Keresés

Részletes keresés

rrroka Creative Commons License 2016.05.27 0 0 51969

futva!

Előzmény: gurtnis (51967)
gurtnis Creative Commons License 2016.05.27 0 0 51968

Tudtam én, hogy még nagyon az elején járok, nem sokat kíván még.  :D

Előzmény: barefootBushman (51961)
gurtnis Creative Commons License 2016.05.26 0 0 51967

A hétvégén Kinizsi száz, azután minden lehetséges.....  :)

Előzmény: rrroka (51963)
bmalag Creative Commons License 2016.05.26 0 0 51966

értem, köszönöm

Előzmény: procaliber. (51965)
procaliber. Creative Commons License 2016.05.26 0 1 51965

ha már bedőlt akkor felesleges fúrni, jobb nem lesz tőle.

első használat előtt érdemes fúrni, de csak annak akinek bedől a bokája, lúdtalpas vagy előző stinson-ját "betaposta". de ez sem csodaszer lehet a fúrás ellenére megdől a talp.

cipőn eleve vannak furatok, de nem azokat érdemes fúrni, hanem a cipő talpát középig megfúrni 4-5mm lyukakkal, cipő elejétől a végéig 5-6db helyen.a lényeg az lenne, h a cipő külső részét gyengíted így kompenzálva a befelé tartó erőket.

ha ez sem segít akkor mafate speed, mafate4 vagy speedgoat lehet a megoldás, de ezek csillapítása, kaptafája teljesen más, mint a stinsoné

Előzmény: bmalag (51951)
rrroka Creative Commons License 2016.05.26 0 0 51964

gyorsító edzésnek szerintem tök jók azok a résztávok, amiket a Monspart Sarolta-féle edzésonline-os maratoni és félmaratoni edzéstervek tartalmaznak (6x800 3p pihivel meg ilyesmik). azt valóban nem lehet meghatározni, h mennyit fogsz gyorsulni, a lényege annyi, hogy legyenek tempós futások a komfortzónát messsze magad mögött hagyva. ezeket kb úgy kéne megfutni, hogy ne legyen nagy a szórás az ismétlések között, vagyis kell egy kis tapasztalat hozzá, de hát pont ez a lényeg, az út, maga a cél. :)

Előzmény: gurtnis (51959)
rrroka Creative Commons License 2016.05.26 0 0 51963

jó, hát egy kis reklám sosem árt. :D hajrá! :) meteor 50en akkor összefutunk, nem? :)

Előzmény: gurtnis (51958)
BaloghP Creative Commons License 2016.05.25 0 1 51962

Még június 10-ig tudtok nevezni a POLAR Kaptárkövek Trail-re:



http://kaptarkovektrails.polarhungary.hu/

barefootBushman Creative Commons License 2016.05.25 0 1 51961

Régen, az országútis edzőbácsik ezt úgy mondták, h "annyit lehet gyorsulni, csak amennyit a test megkíván.

Előzmény: gurtnis (51959)
gabriel8 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51960

Sziasztok !
Időközben úgy döntöttem, hogy készítek egy videószösszenetet a Transvulcania ultramaraton délelőtti szép szakaszáról, a Vulkánok útjáról (Ruta de los Volcanes ). 
Los Canarios és El Pilar (1440 m) közt vezet, legmagasabb pontja 1900 m felett található és természetesen vulkánokon, ill. azok oldalában halad, többször lelátni az óceánra, Tenerifére és a felhőkre. 
Élménybeszámolóírás is folyamatban van :)
Egyébként épp a Transvulcania után jött meg a kedvem a Mátra 115 keretében a 107 km-es távhoz, ahol szintén tervezek filmezni, még ha nem is bő órányit, mint tettem a TRV-n.  :)
Jó szórakozást a videóhoz, jó gyönyörködést ! :)

gurtnis Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51959

Ez eddig kimaradt, ez a gyorsító edzéses rész még nincs megtervezve.... pedig más is mondja...  összekapom magam, aztán csak-csak.  Mennyit kellene százalékosan -vagy hogyan is számoljuk ezt- gyorsulnom???  Havonta tesztelni??  Nagyon kezdő, amatőr vagyok még ezekhez. 

Előzmény: Pinyo (51956)
gurtnis Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51958

Ugye tisztában vagy vele, hogy már többször is átolvastam!  :D  Az ötlet a nevezéshez innen, és a beszámolódból jött.

Előzmény: rrroka (51952)
allez zserzseli! Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51957

nem is májusban kezdted, mert a mátrabérc áprilisban volt! :)

ahh ne is mond a prédit! most éppen egy kis sérüléssel küzdök, szóval vagy ki kell hagynom, vagy, ha elmegyek, felsétálok kihasználva a szintidőt :(

 

Előzmény: Pinyo (51955)
Pinyo Creative Commons License 2016.05.25 0 1 51956

Gyorsuljál, ki ne hagyd a rövidebb-hosszabb intervall edzéseket. Öt-húsz perc körülieket, szériában. Ha gyorsulsz, hosszú távon is sokat profitálsz belőle. Rövidebb verseny, kevesebb fáradtság. :)

Ehhez már csak hozzá kell venni a hétvégi hosszú futásokat és kész is a P85.

 

Előzmény: gurtnis (51950)
Pinyo Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51955

Ugye azért te sem úgy emlékszel, hogy májusban megkezdett terepszezonom májusban ér véget? :)

Semmire nem neveztem még, aszfaltosból csak a két őszi BSI versenyre szoktam menni, de még azokra se neveztem.

 

Te viszont szerencsés vagy, a mostani Prédi Vertical 500-ra szívesen mentem volna, de nem követtem az eseményeket és hirtelen lemaradtam. Nem baj, van egy strava-s időm :), majd virtuálisan hozzágondolom magam a mezőnyhöz.

Előzmény: allez zserzseli! (51948)
Pisti1981 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51954

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy van-e olyan, aki idén ott lenne Boszniában a Jahorina Ultra 125k távján.

Ha igen, és hozzá lehetne csapódni útitársként akkor én jelentkeznék.

 

Üdv!

Jámbor Creative Commons License 2016.05.25 0 0 51953

Valamit baromira félreérthettél!

Még 2005-ben írta:

"– Ja és nagyon fontos volt a megfelelő kenés is: csak natúr vajkrém, és csak a reggeli zsemlére. Vigyázni kell, nehogy a lábra is kerüljön belőle!"

Előzmény: rrroka (51949)
rrroka Creative Commons License 2016.05.25 0 1 51952

Terepfutó edzésterv Piros 85-re - vagy valami olyasmi

Azt mondják, hogy az ilyen hosszú távú versenyekre, mint a Piros 85 nem úgy kell készülni, mint egy maratonra, hogy a felkészülés alatt akár egyszer le is futhatjuk a teljes távot, és kéthetente meg a 3/4-e körüli hosszút illik futni. Tulajdonképpen sem terepfutáshoz, sem[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

előző évi valami olyasmi... :)

Előzmény: gurtnis (51950)
bmalag Creative Commons License 2016.05.24 0 1 51951

hát nem találom azt a fúrós videót.

(olyat találtam csak, hogy csavarokat a talpba és akkor jégálló lesz.)

köszi a tecnica linket, jó lenne felpróbálni...

Előzmény: barefootBushman (51945)
gurtnis Creative Commons License 2016.05.24 0 0 51950

Első kihívásnak Piros 85-re beneveztem. Felkészülési terv??  Izgulok már most.....

rrroka Creative Commons License 2016.05.24 0 1 51949

A lanolinnal bekenés tippet Sánta Kutya (SK)-tól kaptam egy esős Meteor 50 előtt, nagyon bevállt, hatékony és olcsó, ha bármilyen vizes eseméyn várható, vagy csak épp a lábujjaim kicsit rongyosabbak akkor mindig használom. Örök hálám SKnak! :)

Előzmény: allez zserzseli! (51946)
allez zserzseli! Creative Commons License 2016.05.23 0 0 51948

nagyon irigylem tőled ezt a végére robbantásos technikát..

jót mentél nagyon, ebből az idei km mennyiségedből én visegrádig sem jutottam volna el.. itt mutatkozik meg a tehetség különbség..

gratula!

idénre gondolom vége a terepnek, jönnek a aszfaltos versenyek?

 

 

 

Előzmény: Pinyo (51939)
allez zserzseli! Creative Commons License 2016.05.23 0 0 51947

így, így :). de az aszfaltos időim nem méltóak ehhez a topikhoz :), meg hát nem is tudom mp-re pontosan őket. :)

de köszönöm szavaid!

 

Előzmény: Pinyo (51942)
allez zserzseli! Creative Commons License 2016.05.23 0 0 51946

itt nem ázott fel, aztán ki tudja, ha van még 5-6 óra, lehetséges, hogy felázik..

amúgy azt figyeltem meg, hogy a meleg idő + esetleg patakátkelés, vízbe lépés jobban kikészíti a talpat..

a hideg jobb neki..

lanolinnal szoktam kenni különben.

nem volt 6K szint, csak 5.5 :)

 

Előzmény: Pinyo (51940)
barefootBushman Creative Commons License 2016.05.23 0 0 51945

van ez a tecnika cipő , hm? (amúgy a "furkálós módszernél milyen átmérőjű, ill. mély lyuk kell és hány?

Előzmény: bmalag (51936)
barefootBushman Creative Commons License 2016.05.23 0 0 51944

csakúgy, mint mi 

Előzmény: Pinyo (51942)
Pinyo Creative Commons License 2016.05.23 0 0 51943

Sokat írtam, de a legrosszabb dolgot, ami a saras verseny után történik, azt kifelejtettem. Ez pedig a cipő és szerelés takarítás. Fúj.

Pinyo Creative Commons License 2016.05.23 0 1 51942

Tanúsítom, zserzseli mester szerény. Csak megcsömörlött az online teljesítmény hajhászástól :). Ez gyakran ki is fejti, bár én nem értek vele egyet, ezt tudja is.

Fut ő rövideket, sőt az aszfaltot sem veti meg néha!

Előzmény: barefootBushman (51931)
Pinyo Creative Commons License 2016.05.23 0 0 51941

Ennél biztosan lesz szebb futás, a pulzusgörbe tényleg nem egy vidám dolog. Viszont ez már nagyon hosszú táv. Szerintem te már vagy azon a szinten, hogy egy ilyen versenyen ha nem találsz nagy hibát, akkor nem is volt. A szervezet aktuális állapotától függően vagy sikerül, vagy nem. Legközelebb ugyanígy nekiállsz és menni fog.

Előzmény: CSERMANEK (51913)
Pinyo Creative Commons License 2016.05.23 0 1 51940

Nem ázik szét ilyenkor a talpad? Vagy kened valamivel? Hideg, eső, még hatezer szint sem, brrr. Nem vagy kispályás.

Előzmény: allez zserzseli! (51918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!