Neki álltam beszerelni egy Dashcam-ot a Zafira B-be.
A csomagtéri biztosíték dobozba akarom bekötni (B típusú). Amikor elkezdtem kiméregetni, melyikben van áram állandóan és melyikben gyújtás alatt, egy érdekes dologra lettem figyelmes. A képen jelzett (5-ös számú) aljzatban nincs biztosíték. Ez pedig a légzsákoké...
Nézze már meg valaki legyen szíves, hogy neki van-e benne? Nagyon kíváncsi lennék!
Üdv. Mindenkit! Zafira A 1.6 16V. Olyat csinált, hogy emelkedőn leállítva nem indítható. Minden tiltó lámpa kigyulladt rajta és csak teker az indító. Hátrafelé legurultam vele és azonnal indult (sebességbe téve.) Azóta sincs baj vele. Állítólag a szomszéd is így járt már a Meriva-val. Csak orral lefelé ajánlott állni, ha nagyobb a lejtő.
Próbálj meg az Osztrák behozottaktól távol maradni. Csomagtér ajtó, hátsó ajtók alja soknál már rozsdás. Úgy tudom a Cím modul hiba itt is olyan mint az Atránál, világítás bekapcsolásakor nem működik a duda (vagy fordítva, most nem emlékszem) illetve ha az irányjelző nem marad bekapcsolta vagy nehezen, az is utalhat erre. Nekem 2008-as van 1.6 benzin a 115 lovas. Nyáron klímával 5 ember plusz csomagtartó fullon elmegy 130-at autópályán igaz 8.2 a fogyasztás úgy. Tudomásom szerint az xr végű motorkódok a jobbak, persze vannak hibái ennek is, pont mint az Astrában pl az "okos kerék" a vezérlésnél. Ha induláskor dizeles a hangja akkor nemsokára cserés lehet, viszont sok esetben a szolenoiddal együtt, ami így már zsebbe nyúlósabb dolog. Az olaj fogyasztás sajnos csak használat során derül ki.
Tanácsot és segítséget kérnék B Zafira vételével kapcsolatban, mire figyeljek mit nézzek meg.
Hétközben többnyire rövid távon használnám napi 5-10km,hétvégén 100-300km kb.
H Astrákkal szemezgettem, ott nagyjából képbe vagyok milyen motorkóddal érdemes foglalkozni de itt totál a homály. Gondolom itt is az 1,8 benzin ami jónak mondható. Diselekkel gőzöm sincs mi a szitu. Végül is a 7 ülés miatt döntöttem a Zafiránál, kb 1millió van rá vagy kicsit több. olyan 2008-2011 évjáratban gondolkozom. Szóval mi az amit nagyon nézzek meg rajta? Előre is köszönöm a segítő szándékot! :)
Sziasztok. Használ valaki dpf ellenőrzésre valami programot? OPL DPF monitor litle, OPL monitor for Opel and Wauxhall, DPF infó, VAG DPF vagy valami hasonlót? 2008 Zafira B 1.9 cdti 120 le dt motorkódú autóra szeretném. Vennék egy OBD olvasót én Vgate iCar 2 wifi re gondoltam. Ezek a programok mennek a Zafirán? Ha tud erről valaki infót adni, azt megköszönném.
Szeretném megkérdezni, hogy mi lett a problémádnak a megoldása?
2012-es 1.7 diesel Zafira B-m van. A múlt héten kivettem az indítókulcsot, majd kb: 1 óra múlva visszszálltam és azt vettem észre, hogy dolgozik a fűtőventilátor. Beindítottam, majd 5 perc múlva ventilátor felpörgött, és leállt a kocsi. Akksit leszívta, azóta nem indul, nem reagál semmire, gyújtás nincs, műszerfalon nincs visszajezés. Világítás van, fűtőventilátor megy:-).
Hasonló problémám van, az adaptív lámpa folyamatosan villog menet közben. Egy mosás után jött a probléma, szal szem is beázott. Ez már vagy 3 hónapja volt, szal nem száradt ki. Volt akksi is cserélve, de nem múlt el a villogás.
Köszönöm az információt és a lehetőséget.Én Budapesti vagyok szívesen elvinném de amióta ez a probléma van vidéki utjainkat mellőzzük.Én az üzemanyag szívattyúra és a generátorra gyanakszom mert amikor leáll kanyarodás közben és nincs annyi lendület 2x3x gázt adok és megy tovább hiba és problémamentesen.(Az autó utasterében nagy mennyiségü benzin szag van)
A generátorra azért mert ha megtörtént a leállás, ujrainditás után a müszerfalon pár percig még világit a töltés visszajelző.Utánna eltünik.
Sok minden lehet ,Tech-2-vel adatlistába biztos találnék valami eltérő adatot amiből megmondanám mit kell cserélni, De ha az enyém lenne és szoftverfrissítéssel kezdenék ! Székesfehérvári vagyok ,megtudom csinálni ha elhozod !
A segitségeteket szeretném kérni szeretett zafiránk (2006 zafira b) olyan tüneteket produkál,hogy sebességváltásnál vagy visszaváltásnál vagy piroslámpa megállásnál a műszerfalon minden világit és a motor megáll.Hibajelet nem produkál kiolvasáskor sem.Időszakonként csinálja hol egy héten minden nap 1x de van amikor 1nap 5x-is most már kezd nagyon zavarni.E hiba megoldásában a segitségeteket kérném.
Gondolom, a panoráma tető árnyékolójáról van szó, mivel nyitható napfénytetős Zafira Tourert nem gyártottak.
Az árnyékoló vezérlő gombja 5 állású. Alaphelyzet az egyik állás, aztán a nyitásra, ha egy kattanásig nyomod, akkor addig megy a roló, míg így nyomva tartod. Ha még jobban benyomod, akkor végállásig fog menni a roló, el is engedheted a gombot. Ugyanez záró irányba is. Szóval, ha záró irányba lenyomod teljesen, és nyomva tartod, akkor a roló teljesen kijön, és árnyékol. Ha így van, akkor tartsd nyomva a gombot még a végállás elérése után is kb 10 másodpercig, hogy az elektronika megjegyezze a roló végállását. Ezután már működnie kell rendesen. Ha viszont nem tud a roló kijönni a helyéről, akkor valahol a tetőkárpit alatt meg van szorulva. Szerintem, akkor szerviz.
"egyáltalán milyen nyomással" Ezt írtam, és más is. Az első lépés ez lenne. Megméred a porlasztó előtt és már következtetni lehet, hogy adagoló e a baj.( ezeknél sokszor problémás) Porlasztókat is ki lehet cserélni az nem árt, mert a szóráskép biztosan jobb lesz, ha újat veszel. :) De, szerintem az lesz az utolsó. Persze bármi lehet. Nem szóltam semmit. Majd tudod te.
Segítséget szeretnék kérni. Zafira Tourer(C) 2014-es modell, 1.4 T Cosmo.
Napfénytetős az autó,a hátsó elektromosan mozgatható. Olyan problámám lenne vele,hogy hátrafelé elment szépen,de előrefelé csak kb.5 centit jön,aztán megáll,megakad. Találkozott már valaki ilyen hibával? Mit lehet vele tenni,van rá valami megoldás?
Üdvözlet. Kérdezném , hogy 2015 zafira tourer 1,6 tdi autómban nagyon lassan melegszik a víz. Valaki tudja , hogy mennyi idő alatt melegszik be, ill. hogy milyen termosztát kell bele és az a gépkocsiban hol található? Köszi
Igen rá koncentrálok, mert az elmúlt negyven pár éves nagy köbös hagyományos dizelek közt leélt életembe nem egyszer találkoztunk ilyen jelenséggel amit porlasztó, ritkább esetben adagoló okozott. Csak azok még nem a VP 44-el voltak szerelve,és főleg nem a PSG16-tal mint jelen eseteben az enyém. Itt nagyon összetett lehet a hiba forrása. Itt most vissza felé kell elindulni a hiba kereséssel, hogy egyáltalán milyen nyomással , és milyen szórás képpel jut az anyag a végső fázisba.
Ha úgy tudnék venni csúcsot mint más egyébb hagyományos adagolós motor porlasztójához,rég kidobtam volna már az egész sort a picskuba,és haladnék vissza felé az adagolóhoz.A vezérlés csak a végső eset,mint irtam azt jelezné ha az adagoló szögjeladója és a főtengely pozició jele nincs szinkronban. Lehet hogy előrébb hozom az utód beszerzését,és aztán lessz ideje állni a műhelybe, és szét dobom,és már csak kiváncsiságból is meg próbálok a végére járni a dolognak. Addig inditgatom kissé felhúzóssan.
az ablak és fényszórómosó rendszerben a műanyag csövek és a visszacsapó szelepek csatlakozásánál (pl szivattyú a tartályon), a köv. gumigyűrű tömít:
van ahol cserélni kellene, de az a gond, hogy az EPC-ben ez nem szerepel, és egyenlőre bárhogy is kerestem nem találtam meg külön cikkszámon - lehet hogy csak a csővel együtt lehetne megvenni...? Valaki találkozott már ezzel a problémával? Vagy ha esetleg mégis létezik külön, és valakinek megvan a gyári szám, megköszönném ha megadná... :-)
Hát van némi javulás az öninditó fölújitás után. Intenzivebben teker és ezáltal könnyebben indul. De nem az igazi.
Sajnálatos információ viszont hogy nincs cikk szám szerint porlasztó csúcs, nem állitható,cserélhető, csak komplett házastól hozza forgalomba a Bosch.
A másik, cikkszám szerint nem meg egyyező a 2.0 és a 2.2 motor porlasztó csúcsa. Vagy is ha bontásból akarok venni akkor csak a 2.2-ből bontott a meg felelő.