Sziasztok.Pár kérdésben kérnék tanácsot:Festékboltban 1 deci 2K lakk1000Ft de ha spraybe tőlti 4500 kb nekem nincs gépem és csak kis csíkban kéne javítanom (Boltos szerint 1-dexi egy elemre is elég de csak kis csíkra használnám.) mennyire reális spraybe tőltve ez az ár? A másik kérdésem hogy mennyi ideig tárolható a spray verzió ha nem használom fel csak egy részét? Hogyan lehet eltűntetni a mastkolószalag kontúrját amit lehúzás után hagy a lakk?
Általában 24 órát írnak a gyártók az átvonhatóságra. Ha bizonytalan vagy akkor van egy terméke a Novol -nak Specral 705 néven ismert. Ez egy tapadásközvetítő, színtelen alapozó termék. Lakkozás előtt 1 vékony rétegben kell a felületre fújni pár perces száradás után lakkozható. A csiszolással több gond is lehet, könnyen kikophat a széle, a csiszolási karcok kényesebb színeknél látszódhatnak........stb.
Sziasztok. Ha valaki tud tanácsot adni megköszönöm. Robogó műanyagelemeket festettem, metál színre. Szépre sikerült, de csak most olvastam utána, Hogy mattulás után azonnal lakkozni kell. Itt követtem el a hibát, tegnap lefújtam ma akartam, lakkozni, de így nem merem. Van esetleg technika amivel menthető esetleg? 1000es vizessel ha ámennék rajta? 2k-s lakkom van hozzá. Köszönöm szépen a segítséget.
Pont ilyen komplex dolgokat csinálunk, de jelenleg nem merek semmilyen dátumot mondani, egyelőre úgy tűnik idén már semmi sem fér bele. Szóval sajnos inkább kollégát keresünk, mint ügyfelet :(
Tapasztalt, profi szakembert, illetve céget keresek alváz- üregvédelem elvégzése céljából. Nem csupán egy teljeskörű alvázvédelemről lenne szó: a küszöbön van kisebb sérülés (rossz helyen emelték meg), továbbá a hátsó futómű, doblemezek, fenéklemez, nyúlványok homokszórása, alapozása (festése) lenne, ezt követően kellene az alvázvédelmet elvégezni.
Tisztában vagyok vele, hogy ez nagyjából 500 ezres meló lenne (rossz esetben még több is lehet, ugye néhány dolog csak szétbontás után derül ki), de rá tudom szánni ezt az összeget. A lényeg, hogy tisztességes, jó minőségű, tartós munkát várok el. Fontos, hogy 1 év garanciát vállaljon az elvégzett munkára.
Tudtok ajánlani ilyen szakembert? Jó, ha van referenciája is. Tisztában vagyok vele, hogy akár több hónapos várólistával is számolhatok. Akár privátban is jöhet!
Nem törvényszerü hogy a lakknak fel kell jönnie 21 év után. Az a rossz hír, hogy a sérült lakkréteget el kell távolítani mielött újra lakkozod, de azt nem tudod úgy megtenni hogy a bázislakk (szín) ne sérüljön.
Ha az elöregedö lakk a probléma, akkor inkább telibe kellene fényezni az elemet. Ezt stifttel nem lehet javítani, jármüvekre csak 2K-s lakkokat használnak. Az 1K-s lakkok nem karcállóak, nem oldószer állóak.
Szia Krisztián köszönöm.Jelenleg az Unix és a Bárdi válaszára várok hátha.Facebook csoportnak nem vagyok a híve,fáztam már rá ott amikor az előző autóm lerobbant (Tudod E34)és kiírtam hogy baj van aztán másnap mikor próbálkoztam életre kelteni arra jött egy E36-os (Na persze csak arra járt..) kisebbség és felettébb készségesen már már feltűnően segíteni akart,mondtam neki hogy köszi nem kell,de addig trenkölt hogy segít hogy rábeszélt (Vérükben van..) és elvontatott egy "Szerelőhöz"és amikor el akartam hozni jött a duma hogy "Turbóhiba" és csak úgy hozhattam el tőle ha 20.000-et szerelési díj gyanánt kifizettem,na azóta nem Fb-csoportozom... Viszont te sem tudsz beszerzési forrást a két elemre? (Minő véletlen külső küszöböt lehet rendelni de ami nekem kell az meg nem létezik...) :) (Bár egy Lakatos erre nekem azt mondta hogy:"A Bmw-legyártja az autót és utána már nem érdekük hogy javíthasd x-év után,arra ösztökélve hogy új autót vegyél.." Van benne valami,ennyiben haragszom a Márkára.. :) )
Igen, sejtem, csak nincs leírva.. amúgy az említett képen lévő darabok tényleg nem nagy falat egy szakembernek, nem érdemes otthon tákolgatni, annak sosincs jó vége. Egy küszöb és emelőbak nem csak esztétikai funkciót lát el, legyen az szép gyári - minden szempontból: vastagság, forma, kötési erősség stb..
Szerintem az Úr szeretné magának megcsinálni, csak ezt elfelejtette leírni. Gondolom ahhoz a verdához is találni fórumokat, facebook csoportot. Nyilván külföldről rendelhető alkatrészekkel, csak utána kellene járni. :)
Azt a fotón levőt is helyben heftölte össze a lakatos, elég jól látszik rajta.
Nem értem az embereket. Valakit megbíznak a javítással, akkor bízni kell benne és a tudásában, rutinjában, hogy meg fogja oldani. Ha nem tudja, akkor remélhetőleg szól, vagy keres megoldást (ekkor nem biztos, hogy szól). De alapesetben legyen már meg a bizalom, különben teljesen felesleges rábízni az autót és 5 percenként kérdésekkel meg ötleteléssel bombázni, mert csak ideges lesz és elküldi az autót (is).
Erre a két elemre gondoltam,külföldi fotókon láttam itthon még nem,de gondoltam hátha valaki gyártott már le ilyeneket.Elvileg az Unix még visszajelez hogy a gyártó tud-e szállítani ha nem akkor nem tudom
Amilyen gyárilag. Nem érdemes egyedi módosításkat kitalálni, mert annak nem szokott jó vége lenni. Mérés, mérés, mérés.. valamennyi maradék biztos van, amiből ki lehet indulni.