Igen, tényleg pipa alakú. Amit én csatoltam, azt egy bontó küldte, hogy ilyenre van-e szükségem. Az enyém szerelőnél van, nem tudom megnézni, de telefonon azt mondta a szerelő, hogy nem görbe, hanem egyenes. Akkor most már én sem értem.
Valahogy én is pipa alakúra emlékeztem.
Az a baj, hogy a bolt, amit belinkeltél 5000 alatt nem küld postán, én meg nem akarok 160 km-t utazni egy 600 Ft-os gumidarabért...
A Yamaha 3KJ meg ne tévesszen! Az a szép ebben a Minarelli történetben, hogy sok helyen kaphatóak az alkatrészek és hatalmas árdifferenciával. Valójában némi keresgéléssel mindig megtalálhatjátok a pénztárcakímélő megoldást.
99-es 50-es 2T minarelli scarához kellene a levegőszűrő és a karburátor közé való szívócső. Tud valaki ilyet bontottan? Az új ára számomra elfogadhatatlan (6500 - 7800 között) egy ilyen kis semmi gumidarabért.
Hat az teny h olcso de szoktak kisebb nagyobb hibak is lenni leve. Pl a gyujtas es ttes rendszere eleg surun le szokot hervadni. Igaz ezt is lehet javitani. Pl a VAPE teljes gyujtast rendszert hinal hozza ami orokos mind a szegenyseg. Igaz draga. Ha elegedett vagy vele akkor nincsen gond.
Azért lett MZ, mert egyre többet, és messzire is járok mindennap. Reggel 5:40-kor indulok, és este érek haza. Ez a motor annyiba került, mint egy rotax főtengely. Sok segítségem van szerelés téren. Hát igen, a nő, az is cserélődött. Én nem vitáznék szerelési díjakról, inkább nem nyulok hozzá. De az én specialitásom amúgy is más. Házhoz megyek. Már eleve megspórolta a szállítási költséget.
Nem szegyen az ha valami hutlen es cserben hagy hat keresni kell egy masikat ami megbizhato. Ebben semmi nincsen igen feltunt a rendszam nem tudsz tule elszakadni mondhatni kisert. De miert pont Mz lett az uj ketkereku tars. A ketlabu kereszben repedost megertem az mas ott mincsen sok marka valasztek. Max europai tavolkeleti vagy is sarga meg a csoki . Ez a kinalat. Igy maradtal az oregkontineses felhozatalnal. jol tetted egy tars mindig kell . Most en a leo forumon ugymond veszekszek egy hulyevel a szerelesi dijakrol mert szenyke kicsit elvarazsolt .
Gondolom emlékszel a barna feleségemre. Váltottam motort is, meg 25-év után nőt is frissítettem. Hosszú lenne elmagyarázni a fórzumon. Személyesen azonnal elmondanám, hogy nem először lépett félre.
Nézd a rendszámom. UCB. Ez a sorsom. Kimco fórumon látni a lábam, és a rendszámom, Waki csinálta ma.
Igen, változnak a dolgok. 25-évente szerintem illik asszonyt cserélni. Viccet félretéve, 4-hónapig küszködtem, mire rá vettem magam, és párt kerestem a neten. Gondolom nem érdekel majd, de küldök képeket.
En azt sem tudom milyen telo van a motorodban. Igy nem lehet megmondani mennyire jon szet konnyen. Es igen lengescsilapitott mindig parban javitunk. Ez orok torveny.
Azt akkor mi van. Veszel egyet azt meg sem az van benne akkor meg inkabb szivsz. De nem olyan orgongoseg az a szimering. Erden pl a csapagyboltban is lehet kapni igaz nem 1e ft hanem majdnem 5e a ketto a leoba valo. De ez nem is kezdet el folyni egy honap utan. Neha nem ertelek bennetek .
Sziasztok.Scarabeo 100 4T(2002) motorombaa hátsó teleszkóp megadta magát,estleg ha valakinek volna kifogástalan állapotban?!Az 50 es Scarabeo hátsó teló nem jó ehez?
Hm ez nem biztos h benzin gond. Ez bizony gyujtas hibba is lehet. De igy latatlanba megmondani lehetetlen mi lehet a gond. Benzinpumpat ellenorizni ellenorizni h minden cso a helyen van . En ezt tudom mondani ez olyan hibba amit latni kell csak akkor mondhato meg mi a gond.