Ezt csak úgy lehet paypal-ra eladni, hogy miután fizetett, a pénzt egyből felvenni a bankból, nem hagyni rajta semmit. Csak ezután átadni az autót. Ha próbálkozik akkor nincs mit leemelnie a paypalnak és lehet bizonyítani hogy megvette az autót mondjuk szerződéssel stb.
Kockázat tényleg nincs, max. az autóját bukhatja. Vevő hazamegy autóval, majd közli a paypallel, hogy mégsem vette meg. Azok meg amilyen vevőközpontúak, simán visszautalják neki a pénzt.
ha ezzel foglalkozol, biztosan komoly rálátásod van ezekre a kereskedésekre. én szoktam a mobilen olvasni a kereskedésekről írt véleményeket. a Te meglátásod szerinte lehet ezekre valamit alapozni?
Corsa 1,2, 2010.01 havi. A húgom párja volt az autót megnézni. Ő Belgiumban, Bilzenben lakik. Ő hozná haza a tesómnak. Dolgozott már autókereskedésben is, tudja (elvileg) mit kell/illik megnézni egy kocsin. Próbakör rendben volt. Haza úton is a kocsi jól viselkedett, szépen ment. De az olajnyomás lámpa néha bevillant. Elvileg 83e km-es a kocsi.
Megkérdem a kereskedés nevét. Annyit mondott, elég rosszul érezte ott magát, csak arab kereskedők egymás mellett.
Megírod, melyik volt a kereskedő? Csak hogy kihez ne menjünk ki vásárolni. Egyébként nem füstöl nagyon az autó? Ha ennyi olajat így eléget, kéne legyen valami jele is. Nem lehet, hogy a tömítés mondjuk a pumpánál ereszt?
Nincs kulonosebb kockazat, en is adtam mar igy el autot.
paypal-nal vigyazz, ill szamitsd bele h 3.4%-ot levon az osszegbol (a fogado felnel)
Nagyobb osszegnel ez mar jelentos is lehet.
Hivatalosan ki kell vonatnod a hazai forgalombol, alairt adasvetelivel az okmanyirodaban. Van vmi dija de nem szamottevo osszeg.
Akkor is intezheto ha mar itt van helyben a kulfoldi vevo, megy gyorsan az okmanyirodaban a kivonatas. Az autonak nem lesz rendszama (bevonjak) ezert elvileg treleren utazik ki.
Mas:
Viszonylag surun jarok europa utjain trelerrel, van amikor uresen jovok, van amikor uresen megyek. Ha vkinek kell szallitani vmit megkereshet privatban.
Egyebkent egyetertek a szakmabeliekkel, vagy jol / szabalyosan erdemes csinalni vagy sehogy. Kint a rendorok lonek, kegyetlen buntetesi tetelek vannak. En ezert vadi uj nyugati 2.5t treler es ml mercivel nyomom.
Német - belga határon ide-oda hordják az autókat eladni. a Németek azt hiszik, Belgiumban járnak jobban, a belgák fordítva. A kinézett autó is belga, de Aachen-i kereskedésben árulták. Hétfő du autó elhoz. Haza (Belgium, majd terv szerint szombaton Mo.) úton 1-2x az olajnyomás lámpa bevillant, alapjáraton. Próba úton ezt nem tette. Gyors olajszint félúton (kb 25 km után), rendben. Haza érve, némi várakozás után olajszint minimumon, alapjáraton szinte folyamatos olajnyomáslámpa. 17 órakor kereskedő már nem érhető el. Ma németeknél munkaszüneti nap. Belgiumban szerviz: hengerfej tömítés, olaj keveredik a vízzel. F@xa. Holnap vissza kereskedőhöz. Szerintetek, mire számíthatok?
Ne menj bele. Fizetés az átvételnél kp. Még a kivonással se foglalkozz, ha ő regisztrálja az irodák elintézik egymás között. Az adásvételivel menj az okmányirodába, jelentsd ki a biztosítónál is. A biztonság kedvéért még az önkormányzatnál is (súlyadó) jelentsd be (elvileg az okmányiroda továbbítja, de jobb a békesség.).
Sziasztok, magyar autót külföldi személynek eladni mennyire bonyolult? Egy Cseh srác szeretné megvenni az autómat és Paypallal fizetne, előre, a teljes összeget. Ebben lehet valami átverés?
Minden iszonyatosan alá van mérve papíron. Ha Zsolty full alu Ducatoja 2260 volt, képzelheted, mennyi mérve egy vasplatós Sprinter. Abba még beleülsz te magad, a 2-3 napi cucc, karton ásványvíz, sör stb. Ha szerencséd van, épp egy teletank után vesznek ki kontrollra. Az első mondatom pedig nem csak a haszonjárművekre áll, hanem egyre inkább a személyautókra is. Vagyis ami a platón van. Ha továbbra is szerencséd van, akkor grátsiz kapsz hozzá egy télikerék szettet a csomagtartóban. Esetleg Hansi, az eladód, mivel látja, hogy becsületes vagy és eljöttél 1000km-t az autójáért, még kitol neked a garázsból két újszerű, de számukra már használt, értéktelen biciklit, hogy vidd ezt is magaddal (vagy legfeljebb kér értük 20 jurot). Stb stb.
És a mérlegen az első kilótól büntetnek. A rugalmasabb dajcsoknál eszerint:
Hát ja. Meg aztán a piac is eléggé megtelt manapság, ami lefelé viszi az árakat .. szerintem. Ráadásul az emberek nem lettek bölcsebbek, így eladni a kintről olcsón megvett, itthon helyrepofozott ócskavast sokkal inkább el lehet adni, mint egy tényleg sérülésmentes, kevés km-est