Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-carcass- Creative Commons License 2024.02.08 0 0 110255

Ezt honnan lehet tudni?

Amúgy meg akkor ezért van az új rendszám...

Előzmény: timla (110245)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.02.08 0 1 110254

Esetedben simán lehet hogy ugrik a garancia.

....bérautoval jártam külföldre, s pont átléptük volna a 30 ezret az octi3 al.

Telefonáltunk hogy túlcsuszhatunk eée?

.....azt az infot kaptuk, hogy NEM.

Ugorjunk be a , pikk pakk adtak egy Golf combit. 

Pár nap mulva visszakaptuk a  Skodát

 

 

Előzmény: atuc (110251)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.02.08 0 0 110253

Tulképpen én "csak" leirtam hogy mi a KÖTELEZŐ.

Amikor az octi3 at vettem, próbáltam olyat keresni amit 15 ezrenkénti olajcserés volt.

S láss csodát talaltam, sőt azóta mégegy került a baráti körömbe. Azt is ugy szervizelték.

Az hogy van, s lehet rossz tapasztalat egyértelmű sajnálatos. Elmult 35...40 év autózásában láttam ezt is azt is....

 

 

Előzmény: atuc (110251)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.02.08 0 0 110252

???

Na azt a "szervizt" is kerülném messzire, mint macska a forró kását!

Az odáig rendben van, hogy a két éves inspekcióig még van hátra 6 hónap, de az olajcsere szerviz ezzel nem egyenlő!

Előzmény: atuc (110251)
atuc Creative Commons License 2024.02.08 0 0 110251

Naivitásod csodálatra méltó.

Párom betelefonált, hogy 29 ezer van a kocsiban, mikor menjen olajcserére.

Kedvesen elmagyarázták, hogy még van hat hónap a két évből, és elmondták hogyan kell lenullázni a szervizt manuálisan.

És mi van, ha fél év alatt még megy tízezret?

Előzmény: ZsoltALM (110249)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.02.08 0 0 110250

Igen, csak 30.000km, vagy 2 év.

 

Amúgy most néztem, innen származik Hópihe is. Itt van a kereskedés tőlem nem messze, a kereskedő meg velem szemben lakik. Ha valakit érint, de kiesik az útból a 18. kerület kispesti vége, körbe szaglászhatom.

Előzmény: ZsoltALM (110249)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.02.08 0 1 110249

Mivel a kor viszonylag nagy a km kevés, ha 2 évente minimum cseréltek olajat, akkor vszinű nem 30 ezres a csereperiodusa.

Előzmény: atuc (110248)
atuc Creative Commons License 2024.02.08 0 0 110248

Hű, de tök jó vétel egy flottás autó.

A lízingcég tűpontosan betartja a harmincezres olajcsere intervallumot, tehát, ha van benne hetvenezer kilóméter, akkor  jó eséllyel még csak kétszer volt olajcserén.

Ha valahogy el lehet cseszni egy modern turbós motort, akkor az az első pár olajcsere (hiánya).

Előzmény: timla (110245)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.02.08 0 0 110247

Így gondolom én is.

Előzmény: nohab (110246)
nohab Creative Commons License 2024.02.08 0 0 110246

Itt azért az életkor az árhoz képest nem alacsony. Szerintem a mai piac ezt az árat ehhez nem könnyen veszi be, azzal együtt sem, hogy a km tényleg kevés benne és a felszereltsége is elég jó.

Előzmény: -carcass- (110243)
timla Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110245

Eredeti rendszáma SAP420 volt. A SAP céges autói jó vételek szoktak lenni a használtautó piacon. Többnyire egy emeber használja őket aztán amikor lejár a lizingje, akkor kedvezményesen meg is tudja vásárolni azt.

Előzmény: -carcass- (110240)
-carcass- Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110244

Hát igen, egy alapos körbemérést megérne.

Előzmény: ZsoltALM (110242)
-carcass- Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110243

Soknak? Nekem meg pont úgy tűnik, hogy gyanúsan olcsó.

Fent lesz még egy darabig. Ezen az árszinten nincs nagy forgalom.

Előzmény: ZsoltALM (110241)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110242

Meg ha egy hirdetés azt irja "kitűnő" vagy "újszerű" az nem egyenlő a sérülésmentessel.

Előzmény: -carcass- (110240)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110241

Nekem soknak tűnik az ár, s a video az autóról 5 honapja van fent.

Előzmény: -carcass- (110240)
-carcass- Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110240

És hogy maradjunk kérdés nélkül:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/skoda/octavia/skoda_octavia_combi_2.0_tsi_rs_dsg_akcios_ar-19787642

Nem azért, hogy ezt tervezem megvenni, mert határon felül van durván - de mennyire reális ennek az ára? Valami miatt nekem annyira gyanús ez a vas.

-carcass- Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110239

A rolót talán 5x ha használtam az elmúlt 6 évben. Többet biztosan nem. Amúgy is be van sötétítve hátul.

A "még ez is kellene" nagyon ismerős, tollasütő legalul, de a szendvicssütő még férjen be a matracok mellé meg hasonlók... :-D

 

 

Előzmény: nohab (110229)
-carcass- Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110238

Az kimaradt, hogy legutóbb a karácsonyfát is elhoztam hátul, 2,20m volt. Simán elfért benne.

Olyan még nekem se volt - nyaralást kivéve - hogy ablak fölé ért volna benne a cucc. Az ikeába se járunk minden héten.

Na mindegy, végül is majd az lesz, hogy ami éppen elérhető, abból kell választani.

 

Előzmény: Tab (110226)
-carcass- Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110237

Ugye nekem most O3 kombi van, de valamelyik nap álltam az 1-es megállóban, elment előttem egy szedan és akkor filóztam rajta, hogy nem olyan rossz az. Nálunk az asszonypajtás köti magát a kombihoz, nekem most már majdnem mindegy. 

Előzmény: ZsoltALM (110225)
Dark1974 Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110236

Köszi, így már értem.

 

Előzmény: LUCAS (110235)
LUCAS Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110235

Azt, hogy ez a motor nem légtelenedik magától, célhardverrel/célszoftverrel kell feltölteni/légteleníteni. Ha nem az előírás szerint csinálják, akkor maradhat a rendszerben levegő, ami miatt hot spot-ok alakulhatnak ki pl a hengerfejben, ami súlyos károkat okozhat.

Előzmény: Dark1974 (110234)
Dark1974 Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110234

Erről még nem is hallottam, mit jelent ez pontosan?

 

Előzmény: nohab (110233)
nohab Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110233

Kérdezd meg, hogy hogyan légteleníti az 1.4 TSI-t, ha mondja a célhardvert és a szoftveres műveletet, akkor nagy baj nincsen. Ha "beindítja és néhány perc alatt kidolgozza a levegőt", akkor inkább keress másikat.

Előzmény: Dark1974 (110231)
nohab Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110232

Nekem a vezérléssel együtt cserélték, mert már szivárgott, és 197.000km-nél volt a csere.

  

Világos, ez teljesíti az általam javasolt "B" pontot, hogy cserélni kell ha sz@r, de ettől még az 1.4 TSI-nél semmi köze a vezérléshez (1.2 TSI-t ilyen szempontból nem ismerem).

Előzmény: csíkos-háTTú (110230)
Dark1974 Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110231

Ma délután viszem át az autót a szerelőhöz, rákérdezek hogy milyen alkatrészekből jött ki a 110e.

Sok éve hordom hozzá a család autóit, eddig sose kókány cuccokat szerelt be, de azért tényleg jobb óvatosnak lenni.

 

Előzmény: nohab (110228)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110230

Nekem a vezérléssel együtt cserélték, mert már szivárgott, és 197.000km-nél volt a csere. Csak azt tudom írni, amit én tapasztaltam. És valamiért Conti szett volt az alkatrész, abban meg vízpumpa is volt...

Előzmény: nohab (110227)
nohab Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110229

Csak a praktikum szempontjából nézve - a kombi vs nem kombi mennyire jelent éles különbséget?

  

Az alapmérete szinte ugyanaz, de a be nem húzott rolónál kezdődő csomagtartó 2.0 csak a kombinál van. Nálunk egy kisgyerek mellett nyaraláskor sokszor előfordul, hogy nem küzdök a rolóval, mert talán fél óra tetrisz után be tudnék úgy pakolni, hogy behúzható legyen, de minek kínozzam magamat, úgyis a diadalittas befejezés után 10 másodperccel jönne a drágám, hogy "ja, még ezt is kellene"... Meg aztán volt olyan is, hogy annyira tele volt, hogy éppen csak egy kis rés maradt fent középen, hogy azért legyen egy kis kilátás a tükörben.

Előzmény: -carcass- (110224)
nohab Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110228

A 110 elég olcsónak tűnik. A vízpumpa ezen a típuson elég bonyolult darab és sok múlik rajta, a vezérlés meg értelemszerűen szintén az autó egyik legkényesebb pontja, csak olyat tegyél bele ezekből utángyártottból, amilyet egy a márkára szakosodott szerviz vezetője a saját autójába is beépítene. Nézd meg a vízpumpát, hogy gyári-e, ill. a szervizmúltból kiderülhet, hogy mennyi van benne, ha gyári és már volt cserélve a szokásos 110-130e környékén, ill. ha nincs semmi baja, akkor én biztosan nem cserélném.

Előzmény: Dark1974 (110221)
nohab Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110227

Viszont a vízpumpát érdemes, mert ennyi km után már szoktak folyni, és a cseréjükhöz újra meg kellene bontani. 

    

NEM!!!! A másik oldalon van, semmi köze a vezérléshez, akkor kell cserélni, ha baja van. Ráadásul jellemzően gyakrabban cserélsz vízpumpát mint vezérlést, tekintettel arra, hogy az utóbbi a gyári előírások szerint 240.000 km-nél és onnan kezdve minden éves szervizkor ellenőrizendő, nincs csereciklusa. A vízpumpa, legalábbis egy gyári széria biztosan kb. 110-140 ezret szokott bírni.

Előzmény: csíkos-háTTú (110218)
Tab Creative Commons License 2024.02.07 0 0 110226

Nálunk a cégnél kombik vannak, nekem 5 ajtós. Időnként előfordul, hogy tele pakoljuk őket. Kisebb pakkoknál sokkal inkább számít az, hogy hogyan pakolsz, mint az az 5-10 liternyi különbség a gyári adatokban. Ha hosszú és magas dobozt, vagy dobozokat akarsz berakni, amelyek végig érik a csomagteret és az ablak vonala fölé érnek, akkor lehet hátrányban. 15 év alatt ilyen nem volt.

Előzmény: -carcass- (110224)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!