Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Clwyd Creative Commons License 2020.11.04 0 0 93797

Hé,

 

Néhány hete helyreállították az Audi b7 kormányoszlopát a szervokormány folyadékszintjének csökkenése és a kormánykerék elfordításakor bekövetkezett ordítás miatt. A szervokormány folyadék átfutott az oszlop gumiján. A szervokormány folyadékja fokozatosan csökken. Úgy tűnik azonban, hogy a kormány kissé nehezebben fordul. A kormány elfordításakor csendes ordítás maradt. Ha a szervokormány folyadék maximálisan feltöltődik, úgy tűnik, hogy a kormány könnyebben forog, de amikor a folyadék leesik, a kijelző kissé nehezebben fordul. Mi lehet az?

mica-r Creative Commons License 2020.11.04 0 0 93796

A felső kis láncok szoktak megcsörrenni, az nem vészes kiadás. Üzemanyagrendszer több fájdalmat tud okozni.

Előzmény: Pety91 (93795)
Pety91 Creative Commons License 2020.11.04 0 0 93795

Én is pont most ismerkedem vele (CAPA motorkódú, 2008-as A4 B8 sedan), 1 hónap után még mindig imádom a nyomatékot amit lead! A quattro hajtással meg még nem sikerült az ESP-t felvillantani :D
A 2.0 pd TDI-ről váltva azért meglepett, h ebbe 2x annyi olaj kell, kb 2,5 literrel eszik többet illetve felkészültem, hogy ha csörögni kezdene a vezérműlánc akkor az is az autó jelenlegi árának a negyede-ötöde lesz kb. :/
De ha van pénz majomra... :D

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93793)
saválló Creative Commons License 2020.10.28 0 0 93794

10-12 éves 3.0 V6 TDI.....ha bélelt a buksza nem lesz gond.:)

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93793)
Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2020.10.28 0 0 93793

Köszönöm szépen a válaszokat! 

Egy kis pontosítás! 

Előzmény: -Korn- (93792)
-Korn- Creative Commons License 2020.10.27 0 0 93792

Az nagyjából a gen1-nek a vége. 240ló, ccwa motorkód többnyire.

láncfeszítő hiba addigra már nem volt jellemző, ami van típushiba az a szívócső modul(ban). (saugrohrklappe)

de normális pénzből javítható..

plusz 200e után 1-2 izzitógyertya, de az aprópénz.

 

3,0 tdi tulajként ajánlom én is:)

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93790)
skt15 Creative Commons License 2020.10.27 0 0 93791

Az is (körüli) pont váltásos időszak :-)

 

De úgy általában:

A motor jó! - volt újkorában és sokáig!

Az elmúlt 10 évben viszont hol, hogy, mennyit futott, hol, hogyan, mivel szervizelték?

 

Emiatt nincs is egzakt válasz a kérdésedre.

10 éves, nagy eséllyel sokat futott dízel mindig lutri. 

Ha viszont ismerős, keveset futott, csittifitti autója, akkor ne sokat gondolkodj rajt! 

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93790)
Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2020.10.27 0 0 93790

Bocsánat, igazad van! 

2010 körülire gondoltam! 

Előzmény: skt15 (93789)
skt15 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 93789

Jó sok generációja volt/van. 

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93783)
mica-r Creative Commons License 2020.10.26 0 0 93788

Biztosan nem a kuplung szagát érzed

Előzmény: Tetek (93787)
Tetek Creative Commons License 2020.10.26 0 0 93787

Sziasztok
Kuplung témába szeretnék segítséget kérni. ('98 Audi A4 b5 2.4 sedan)
Annyi a tünete a kocsinak, hogy nagyon fent fog a kuplung de olvastam, hogy ez normális is lehet egyes típusoknál.
Rendesen gyorsul nem nehéz váltani nem kemény a kuplung semmi... más amit észre vettem volna.
Csak! Amiért arra gyanakszom az ez:
Olvastam, hogy esélyes a kuplung csere ha:
"induláskor nagyon büdös van a gépkocsiban!"

Ezt az egyet tapasztalom egy ideje én is amikor már ugye kuplung es a gyújtást rá adom akkor lehet érezni.
De ez másra is utalhat? Lehet csak a gumitömítés vagy nem tudom...
Köszi előre is!

AudiA6 Creative Commons License 2020.10.25 0 0 93786
Előzmény: Pety91 (93782)
Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2020.10.25 0 0 93785

Köszönöm szépen! 

Előzmény: mica-r (93784)
mica-r Creative Commons License 2020.10.25 0 0 93784

Elég jó motorkonstrukció. 

Kortól és állapottól függ a megbízhatósága.

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93783)
Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2020.10.25 0 0 93783

Sziasztok!

A4 3.0 V6 TDI ről szeretnék érdeklődni! 

Mennyire megbízható ez a motor? 

Aki tud róla valamit vagy akinek van is vagy volt ilyen és le írná ide megköszönném! 

Pety91 Creative Commons License 2020.10.24 0 0 93782

Köszönöm szépen a válaszokat.

Xenon fényszóróból csak a teljes, gyári átépítés jön szóba számomra, nem érdekel ha a fél autót le kell bontani hozzá, legalább megtanulom, hogy működik! :D
Az ajtó zárszerkezet  bütykölésével is jól elvoltam, de ehhez azért majd biztosan kérek segítséget.
Bajusz József urat hol lehet elérni? Eléggé megrémített ez az "alles deutsche Hauptseiete" amit linkeltél, egyáltalán itthon tevékenykedik a szaki? :)

Már úton van a bontott bluetooth kihangosító szett, az MMI-t biztos nem fogom forszírozni, jó nekem a concert lejátszó, az SD kártya támogatás már így is előrelépés a CD-khez képest.

Stetten Creative Commons License 2020.10.23 0 0 93781

Ha projektoros a fényszóró, akkor szokták gyárinak nézni a xenont.

Nekem sem volt az A6 (4B)-vel sose gondom közúti ellenörzésekkor. Müaszakira kellett két évente kiszedni a HID-szettet, különben a kutya nem foglalkozott vele hogy nem gyári. A kéken világító szaroknál nincs rosszabb a világon. Semmit nem lehet vele látni. Nem véletlen, hogy a gyári fejek 4500K körüli szinhömérsékletüek. Úgy tudom, hogy az EU-ban közúti forgalomban 6000K-nél magasabb színhömérsékletü xenonon fej nem is használható.

Előzmény: H__G (93778)
AudiA6 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 93780

Minden megoldható

 

https://bajusz-diag.com/

Előzmény: Pety91 (93771)
skt15 Creative Commons License 2020.10.22 0 0 93779

Engem anno lekapcsoltak, pedig 4300-as volt, igaz nem egy prémium vasban.

Szerencsére elengedtek, “azonnali - otthoni - kiszedés terhe mellett.

Előzmény: H__G (93778)
H__G Creative Commons License 2020.10.22 0 0 93778

15 év alatt sosem kérdezték, pedig elég sokat igazoltattak éjjel.  (Mármint régebbi autóimnál, ahol gyári cucc volt utólag betéve de a sallangok nélkül)

Gondolom fel sem merült bennük, hogy egy "német prémium" nagykocsi xenonja utólagos.

Ha tuning Góf II-be vagy miautónk Swiftbe rakja a jóember, ráadásul minél kékebbet, akkor szedjék csak ki.

Biztos engem is szivathattak volna, ha köcsög vagyok a rendőrökkel, és valamivel meg akartak volna fogni, de mindig is, fiatalon is tisztelettudó voltam, és úgy is néztem ki :)

Értem én, hogy jogilag "bűnös" vagyok, de ha nincs se büntetés, se áldozat, akkor különösebben nem érdekel.

 

 

Előzmény: skt15 (93776)
skt15 Creative Commons License 2020.10.20 0 0 93777
Előzmény: skt15 (93776)
skt15 Creative Commons License 2020.10.20 0 1 93776

Már csak a rendőröknek kell ezt elmagyarázni. 

Előzmény: H__G (93775)
H__G Creative Commons License 2020.10.20 0 0 93775

Millió autó járkál utólagosan beszerelt xenonnal, amihez nincs se szintszabályozás, se mosó.

Tudom, törvénytelen.

Ennél fontosabb, hogy ne toljunk ki  szembejövőkkel, aminek érdekében két dolgot kell csinálni:

1. a fényszórót rendszeresen mosni (pl. benzinkútnál). A gyári fényszóró mosók amúgy sem sokat segítenek azzal, hogy kb ráhugyoznak elölről a fényszóróra.

2. Ha hátsó csomagtérben van valami nehezebb cucc, akkor a manuális magasság állítót lejjebb tekered.

Nagyobb bűnt ne követne el senki, mint hogy egy gyári (vagy azzal megegyező minőségű utángyártott) szettet betesz.

 

Előzmény: Pety91 (93773)
-Korn- Creative Commons License 2020.10.19 0 0 93774

Az MMI az durvább, olyat már csináltam, ezt nem nyitnám meg:))

de hogy válaszoljak a kérdésedre, hogy mi a különbség: nagyobb kijelző, nagyobb felbontás,  modernebb felület (3GP esetén),

beépített bluetooth-kihangosító modul, navi, beépített 60gigás vinyó (zenelejátszás), sd kártyák, sim kártyás verzió esetén online funkciók..

kb. ennyi ami így elsőre eszembe jut.

Előzmény: Pety91 (93773)
Pety91 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 93773

Persze, de eleve nem racionális okból vettem meg az autót! :D
Mérlegelve annyival nem jobb a xenon és biztosan nem most rohanok a bontókba xenon komponenseket keresni (elvileg egy donor autóból jöhetne minden egyben, nem?) de teljesen nem vetem el ezt őrült ötletem.

Az MMI hardver frissítésre visszatérve, az azért gondolom mégsem annyira komplikált mint a xenon beszerelés. Azt nem tudom, hogy számomra lenne e értelme. Mit tud még az MMI 3G+ (a navigáción kívül persze) amivel jobb mint az alap concert rádió?

Előzmény: -Korn- (93772)
-Korn- Creative Commons License 2020.10.19 0 0 93772

Hát rátapintottál 2 olyan témára amit utólag berakni baromi sok meló meg lóvé.

Alapvetően megoldható lenne mind2, de anyagilag nem éri meg.

Nem csináltam még ilyet, de nagyjából képben vagyok, másik lökös, spricnik, csövezés, másik pumpa, kábelezés,

és az auto szintszabályzáshoz vezérlőegység (ami most nincs nálad), kábelek, szintszenzorok, xenon fényszórók stb.

 

Előzmény: Pety91 (93771)
Pety91 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 93771

Kedves márkatársak!
Egy igen jól extrázott 2.0 A4 B7-esem sikerült hirtelen felindulásból egy 2 évvel fiatalabb 100 lóerővel erősebb 3.0-ás B8-asra cserélnem. Az ajtónyitó motor működésével azóta már sikerült közelebbről megismerkednem, már meg is oldottam a hibáját, azonban hiányoznak a B7-es (korábban alapfelszereltségnek gondolt) extrái.
Bluetooth modult tudok bele venni, meg neten is találok róla videót hogy párosítsam össze VCDS-sel, azonban motoszkál a fejemben, hogy gyári xenon fényszórókkal lássam el a kis bestiát.
Szerintetek van rá ésszerű lehetőség ezt megoldani  vagy inkább felejtsem el? Arra gondoltam, hogy kicseréltem az első lökhárítót, benne a fényszórómosókat is valahogy rácsatlakoztatom a mosórendszerre, illetve még a hátsó keréknél levő szintszabályozót kellene bekötni a rendszerbe. Ez utóbbinak megvan vajon a kábel rendszere az alap autóban vagy ez több méternyi vezeték áthúzását is jelentené?
Valaki látott már olyat aki hallott olyan alakiről aki ezt megcsinálta?  :D

Másik kérdés: MMI navigációs rendszernek a navigáción meg az esztétikán kívül van egyéb előnye? Jelenleg a sima Audi concert van a kocsiban a klíma feletti csavarógombbal. Annyi pluszt láttam még hogy az MMI verziókban elérhető ez a rejtett zöld, fejlesztői menü. Navigációra úgy is inkább telefont meg Waze-t használok.

Előre is köszi a segítséget.

tothkalman Creative Commons License 2020.10.19 0 0 93770

én úgy tudom, hogy a motorcserének, abban az esetben ha tök ugyanaz a motorkódú motor megy vissza az eredeti helyére, akkor nem kell bejegyeztetni, mert a forgalmiban mintha már csak a motorkód lenne bejegyezve.

Előzmény: sayenss (93769)
sayenss Creative Commons License 2020.10.19 0 0 93769

Nagyon köszönöm a választ ! Amennyiben még is cserélni kellene a motort is , ahhoz milyen okmányok kellenek , illetve mi ennek a menete ? Hengerfej jelenleg nincs hozzá , viszont komplett AVJ motorkódú 1.8T 150LE-s motor lepróbált az van .

 

Előzmény: tothkalman (93768)
tothkalman Creative Commons License 2020.10.15 0 0 93768

ETKA szerint 2002-es AVJ motorkodra a 06A 103 351 L cikkszámú hengerfej kell.

Előzmény: sayenss (93766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!