No most, apuka cígölhette a kiskrapekot tíz kilométerrel arrább, oszt egy év múlva, mire visszatért a kis fekete bárány, érdekes módon tizedannyira nem volt hepciás, mint azelőtt. Rejtély, hogy miért:)"
na ez az , sok esetben ennyi kell hogy a kedves "szulo" is elkezdje a kolkot vegre nevelni!!!Nem mindegy ha reggel tizenot vagy negyvenot percet kell menni az iskolaig.
Az alabb irtam itt egy bippegos kis tizenhatevesrol , ott a tanarbacsi(a rokonom) annyit csinalt , hogy felemelte ket konyokenel fogva(nem tul magas ember, de eros , vagy husz evig birkozott meg focizott) , es kozolte vele hogy most abbahagyod.Es abbahagyta.
De nem lehet minden pedagogus egyben feketoves karates esetleg judobajnok , azert alljunk mar meg!!!
Javítóintézetbe súlyos bűncselekményekért lehet bekerülni, jóval súlyosabbakért mint amikről itt szó van. A javítóintézeti nevelés Btk. szerinti intézkedés."
hat en nem tudom , nekem egyik-masik cselekmeny eleg sulyosnak tunik...peldaul amikor azt az okolvivo sracot ketten vagy harman vertek , egy meg mobilozta.vagy mikor az idos fizikatanart a kitepett csapteleppel akarta megutni a kis idiota.
Egy ismerősöm mesélt egy 10éves elsős kis cigánytanítványáról, amely rendszeresen visszapofázott neki, fegyelmezetlenkedett az órán. Aztán egyszercsak valamiért elkapta a kis nyavalyás karját, kissé megszorította, az meg nyivákolt, hogy jajj, tanárbáci nebántcon, többet jó leszek! Nem is volt vel baj... Egy darabig.
Egy másik meg: haggyon békén a tanárbáci, mert idehívom a szüleimet! - Helyes, hívd csak, én meg majd elmondom nekik, milyen rossz vagy! Valamiért aztán nem hívta...
Szerintem ne velem hepciáskodj, mert nem érted, amit írok. Lefejelés tanár diák viszonylatban nem jáccik, ez a lényeg. A lefejelés utcai harcos csibész tempó, egy pofon adott esetben még indokolható, de a lefejelés nem.
Az iskolából eltávolítás van csak, ami meg nem old meg semmit, csak másnak szerez kellemetlen perceket egy másik iskolában.
Nos, ez sem egészen így működik. Nálunk pár éve az egyik kölök túlzásba vitte a terrort, mert az apja úgy állt hozzá, hogy úgyse tehetünk semmit, magyarán lexarta. Az egyik esetnél bezony addig lobbiztam az értekezleten, hogy mire észbe kapott az igazgató, már rábólintott a többség a kirúgásra. A diri baromi dühös volt, mert nem tudta, ki veszi majd át,de aztán nagy nehezen megoldottuk.
No most, apuka cígölhette a kiskrapekot tíz kilométerrel arrább, oszt egy év múlva, mire visszatért a kis fekete bárány, érdekes módon tizedannyira nem volt hepciás, mint azelőtt. Rejtély, hogy miért:)
Javítóintézetbe súlyos bűncselekményekért lehet bekerülni, jóval súlyosabbakért mint amikről itt szó van. A javítóintézeti nevelés Btk. szerinti intézkedés.
A fantáziád elindult. Most már kabátlopási ügyhöz folyamodsz, mint végső mentsváradhoz ?
Szeretnéd azt láttatni, hogy eltörte a kezét a "gyereknek" ?
Tőlem tudod meg, hogy voltak és vannak olyan gyerekek, akiket nem lehet olyan módon nevelni egy iskolában a mélyen torz szülői háttér okán, mint a jellemző sokaságot ?
Hát akkor volt értelme, hogy írtam, mert megtudtál valami újat.
Ma már nem lehet a szó szoros értelmében vett korbácsra visszatérni, de fel lehetne állítani "boot camp" jellegű, zárt iskolák felállítását azoknak, akik túl sokat hőbörögnek. Olyan iskolákat, ahol gyakorlótéri stílusban tartanak rendet 120 kilós kiképző őrmesterek a tanár mellett. Az amerikai tapasztalatok szerint egy ilyen kurzus kiállása képes önbecsülést adni, mint minden olyan élmény, ahol valaki azzal szembesül, hogy átesett valami megpróbáltatáson, és kibírta.
A másik megoldás levinni a tankötelezettséget 14 éves korra, aztán utána csináljon a gyerek, amit akar, és lehet rendőrileg/büntetőjogilag kezelni a problémát."
Pontosan.
Nade manapsag is vannak ilyen intezmenyek , nem?Fiatalkoruak javito-neveloje vagy hasonlo.
Tkeppen mindenre megvan a megfelelo megoldas , csak eppen valami toketlenseg miatt semmit nem alkalmaznak!!!!!
"És azért képzeljük magunkat egy olyan iskolába, ahol kínaiul tanítanak, mi mit csinálnánk. Nyilván elunnánk az agyunkat, ott kell ülni egész nap, ezért jobbhijján elkezdjük magunkat szórakoztatni: először elkezdjük picskálni a többieket, aztán amikor már azt is unjuk, akkor a tanárt. Szarunk bele az egészbe. Egyetlen izgalom, ha valami történik, így ha nem történik, majd csinálunk"
Az egeszben a legnagyobb hulyeseg ez a 18 evig tarto tankotelezettseg.
Minden helyzetben, legyen az osztályterem, bírósági tárgyalóterem, börtön, hadsereg, akkor tudja a rend fenntartásáért felelős személy (tanár, bíró, fegyőr, katonai parancsnok) fenntartani a rendet, ha van a kezében olyan eszköz, amely a bent tartózkodók közül a legócskább semmirekellővel szemben is hatásos.
Egy olyan iskolában, ahol középosztálybeli szülők motivált gyerekei ülnek, akiket mindenféle retorzió fenyeget a szüleik részéről egy rossz jegyért, illetve akikben már interiorizálódott az a szemlélet, hogy tanulni kell, mert különben nem tudsz megfelelni a környezeted és saját magad elvárásainak, ott a rend fennmarad akkor is, ha a tanár kezében semmilyen eszköz nincs azon kívül, hogy tudásával, megjelenésével, fellépésével, szóval: az imidzsével tekintélyt épít fel.
Egy olyan iskolában viszont, ahol három helyről kibukott bűnözőpalánták élnek, ott nem egy átlagos mai magyar tanár, de egy XXI. századi Seneca óráján se lenne csend és figyelem - ott a tanárt kiröhögik, lefilmezik ahogy galacsinnal dobálják, lehülyézik, leköpik stb. Ott nem lehet tekintélyt felépíteni azzal se, ha süt belőle, hogy nagytudású, higgadt és korrekt. Ott csak a korbács a hatásos, mert ezek a gyerekek többségükben túl vannak azon, hogy még meg lehessen menteni őket. Talán ha egyesével foglalkozna velük egy nagyon jó tanár éveken át, ÉS el lennének zárva a haverjaiktól, sőt sajnos nem egyesetben a családjuktól, akkor el lehetne indítani valamit, de ez meg reménytelen, ennyit egy állam se feccöl a problémás fiataljaiba, nem is lenne igazságos, mert ennyi erőfeszítést nem a legalja érdekel, hanem akiben eleve van valami motiváció.
Ma már nem lehet a szó szoros értelmében vett korbácsra visszatérni, de fel lehetne állítani "boot camp" jellegű, zárt iskolák felállítását azoknak, akik túl sokat hőbörögnek. Olyan iskolákat, ahol gyakorlótéri stílusban tartanak rendet 120 kilós kiképző őrmesterek a tanár mellett. Az amerikai tapasztalatok szerint egy ilyen kurzus kiállása képes önbecsülést adni, mint minden olyan élmény, ahol valaki azzal szembesül, hogy átesett valami megpróbáltatáson, és kibírta.
A másik megoldás levinni a tankötelezettséget 14 éves korra, aztán utána csináljon a gyerek, amit akar, és lehet rendőrileg/büntetőjogilag kezelni a problémát.
így teng túl itt azokban akik helyeslik a tanár tettét
Tévedés. Az önvédelmet kevered össze az agresszióval. Nagy ballépés.
A videon látható "gyerek" böszme nagy agresszív seggfej, aki soha nem volt hajlandó alávetni magát az iskola rendjének. Az, hogy megtámad egy ilyen erős testfelépítésű tanárt az a gátlástalanságára bizonyíték.
Egyébként ki az a hülye, aki azt hiszi ehhez hasonló tanár-diák konfliktusokból annyi van, amennyi internetre felkerülő mobiltelefonfelvételeken látható ?
Ilyenek voltak, vannak és lesznek. A tanár ez esetben jól tette, hogy megmutatta ennek a kis köcsög baromarcúnak, hogy a félresikerült neveltetése itt nem fog teret nyerni.
Semmi gond, le kell szarni, majd megy kukát tologatni. Kurva sokan vagyunk, sok a selejt így is úgy is.
A gyerekednek biztosíts olyan feltételeket, hogy pénzt kereshessen, ezek meg majd tologatják a kocsiját a szupermarketben. Addigra már úgyis le lehet majd lőni azt aki rablásból akar majd megélni.
A többi a kutyát nem érdekli, szabad ország, mindenki szabadon lehet csöves.
Sajnos a pedagógusnak ma más semmi nincs a kezében (hacsak a lefejelés nem), amivel kordában tarthatná a renitenseket. És ne jöjjön nekem senki azzal, hogy érdekessé kell tenni az órát, meg egyéb süketeléssel.
Ha jól tudom, momentán a tanár elleni támadást kiemelten kezeli a törvénykezés, szóval innentől a védett személy ne verekedjen, még ha gusztusa is lenne rá.
Ha a nebuló harcolni akar, a tanár vagy hagyja ott és jelentse fel, vagy fogja le és jelentse fel, vagy tartsa oda neki a képét egy maflásra és aztán jelentse fel.
Negyedik változat, hogy mindezek tudatában verje xarrá a kölköt, oszt viselje a következményeket.
Megjegyzem az én iskolámban egyszer egy srác viccesen felajánlotta, hogy megmérkőzzünk (egyébként tényleg vicc volt, mert különben csípnek a kölkök), én meg felvilágosítottam, hogy ebben az esetben olyan sallert kap, hogy a fal adja a másikat és utána nyugodtan jelentsen fel, lexarom. Azóta nem tértünk vissza a témára.
Egy magyar szakos tanárnak már nem az a feladata, hogy olvasni-írni tanítson, egy matematikatanárnak nem az a feladata, hogy a négy alapműveletet megtanítsa...
Márpedig aki nem tud szorozni, az hogy fog tudni hatványozni? Aki nem tud osztani, annak hogy fognak menni a törtek? Aki nem tud kerületet, területet számítani, hogy fog felszínt, térfogatot?
Aki magyarul alig tud írni-olvasni, hogy tanul meg egy idegen nyelvet?
Aki gyerekverseket, meséket nem ért meg, hogy fogja a komolyabb irodalmi műveket? A történelmet?
Akinek környezetismeretből a fák, cserjék, emlősök, madarak, síkság, hegység stb. gondot okozott, mi lesz vele biológiából, földrajzból? Fizikát és kémiát már ne is említsük...
Meg olyankor már úgy voltak vele a tanítók, hogy szenvedtünk már vele eleget, menjek csak felsőbe, kezdjenek vele a tanárok, amit tudnak...
Különösen akkor, ha már akkor elkezdett unalmában bűnözni, an akkor tényleg fellélegzik a tanár, hála az égnek, megszabadultunk ettől a kis patkány bűnözőtől!
Egész egyszerűen már réges-régen elvesztette a fonalat, még valamikor általános iskola első-második osztályában,
Itt jön ki az áldása annak, hogy Magyar Bálinték az alsós osztályismétlést eltörölték, illetve szülői engedélyhez kötötték.
Így aztán a kevésbé lelkiismeretes szülők kevésbé lelkiismeretes gyermekei azzal a tudattal ülhettek bent órán, hogy teljesen mindegy, mit produkálnak, anyu/apu úgysem fogja hagyni, hogy megbuktassák. Így szépen felgyűlik a lemaradás 4. év végére. Akkor már elvileg lehetett volna buktatni, de mit értek volna el vele? Egy év alatt bepótolni négy év lemaradását? Meg olyankor már úgy voltak vele a tanítók, hogy szenvedtünk már vele eleget, menjek csak felsőbe, kezdjenek vele a tanárok, amit tudnak...
Ez mindennapos volt nálunk és később különféle pszicho könyvekből megtudtam, hogy az ilyen korú fiúk körében bizony nem ritka, semmi baja sem lesz tőle a 14 éves lányoknak.
Ilyen alapon felnőttek elkezdhetnének szexelni a munkahelyükön, munkatársaik szeme láttára.
Aztán még egy kis adalék, mitől is olyan fegyelmezetlenek a kölykök, különösen egy ilyen iskolában:
Nos, ugye ezek a gyerekek azért mint már mondottam, a legalja agyilag. Legtöbbjük írni olvasni sem tud, de amelyik tud is, az funkcionális analfabéta, tőmondatoknál többet nem ért meg, nemhogy osztrák-magyar monarchia történetét. De mivel iskolaköteles, ezért benn kell ülnie. Egész egyszerűen már réges-régen elvesztette a fonalat, még valamikor általános iskola első-második osztályában, halvány gőze nincs, miről dumál a tanár, nyilván nem is érti, buta mint a segg. Szó szerint kínai neki, amit a tanár elmond, évek óta. És azért képzeljük magunkat egy olyan iskolába, ahol kínaiul tanítanak, mi mit csinálnánk. Nyilván elunnánk az agyunkat, ott kell ülni egész nap, ezért jobbhijján elkezdjük magunkat szórakoztatni: először elkezdjük picskálni a többieket, aztán amikor már azt is unjuk, akkor a tanárt. Szarunk bele az egészbe. Egyetlen izgalom, ha valami történik, így ha nem történik, majd csinálunk valamit.