Néhány hete helyreállították az Audi b7 kormányoszlopát a szervokormány folyadékszintjének csökkenése és a kormánykerék elfordításakor bekövetkezett ordítás miatt. A szervokormány folyadék átfutott az oszlop gumiján. A szervokormány folyadékja fokozatosan csökken. Úgy tűnik azonban, hogy a kormány kissé nehezebben fordul. A kormány elfordításakor csendes ordítás maradt. Ha a szervokormány folyadék maximálisan feltöltődik, úgy tűnik, hogy a kormány könnyebben forog, de amikor a folyadék leesik, a kijelző kissé nehezebben fordul. Mi lehet az?
Én is pont most ismerkedem vele (CAPA motorkódú, 2008-as A4 B8 sedan), 1 hónap után még mindig imádom a nyomatékot amit lead! A quattro hajtással meg még nem sikerült az ESP-t felvillantani :D A 2.0 pd TDI-ről váltva azért meglepett, h ebbe 2x annyi olaj kell, kb 2,5 literrel eszik többet illetve felkészültem, hogy ha csörögni kezdene a vezérműlánc akkor az is az autó jelenlegi árának a negyede-ötöde lesz kb. :/ De ha van pénz majomra... :D
Sziasztok Kuplung témába szeretnék segítséget kérni. ('98 Audi A4 b5 2.4 sedan) Annyi a tünete a kocsinak, hogy nagyon fent fog a kuplung de olvastam, hogy ez normális is lehet egyes típusoknál. Rendesen gyorsul nem nehéz váltani nem kemény a kuplung semmi... más amit észre vettem volna. Csak! Amiért arra gyanakszom az ez: Olvastam, hogy esélyes a kuplung csere ha: "induláskor nagyon büdös van a gépkocsiban!"
Ezt az egyet tapasztalom egy ideje én is amikor már ugye kuplung es a gyújtást rá adom akkor lehet érezni. De ez másra is utalhat? Lehet csak a gumitömítés vagy nem tudom... Köszi előre is!
Xenon fényszóróból csak a teljes, gyári átépítés jön szóba számomra, nem érdekel ha a fél autót le kell bontani hozzá, legalább megtanulom, hogy működik! :D Az ajtó zárszerkezet bütykölésével is jól elvoltam, de ehhez azért majd biztosan kérek segítséget. Bajusz József urat hol lehet elérni? Eléggé megrémített ez az "alles deutsche Hauptseiete" amit linkeltél, egyáltalán itthon tevékenykedik a szaki? :)
Már úton van a bontott bluetooth kihangosító szett, az MMI-t biztos nem fogom forszírozni, jó nekem a concert lejátszó, az SD kártya támogatás már így is előrelépés a CD-khez képest.
Ha projektoros a fényszóró, akkor szokták gyárinak nézni a xenont.
Nekem sem volt az A6 (4B)-vel sose gondom közúti ellenörzésekkor. Müaszakira kellett két évente kiszedni a HID-szettet, különben a kutya nem foglalkozott vele hogy nem gyári. A kéken világító szaroknál nincs rosszabb a világon. Semmit nem lehet vele látni. Nem véletlen, hogy a gyári fejek 4500K körüli szinhömérsékletüek. Úgy tudom, hogy az EU-ban közúti forgalomban 6000K-nél magasabb színhömérsékletü xenonon fej nem is használható.
15 év alatt sosem kérdezték, pedig elég sokat igazoltattak éjjel. (Mármint régebbi autóimnál, ahol gyári cucc volt utólag betéve de a sallangok nélkül)
Gondolom fel sem merült bennük, hogy egy "német prémium" nagykocsi xenonja utólagos.
Ha tuning Góf II-be vagy miautónk Swiftbe rakja a jóember, ráadásul minél kékebbet, akkor szedjék csak ki.
Biztos engem is szivathattak volna, ha köcsög vagyok a rendőrökkel, és valamivel meg akartak volna fogni, de mindig is, fiatalon is tisztelettudó voltam, és úgy is néztem ki :)
Értem én, hogy jogilag "bűnös" vagyok, de ha nincs se büntetés, se áldozat, akkor különösebben nem érdekel.
Millió autó járkál utólagosan beszerelt xenonnal, amihez nincs se szintszabályozás, se mosó.
Tudom, törvénytelen.
Ennél fontosabb, hogy ne toljunk ki szembejövőkkel, aminek érdekében két dolgot kell csinálni:
1. a fényszórót rendszeresen mosni (pl. benzinkútnál). A gyári fényszóró mosók amúgy sem sokat segítenek azzal, hogy kb ráhugyoznak elölről a fényszóróra.
2. Ha hátsó csomagtérben van valami nehezebb cucc, akkor a manuális magasság állítót lejjebb tekered.
Nagyobb bűnt ne követne el senki, mint hogy egy gyári (vagy azzal megegyező minőségű utángyártott) szettet betesz.
Persze, de eleve nem racionális okból vettem meg az autót! :D Mérlegelve annyival nem jobb a xenon és biztosan nem most rohanok a bontókba xenon komponenseket keresni (elvileg egy donor autóból jöhetne minden egyben, nem?) de teljesen nem vetem el ezt őrült ötletem.
Az MMI hardver frissítésre visszatérve, az azért gondolom mégsem annyira komplikált mint a xenon beszerelés. Azt nem tudom, hogy számomra lenne e értelme. Mit tud még az MMI 3G+ (a navigáción kívül persze) amivel jobb mint az alap concert rádió?
Kedves márkatársak! Egy igen jól extrázott 2.0 A4 B7-esem sikerült hirtelen felindulásból egy 2 évvel fiatalabb 100 lóerővel erősebb 3.0-ás B8-asra cserélnem. Az ajtónyitó motor működésével azóta már sikerült közelebbről megismerkednem, már meg is oldottam a hibáját, azonban hiányoznak a B7-es (korábban alapfelszereltségnek gondolt) extrái. Bluetooth modult tudok bele venni, meg neten is találok róla videót hogy párosítsam össze VCDS-sel, azonban motoszkál a fejemben, hogy gyári xenon fényszórókkal lássam el a kis bestiát. Szerintetek van rá ésszerű lehetőség ezt megoldani vagy inkább felejtsem el? Arra gondoltam, hogy kicseréltem az első lökhárítót, benne a fényszórómosókat is valahogy rácsatlakoztatom a mosórendszerre, illetve még a hátsó keréknél levő szintszabályozót kellene bekötni a rendszerbe. Ez utóbbinak megvan vajon a kábel rendszere az alap autóban vagy ez több méternyi vezeték áthúzását is jelentené? Valaki látott már olyat aki hallott olyan alakiről aki ezt megcsinálta? :D
Másik kérdés: MMI navigációs rendszernek a navigáción meg az esztétikán kívül van egyéb előnye? Jelenleg a sima Audi concert van a kocsiban a klíma feletti csavarógombbal. Annyi pluszt láttam még hogy az MMI verziókban elérhető ez a rejtett zöld, fejlesztői menü. Navigációra úgy is inkább telefont meg Waze-t használok.
én úgy tudom, hogy a motorcserének, abban az esetben ha tök ugyanaz a motorkódú motor megy vissza az eredeti helyére, akkor nem kell bejegyeztetni, mert a forgalmiban mintha már csak a motorkód lenne bejegyezve.
Nagyon köszönöm a választ ! Amennyiben még is cserélni kellene a motort is , ahhoz milyen okmányok kellenek , illetve mi ennek a menete ? Hengerfej jelenleg nincs hozzá , viszont komplett AVJ motorkódú 1.8T 150LE-s motor lepróbált az van .