Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

treekkeer Creative Commons License 2015.01.02 0 0 5577

-4 fokig még nagy nehezen, második indításra beindul, azalatt nem

ha beindul, utána aznap már nincs vele gond -12-ben sem

12 ezret ment szervíz ota, akkor szemem láttára cserélték a gázolajszűrőt (azóta mégegyszer), olajat, olajszűrőt, levegőszűrőket

szűrő knecht vagy mann, olaj MOBIL

245e van benne elvileg

ML 280 cdi (W164)

Előzmény: Törölt nick (5576)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.02 0 0 5576

Nem, de igazából nem is tettem még semmit annak érdekében, hogy előrelépés legyen. :) Sok volt a meló, nem volt időm a szerelőhöz elvinni, aztán szabadságra ment, úgyhogy egyelőre még a lejtős parkolókat keresem éjszakára! :)) 

 

Nálad mi a pontos nyűg? 

Előzmény: treekkeer (5574)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.02 0 0 5575

Jó neked... én már vagy egy éve húzom, rám ijesztettek, hogy sokszor beleszakad, és nincs kedvem százezreket pluszban kiperkálni... :S 

Előzmény: takacsek.hu (5573)
treekkeer Creative Commons License 2014.12.31 0 0 5574

Szia, sziasztok

megoldódott már az indítási problémád?

Én is szenvedek egy cdi-vel és elég nagy a tanácstalanság.....

Előzmény: Törölt nick (5560)
takacsek.hu Creative Commons License 2014.12.31 0 0 5573

végül nem tűnt olyan bonyának, így 4ből 2-t kicseréltem... most szépen megy.

Előzmény: takacsek.hu (5572)
takacsek.hu Creative Commons License 2014.12.29 0 0 5572

OK - köszi, már  beszéltem a szevizzel... ötödikén várnak.

 

Addig meg remélem, hogy elolvad a hó, mert a nyárigumi nagyon nem ide való.

Előzmény: Törölt nick (5570)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.29 0 0 5571

Urak! 

 

Lenne egy sprintshift váltós kérdésem. Mostanában feltűnt, hogy a szivattyú túl gyakran hallatja a hangját... kinyitom az ajtót, és amíg elhelyezkedek, berakom a cuccaim, 4-5 alkalommal is dolgozik. Lehet ennek az az oka, hogy kevés a hidraulika olaj benne? Nemrég cseréltek egy hidraulika csövet rajta a merciben, és van egy olyan érzésem, hogy az utántöltést kihagyták... 

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.29 0 0 5570

Valamelyik gyertya megadta magát. Nézesd meg minél előbb, mert egy idő után hazavágja az izzítórelét is. 

Előzmény: takacsek.hu (5569)
takacsek.hu Creative Commons License 2014.12.29 0 0 5569

Szintén kívánok sokat, szépet és boldogot!

 

És már is van egy kérdésem is...:

Tegnap óta (most lett tartósan 0 fok alatti a hőmös) azt csinálja az MB100-am, hogy ízzításnál nem kezd el világítani az ízzító lámpa.... kb. 10 másodperc után ráindítok. Indul... egy... aztán kb. 2-3-4-5 perc múlva elkezd világítani az ízzító lámpa - majd elaszik és megyek tovább...

Melegen is ezt csinálja - max kevesebb ideig világít, de indítás előtt egyáltalán nem...

 

Mi lehet a gond?

Gond ez egyáltalán?

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.29 0 0 5568

Utólag is boldog Karácsonyt Uraim, továbbá műszaki hibáktól mentes BUÉK! :) 

 

Ez az én kis szépségem: 

BmwMisi Creative Commons License 2014.12.24 0 0 5567

Boldog Karácsonyt minden kedves márkatársnak.

Surci126 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 5566

Békés, boldog karácsonyt kívánok!

takacsek.hu Creative Commons License 2014.12.17 0 0 5565

Kb. 1500 kg környékén fog leülni a hátulja és utána addig rakod, ameddig mered. ;)

Előzmény: transportervásárló (5563)
Merci 208d 1991 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 5564

Üdv! 
Keresek Mercedesz (1991-es) 208 d (T1) típushoz; 
-Porlasztó csúcsokat 
-Szervós kormányművet szivattyúval 
-Üzemanyag jelző úszót vagy teljes tankot 
Budapesten élek, de vidék sem akadály. 
Minden nap, 7-21 óráig elérhető vagyok.

Előre is köszi!

06370 371 00 25

transportervásárló Creative Commons License 2014.12.05 0 0 5563

Sziasztok

 

Van egy platós mb 100d-m. A papírjai szerint 1000kg-ot lehet rárakni.

Szerintetek mennyivel lehet túllépni, úgy hogy ne legyen baja?

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.29 0 0 5562

Köszönöm, ránézek. 

Előzmény: karimax (5561)
karimax Creative Commons License 2014.10.28 0 0 5561

A cső másik végén is cseréld ki a gumitömítést, a kisnyomású pumpánál.

Gázolajfolyást azért nem látsz, mert levegőt szív valahol, és visszafolyik ezáltal a tankba a gázolaj.

Előzmény: Törölt nick (5560)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.28 0 0 5560

Üdv Urak! 

 

Olyan gondom lenne a 416cdi-vel, hogy amikor úgy állok meg vele, hogy hátrafelé lejt az út, akkor pár óra után nagyon nehezen indul el... olyan, mint amikor gázolajszűrő csere után indítózol, a gázolaj meg még a környéken nincs... :) Viszont amikor előre dől az autó, akkor semmi gond, napokkal később is simán indul. A gázolajszűrő tetején lévő kis tömítések már cserélve lettek, szemre nem találok sehol buborékot, gázolaj folyás sehol nincs, tehát elvileg tömített a rendszer. 

 

Van esetleg valakinek valami ötlete, hasonló tapasztalata?

Surci126 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 5559

Szia!

Gondolom hogy ez már részecskeszűrős. Ha igen alkor más olaj kell bele, talán MB229.51 de majd a hozzáértők megmondják. Valóban nagyon érzékeny motor, ha jót akarsz max 15ezrenként csere, ha nagyon jót akarsz akkor 10enként. 

Előzmény: Boti777 (5558)
Boti777 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 5558

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogy egy 2007 es 315 cdi sprinterbe milyen olaj kell?Mert céges az autó,csak nincs meg a kezelési.

Most olvasgatom hogy ez egy elég szervízigényes motor,a miénkben 300000km van,semmi lényeges nem volt benne cserélve és még mindig semmi baja,lehet hogy jót fogtam ki.

Üdv

verzusz Creative Commons License 2014.10.23 0 0 5557

Én bontottam 312D 96-ost amibe volt az anyós ülés alatt akksi. Azért volt benne mert állófűtés,ülésfűtés,klíma is volt benne mivel Finnországi volt az autó.Egy külön mágneskapcsoló van a vezető ülés alatt ami gyújtásra kapcsolva aktiválja a 2. akksit.

Előzmény: lakóbuszfan (5497)
takacsek.hu Creative Commons License 2014.10.22 0 0 5556

több forrásból úgy értesültem, hogy az mb100-nak nincs is gyárilag tágulási tartálya.

Megerősítené ez valaki, aki látott már mb100-at?

Előzmény: takacsek.hu (5555)
takacsek.hu Creative Commons License 2014.10.16 0 0 5555

Meg tudná valaki mondani, nézni, fényképezni... hogy az MB100-ban gyárilag hol és milyen hűtési tágulási tartály található?

 

Az enyémnél egy zaztava tartály van bedobva a motortérbe... csak úgy lóg... alacsonyabban mint a hűtőt teteje... - semmi értelme.

tailor13 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 5554

Elnézést kérek, ezek szerint a cimborám sem jártas annyira a T1-ek lelki világában :)

Előzmény: Surci126 (5552)
BB70 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 5553

Sziasztok!

3,7 sprinter szimpla kerekes híd van valakinek? Megvenném,vagy elcserélném a 4,1-est...

Üdv

Surci126 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 5552

Ezt sajnos nem tudom de nem kizárt hogy jó rá a harang.

Gyárilag 309D-be nem volt 4sebességes váltó csak 207D,307Dbe és még a 208,308as benzinesekbe. Ettől még persze belefabrikálhatták valami más típusét.

Előzmény: tailor13 (5551)
tailor13 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 5551

Köszönöm.

Még 100-at is inkább adok egy ilyen váltóért, mint egy "szétesős" aluházas Getragért.

 

Az autó többi része nálam már többszörösen bizonyított, a megbízhatóságát növelni szeretném, nem csökkenteni :)

 

Remélem, tudok szerezni harangot baráti két sörért, ha nem, remélem találok 207D-ről. De azért reménykedem benne, hogy a W123 vasházas négyes váltójáról jó a harang, meg a flansni is.

Arról nincs esetleg információd, hogy ez a váltó dimenzióiban(a hosszan nyilván más) megegyezik a W123 alá szerelt négy sebességes vasházas váltóval? (aminek most hirtelen nem találom a kódját)

 

Erre gondolok: http://www.superturbodiesel.com/std/attachment.php?aid=793

 

Azért van ilyen idióta kérdésem, mert egy cimborám nem rég épített a W123 300D-je alá egy 309D-ből származó négyes váltót(6,5:1 a egyese, és 1:1 a negyedik fokozata), ami lapos tetejű, mint a régi, állólámpásba való 4 sebességes vasházas váltók, ám minden dimenziójában nagyobb annál.

 

Köszönöm.

Előzmény: Surci126 (5550)
Surci126 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 5550

Jó választás a T1es váltó,nagyon strapabíró szerkezet. 40ért jól vetted mert 70-100között szoktak menni. A harang szerintem átrakható a 4sebeségesről (207D,307D 83ig)amit olcsón tudsz venni mert senkinek nem kell.

Előzmény: tailor13 (5549)
tailor13 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 5549

Tiszteletem a Jelenlévőknek!

 

Köszönöm a hozzászólásokat a témában, és elnézést kérek, hogy kicsit eltűntem.

 

A G váltókról nem volt ismeretem, hogy ennyiféle van, ezért azokkal elméletben sem számoltam.

 

Köszönöm, Keszthelyi Pétert ismerem, segítőkész, korrekt ember, de sajnos bármennyire is az, a 616-os motorral a 602-es motor váltója köszönőviszonyban sincs.

 

Az aluházas Getrag 717.400-ast (és a 717.420-ast) azért vetettem el, mert egyrészről 100 ezer forint felett indulnak, már amikor lehet kapni, valamint nem túl strapabíró szerkezetek, hogy finoman fogalmazzak.

Egyébként, valóban, áttétel szempontjából az volna a gyári.

 

A hosszú difiről annyit, hogy a 616-os motorhoz a 123-asban 3,69-es difi jár gyárilag, én helyből egy 3,58-ast tettem be helyette, mert a motor jó kondiban van, és viszonylag gyakran járok nagyobb távokat az autóval, de ezzel a difivel is majdnem 3000-et forog 90-nél, pedig gyári méretű gumik vannak az autó alatt.

 

Azért esett a választásom a 711.113-ra, mert egyrészt olvastam róla a prohardver fórumon, ahol egy delikvens egy házilag faragott OM617a-ra akasztja rá, és 370Nm-rel tervezi bántalmazni, meg wolfram-acél lendkeréken keresztül, stb..., és ha erre a váltóra rá meri akasztani azt a kakaót, akkor talán nekem is jó lesz a 72LE-hez, másrészt nem elvetendő számomra, hogy 40 ezer forintért tudtam vásárolni egy ilyen váltót, egy 208D buszból. Nekem 60 ezerért egy kuplungharang, meg egy kardánflansni csere belefér, ötös kulisszát, meg rövid kardánt amúgy is kéne cserélni.

 

A kuplungharang cserétől nem félek, ugyanis ennek a ferde tetejű váltónak a négy sebességes verziójával szerelték a 123-ast, terveim szerint annak a kuplungharangja és a kardánflansnija is megoldja a problémámat, más kérdés, hogy ehhez kéne szereznem egy ilyen váltót, mert csak az újabb fajta aluházasból van itthon. De ha a harang nem is stimmelne, 207D-ről illene jónak lennie. :)

 

Egyelőre itt tartok, hogy elfogyott az időm, ezért kutatok, olvasok, és egy másik projekten töröm párhuzamosan a fejemet: sperr difi. :)

Sprinter CDI Creative Commons License 2014.10.08 0 0 5548

Továbbra is injektorra tippelek, bár nem értek hozzá.

Előzmény: YURA ua (5546)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!