Nem 100%-ban ugyanez volt, de nagyon hasonló: Bizonyos fordulaton rángatott, hidegen egyenetlen volt az alapjárat, nagyon ritkán le is állt, bár utána indult pöccre, egyszer volt olyan, hogy reggel többszöri indítózás után sem indult be, aztán másnap (és utána hónapokig) simán ment. Rövid ideig (egy nap) világított a "check engine" lámpa is, de menettulajdonságokban akkor nem éreztem semmi változást. Aztán meguntam és elvittem szervizbe: EGR szelep csere volt, azóta jó.
Van egy 2006-os fiat dobló 7 személyes autom. A hiba a következő. Indítást követően beröffen a motor,600-700 -as fordulatra felpörögve szép lassan 2-3mp alatt leáll a motor. Gáz pedál rálépésre sem reagál a motor. Ez a jelenség elösször úgy kezdődőtt,hogy indítást követően 600-as fordulatra áét be a motor,majd kb. 5mp alatt szépen felpörgött 9000-1000 alapjáratra. Ez ment két napig. A harmadik nap már az volt,hogy kétszerri índítsét követően sikerült elindítani a motort. (az elsőre 600-ra felpörgött majd leált. egy hétre rá már 4-5 indítás majd lefulladás után indult el a motor. Mára indítást követően a motor 600-ra felpörög és leáll 1mp alatt. Ez az elmúlt kb.két hét alatt kezdett és érte el a jelenlegi státuszt. A reggeli hideg időjárás csökkenésével kezdődőtt a hiba. Most egy csarnokban van betolva 0-2 fok közötti hőmérséklet.
Az alábbi dolgokat lecseréltük próbára(donor motoro)
Nagynyomású szívattyú- hiba nem szünt meg
Hőmérséklet jeladó - hiba nem szünt meg
Izzitógyerta csere - hiba nem szünt meg (teszteltük őket)
verérmtűtengely jeladó - Hiba nem szünt meg
gázpedál - Hiba nem szünt meg
Tanksapka letekerés - hiba nem szünt meg
Gázolajszűrő csere- Hiba nem szünt meg
ha valakinek van valami ötlete azt szívesen fogadom.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni!Adott egy 2004-es Fiat Doblo 1.6 16v ami gázadásra nem reagál és eddig kicseréltem a fojtószelepet,gázpedált és a map szenzort de semmi változás!Valakinek valami ötlet!!
sziasztok. 2.0 as mocis, 135 pacis dublot sikerült vennem. hosszitott kivitel. szeretnék rá vonohorgot, lehetőleg a max megengedett vonosulyig. kérdésem az lenne, hogy tudja valaki mekkora a max megengedett össztömeg amit huzhatok vele ?
Nem okoz tiltást, ha nem törlöd az olajcsere-jelzést. Minden indítás után kb. fél percig villog az olajoskanna a műszerfalon. Az én szerelőm a laptopjával törli. Használatfüggő, hogy mikor kér olajcserét, nekem 8-10e km. Mobil 1 ESP Fomula 5W-30 olajat használok.
1,3 mjet doblo vásárlását tervezem, de volna pár kérdésem vele kapcsolatban... Az olajcsere esedékességét kijelzi, olajcsere megtörténte után csak szervízben lehet a kijelzést kikapcsolni? Az olaj és a szűrő cseréjét magam szeretném végezni, ha nem kapcsoltatnám ki okozna-e valami gondot, tiltást?
Ha az egyben kétszemélyes padra gondolsz: Kivenni technikailag könnyű, fizikailag már kevésbé.
Összecsukod, kiakasztod, ez eddig sima ügy. DE: Egyrészt bazi nehéz így egyben a cucc (persze ez egyén függő is, hogy kinek mi a nehéz), másrészt nemigen van normális fogása. De amikor egy-két héten belül kétszer raktam ki-be, akkor másodszorra már nagyon flottul ment. Ha gyakran pakolod ki- be, akkor pár alkalom után menni fog csukott szemmel is.
Ha csak előre / hátra kell hajtani, az 2-3 másodperc maximum, semmi extra.
Van egy 2007-es 1,9-es maxi cargonk, ami közelít a 400ezer kilométerhez. Eddig aránylag hibamentesen használtuk. Elfogyott 2 kuplung, 1 váltó, de a motorhoz még nem kellett nyúlni. Annyira nem, hogy még az izzítógyertyák is gyáriak benne. Cserben nem hagyott sehol, mindig hazajött saját lábán, még akkor is, amikor a váltója bohóckodott.
De lassan le kéne cserélni a kisöreget egy újabbra. Az euro6-os technikát egyelőre kerülném, inkább vennék valami 2015-16-os évjáratú euro5-öst. Ismét a maxi kivitelt. Az 1,6-os motorral szerelteket meg szabad venni?
Sziasztok! Doblo 1,2-t (2001) tervezek venni, van is egy kiszemelt példány. Van valami jo tanács, típus hiba amire nagyon kell figyeljek? Be vallottan 300ezer km van az autóban. Jo tanácsot, le- vagy rá beszélést is szívesen látok :-) (Autó szerelővel megyek)
Eladó a képeken látható tetőcsomagtartó a képeken látható opel combohoz,illetve fiat doblohoz való.Minden tartozéka,csavarja megvan,hibátlan állapotban vannak.
Ára 20000ft
Átvehető Budapesten a 16. kerületben az esti órákban
A Totalcaron volt egy cikk egy hasonló esetről. A turbóval van valami, hogy a csillagok bizonyos együttállása mellett (valami szerelési hiba volt talán a háttérben, de már nem emlékszem a részletekre) fel tudja szedni a motorolajat és onnantól kontrollálatlanul pörögni kezd a motor hiába állítanád le a kulccsal, megy amíg kap üzemanyagot (dízelnél a motorolaj is az lehet). Aztán idővel túlmelegszik, akár ki is gyulladhat. Egy ponton túl tényleg csak a lefullasztás segíthet megállítani, nektek akkor még mázlitok volt, hogy végül megállt magától.
Fullasztottam már le felpörgő motort (annál más volt a hiba), nem az a kritikus, hogy a kuplung bírja-e (99%, hogy bírni fogja), inkább az, hogy még sebességbe tudod-e tenni a magas fordulaton pörgő motort. Ott a váltó inkább sérülhet (bár azért az is sokat bír), de talán még az is kevésbé rossz, mint egy szétrepülő motor ami esetleg viszi az autót is.
A fiam vezetett és arra lett figyelmes hogy elképesztően nagy füst van a kocsi mögött és a fülke is megtelt füsttel.Azt hitte hogy kigyulladt a kocsi.Félre állt,de akkor már süvített a motor,így utólag lehetett volna sebbeségbe tenni és lefulasztani,de lehet hogy a kuplung és a váltó szétszakadt volna.