Keresés

Részletes keresés

attus germanicus Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1300
2 új híd délen? Minek? A meglévőn futhat az egyik irányú pálya, és kell egy másik az ellenirányúnak, eddig értem. De mindek egy harmadik? Vagy úgy érted, hogy egy Nagytétényél, egy Soroksárnál?
Előzmény: Törölt nick (1299)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1299

Nagy érdeklődéssel figyelem (figyelném) az M0 keleti szektor építését, de nem nagyon iparkodnak az építők.

Az Egut-Debmut páros már állítólag nekikezdett a 3-M3 közötti szakasznak, de a PVT-M0 nevű bagázs nagyon ráérősen csinálja.

(pedig a 2007 vége nincs már olyan messze...)

 

 

A déli szektor bővítéshez (ha jól sejdítem) két új Dunahíd kell, azt meg pláne nem szokták 1év alatt megépíteni....

 

(Csak nehogy a hamarosan következő megszorító intézkedéseknek essenek áldozatul eme projektek...)

Taip Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1298
Nem is lenne baj, ha elkészült volna és nem csak út csináltak volna, mintha kész lenne...

Amúgy meg az útépítés tipikusan nem a választásokhoz igazodik, hanem inkább az időjáráshoz. Ezért van a fő útépítési szezon kora tavasztól késő őszig.
Előzmény: elemes (1290)
Fricy Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1297
Én úgy vélem, hogy megépítik.
Előzmény: cyber.greg (1295)
Taip Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1296
A Gödöllő-Pécel távolság az M3-M0 útvonalon kb. 28 km, a gödöllői átkötéssel (azt hiszem M31-nek fogják hívni) kb. 12 km.
Nagyon nem mindegy...

És nagyon igaz az is, amit Attus írt a 1289-ben.
Előzmény: cyber.greg (1287)
cyber.greg Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1295

Én is így gondolom, hiszen az átlényegül az 51-es út folytatásává, amihez elég az a szélesség.

 

Csak arra voltam kíváncsi, hogy a szélesítéssel "egyhuzamban" megépítik az új nyomvonalat, vagy külön kell rá várni.

Persze attól, hogy két külön projekt, történhet egyszerre is.

Előzmény: Fricy (1294)
Fricy Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1294
Az 51-M5 közötti régi nyomvonalat ezek után nem érdemes szélesíteni, szvsz.
Előzmény: cyber.greg (1292)
mestska Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1293
Szerintem nem.
Előzmény: cyber.greg (1292)
cyber.greg Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1292
Arra lennék kíváncsi, hogy az M0 déli szakasz szélesítése ugyanaz a projekt, mint az új nyomvonal építése az 51-es úttól az M5-ösnél történő szembetalálkozásig?
mestska Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1291

Más. Az újonnan átadott debreceni elkerülő egykoron teljes autópálya lesz teljes meglévő hosszában?

 

Jó kérdés. Több varicáió következtében is az lehet.

 

  • Megépül az M40-nek és hasonlóknak nevezett Püspökladány -Debrecen-Nyíregyháza gyorsforgalmi út
  • vagy megépül a Szeged-Békéscsaba-Berettyóújfalu-Debrecen-Nyíregyháza vonal.

Mivel mindkettő elég messze van még, ráadásul a Debrecen-Nyíregyháza közötti szakasz hol benne van a tervekben, hol nincs. A térségben szerintem legnagyobb esélye most a Debrecen-Nagyvárad vonal megépültének van, politikailag is ezt pozicionálták be.

Előzmény: attus germanicus (1289)
elemes Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1290
Nem baj az, ha kampányfinisre adják át az utakat. A választás végső soron egy jó határidő, ami arra sarkallja a döntéshozókat, hogy ne húzzák az időt, hanem szánják rá magukat az útépítésre (azaz az útépítésről szóló döntések meghozására). A választások elmúlnak, az út marad.

Előzmény: Taip (1285)
attus germanicus Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1289
Nagyon feltűnő kerülő lenne. Időben talán nem annyira vészes, de a térképre nézve óriási. Komolyan tartottak attól (és szerintem jogosan), hogy sok autós inkább keresztülmegy a városon, mintsemhogy bejöjjön Fótig, majd vissza majdnem ugyanoda, ahonnét jött.

Más. Az újonnan átadott debreceni elkerülő egykoron teljes autópálya lesz teljes meglévő hosszában?
Előzmény: cyber.greg (1287)
mestska Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1288
A gfödöllői átjkötésről azt pletyizik, hogy kellett ahhoz, hogy az M0 belső, Csömör közeli szakaszát el lehessen fogadtatni. Nem tudom, ebből mi az igaság, az viszont tény, hogy pl. a gödöllőről induló, nem kicsi forgalom jelentősen átsruktúrálódik ennek hatására, s tehermentesül különböző szinten a Gödöllő-Isaszeg-Pécel út, meg a 3-as is.
Előzmény: cyber.greg (1287)
cyber.greg Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1287

A gödöllői átkötés szerintem nem is sürgős annyira. Hát nem mindegy, hogy a fóti Coránál érem el az M0-t, vagy Nagytarcsánál?

Maximum 15 km-es többlet, 90 km/h-nál ez tíz perc.

130-nál még ennyi se.

 

A szélesítés viszont már a megépüléskor fontos lett volna. Mostmár tényleg ideje!

Előzmény: Törölt nick (1286)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.23 0 0 1286

Mi a véleményetek az M31 (gödöllői átkötés) és az M0 déli szektor (M1-M5) 2x3-ra bővítés 2007-es céldátumáról???

(www.m0.hu)

 

Merthogy még nemhogy a szerződések nincsenek megkötve, de még a pályázatokat sem írták ki...

A NA Rt. meg nagyon kussol....

Taip Creative Commons License 2006.04.21 0 0 1285
Kampányfinis:

Átadták az M35-ös út Debrecent elkerülő szakaszát
http://www.nart.hu/cikk.php?id=41

Átadták a debreceni elkerülőcskét
http://index.hu/gazdasag/magyar/m35060420/

Félmunka
http://www.dtv.hu/hir.php?id=9012

mestska Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1284

kb. 26 m széles bevágást.

 

ez nagyon jó szöveg volt!  kb. 26 m... :))

Előzmény: Fricy (1282)
attus germanicus Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1283
Erre nem is gondoltam, pedig ez a leginkább magától értetődő megoldás :-)
Fricy Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1282
A 6-os út mellé még képzelj oda egy kb. 26 m széles bevágást.
Előzmény: attus germanicus (1279)
Fricy Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1281
2007. február 28. az átadási határidő.
Előzmény: cyber.greg (1278)
RadiX Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1280
Mondjuk szelesiteni, nem? A 6-os mellett megy majd az M6 palyaja is ott.
Előzmény: attus germanicus (1279)
attus germanicus Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1279
az itt lévő bevágást jelentős mértékben ki kell bővíteni.
Ez mit jelent? Ki kell mélyíteni a közepét, vagy meg kell magasítani a széleit?
Előzmény: Fricy (1277)
cyber.greg Creative Commons License 2006.04.17 0 0 1278

Ilyet szól: Pécs. Jó vicc!

 

Az érdi M6 szakasz mikorra készül el?

Előzmény: Fricy (1277)
Fricy Creative Commons License 2006.04.16 0 0 1277
attus germanicus Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1276
Konkrétan ekkor Tarvisionál 18 sáv működött ténylegesen. Kicsit sokan voltunk :-)
Előzmény: v_peti (1274)
elemes Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1275
Salerno-nál kb 8 sáv volt, ebből kettőhöz ki volt írva, hogy "csak matricával" -- hát ott nem is volt sor. Csak ugye amíg addig eljutott az a néhány matricás, addig az egysávos szerpentinen ki kellett állniuk a sor velünk együtt :-)
Előzmény: v_peti (1274)
v_peti Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1274

>pár tíz km megtételéhez reggelente 15-20 percet kellett sorbaállni a fizetőkapunál
Én is álltam egyszer Tarivsionál három órát. Az tényleg durva volt.

 

Elég durva. Mert egy fizetőkapunál általában 8-10 sáv is szokott lenni. Más kérdés, hogy ebből mennyi üzemel, és milyen tempóban. (Kényelmesen olaszosan, vagy szorgosabban.)

 

Előzmény: attus germanicus (1268)
Fricy Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1273
elemes Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1272
Irodalmi túlzás volt, na.

Persze, ahol lapos a vidék, ott a kisajátítások és a keresztezett egyéb utak miatt drága, ahol hegyvölgy, ott meg a terepviszonyok miatt... A 25 Mrd/kilométer gondolom az északi híd fajlagos költsége. Az is hogy megdrágult, pár éve még 20 Mrd-dal tervezték, most már 60 Mrd.
Előzmény: attus germanicus (1267)
attus germanicus Creative Commons License 2006.04.14 0 0 1271
Itt ilyet nem lehet csinálni, mert minden áthaladásnál a kapunál igazolnod kéne, hogy van matricád, amivel nem nyersz sokat :-) De az elektronikus kapuk ebből a szempontból jók lesznek (hogy ON is legyek), mert ott nem kell megállni, sorbanállni, cska áthaladsz alatta, és kész. Nincs macera.
És esetleg még könnyebben adható kedvezmény is a nagyfogyasztóknak!
Előzmény: cyber.greg (1270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!