Keresés

Részletes keresés

Vgyuri Creative Commons License 2014.12.01 0 0 21570
Hogy valami jóról is beszélhessünk, van valami hullám-próbálkozás Pécsett? Holnapra eseti légteret kértek FL 235 ig.
Rekorder Creative Commons License 2014.12.01 0 0 21569

Szerintem, minden rep.téren, ahol a rep.klub nem szerepel a tulajdoni lapon, az önkormányzat feji a klubokat, illetve azok kiebrudalását tervezi, vagy máshogyan fogalmazva, abban érdekelt. Kivétel az Opitz, aminek jogerős bírósági ítélete van ennek a megakadályozására. De ha lejár a 15 év (2018.02.28.), akkor gáz lesz náluk is. Ott még van 3 szezon, de abban sem lesz köszönet. (Lásd: rep.tér rend!)

Diósi (Dunakeszi), még az elöző kormányzati ciklusban, amikor a polgármestersége mellett még országgyűlési képviselő is volt, ezzel az összeférhetetlenséggel visszaélve, egy saláta törvény keretébe csempészve, a parlamenti 2/3-dal megszavaztatta azt, hogy a rep.tereken díjakat szedhet az önkormányzat. Tehát változott a törvény!

Szerintem két megoldás van:

1. Az önkormányzatokat megfosztani a tulajdonjoguktól.

2. A klubokat a tuljdoni lapra felvetettni, mint tulajdonostársakat.

Minden egyébb próbálkozás a klubok halálát fogja eredményezni! Ugyanis eddigi ismereteim szerint rep.tér nélkül nem lehet repülni.

De, ha valaki tud valami más, használható alternatívát, nosza rajta, jöjjön elő vele!

 

Előzmény: D.pistabá (21567)
D.pistabá Creative Commons License 2014.11.30 0 0 21568

 

 

 

A jogszabály mai napon hatályos állapota                                      2008.07.04.

 

A felmondás évében hatályos változat.

 

1996. évi LXV. törvény

az egyes sportcélú ingatlanok tulajdoni helyzetének rendezéséről

 

1. §

2. § (1) E törvény alkalmazásában

a) sportcélú ingatlan: az az ingatlan, ingatlanrész, amelynek alapvető rendeltetése, hogy

aa) a sportról szóló törvényben meghatározott sporttevékenységre használják, továbbá

ab) az 1. § a) pontja vonatkozásában az az ingatlan, amelyet a társadalmi szervezetek kezelői jogának megszüntetéséről szóló 1990. évi LXX. törvény hatálybalépéséig, illetőleg

ac) az 1. § b) pontja vonatkozásában az az ingatlan, amelyet az ÁPV Rt. - ideértve jogelődjeit (az Állami Vagyonügynökséget, az Állami Vagyonkezelő Rt.-t) - kezelésébe kerüléséig sporttevékenységre használtak, és a sportszervezet rendeltetésszerű működtetéséhez szükséges;

 

aa) Az MSE a sportról szóló törvényben meghatározott sporttevékenységre használta az ingatlant, tehát megfelelt ennek a feltételnek.

 

ab) Az 1990. évi LXX. törvény hatálybalépéséig sporttevékenységre használtuk és a sportszervezet rendeltetésszerű működtetéséhez szükséges;

 

 

ac) Az MSE által használt helyiség ennek a definíciónak is teljes mértékben megfelel, mert a helyiséget az ÁPV Rt. kezelésébe kerüléséig sporttevékenységre, a sportrepülés gyakorlásához előírt elméleti oktatásra és irodának használta.

 

b) sportszervezet: az a társadalmi szervezet, amelyet alapszabálya szerint sporttevékenység folytatására az egyesülési jogról szóló 1989. évi II. törvény, illetőleg az országos sportági szakszövetségekről szóló 1989. évi 9. törvényerejű rendelet alapján létesítettek.

 

b) E törvénynek megfelelő sportszervezet az MSE.

 

(2) E törvény szempontjából a sportszervezetekre vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni azokra a társadalmi szervezetekre, illetőleg az általuk létrehozott alapítványokra is, amelyek sportcélú ingatlant legalább az 1990. évi LXX. törvény hatálybalépése óta fenntartanak.

3-4/A. §

5. § (1)-(3)

(4) Az ingatlanon - a tulajdonjog átruházása esetén - 15 évig elidegenítési és terhelési tilalom keletkezik. Az elidegenítéshez, illetőleg a terheléshez e törvény szerint a sportigazgatási szerv vezetője méltányosságból hozzájárulhat. A hozzájárulásról a zárszámadás keretén belül a sportigazgatási szerv vezetője a sportpolitikáért felelős miniszter útján ad tájékoztatást.

 

5. § (4) Az ingatlanon tulajdonjog átruházás nem valósult meg, mert a tulajdonos Önkormányzat elmulasztotta a törvényben kötelezően előírt felajánlást a helyiséget használó MSE részére 1996-ban e törvény rendelkezése szerint.

 

(5) A sportigazgatási szerv vezetője méltányosságból hozzájárulhat az ingatlan

a) korszerűsítését szolgáló hitelfelvétel érdekében történő megterheléséhez;

b) elidegenítéséhez, ha azt azonos vagy hasonló sportcélú, értékében egyező, vagy azt meghaladó ingatlan szerzése, építése érdekében kérik;

c) elidegenítéséhez vagy megterheléséhez, ha ezt helyi önkormányzat szociális, egészségügyi, oktatási vagy művelődési feladatainak megvalósítása érdekében kéri és az elidegenítendő vagy megterhelendő ingatlan helyett azzal értékében és sportcélú használatában egyező másik ingatlant (a továbbiakban: csereingatlan) biztosít;

d) tulajdonjogának ingyenes átruházásához, ha ezt sportszervezet kéri annak érdekében, hogy az ingatlant a szétválás miatt önálló sportszervezetként továbbműködő szakosztálya részére, annak működése biztosításához juttassa.

(6) Az (5) bekezdésben meghatározott méltányosság iránti kérelemhez a külön jogszabály szerinti okiratokat, terveket és adatokat kell csatolni. A méltányossági eljárás szabályait külön jogszabály határozza meg.

(7) Repülőtér esetében az (5) bekezdés szerinti méltányosság gyakorlásának feltétele a közlekedésért felelős miniszter egyetértése.

(8) Az (5) bekezdés szerinti méltányosság gyakorlásakor a természet védelméről szóló 1996. évi LIII. törvény rendelkezéseit figyelembe kell venni.

(9) Az (5) bekezdés b) pontja alapján szerzett vagy épített ingatlanra, valamint az (5) bekezdés c) pontja szerinti csereingatlanra, továbbá az (5) bekezdés d) pontja alapján ingyenesen átruházott ingatlanra e törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.

6. §

7. § (1) Az e törvény alapján átadott ingatlanok működtetését, az 5. § (1) bekezdésében foglalt feltételek teljesülését a sportigazgatási szerv vezetője ellenőrzi. Jogsértés észlelése esetén az ingatlan tulajdonosát határidő tűzésével felhívja a jogszerű állapot helyreállítására, a határidő eredménytelen lejártát követően kezdeményezi a szerződés felmondását a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt.-nél (a továbbiakban: MNV Zrt.) az Áht., illetőleg az ÁPV Rt.-nél a Priv. tv. rendelkezései szerint.

 

7. § (1) Az Önkormányzat mulasztása miatt az MSE részére a helyiség tulajdonjogának átadása nem történt meg, de az önkormányzat tulajdonában lévő sportcélú ingatlant is e törvény és a sporttörvény szerint kell működtetni. Ez a rendelkezés csorbát szenvedett akkor és jogsértés történt, amikor az Önkormányzat az MSE részére az ingyenes használatba adás helyett a bérleti díjat megemelte, majd a bérleti jogviszonyt felmondta és a sportszervezet kénytelen volt kiköltözni.

A bérleti díj drasztikus megemelése, alkotmányossági problémát is felvet, mert a kerületben és az egész országban működő sportszervezetek közötti hátrányos különbségtételt valósított meg. Mindezt tetézte az, hogy a Vagyonkezelő Zrt. 1996 óta a szerződés szerinti és a megemelt bérleti díj közötti – be nem fizetett –különbséget tartozásként nyilvántartja és 17,185.563.-Ft megfizetését követeli.

A jogsértés - sőt Alkotmánysértés – megvalósult.

 

Kérem a Kormányhivatal vezetőjét, hogy hívja fel az ingatlan tulajdonosát a jogszerű állapot helyreállítására.

 

(2) Ha az 5. § (1) bekezdésének b) pontjában meghatározott időtartam alatt a tulajdonjogot megszerző sportszervezet jogutód nélkül megszűnik, a tulajdonjog az államra száll.

(3) Az MNV Zrt. engedélye nélkül, vagy az engedélyben foglaltaktól eltérően megkötött szerződés semmis.

7/A. § (1) Ha az 1. §-ban megjelölt és a 3. vagy 4. §-ban foglalt szervezet tulajdonába adott ingatlant az 5. § (1) bekezdésének b) pontjában meghatározott időtartam alatt végrehajtás alá vonták, a végrehajtás során történő értékesítéssel az szerezheti meg az ingatlan tulajdonjogát, aki vállalja, hogy az ingatlant annak a 3. vagy 4. § szerinti megszerzésétől számított 15 év elteltéig sportcélra, illetve sportlétesítményként használja vagy hasznosítja.

(2) Az ingatlan megszerzéséhez az (1) bekezdésben előírt feltétel vállalását az árverés vagy az árverésen kívüli eladás előtt, illetve a nyilvános pályázatra benyújtott ajánlatban az MNV Zrt.-vel kötött előzetes megállapodással kell igazolni.

8. § (1) A 3. § és a 4. § szerint át nem ruházott, valamint a 6. § szerint vagyonkezelésbe nem adott, és az 1. § a) pontjában meghatározott ingatlanokat az MNV Zrt. pályázat útján értékesíti; az 1. § b) pontjában meghatározott ingatlanok értékesítése iránt az ÁPV Rt. a Priv. tv. alapján intézkedik.

(2) Az 1. §-ban meghatározott ingatlanok értékesítéséből befolyt bevétel - a költségek levonása után - a sportigazgatási szervet illeti meg, az átutalásról az államháztartásért felelős miniszter intézkedik. A sportigazgatási szerv a bevételt a külön törvényben meghatározott célokra fordíthatja.

9. § (1) Az e törvény alapján történő tulajdonváltozás - a pályázat útján történő értékesítés kivételével - mentes a vagyonátruházási és az eljárási illetékek alól.

(2) A törvény hatálya alá tartozó repülőterek tulajdonjogának átruházása során a légi közlekedésről szóló 1995. évi XCVII. törvény 40. §-ának rendelkezéseit nem kell alkalmazni.

10-12. §

13. § E törvény a kihirdetését követő 30. napon lép hatályba.

 

DOC]

10. tétel

Fájlformátum: Microsoft Word - HTML-változat

A törvény szerint sportcélú ingatlan az, amelyet a Sporttörvényben meghatározott ... A gyakorlatban a sportcélú ingatlanok 4 csoportját különböztetjük meg: ...
www.freeweb.hu/rifleteam/suli/allamvizsga-tetelek/10.doc - Hasonló oldalak

 

10. tétel

1.       A sportegyesületek, mint a testnevelés és sporttevékenység hagyományos szervezeti keretei (Hogyan épül fel, hogyan alapítjuk stb.)

  1. Az egyesülési jogról szóló törvény hatása a sportegyesületek szervezetére és működésére.
  2. A sportcélú ingatlanok jogi szabályozása

 

A társadalmi szervezetek így a sportegyesületek is 1990-ig kezelői joggal rendelkeztek a sportlétesítmények felett. A kezelői jogot az egyesületek általában gondosan gyakorolták, bár a felújítás és a beruházás költségeit többnyire az állami költségvetés fedezte. A piaci viszonyokra való áttérés következtében jelentősen változott a jogszabályi környezet, amelyben a sportlétesítmények fenntartásáról továbbra is gondoskodni kellett. Az 1990. évi LXX. Törvény megszüntette a társadalmi szervezetek kezelői jogát is az állami tulajdonú ingatlanokon. Az ingatlanok azonban továbbra is a korábbi kezelő birtokában maradtak, azonban megváltozott a birtoklás jogalapja. A kezelői jogot a Zárolt Állami Vagyont Kezelő és Hasznosító Intézmény kapta meg (ZÁVKI). A törvény 2. §-a rendelkezett arról, hogy a társadalmi szervezet részére ingyenes használati jogot biztosított arra az ingatlanra, amelyre vonatkozó kezelői jog e törvény folytán megszűnt. Az állami tulajdonú sportlétesítmények ekkor váltak a kincstári vagyon részévé, amelyet a ZAVKI utódja a Kincstári Vagyon Igazgatóság kezel.

Az ingyenes használati jog a kezelői jognál korlátozottabb volt. Határozott időre szólt, nem lehetett átengedni, elidegeníteni, illetve megterhelni sem. A korlátozás bizonytalanabbá tette a társadalmi szervezetek részére a joggyakorlás lehetőségét.  Ennek eredményeképpen kevesebb gondot fordított a karbantartásra, felújításra. A létesítmények nagy része a használhatósági szint alá amortizálódott. A kezelői jog megszüntetésének következményei egyre halmozódtak. Az 1996-os sporttörvényt a közvélemény annak reményében várta, hogy a tulajdonviszonyok egyértelművé tételével kezdetét veheti egy újszerű modern sportgazdálkodás.

 

A sportról szóló 1996. évi LXIV. törvény csak utalásszerű szabályokat tartalmaz a sportcélú ingatlanokra:

az állam sporttal kapcsolatos feladatai közé sorolja a törvény hatálybalépésekor tulajdonába lévő sportcélú ingatlanokkal, mint kincstári vagyonnal  való gazdálkodást.

 

1.       A helyi önkormányzatok sporttal kapcsolatos feladatai között pedig rögzíti, hogy a helyi önkormányzat fenntartja és működteti a tulajdonát képező sportlétesítményeket.

A törvénnyel egyidejűleg jelent meg az 1996. évi LXV törvény az egyes sportcélú ingatlanok tulajdonjogi helyzetének rendezéséről. A törvény szerint sportcélú ingatlan az, amelyet a Sporttörvényben meghatározott sporttevékenységre használnak, és a sportszervezet rendeltetésszerű működéséhez szükséges. A sportszervezet fogalmát viszont a Sporttörvénytől eltérően határozza meg, csak társadalmi szervezetek tartoznak ide, a sportcélú gazdasági társaságok nem.

 

A gyakorlatban a sportcélú ingatlanok 4 csoportját különböztetjük meg:

ü  A versenyek lebonyolítására szolgáló sportlétesítmények

ü  Pályák, termek, csarnokok és ezek kiegészítő részei (orvosi rendelők, fürdők öltözők)

ü  A sportegyesületi közösségi élethez szükséges objektumok (klubhelyiségek, raktárak, műhelyek, oktató termek stb)

ü  Irodahelyiségek, irodaházak, tanácstermek

A törvény célja, hogy rendezze a fentiek jogi helyzetét és az ingyenes használati jog helyébe tulajdonjog lépjen.

 

A sporttörvény továbbra is az önkormányzat és az állam feladatkörébe sorolja a tulajdonában álló sportlétesítmények, sportcélú ingatlanok fenntartását, működtetését. Valamint az állam támogatja a nem állami tulajdonú sportlétesítmények karban tartását, korszerűsítését illetve fejlesztését.

 

 

 

 

 

 

 

D.pistabá Creative Commons License 2014.11.30 0 0 21567

Kérek minden klubvezetőt és reptérvezetőt, hogy amennyiben bármilyen konfliktusuk van a helyi önko

rmányzatokkal, akkor azt jelezzétek a hhh.sa@index.hu e-mail címen.

 

Példák: Amennyiben a helyi önkormányzat bérleti, vagy használati díjat kér a repülőtér, a hangárok és a hangárokban tárolt repülőgépek után.

A helyi önkormányzatok ingyenesen kapták az államtól a repülőtereket és a repülőtereken lévő ingatlanokat. A törvény szerint a repülőkluboktól semmiféle díjat nem kérhetnek. 

Pistabá

D.pistabá Creative Commons License 2014.11.29 0 0 21566

Annak ellenére, hogy a cikk nem a vitorlázórepülésről szól, nézzétek és olvassátok.

Az Air Race a bot mögül 1. 
Besenyei Péter az idei sorozatról

Márványi Péter

2014.11.29 13:45  Új szabályok, és az esélyek: a motorok „elvileg” egységesek... Miért jó versenypályán rendezni futamot? A g-limit következményei.

Pistabá

 

Rekorder Creative Commons License 2014.11.23 0 0 21565

Hazajöttem, de dec.13.-án indulok vissza, jan.4.-ig. Reméljük jó idő lesz.

Eddig az EB-28 edition-nal ismerkedtem. Az első benyomás: nagyobb sebességeken a Nimbus-4 jobb!

Előzmény: ViktorMike (21564)
ViktorMike Creative Commons License 2014.11.23 0 0 21564

Irigyellek az itteni +5°C-ban. :)
Hajrá, várjuk a következő pálmát. ;)

Előzmény: Rekorder (21563)
Rekorder Creative Commons License 2014.11.23 0 0 21563

Sikerült!

Előzmény: ViktorMike (21561)
Rekorder Creative Commons License 2014.11.23 0 0 21562

Talán most sikerült!

Előzmény: ViktorMike (21561)
ViktorMike Creative Commons License 2014.11.23 0 0 21561

Nem pótoltad! :)

Egyébként üdv, és sok jó repülést.

 

VM

Előzmény: Rekorder (21560)
Rekorder Creative Commons License 2014.11.23 0 0 21560

Lemaradt a kép, most pótlom.

Előzmény: Rekorder (21559)
Rekorder Creative Commons License 2014.11.23 0 0 21559

A világ legjobb helye a vitorlázó teljesítményrepülésre.

Ertet Lenke Creative Commons License 2014.11.17 0 0 21558

Köszönöm a doksit. Érdekes.

Ugye, amióta ilyen csodakötél van, mint pl ez:

 http://www.liros.com/en/products/productfinder/details/detail/liros-d-pro-1.html ,

azóta már sehol se használnak drótkötelet csörléshez?

Előzmény: darojanos (21556)
rönofan02 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 21557

Itt van egy csepp video a magas csörlésről....

Irigykedve csorgatom a nyálam.....

:o)

 

https://www.youtube.com/watch?v=-VlRd9-wxQI

 

Üdv

Tóni

Előzmény: darojanos (21556)
darojanos Creative Commons License 2014.11.17 0 0 21556
Előzmény: Ertet Lenke (21554)
darojanos Creative Commons License 2014.11.16 0 0 21555

Jó hír érkezett ebben az órában!
Alább a hullámtábor rendezőinek levele:

Sziasztok!
Nagy örömmel jelzem Nektek, hogy az előzetes jelentkezések alapján a megfelelő létszám összegyűlt a 2014/15-ös Hullámtáborra.
A jelentkezések véglegesítését a nevezési díj befizetésével lehet megtenni az első eligazításon, ami 2014.11.29-én, szombaton lesz 10 órától a Pipishegyi Repülőtéren.

Üdvözlettel:
Repülőklub Gyöngyös Vezetősége

Ertet Lenke Creative Commons License 2014.11.16 0 0 21554

Na de János, egy nyilvánvalóan fotosoppolt videóval szeretnél oktatni? :-)

 

Hol lehet 320m-re csőrölni?

Minden kezdő tudja: max 250m jön ki, vagy egy kötélszakadás :-)

 

Hol lehet 3m-es emelésből kilaposítva 4m-el emelkedni? Ehhez minimum világbajnoknak kell lenni! (Ha másban nem, akkor hajvágásban! :-) )

Nincs is olyan, hogy 4m-es emelés ... csak este, sör mellett :-)

Előzmény: darojanos (21553)
darojanos Creative Commons License 2014.11.16 0 0 21553

Köszi, utólagos engedelmeddel leszedtem, mert a középfokos elméleti előadásom dugóhúzó részét ezzel szeretném demonstrálni! Mi ugyanis KA7-el csináljuk a kiképzést és abból sohasem lehet látni ilyen szépen, klasszikus módon forogni földanyánkat!

 

darojanos

Előzmény: rcbedrock (21552)
rcbedrock Creative Commons License 2014.11.15 0 0 21552

Amatőr a repülés és a felvétel is, de hátha tetszik valakinek:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ih-B2Vfye7k

darojanos Creative Commons License 2014.10.27 0 0 21551

HULLÁMTÁBOR 2014-2015

 

Megfelelő létszámú jelentkezés esetén ismét lesz hullámtábor Pipishegyen!

 

Repülőklub Gyöngyös közzétette az 1. sz Bulletint a tábor részletes információival. A Magyar Vitorlázórepülő Szövetség honlapján a bal oldali fotóra kattintva elérhető a Hullámtáborok információs oldala Gyöngyösi András szerkesztésében, ahol az idei Bulletin mellet a korábbi táborok eredményei, tananyagok, fotók, és sok más hasznos információ is találhattó a hullámrepülésről!
Kérjük az érdeklődők minél elöbbi jelentkezését, hogy a tábor szervezését megkezdhessük!
Étvágygerjesztőnek Sajtófigyelőnkben (jobbra lenn, a Könyvtárunk felett!) olvasható Vajda Ricsi (ACFH) beszámolója a szezon első eredményes hullámrepüléséről, Mikulovicéről!
MVSz - Repülőklub Gyöngyös

darojanos

 

http://www.soaringhungary.hu/news.php 

 

 

Trog_Air Creative Commons License 2014.10.22 0 0 21550

Hat, amikor beirtam, akkor meg ez volt, egy par hete pedig mindenki agyba-fobe kezdte keri a derogaciokat, mert rajottek, hogy klubszinten senki nem tud osszehozni ATO-t, meg a hatosagok is tul nagy terhet vesznek magukra.

 

Ja, egyebkent a Rajna partjan is rajottek, hogy ez igy nem fog menni, es most olyan szelek fujnak, hogy mot. PPL-ig nem kell majd ATO, lehet klubszinten is csinalni a kepzeseket.

Előzmény: Shleet-yoo (21546)
ViktorMike Creative Commons License 2014.10.22 0 0 21549

Köszönöm szépen Neked is, a Szentgyurinak is!

:)

Előzmény: _Karak_ (21548)
_Karak_ Creative Commons License 2014.10.21 0 0 21548

Szentgyurinak hála: 2013

Előzmény: ViktorMike (21544)
kzli Creative Commons License 2014.10.18 0 0 21547

"Ezúton értesítjük az érintett képző szervezeteket, hogy a ballon és vitorlázó repülőgép képzések nemzeti szabályok szerinti indítására vonatkozó 2014.10.08 határ dátumot a Légügyi Hivatal 2015.04.08-ra módosítja...

....

A Légügyi Hivatal jelen tájékoztató tartalmát az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség valamint az 
Európai Bizottság tájékoztatása alapján határozta meg. A jelen tájékoztatóban meghatározott
2015.04.08 határ dátumot a Légügyi Hivatal várhatóan tovább módosítja 2018.04.08-ra, ehhez a 
jogalapot a 1178/2011/EU rendelet tervezett módosítása fogja megteremteni, melynek 
megjelenése 2015 elejére várható."

 

Lehet, hogy nálunk is hasonló a helyzet? 

Előzmény: Shleet-yoo (21546)
Shleet-yoo Creative Commons License 2014.10.17 0 0 21546

>>>A BGA (angol MVSZ) volt hatosagi jogokkal lenyegeben felruhazva, ok adtak ki szakszot. 2015. aprilisatol nem. Mert az UK CAA vitorlaban addig kert derogaciot a Part-FCL bevezetesetol. Ettol a datumtol Angliaban is lesz hatosagilag kiadott vit. szakszo.

Biztos? Idézet egy két héttel ezelőtti BGA körlevélből:
"... For glider pilots and clubs, the main effects of these changes include:
- There is no longer a requirement to hold a LAPL(S) or SPL in order to fly EASA sailplanes after 8th April 2015
- Gliding will continue under existing national arrangements ie current BGA arrangements (including self-declaration with GP endorsement medicals) until at least April 2018
- Aeroplane and SLMG pilots can continue to use NPPL privileges, again at least until April 2018
- There is no longer a requirement to establish an Approved Training Organisation (ATO) by April 2015
... Best Regards, Keith Auchterlonie, BGA Communications Officer"

Előzmény: Trog_Air (21538)
successful77 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 21545

Üdvözlet.

HDR-AS15 Akció kamera eladó.

32gb-os memóriakártyával.(Samsung sdhc)

Ár; 50000Ft postával.

Nem használt csak kipróbált.

Tölteni usb-n keresztül lehetséges.

Vízálló tokkal, az alsó képsorban látható tartozékokkal.

email címem publikus.

 

 

Köszönöm a figyelmet.

Zoli.

 

ViktorMike Creative Commons License 2014.10.03 0 0 21544

Akkor ez kimarad. Így jártunk. :(

 

Előzmény: darojanos (21543)
darojanos Creative Commons License 2014.10.03 0 0 21543

Azért nem találod a 2013-ast, mert az nem készült el! A file-ok nálam nincsenek archíválva, csak Gyurinál, én csak az eredményeket archíválom, azokat meg fel is rakom a honlapra.

Ezzel meg ne terheljük Gyurit, ezúton is köszönöm, hogy a programot gondozza a messzi távolból!

 

darojanos

Előzmény: ViktorMike (21542)
ViktorMike Creative Commons License 2014.10.02 0 0 21542

A Daro archiválja az ilyesmit. Szerintem neki megvannak.

Előzmény: _Karak_ (21541)
_Karak_ Creative Commons License 2014.10.02 0 0 21541

Azt nem találom, de ha valakinek megvan az összes igc, akkor megoldható az újragenerálás.

Tanulságos megnézni a képeket, mert látszik, hogy 2010 és 2012 gyenge szezon volt, az idei viszont egész jó.

Külön tetszenek a határ kis kitüremkedésit is kihasználó pilóták.

Vajon mikor nem kell már figyelnünk erre a korlátozásra?

Előzmény: ViktorMike (21540)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!