Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Chris-t74 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 78
Teljes mértékben igazad van, én is ezért választottam a XADO-t. A oldalukon megtalálható több teszt is, itt van egy közülük:
http://www.xado.co.hu/images/stories/xado_kepek/Xado_Toyota_Yaris_Test.pdf

És gondolom az autógyártók aki a nevüket adták hozzá: Daimler, Opel, Volvo, MAN, GM Renault, Volkswagen, Porsche stb. ök is letesztelték a terméket. Legalábbis én azt tenném, ha a nevemet és egy tanúsítványt is adnék hozzá. Minden megtalálható az oldalukon.
Előzmény: véda3 (77)
véda3 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 77
Végre valaki, aki hiányolja a működés közbeni hiteles teszteredményeket. Én is ezt próbálom a topik eleje óta fejébe verni néhány Metabond feliratú szemellenzővel rendelkező egyénnek. Ez az egy amit nem tudok megérteni, ha elkészít egy gyártó egy adalékot, amire esküszik, hogy a világ legjobb találmánya, azt 1000%, hogy tesztelték. Hol van a teszteredmény?? Ha tényleg olyan jó, akkor miért titkolják?
Nem titok ez miatt döntöttem a Bishops adalék mellett, amit már 2 éve használok. Ennek az egy cégnek találtam olyan teszteredményeket, amelyek használat során teszteltek. Pl ELF kopásteszt. Apropó, kopásteszt. Ezt Magyarországon is el lehet végeztetni néhány tízezer Ft-ért, és kiderül működik az adalék, vagy nem. További néhány tízezerért analizáltatni is lehet, amellyel kideríthető, van-e az adalékban olyan összetevő, ami káros lehet az alkatrészeknek. Pl. Klór, Kén, Foszfor, stb.
Előzmény: pewaroma (75)
Bandi64 Creative Commons License 2008.11.26 0 0 76
Elkéstél! Már beletettem. Sajnos a hozzá fűzött reményeket csak részben váltotta be, de nem rontott a helyzeten.
Az olaj és az adalék egy 22 éves 400 ezer km-et futott 1.6 D Opelbe került, annak reményében, hogy valamennyire kitolható a motorgenerál és javulnak a hidegindítási nehézségek. Eddig 1.100 km-et mentem vele, pozitív változást hidegindítás területén nem tapasztalok. Amin javított: Az autó érezhetően könnyeben megy és nem füstöl padlógázas gyorsításnál sem. Megnőtt viszont az olajfogyasztásom. Eddig 1 liter olajam fogyott el 8-10 ezer kilométeren, most viszont már fél liter hiányzik olajcsere óta megtett 1.100 kilóméteren. Az átlagfogyasztásom eddig is 5 liter/100 km alatt volt, ennek jelentős változását nem tapasztalom.
Előzmény: pewaroma (69)
pewaroma Creative Commons License 2008.11.25 0 0 75
Chris-t74 Érdekes, hogy itt irogatod hogy átvennéd tőlem a megmaradt xado-t amikor direkt kiirtam a telefonszámomat.

A Forexről pedig annyit, hogy valószínűleg ők is olvasták ezt, mert a tegnapi nap folyamán este felhívott tőlük egy úr és tövéről hegyére átbeszéltük az esetet, és egy cseppet sem zárkózott el a pénzvisszafizetéstől és az áruvisszavásárlástól, amit a mai nap le is bonyolítottunk mindenféle vita nélkül!


Az én véleményem az hogy ez nem hitel rontás, ugyanis nincs semmiféle független teszteredmény vagy bármi konkrétum amit rontani lehetne, legalábbis én sem független tesztet sem független videót nem láttam a xadoról, csak a reklámokat meg a gyártóit.
Amik videók fent vannak a neten, azokban embereket mutogatnak akik elmondják hogy miylen jó...
De működés közben nem látni, sem azt nem látni hogy valaki valóban belerakja a kocsiba és utánna elindul vele, vagy egy alkatrészt amin jelen van ez a cermet réteg és egy ugyanolyat amin meg nincs.
Basszus a plazmakisérletekről meg a lézeres kisérletekről tudnak feltenni amatőr videókat erről meg nem?
Mindenhez készül ilyen adalék, csak éppen a repülő vagy helikopter hajtóművekhez nem? Amiknél ha gond lesz a hajtóművel annak bizony elég sok áldozata lehet.



Az illetőt akivel a visszavásárlást lebonyolítottuk is kérdeztem miért nincs erről még független teszt, hivatkoztam a metabond példájára ami köztudott megbukott a cseheknél a teszten.
Azt válaszolta, azért nincs mert körülbelül félmillió euro egy iylen teszt.


A szabad vélemény alkotáshoz és kinyilvánításhoz mindenkinek joga van én azt tettem közzé amit tapasztaltam, és elhiheted hogy ha nincs meg a bizalmam a termékben kezdetben akkor nem teszek bele 30 ezer ft ot kapásból!
Ráadásul a FOREX Trade egy nagykereskedő, a Xado gél nem az ő saját márája.

Nálam nem vált be és ennyi! Csalódtam benne, még szerencse hogy nem az ebayről vettem, akkor aztán reklamálhatnék. (jaj bocs a végén még az ebay is beperel hitelrontásért)

A Meggyőződésemet pedig a rengeteg "VÉLETLEN" erősíti meg, véletlenül pont azután kezdenek gondok lenni az autóval miután pár napja Xado adalékot tettünk bele, pedig előtte semmi hasonló gond nem volt mióta megvan az autó (2éve)
Tegnap előtt pedig megtörtént az olajcsere is az autóban, a fél éves Xado adalékkal összekevert olajat kicseréltük ugyanolyanra mint ami benne volt, csak ebbe nem raktunk több xado-t és VÉLETLENÜL megszünt a lefulladás, és az alapjárat sem olyan soká esik vissza mint a "régi " xado-s olajjal.


A Forexről pedig két nézőponból lehet véleményt alkotni az első,

Korrekt cég mert nem sok cég sztornózza vissza a múlthavi számlát és fizeti vissza a pénzt szemrebbenés nélkül.
A második eset pedig, lehetséges hogy valóban van mit takargatni.


Nekem nagy tanulság volt ez a Xado-s tapasztalat, ez volt az első ilyen "adalék" amit kipróbáltam, de garantáltan az utolsó is!

Többé nem teszek a kocsiba semmi mást csak megfelelő üzemanyagot, a gyártó által javasolt motorolajat, vagy pótalkatrészt!
Mindenki más abban bízik vagy hisz vagy azt használ, győz meg, és ad el, vagy vásárol, amit csak akar! És itt a pont.
Chris-t74 Creative Commons License 2008.11.25 0 0 74
Ja igen, ha még kell átveszem tőled az anyagokat 20.000 forintért!
Előzmény: pewaroma (72)
Chris-t74 Creative Commons License 2008.11.25 0 0 73
Érdekes amit írsz, bár egy kicsit hihetetlen, hogy egy adalék anyagtól 3-4 ezerre felmenjen a fordulatszám. Ott inkább valami mechanikai vagy beállítási probléma lehet. Vidd el egy szerelőhöz az autót.
Én a Xadot a barátaimmal már több féle autóba, normál és verseny körülmények közt is teszteltük, nekünk csak jó tapasztalataink vannak vele.
Ezekben az autókban:
Fiat Bravo 2007
BMW 523 Touring
Skoda SuperB 2008
Peugeot 205 1989
Chrysler Voyager 2003
Kia Ceed 2007
Range Rover 4,6 liter Kb 15 éves
Toyota Land Cruiser LJ73 18 éves
Renault Formula 2000 versenyautó

Sehol semmilyen negatív dolgot nem tapasztaltunk, csak nagyobb teljesítményt, csendesebb járást és alacsonyabb fogyasztást. Mi továbbra is ezt használjuk. Én használtam a többi adalékot is korábban, de egy nagyon fontos dolog miatt döntöttem a Xado mellet, mert ezt nem kell minden olajcsere alkalmával utántölteni, és ez anyagilag nagyon kedvező, nem beszélve a pozitív hatásoktról.
A termék csak Magyarországon új. Nézd meg az amerikai oldalt www.xadousa.com! Szerintem őrülj, ha nem a Forex perel be hitelrontásért. A vádjaid elégé furcsák, mert egy adalék nem okozhat ilyen jelenségeket.
Előzmény: pewaroma (72)
pewaroma Creative Commons License 2008.11.21 0 0 72


Ottofon,

A kritikám HITELES, és hogy ezt alátámasszam, meg mert egyenlőre se időm se energiám a Forexnél perlekedni,

Eladom a megmaradt 5 tubus Xado Revitalizálómat a 3 tasak Intenzív Motormosót és az egy ampulla szeleptisztitó spray-t

Én az egészet vettem kb 30.000 ért a Forex Trade-nél a Kicscsikós utcában, és erről számlát is mutatok ha kell, most eladom 20.000 ért bárkinek az egészet aki "kipróbálná" vagy aki rendszeresen használja ezeket a véleményem szerint egy kaptafára készült vackokat..

Én a továbbiakban nem merem ezt felhasználni...

Kiváncsian várom az érdeklődőket, gondolom egy sem lesz...


0670-7727762

Ezen a számon elérhető vagyok, ha esetleg mégis kell valakinek!
ottofon Creative Commons License 2008.11.20 0 0 71
Xado? Még nem hallottam róla, majd utánanézek mi is az. Én maradok a Metabondnál. Nekem nagyon bejött eddig. Persze olvastam arról is negatív kritikákat, denem tudom mennyire hitelesek. Én 15 éve ismerem és használtam minden autómban és totálisan meg vagyok elégedve! Volt hogy németországnól kellett hazajönnöm lukas hűtővel víz nélkül. Igaz tél volt de haza bírtam jönni és túlélte az autó! Ki tudja Metabond nélkül mi lett volna.
Előzmény: pewaroma (69)
bohrer Creative Commons License 2008.11.19 0 0 70
Picit kopogott az egyik hidrotőkém, vettem Wynns hidrotőke kenő folyadékot, szerintem bevált,elhallgatott a kopogás. Vettem wynns motormosó folyadékot, remélem jó lesz kimossa a lerakódásokat a motorból, már 30 éve is volt wynns folyadék, nem egy új ismeretlen Xado vagy kitudja mi.
pewaroma Creative Commons License 2008.11.19 -1 0 69
Bandi 64, én a helyedben nem raknám bele ezt a szart a motorba!!

2 héttel ezelőtt vettem 6 tubus Xado revitalizálót és 3 tasak Xado motormosót A Forex-nél.

Az egész kb 30 ezer ft volt, két autóban akartuk kipróbálni!

Sokat tanakodtunk hogy merjük e beletenni mert furcsának találtuk hogy se KERMI bevizsgálási száma nincs sem egyértelmű adatok a használatról, például milyen hőmérsékleten kell használni, milyen motorhoz jó, stb Túl univerzális és kevés a konkrétum, magyarul valami misztikus csodaszer benyomását kelti!

Amikor érdeklődtünk telefonon a kermi engedéllyel kapcsolatban teljesen hülyének néztek hogy ennek mégis minek KERMI engedély...

Végül kipróbáltuk egy 15 éves Daihatsu-n, mielőtt beleraktuk volna az autónak semmi baja sem volt leszámítva a kicsit magas fogyasztást ami 15 éves korban már érthető..
Ezer köbcentis három hengeres motor és kb 6 liter/ 100 km fogyasztással

Annak reményében vettük meg ezt a Xado revitalizáló vackot hogy hátha csökkenti valamennyire a fogyasztást! A motorolaj körülbelül fél éves volt az autóban és kb 3000 kmnyit mentek vele az olajcsere óta.

Miután beletöltöttük ezt a szart ami ráadásul úgy néz ki mint a gépzsir piros és illatos is.
2 nap múlva elkezdett nagyobb gázadásnál lefulladozni a kocsi és érezhetően hangosabb lett a hangja, zörög tőle a motor!!!
Azóta az autó megtett kb 400 kilométert és a jelenség nem múlt el, és mind hideg mind meleg motornál tapasztalható, akár menet közben is lefullad, az inditási alapjárat 1100 ról 3-4 ezerre emelkedett és percekig nem esik le!!


Az én 6 éves autómba ezekután már bele sem mertük önteni!!



A héten megyek visszakövetelni a pénzt a FOREX hez, vagy fogyasztóvédelemhez fordulok vagy a Kermihez, bármihez amit lehet és az olajcsere számlát is benyújtom!!

Ha valaki hasonlóan járt ezzel a szarral az keressen meg!!
véda3 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 68
Nem csak a foszfor károsít, hanem a klór, a kén és a nehézfémek is. Sajnos ezek közül valamelyik megtalálható szinte kivétel nélkül minden adalékban. Pl: Prolong 30% kén.

Kivétel a Bishop's adalékok. ezekben csak ezrelékekben vannak ezek az anyagok.
Előzmény: bohrer (66)
Bandi64 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 67
Hello!

Tegnap kaptam meg a tőletek rendelt XADO 15W-40 CI-4 Diesel olajat és három tubus Xado revitalizálót. Az olajra az van írva, hogy az már tartalmazza a revitalizálót. Kérdésem a következő lenne: Miért olcsóbb az olaj, ami már a revitalizálót is tartalmazza, mint maga a revitalizáló, ami ehhez az olajmennyiséghez lenne szükséges? Akkor most bele kell töltenem a motorba a revitalizálót, vagy elég az, ami már benne van az olajban?
bohrer Creative Commons License 2008.10.16 0 0 66
Az adalékokról általában.

Az adalékok ellenőrizetlen memmyiségben tartalmaznak súrlódáscsökkentő anyagokat, amik önmagukban véve jók, és a motorolaj tartalmazza is őket,
pl: foszfor, 1,5% -ig jó de 3% felett károsítja a katalizátort.
A hengerfalnak használ másnak viszont árt, vagy lerontja az olaj egyéb tulajdonságait.
A többi súrl. csökk. adalékra is igaz.
A leves sem jobb ha késhegynyi paprika helyett evőanálnyit teszünk bele.
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 65
Nem.
Kalazsnyikov :)
Előzmény: feri2360 (64)
feri2360 Creative Commons License 2008.09.27 0 0 64
"nincs érdekeltségem" Hm.... akkor narkódíler vagy?
Előzmény: Törölt nick (62)
motorkami Creative Commons License 2008.09.27 0 0 63
A 14 éves XM nálam ezeket a jelenségeket minden mosás után produkálja...
Előzmény: Törölt nick (62)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.27 0 0 62
Én a XADO -t tesztelem.
A leírés szerint nem olaj adalék, valamint megjegyzem, nincs érdekeltségem.

Tapasztalat:

KIA 1.6 CRDI-be tettem bele. 115Le (+15le chip)
Óraállás: 67.000km. Olaj: Total Quartz 9000 5W-40 ACAE A3/B4.
Komplett kezelést kapott:
-üza rendszer
-váltó
-motor ( 3 tubus gél )

Még csak 1200 km-t mentem vele.
A fogyasztást még nem mértem, azt veszem észre, hogy folyton gyosulok a géppel. :)
Talán majd a következő tankolás után, ha lehiggadtam :)
Érezhetően jobban gyorsul, néha véletlen beleszaladt a fordulat a 4000 feletti tartományba, mert nem zavar a motor hangja. Olyan " GTi"-s , pedig DÍZEL. Vigyázni kell. Hamar felpörög, nem kell annyit visszakapcsolni, megszokásból pedig néha feljebb akarok kapcsolni, pedig nem szükséges, van elég " tolóerő"
Eredetileg is csendes a Ceed motorja, ami még feltűnt, hogy hidegen is fürgébb, mint a kezelés előtt. Füst indításkor sincs.
Most tapasztaltam, hogy milyen jelentősége van a jó kenésnek.

Ajánlom.
feri2360 Creative Commons License 2008.07.06 0 0 61
A totalcar nem irányadó, mivel ott autós újságírók vannak, nem autós szakemberek. A két blogon pedig nem sokat találtam. Kellene egy részletes leírás az esetről. Hol lett vásárolva a lötty, ki töltötte bele, utasítás szerint történt-e, nem lehet-e hogy hamisítvány került a kocsiba, stb.
Előzmény: Tigra Club Hungary (60)
Tigra Club Hungary Creative Commons License 2008.07.06 0 0 60

Sziasztok!

Örülök, hogy ráleltem erre az oldalra, mert éppen aktuális a téma sokaknál!

Szeretnénk, ha megírnátok a véleményeiteket, tapasztalataitokat és gondolataitokat ezekre az oldalakra!
http://metabondproblemak.blog.hu/

http://metabond.blog.hu/
http://belsoseg.blog.hu/2008/02/27/miert_nem_probalom_ki_a_prolongot

Köszönjük!

 

Xado Shop Creative Commons License 2008.05.12 0 0 59
:-) Végülis igazad van, minden eladható ha jól tálalják! Deén már csak abban hiszek amit magam teszteltem. Nekem a Prolong is bevált, sôt még én is meglepôdtem rajta.
DE a Xado is bizonyított a Budapest-Bamako versenyen, és a gépmûhelyesek is meglepôdtek a látottakon. Félúton felrobbant a turbonk, mert lecsúszott a vákumcsô és felpörgött a motor amit alig bírtunk leállítni. Azt mondták, hogy legjobb esetben is gyûrûtörésnek kellett volna lennie. Ennek ellenére gyönyörû volt a hengerek belseje mikor itthon szétszettük. Sajnos én ehhez nem értek, de ezt mondták nekem a gépmûhelyben. Difinkbôl folyt az olaj, de a xado használata után az is elállt.
Tehát nekem bizonyított elég nehéz körülmények között, így muszáj vagyok hinni benne, és ezért is kezdtem a forgalmazásával foglalkozni.
Előzmény: motorkami (58)
motorkami Creative Commons License 2008.05.12 0 0 58
Az emberek nem terméket vesznek, hanem bizalmat. Ha neked shopod van ezt kell tudnod. Ha bíznak abban, hogy az Adidas jobb, akkor megveszik. Ha megtudod velük etetni, hogy a Metabond csökkenti a fogyasztást, akkor megveszik. És onnantól óvatosan nyomják a gázt, hogy bebizonyítsák maguknak, hogy milyen jó boltot csináltak :)
Én pl. ha megmosom az autót, utána mindig jobban megy.
Előzmény: Xado Shop (56)
motorkami Creative Commons License 2008.05.12 0 0 57
Mazo nincs?
Előzmény: Xado Shop (56)
Xado Shop Creative Commons License 2008.05.12 0 0 56
Sziasztok!
Úgy gondolom, hogy minden adalékanyag jó amire készült, különben nem vennék az emberek. De miért kell venni drága adalékanyagokat az olaj mellé amikor az már az olajban is benne van. Legalább is a XADO olajokban.
Nézzétek meg: http://www.xado.co.hu
Próbáljátok ki és kiváncsi vagyok a ti véleményekre is, nekem bevált!
Ellenôrzött és ajánlott minôség, speciális összetétel!
motorkami Creative Commons License 2008.02.17 0 0 55
Az én autóm 14 éves, túl a félmillión, nem eszik olajat és nem rohad a kaszni. Metabondot, egyéb csodaszert sosem látott. De akinek van rá pénze, költsön rá, gazdagítsa a szemfényvesztőket. Én ötven évvel ezelőtt leszoktam róla.
De számoljál, mennyit költöttél Metabondra és mennyivel kaptál így többet az autódért. Értékelték-e úri passziódat.
Előzmény: gadenes (53)
gadenes Creative Commons License 2008.02.16 0 0 54
A hajhullást csak a padló állitja meg!
gadenes Creative Commons License 2008.02.16 0 0 53

Sziasztok!

 

Nekem a metabonbdal volt kedvező tapasztalatom.

Tavaj adtam el a 12 éves 364 ezer km-t futott Hyundai Pony 1.5 kocsimat. A kaszni már a végét járt, de a motor tökéletesen ketyegett. Igaz, hogy 1 - 1.5 l olajat megevett két olajcser között, pöccre indult és tökéletesen húzott.

Kb. 40 ezer km után kezdten el használni a Metabond C-t és a Magalene-t, és egy két kissebb kihagyással rendszerese alkalmaztam. Amikor a vevő (egy autókereskedő cég ) megvizsgálta igy summázta: "A motor csodálatosan túl élte a kasznit!"

Nem tudom, hogy a Metabond nélkül milyen állapotban lett volna a motor. A 364 ezer km 90 % Bp-en városi forgalomban (taxizás) során került a motorba, és a motor egy szelep beégésen kivül semmilye javitásra nem szorult.

motorkami Creative Commons License 2008.02.15 0 0 52
Gondolod, attól megszűnik a hajhullás? Esetleg tudnál ajánlani valami doktori értekezést?
Előzmény: véda3 (51)
véda3 Creative Commons License 2008.02.07 0 0 51
Problémádra ajánlani tudom a nullásgépet, valamint a borotvát. Használatuk során tuti nem hullik a hajad.
Előzmény: motorkami (50)
motorkami Creative Commons License 2008.02.05 0 0 50
Hajhullásra is használható? Mert én koromnál fogva sokat netezek és hullik a hajam. 55 éves vagyok.
Előzmény: véda3 (11)
véda3 Creative Commons License 2008.01.28 0 0 49
DOKTORI (Ph.D.) ÉRTEKEZÉS
MOLIBDÉN TARTALMÚ POLIIZOBUTILÉN-POLIBOROSTYÁNKŐSAV ALAPÚ MOTOROLAJ ADALÉKOK ELŐÁLLÍTÁSA ÉS VIZSGÁLATA
Veszprémi Egyetem Vegyészmérnöki Tudományok Doktori Iskola, Kőolajipari és petrolkémiai eljárások és termékek alprogram keretében.
Készítette: KIS GÁBOR
okl. vegyészmérnök
Témavezető: DR. BARTHA LÁSZLÓ
tanszékvezető egyetemi docens
Ásványolaj- és Széntechnológiai Tanszék
Veszprémi Egyetem
2005

Idézem:
"A MoS2-nak kristályszerkezetéből adódólag nagy a súrlódás- és kopáscsökkentő hatása. A lamelláris kristályszerkezetben a rétegeket összekötő gyenge Van-Der-Waals erők miatt azok egymáson könnyen elcsúszva a fémfelületek között a vegyes, illetve száraz súrlódás tartományában súrlódáscsökkentő tribofilmet hoznak létre.
Széleskörű elterjedésüket azonban az gátolja, hogy a működésükhöz megfelelő oxidációs terhelés szükséges, ám ez a terhelés az adalék korai elfogyásához, a súrlódáscsökkentő hatás időbeli radikális csökkenéséhez vezet. Az adaléktartalom kimerülése viszont csökkenti a csereperiódusok növelésének realitását. "

Magyarul: Jó-jó a Liqui Moly MoS2 , de nem az igazi.

Én még mindig ezt ajánlom: http://www.adalek.hu
Előzmény: karimax (48)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!