Abs szenzorokat érzékelőket kellene első körben,tisztitani,átnézni,majd egy jó minőségü dot 5.1 sem ártana cserélni (fékfolyadék).aztán jöhet az elektr.része.
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es évjáratú 1.4 16V benzin Renault Clio II típusú autóm. Az alapjárat főleg a hideg időszak beköszöntével szörnyen ingadozik, elindulás előtt 4-5 percig járatni kell a motort különben gázadásra lefullad. Érdekes a dologban, hogy a fékpedál lenyomására az alapjárat ingadozás teljesen megszűnik. Fojtószelepház kitakarítva, gyertyák, szívósor tömítés cserélve. Diagnosztika alapján gázpedál helyzetérzékelő hiba, ez is cserélve lett de a hiba ugyan úgy fenn áll.
Van ebben a típusú autóban alapjárati motor? Ha igen merre?
Volt már valakinek ilyen problémája? Hogyan szüntettétek meg?
:D Hát azért mióta nálunk van a kicsike már volt pár hibakód kiolvasás :D De ezzel még nem mentem szervibe. A fék nem olyan fontos. :D :D :D
Viszont érdekes, hogy van amikor elalszik a lampa es teljesen jol működik, van amikor szintén nem világit de dolgozik akkor is amikor nem kéne, meg van amikor világít és akkor szerencsére nem is működik.
na mind1. kivárom, hátha valaki találkozott már ilyennel
Egy kedves barátom kért meg hogy segítsek kideríteni neki hogy mi lehet a baja a járművének.
Egy 1998-as 1.2-es cliórol lenne szó aminek nem működik a fűtése. A ventilátor működik de csak hideg levegőt fúj. A fűtés manuálisan állítható. Szerelő 40ezer Ft-ért szedné csak szét plusz az alkatrész.
Furcsa probláma jött elő egy 2002-es 1.6 16V Clion.
Az, hogy az ABS szarakodott amikor a lámpája még nem világított az egy dolog. Akkor is dolgozott az ABS amikor lehellet finoman fékeztem araszolás közben. A fura hiba viszont az volt, hogy amikor kipróbáltam, hogy mennyivel tud menni (Német pályán) akkor 5.ben 6000-es fordulatnál meghülyült a km-óra. Visszalassítottam 120-ra de a mutató le-föl ingázott 60-90 kötött. Aztán egy idő után megint jó lett és az ABS lámpa elkezdett világítani. Azóta legalább nem kapcsol be. :)
Miért csinálhatta ezt? Csak az egyik ABS jeladó miatt vagy más is van?
Egy kis segítség kéne! Mi az a DF207 hiba upstream sensor?Pontosabban ez írja ki hogy hiba A DF207 upstream szenzor bemenet a min. Szint alatt van Tudja valaki hogy mit jelent ez?
Olyan problémám van egy Renault Clio II 1.2 16v autóval, hogy a központi zár szinte alig működik, csak az aztó közvetlen közelében tudom ki, illetve bezárni, akkor is csak úgy, ha hadonászok össze-vissza. Elem cserélve, 2. kulcscsal ugyan ez a helyzet.
Én ilyet használok,hosszu hosszabbitóval,simán leér gyertyáig.Ha innen rendelsz,gyertyát is tudsz akkor már.Kiválasztod az autotipus szerinti keresőbe.Innét szoktam majdnem mindent,nem kell regisztrálni sem magad.Nézz körül. :
16os de jobb a csőkulcs (csődugó )hosszu szárral+racsni. Jó mélyen vannak amugy tényleg a gyertyák.Ezek a tescos T száruak 1szer használatosak,fejnél törnek egyszerre.2kuka lett nálam,nem kinlódok ilyennel többet.
Meg visszaolvasva is volt asszem ajánlat gyertyára.
Clio II 1.4 16v 2000 tech run - gyertyákat szeretnék cserélni. Mekkora gyertyakulcs szükséges hozzá, 16-os? Olvastam olyat, hogy hosszabb fajta kell, mert mélyen vannak a gyertyák. Igaz ez, vagy bármelyik kulcs megteszi?
Gyertyák közül van bármelyik amelyik ajánlott / nem ajánlott? Teljesen hétköznapi használatra kellene. Én a Bosch márkát nézegettem.
A feleségem kis Cliója hengerfejes lett. :( Esetleg van vapakinek otthon elfekvőben egy felesleges komplett motor, vagy egy sik hengerfej? 2002 Clio II, 1.2 8V D7FD.
Az önindító természtesen rendesen forgatja a motort.
Ma délelőtt (20°C-ban) 6.-ra indult el (kb 2 napja nem mentem utoljára az autóval). Gyújtás ráadáskor természetesen megy az AC 1-2 mp-ig majd megáll. Azt is próbáltam, hogy indítás nélkül 2-3 szor: gyújtás ráad-megvár míg a lámpák visszajelzők elalszanak-gyújtás le (hátha így az üzemanyagnyomást "feltölti"), de ez sem megoldás. Nagy gázzal indítok: akkor sem indul.
Ma 3 indításig csak egy pöff és leállt, 4-re elindul, de nagyon leesett az alapjárati fordulat: gázt "megpumpáltam"= leállt. 5. re szintén u.a. mint negyedikre. 6.-ra gáz nélkül elindult, felemelte magától a fordulatot és üzemszerűen ment :)
Programozaskor uza mennyisegre, szivattyura nem neztetek ra?
Nem neztem utanna de van benne kaniszter , azt kikothetitek atmenetileg egy probara.
Szinten nem tudom de ha van beszivott levego hom, vizgomba stb erzekelo rajta azt is megneznem, cserelni felesleges, ertekeket merni lehet sok adat az egyseg gyartojanak oldalan megvan.
Üdv mindenkinek, hosszú fórumolvasás után írok. Van 2000-es évjáratú 1,4 tech run clionk. A motor indítás után ingadozva pörög, 4000-es fordulat fölé is, majd melegen fulladni kezd.
A korábbi tanácsok nagy része el lett végezve: pillangószelep tisztítás, potméter ellenőrizve. ECU csere és újraprogramozás, nincs fals levegő, gyertyák cserélve. A probléma semmit nem javult. Ha valakinek van még ötlete jól jönne, hogy tovább tudjunk lépni. Köszönöm előre is.
Fhp szerintem megerdemel egy cseret, De!!! Gyujtasraadaskor zug e az ac azt ellenorizd elotte, ami meg jatszik, ha van benne rele az utobbihoz, amugy is erdemes ranezni, mert elofordul a csati beegese a tanknal.