Ezekről a lehetséges hibákról tudok(kettős-tömegű lendkerék,turbó, futómű(sajnos ezek szerint sokcsuklós, ismerős passatjában 1-2 évente totál szétkopik sajna)).
Típusspecifikus,egyedi vagy szériahibák után érdeklődtem volna, de eszerint szerencsére nem jellemző.
A kaszni kavicsos, kicsit karcos és tolatásból származó kis horpadás is van hátul a lámpa mellett a sarkán,de rétegvastagság mérővel körbemérve nem volt gányolva,gyári érték mindenhol.
A vezetőülésben a combtámasznál, kívül a szivacs sajnos már összetört, + a támla oldalán a varrás is kezd elengedni.
Az ajtóbehúzók lekoptak.
Ha jól tudom ezek típushibák, ezek még nem riasztanának el.
Az már érdekesebb,hogy a motorvédő alsó lemez hiányzik, az elején az alsó hűtőrács körül lévő krómkeretből is hiányzik az alsó egyenes szakasz és mintha nem lenne tökéletes a helyén.Plusz a csomagtartó zár nem jó,állítólag nem záródik(de akkor úgy használták az autót,hogy mindig nyitva volt a csomagtér????)
Bár ezek sem tűnnek komoly hibának.
A motor-futómű-elektronika-rozsda ördöge azonban jobban aggaszt.
Tisztességes javítással a nem teljesen gombóccá tört autókat tökéletesre meg lehet csinálni, és nem lesz velük semmi baj. Mindenre van példa, és ellenpélda, de ha nem kirakatba szánt javított autóról van szó aminek addig kell egyben lenni amíg lejár a kapugarancia, akkor nem feltétlenül kell tőle félni.
Olyan, hogy tuti a kilométer csak akkor létezik, ha Te magad tetted bele.
Logikátlan a visszaütés, ha már 150000 felett van szakszervizes bejegyzése, mert ekkor már regisztráltan a garanciaidőn túl van.
Én személy szerint ódzkodom egy törött autótól. Lehet, hogy a mm-ek stimmelnek, de ugye kalapálás, melegítés, mechanikai gyengítés simán lehetett. Rozsdásodas is idő előtt elindulhat stb.
A km-ről: az autó futott évi 50.000 km-t 2010.11.hó-tól 2013.08 hó-ig,ez tuti,megtalálták a Skodánál az összes szervízlapját.2013.08.14-én 151.675 km volt az állás,novemberben lejárt róla a Tüv,tehát addig használhatták(+kb 1000km a hazaút németből),ezalatt a 2.5 hónap alatt olyan nagyon sokat nem futhatott(a 3 éves átlag havi 3500 km volt,én a duplájával számoltam...),tuti,hogy még Németországban lett megkeverve,mert a forgalomból való kivonási papíron,már a haknis óraállás van.Ebből adódóan gondolom,hogy nem futott +25000-nél többet.Valószínűleg a xenont akarták besütni gariba(3év vagy 150.000km) kint,ezért tekerték meg.
A sérülésről:Márkaszervízben lett javítva,ha valami komoly lett volna,nem csináltatják meg(2 éves korában történt) és nem használta volna tovább a német és a hatóság tuti kivonta volna a forgalomból.Alulról gyönyörű szép,kimértük a bekötési pontokat,miliméterre stimmelnek.Ha ennél nagyobb ütést kapott volna,akkor kompletten kellett volna cserélni a B oszlopot,azonban ilyennek nyoma sincs,felül már gyári érték mindenEzen kívül a kiflibe hajtott autókat kint nem javítják,a magyar nepper elhozza és itthon kókányolják meg :-D
a javítás márkaszervízben történt,és pont a B oszlop és a küszöb találkozásánál,feljebb már nem nyúltak hozzá...
azt én se tudom,miért csak ennyit tekertek,lehet valamit garanciába akartak javítani,2013.09.hó-ban 151.000 km-nél járt,11.hóban járt le a TÜV,tehát havi 7500km-el számoltam(ennél több tuti nem volt),így jött ki a max. 25000 tekerés,mert most óra szerint 140.980-nál van...
adtam rá egy 3,7 milliós ajánlatot,aztán majd kiderül
10 évig elvoltam benne, bár akkor még nem hordtam a gyerkőcöket suliba, csak ketten jártunk vele, legtöbbször pedig én egyedül. (teljesen hátra tudtam tolni az ülést.)
Akkoriban is utáltam, hogy le kell vennem a kabátot mielőtt beülök, de ez volt. Egyhuzamban levezetett távolság max. 20-30km volt.
A nagy autót hosszú utakra használom/használjuk. Általában négyen utazunk. Lányom úgy nől mint ha muszáj lenne, lassan utolér.
Imádunk kocsival nyaralni menni, utazgatni mindenfelé. 1200-1400km odaút nem probléma.
"még véletlenül meg találnálak bántani, pedig véletlenül sem szeretném ezt tenni."
Nagyon messze vagy Te még attól. :)
"Az autók az elvárásaidhoz képest kicsik, ezt is értem egy ideje."
Így pontos: Az autók a méretedhez képest kicsik, ezt is értem egy ideje. Szerintem a lényeget még mindig nem érted.
"(zárójel 1: nem, szerintem sem az O3 a méret, és minőség csúcsa, éppen csak nagyon jó választás a hétköznapokra a magamfajta egyszerű hétköznapi embernek)"
Nekem így pontos: nem, szerintem sem az O3 a méret, és minőség csúcsa, éppen csak nagyon jó választás a hétköznapokra a magamfajta átlagos magasságú/testalkatú embernek)
Érthető, és ha ténylegesen így kisarkítjuk a dolgokat, akkor el is tudom fogadni.
De, mint ahogy előbbi hsz-ben írtam, neked most mások a nézőpontjaid, mert 10 évig még az F1-ben is elvoltál, pedig ha valami, az aztán különösen nem egy táncterem. És telhesen rendben is van, hogy olyasmire vágysz amire szeretnél, az ellenkezője lenne inkább a baromság.
Ugyanez a cég pár évvel ezelőtt, amikor úgy gondoltam én is, hogy lehet nálunk normális minőségű használt autót venni, el akart nekünk adni egy O2-t, ami szerintük teljesen újszarű, és 100e km-t futott.
Az autónak egy ép eleme sem volt, szanaszét volt kopva belül az egész, és még a DSG váltó gombja is el volt kopva (!!!)
Egy héttel később megrendeltük ugyanazt a kiépítést újban.
Még az is lehet, hogy félreértjük, és ez csak az egyik remek marketing megoldás az új autók értékesítésének fellendítésére.
Látom, hogy nem érted vagy nem akarod érteni se a viccet, se a szarkazmust, majd nem fogok Citigós hasonlatokat felhozni, meg egyáltlaán semmilyet se, még véletlenül meg találnálak bántani, pedig véletlenül sem szeretném ezt tenni.
Meg azt is látom, hogy a probléma a viszonyítási pont. Az autók az elvárásaidhoz képest kicsik, ezt is értem egy ideje.
De mert igazából kedvellek, és tényleg még véletlenül sem akarlak megbántani, inkább csak maradjunk annyiban, hogy nagyon sok sikert kívánok neked egy, az elvárásaidhoz, és a lehetőségeidhez is megfelelő méretű, és minőségű, árban megfelelő autó megtalálásában.
(zárójel 1: nem, szerintem sem az O3 a méret, és minőség csúcsa, éppen csak nagyon jó választás a hétköznapokra a magamfajta egyszerű hétköznapi embernek)
(zárójel 2: és nem, még mielőtt bárkinek is úgy tűnne, egyáltalán nem akarlak/akartalak semmilyen mérettel, adattal, márkahűsággel befolyásolni, mert egyáltalán nem érdekes számomra, hogy kodát, Audit, Hummert vagy Krazt kívánsz vásárolni)