Hello sziasztok valaki tudna nekem segiteni 407 2.0hdi van már kb 5 hónapja szivok a Depotion system faulty mókával amiket cseréltem és n szünt meg a hiba: uj egr szelep turbó nyomásszabályzó nyomásérzékelő olaj vezérlés szürök meg a kötelező,egyépKént szervizkönyves az auto és turbo ketőstömegü meg azthiszem magasnyomásu lett cserélve 240000 nél nagyobb gyorsitásnál kön elő a hiba ha leálitom a kocsit akkot elmulik egy darabig a piktogram hol elalszik hol előjön nincs ford azám korlát csak amikor beirja a hibát nem megy ugy a kocai ahogy kellene szervizbe azt mondták h magasnyomásu vagy befecskendezés remélem h nem és h van rá valami megoldás.
Nem nagyon tudom elkepzelni hogy a klimaval bejuft levego nem tunteti el a parat. Ugyanis a klima altal befujt levego gyakorlatilag szaraz azaz majdnem hogy nem 0% a paratartalma....
Ugyhogy ha az nem tunteti el csak ugy lehetseges hogy a klima nem mukodik, a pollenszurot ujra ki kell cserelni. Egyertelmu hogy ilyen nyirkos idoben paras a levego ami bejon.
Köszönöm az ötleteket, neked is és minden hozzászólónak. Írok belőlük listát és úgy megyek a szerelőhöz, hátha...eddig nagy volt a tanácstalanság a részükről.
Igaz, nem Peu, de nekem az előző kocsimnál a párásodás oka az volt, hogy a külső-belső levegőt állító kis rudazat le volt csúszva a helyéről, és a cucc belső levegő állásban maradt. Na onnantól kezdve télen csak kicsit leengedett ablakkal lehetett kocsikázni, és időbe telt, mire rájöttem mi a gond. Tudom a 407 nem ilyen egyszerű, mint a kis Suzukim volt, de lehet, hogy a gond ugyanaz, talán ott is van valami terelőlap, ami szétesett, vagy eltört?
Más:
Nekem a 2.0 benzinesen kell szelephézagot ellenőrizni-állítani? 16V 140 LE 2006.
Ok, hogy fújatod, de tényleg megy a klíma? Nekem is befátyolosodik indításkor, de sec-perc lefújja. Asszem a kesztűtartó felett van az a kis nyílás, ott nézi a páratartalmat, lehet hogy rossza a szenzor én nem is használja a klímát...
Még egy dolog, nézd meg nem fogy-e a hűtőfolyadékod, mert ha lyukas a fűtőradiátor akkor azt felnyomja az ablakra azonnal, de olyankor édeskés fagyálló szag terjeng a kocsiban, és annak a páráját képtelenség letörölni a szélvédőről..
5 ember páráját azért eléggé nagy kihívás ledolgozni az ablakokról főleg ilyen esős párás szottyos napokon. De van egy páraérzékelő benne, ami ha tönkremegy akkor az automata klíma nem vagy rosszul érzékeli a párát a kocsiban, és nem kapcsol klímát. De ha manuális állásban sem viszi le és a pollenszűrőd is jó, akkor két dolog jutott még eszembe, ellenőrizd a fűtésboxot a motortér felől, nem-e került elé valami mocsok, illetve a klímának a kondenzvíz elvezetője tömődik el olyankor bennmarad a kocsiban és újra pára lesz belőle.
Egy 407sw-t gyűrünk, 5 tagú család, szeretjük is, csak hát ilyenkor ősszel-télen van vele egy nagy gond: iszonyúan párásodik! Indításkor jön egy nagy páralöket a szélvédőre, ez szerencsére hamar lemegy, de nagyon gyorsan beszuszogjuk. Külső levegő befúvás megy, pollenszűrőt is cseréltünk, mégis maradt az irdatlan párásodás. Voltunk vele márkaszervízben, (M3), csak hümmögtek. Hidegebb napokon egy kis ellipszisen át lessük a forgalmat, nagyon kellemetlen (és veszélyes). Klímázunk is, ablakra fúvatunk, egyik sem igazán hatékony. Ötlet, javaslat, szerelő (Újpest és környéke)?
Peugeot 407 swem van. Egy napon nem tudtam elinditani.
Nos kiderult a kulcs tonkre ment tonkre. Nem meselnem el a telljes kalvariat.
A lenyeg hogy elso lepeskent sikerult a regi kulcsbol megmentenem magat a szarat. A fold alol elokeritettem hozza egy transzponder csipet. A lenyeg hogy sikerult osszetanitani es az autot elinditani. Mivel ez csak egy szar nyilvan taviranyitom ez ido alatt nem volt azaz nem tudom zarni az autot es a csomagterajtot kinyitni.
A kovetkezo hogy szereztem egy szuz taviranyitos kulcsot. Amit a masodik kulcsos fel tudott tanitani hogy elinduljon az auto. Ekozben a regi szarat es csipet el is felejtette . ami most nem lenyeges.
Szoval most van egy taviranyitos kulcsom amiben benne van az elektronika viszont csak elinditashoz tudtuk feltanitani. A taviranyitoreszt nem.
Esetleg volna valakinek "know how"-ja hogyan lehet a taviranyitoreszt hozzatanitani az autohoz?!
Fontos lenne. Koszi udv!
Barmilyen tanacsot esetleg szakemeber ajanlast fogadok. Koszi!
1-2 napja sikerült a távirányítón valamit elnyomni,mert nyitáskor a hátsó csomagtérajtót is nyitja,ja és motorleállkor ha kinyitom a vezető v. utasoldali ajtót szintén nyitja a csomagteret is.
Már próbáltam az akkusarut levéve az 1. dolga visszatételkor is a csomagtérajtó kinyitása volt?!!!
Aki nagyon ért hozzá kérem SOS-be hasznos ötletet vágjon hozzám...........
Ma reggel fagyott és amikor le akartam engedni az ablakokat, hogy kilássak, a jobb hátsó ajtóban valami pattant és azóta csak a motor morog, de az ablak nem mozdul. A motornak olyan karistoló hangja van. Mi tört el?