A képet már elmentettem. Jól látható minden, de egyébként a dekli levétele után szerintem minden egyértelművé válik. Mégegyszer köszönöm a segítségedet!
Pedig van hogy akkor ad hangot amikor nyugalomban van. Probáld ki azt, hogy ha hallod a kattogást akkor finoman réteszed a lábad a kuplung pedálra, és figyeld hogy nem érzed e a lábaddal a kattogást. (nem kell nyomni a pedált)
Akinyomó csapágy csak akkor dolgozik {szerintem}mikor nyomom a kuplungot ,és ez akkor halgat el mikor nyomom a kuplungot, de lehet hogy nem jó az okfejtésem
Ha jól emlékszem a tengelyen van valami bemarás szerű és ott van elkalapáva az anya szélén lévő anyag? Hegesztést én sem preferálnám. Gyakorlatban nem tudom hogy oldják meg tartósan, nekem a helyén volt úgyhogy nem kellett hozzányúlni. Ha az segít akkor megpróbálhatom elküldeni a kép nagyobb változatát.
Sziasztok olvasataimból úgyvélem jó volt ez a kis találkozó,na meg eszmecserék szempontjából nagyon hasznos is .Majd ha esetleg GYŐR környékén lesz én is bisztosan el fogok menni.
JÓ kocsi ez a felicia de mindig akad vele egy kis probléma,az enyémnek már pár hete alapjáraton ütemes halk zakatolás hallatszik a váltóból de mikor lenyomom a kuplungot akkor elhalgat és van úgy hogy utána nem is csinálja ,vanúgy hogy napokig sem .A váltóban most cseréltem olajat mert azt hittem a régi olajtól lehet de néha azóta is csinálja ,csak ritkábban .Az olaj castrol api-gl 4sae 75w90 remélem hogy az jó bele .
Szerintetek mi lehet az oka ennek a rendellenes hangnak , ha lenyomom a kuplungot elhalgat ha visszaengedem akkor zakatol ,de van úgy hogy utána elmúlik
Köszi az infót, mármint a korábbi hozzászóláshoz jutást illetően. Erre én is emlékszem, a 32-es anyák megmaradtak bennem. Olajat az ősszel cseréltem a váltóban is, de ez a jelenség régebbi keletű, csak most már idegesít a dolog. Azt nem tudom, milyen módszerrel lehet ezeket az anyákat fixálni a helyükön. Nem tudom, pl. kontra anya ráfér-e még? Hegeszteni durva dolog lenne.
Akkor ne hagyd magad lebeszélni, és tedd rá azt a bőrt! Legalább te elmondhatod majd, hogy "jó bőrben van a kocsim";) Na meg a legközelebbi találkozón legalább mi is meg tudjuk nézni milyen is az;)
jól van na srácok, én kérek elnézést nekem kellemetlen! :)
mivel vidéki vagyok, ahol akkorák a kátyúk a lövészárkok, így kénytelen vagyok 80al menni, ha nem csináljak lovasszekeret csinálni a kocsi futóműbéből.
bőrre visszatérve, régi álmom h rajta legyen, mert így tetszik, most dobáljatok meg kővel!
Azért ugye az eszedbe jutott, hogy aki 80-al közlekedik az is ugyanolyan veszélyforrás, mint aki 140-el. Ő a gyorsasága miatt te pedig a "lassúságod" miatt, mert még egy kamiont is feltartasz ezzel a tempóval és mindenki téged akar megelőzni, ami még nagyobb veszélyhelyzeteket okoz.
A kavicsfelverődés ellen meg szerintem jobb az átlátszó fólia, amit erre találtak ki, mint az az undorító, gusztustalan bőr, azzal az idióta karikával visszahajtva. Szerintem még árban sem drágább.
Heh, tényleg épp erről beszéltünk, hogy mekkora "izé" ez a bőrözés, mert a kavicsfelverődés ellen nem sokat véd, viszont aláfolyik a víz+egy kis por és ez kiváló táptalaja lehet a rohadásnak.
Na persze ezzel nem akarom elvenni a lelkesedésed:)
Én ha ilyenben gondolkoznék, akkor leburkolnám az egész motorháztetőt ;)
Akkor te nem voltál a találkozón HEHE. Jól megbeszéltük a véleményünket a bőrözésről..... Ha tényleg kavicsfelverődés ellen kel, akkor tegyél "pukkantgatós buborékfóliát" a szélvédőre is. Kavics oda is pattog. Bocsánat ha bunkó voltam..... vállalom
Hát ebben csak sok gondoskodás és meló van a középső dobon hiányzik+sportdob+direktszűrő+katalizátortól 45-ös cső a sportdobig+50%etanol+spornak mondott gyertya+frissen takarított pillangoszelep+és kiss merészség, és nekem rendszerint megy ha nem is 160-at de 140-körül szoktam játszani főleg ha látom a lenéző tekinteteket pl.: egy golfból!!!:)
Hátul nem a lapát hagy ki. a csapocska szokott berohadni a víztől, hólétöl ugy hogy a rugó már nem bírja az ablakra szorítani. wédénegyven neki bőséggel, meg egy kis direkt mozgatás.
Üdv a tali résztvevőknek! Ha nem sírt volna 5.-ben a váltóm és a kormányom is szitál egy alig érezhető mértékben (gömbcsukló csere volt, még a toronycsapágyak vannak hátra) akkor még egy SÁRGA Color Line lett volna abban a nagyon szép csatasorban ott a parkolóban. Erre a váltó"sírásra" (olyasmi, mint a régi Ikarusok kardán hangja, de csak 5.-ben!) van valami gyógyír?
A héten Bp-en a Budakeszi úton Astrával mentem és azt hittem saját magam után jövök a sárgával, mert a mögöttem lévő szintén Color Line rendszáma HBD-473 volt. Az én sárgám a HBE-473. Budakeszi Szanatóriumnál elkanyarodott, nem ismeri valaki?
Legközelebb Lillafüreden kellene egy talit összehozni.
Enyém az a verda, madaras tecsoban (auchan) vettem 1200/darab márkája passz, megprobalok utana nezni. elöl marhára bevált, hátul nagy hidegben kihagyott egy részt törléskor.