élöben is...
Valahol nicns valami kisokos milyen felszereltséghez milyen gombok, kiegészitök stb stb tartozik?
A sport belsőt azért gondolom, hogy rendelte bele, mert a kormány is az, azt meg nem olcsó cserélni. Plussz a műszerfal a sima dynamikban más árnyalatú mint a sportcsomagosban és ebben az utóbbi van. Nem hiszem hogy ezeket is lecserélni valaki.
Nem tudom, hogy a 150-es motorhoz milyen hátsó B betű jár, de elől a full piros felirat van ha jól látom.
Szerintem ez egy 150-es dynamic + sport belső és felni, azt jónapot. ahogy írod nincsenek spoilerek, krómdísz, sőt még csak a pedál sem fém (ami amúgy szerintem előny).
Ettől persze még lehet jó autó, de ez csak élőben derül ki.
Amit írsz, az teheti korrekté az autót. Ha nem a sportgombos motor van benne, akkor nem piros a felirat. Sportbelső meg rendelhető - volt - hozzá. Ez a motor hamar kikerült a kínálatból, tudtommal.
Ha megnézed a műszerfalat, nincs sportgomb, citygomba van helyette. Ergo ez csak felszereltségében sport, amúgy nem. Hogy ez zavar-e vagy nem, egy másik kérdés.
Ez a kereskedés rendszeres hirdető a hahu-n. Az elmult egy évben legalább öt olyan nyálcsorgatós autót hirdettek, amire azt mondtam, be kell ülni az autóba, le kell menni Csabára és meg kell venni. Nem tudom, hogy csinálnak iyen szupi autókat.
Szóval a lényeg csak annyi, hogy ez nem Bravo Sport...
Szerintem se. Valószínű átalakított verda. Az a furcsa, hogy sport belső van benne viszont nincs ASR és sportgomb. Köszöb és hátsó ablak idom hiányzik róla, sport felnije van, viszont a csomitartóba nem piros, hanem fekete Bravo "B" .
Akkor kérdezek én is egy konkrét autót :) Tűrhető ár ( gondolom még alkuképes), régóta árulják.... Esetleg valaki nem ismeri? Óvakodjak az első szériás autóktól? ( anno a stilo vásárlásakor alapszabály az volt, hogy csak 2003 utáni autót vegyek, ami be is vált) Itt felejtős a 2007-es évjárat? :)
Köszönöm a hozzászólásokat. Pro, és kontra kaptam infót. A kormány érdekes, van akinek 30 ezernél retek, nekem 120ezer fölött újszerü. (Pedig szoktam használni) :-)
Látni kellene, de egy Győr Szeged-Győr kirándulás nem 2 fillér, és nem 5 perc.
Épp ezek miatt nem akartam határozott véleményt megfogalmazni. Ugye, nekem sincs 70k, amit, ha magamtól akarnék kocsit venni, nehezen hinnék el.....:-)
franc se tudja, bar az ordog sosem alszik. azert a topicon is van szerintem nehany olyan auto amiben hasonloan keves km, sot.
LPG userekben sem erdemes logikat keresni, pont mint nehany dizel userbe. hatott naluk a dizel propaganda aztan az is dizelt vett, akinek aztan soha az eletbe nem hozza vissza a vetel es szerviz felarat.