Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

marinenje Creative Commons License 2011.07.20 0 0 24232

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy az akksi mellett jobbra lévő, takaróval takart doboznak (valamilyen külső elektronikai vezérlő-szerűséget mondott nekem a szerelő) mi a pontos neve? Azért kéne tudnom, mert hiányzik róla a takaró, és név nélkül még keresni se tudok rá.:-I

Esetleg tudja valaki, hol érdemes ilyet keresni?

(Bocs, de teljesen laikus vagyok az autókhoz, gondolom, ez látszott is a kérdésből. :-O )

 

Köszi!

DAndras79 Creative Commons License 2011.07.20 0 0 24231

Kisebb méretü furgon...? Esetleg egy 6 üléses Toyota Hiace óriási raktérrel.....2,5M-ért lehet találni nem túl öreget.

 

Előzmény: puntooo (24226)
Alexfux Creative Commons License 2011.07.20 0 0 24230

Vagy egy kicsit régebbi Espace, PSA C8-806-Ulysse, esetleg régebbi Alhambra-Sharan-Galaxy, Toyota Previa vagy Avensis Verso, Mazda MPV stb. Ezekben van rakodóhely még 6 öléssel is...

Előzmény: puntooo (24226)
Alexfux Creative Commons License 2011.07.20 0 0 24229

Jól le kell sötétíteni és akkor nem látnak be. Meg véd a hőtől, meg ha a paraszt beveri, akkor nem kell fél év múlva is üvegszilánkot gyűjtened az autó rejtett zugaiból. (Tapasztalatből beszélek!!)

Előzmény: puntooo (24227)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.20 0 0 24228

Sajnos alapvető hiányosságaim közé tartozik a nemlétező gondolatolvasás:) igy csak arra tudtam irni választ amit te irtál

Előzmény: puntooo (24227)
puntooo Creative Commons License 2011.07.20 0 0 24227

Emlékeim szerint felszereltség függő, de valóban lehet a Scenicnél 4-6 főre átalakítani az üléssort, a 2. ból ki lehet venni a középső ülést és a két szélsót beljebb lehet pakolni, akkor ugyanúgy néz ki mint elől.

 

Nem jó, mert nem marad csomagtér! Az 5+1 ülés mellett meg azért marad kb. 450 liter! Az eltakarása viszont kérdéses, bár már láttam Scenicet, ahol legalább leghátul is volt még egy roló.