Csaó én vok a szürke sportdobos felicia tulaja szerintem is non faca volt a tali de leggközelebb jó lenne ha már többen el is jönnének nem csak a "keménymag"!! Szép napot mindenkinek!
Köszönöm a gyors választ Stemplis! Különösebb gondom nincs vele csak ahogy írtam is most cseréltem és az előző ami benne volt kinézetre az is így nézett ki (fémházas) csak arra rá volt írva, hogy 14V ezen meg semmi jelölés pusztán csak a dobozára volt ráírva amit itt is leírtam! Plussz még az zavart össze egy kicsit, hogy nővérem Peugeot- jánál akár hány fogyasztót bekapcsolok is akkor sem esik 14 alá! Ezért gondoltam megkérdezek más Feliciást is mi a helyzet ilyen téren! Még egyszer köszönöm a választ!
Ha a gyárit akarod beszerelni akkor annak sok értelme nincs.Kb egy fél évig ha jó.Az enyém is rosz de talán kétszer ha lett volna rá szükségem,úgyhogy nem is foglalkozok vele.
az igaz hogy amíg ott voltunk addig az Anikó (a feliciámat hívjuk így) volt a legmegviseltebb az összes közűl. De szerencsére a rozsdásodás az csak felületi és a rohadástól még messze van.
Annakidején a 120-as skodámnál a kerékjárati ív volt elrohadva. Fogtam egy félkiló míniumos gittet (háztartási boltban, vagy üvegesnél lehet kapni) és azzal kitömtem a rohadást majd szépen lefestettem.
3év múlva elvittem az autót a karosszériáshoz kicseréltetni az ívet . amikor mentem érte azt mondja: Józsi ezt a ívet valamilyen vörös anyaggal töltötték ki a gyárban. én ilyet nem láttam még és nem is tudom mi ez de a véső nem akarta vinni a flex is elakadt benne sajnos nekem nincs ilyenem úgyhogy én nem tudok neked ilyet visszarakni az ívbe.
Amikor megmondtam neki hogy az nem gyárilag került bele hanem sajátkezűleg jófajta vasgittel lett kezelve, -csak nézett.
A következő talira igyekszem rendbe hozni a kocsit.
1 évig szinte nem is foglalkoztam vele csak dolgozott szegény.
Már régen szeretném megkérdezni hogy valaki nem tudja-e hogy a lámpa mozgatásáért felelős rendszert hogy kell beszerelni.
Tényleg jó volt a találkozó.Mondjuk jobb lett volna ha többen vagyunk egy kicsit.Majd talán a legközelebbire többen eljönnek,de akkor már tényleg valami sütős-fözős talit kell csinálni.
Azoknak akik nem tudtak jönni elsőként írom hogy jól alakult a találkozó bár mi nem tudtunk sokáig lenni de azért örültem hogy találkoztam a többiekkel.
Még pár szín hiányzott a találkozóra eljött autókból de remélem vannak akik fehér,fekete,világoskék, és világoszöld feliciákat hajtanak.
A Felicia váltója ilyen, ezt el kell fogadni. Én majdnem újkora óta hajtok egy 1.6-ost, már mikor vettem, hidegen zörgött a váltó ha nem volt kinyomva a kuplung, a hátramenetet csak nagyon lassan, óvatosan szabad kapcsolni, különben nagyot reccsen.
Az egyes elvileg szinkronizált, de sokszor nekem sem akar elsőre becsusszanni egy-egy lámpánál álláskor.
Ilyenkor kettesbe kell tenni majd onnan fel 1be.
Nekem az 1-es 2-es közötti váltással voltak gondjaim, mikor 2be csusszan akkor szokott egy kicsit akadni(reccsenni).
De mióta teljesen szintetikus váltóolaj van benne, könnyen jár ott is.
én miskolci vagyok. ha csak néhány órás pecáról van szó akkor én itt a környéken nyomulok.
De van olyan alternatíva is ami kettőnk közt félúton van.
A feleségem salgótarjánból származik és amikor anyóslátogatóba megyünk én mindig elmegyek a nógrádi vizekre horgászni.
pl. Ludányhalászi az már pesthez- váchoz közel van kb 50-60km. és ott nem csak 15kg os amúrok hanem 18-20kg-os pontyok is vannak. bár nekem nem volt ott még ilyen szerencsém, de 13-15kg közöttieket már többet fogtam.
Nekem a felicia kombi. így kicsivel tágasabban vagyunk ha horgászcucc van benne.
már voltunk úgy pecázni hogy sátor+minden motyók 4főre +botok+kaja..
Nem kerül sokba, mert a blokk egyforma így nem kell az átalakításhoz mérnöki szakvélemény. Ha jól tudom csak a motor csere árát kell kifizetni.
Egyik unokaöcsém a favoritét tette bele a 120-asba, ezért tudom. Ment is neki jól, 160 -at ment vele, 5 sebességes váltóval. Igaz 2 hónap után kidöntött egy betonoszlopot így totálkáros lett, de szerencsére nem lett bajuk.
Ha valakit érdekelne, eladósorba kerűlt imádott Silver Line-unk.
1993.11.-havi. 2012.októberig van rajta vizsga. Az elmúlt 5 év minden javítása szervízkönyvben regisztrálva. Elkezdett a külseje kicsit rózsásodni, de az alja még jó.
2. tulajok vagyunk, garantáltan 162.000 km van benne, az első tulaj egy rokkant házaspár volt. A nejem járt vele fel pestre meg haza, a futásteljesítményének 90 %-át országúton tette meg. Email címem nyilvános.
Alapjáraton jó a töltésed, az enyém is hasonló értéket mutat. Ha több fogyaztót bekapcsolsz, akkor lejebb megy, de most meg nem mondom neked, hogy mennyi szokott lenni...
Halli mindenkinek! Segítségeteket kérném! 2000-es évjáratú 50Kw-os 1.3-as Feliciámban 70 A-os Magneton generátor van! Cseréltem rajta fesz. szabályzót de nem tom jót adtak-e hozzá? Ha minden igaz a generátor tipus szám alapján renedlték meg hozzá. Magneton tipusú és a dobozára még rá van írva az is, hogy 17-101-008 12V. Szerintetek ez a 12V OK? Amúgy alapjáraton a töltése 14.2 , ha rákapcsolom a fényszórót 14 , de ha bekapcsolom a fűtést 2es fokozatra meg a hátsóablakfűtést akkor 12.8! Ez így normális?
Felicia motor is hüvelyes, az én felimbe most került bele pl a fábia 1.4 MPI hüvely dugó garnitúra + főtengely, lehetőségek most is vannak átépítésre, felújításra :) A futóművet meg lehet javítani :D pl: bilstein lengéscsillapítók/gátlókkal igen pontos lesz...
És mindenki hozza ha akarja a felícás "kacatjait", mehet az adok veszek börze :) Lehet hogy lesz nálam holnap napellenző, bal polc, meg kitudja mit találok még :) Aztán lesz a szakértőkhöz kérdésem, ma hallottam valami érdekes hangokat a motor felől.