Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

petya84b Creative Commons License 2013.01.13 0 0 1097

Seat Altea 1.6 benzines (2005-ös) milyen riasztót ajánlanátok vagy más valamit ami lopás ellen véd (váltózár, nyomkövető, riasztó stb...)? Max 50 ezret szánnék rá. Ez sima vagy CAN-buszos autó?

noobz Creative Commons License 2013.01.09 0 0 1096

ez egy 2.0 125 Le tdci common rail motor,elvileg ebben nincs adagoló.Riaszto meg passz hogy milyen van benne vagy csak a kürtökre van e kötve.immo az biztos van benne de az immo kontrol lámpa meg nem jelez hogy gond lenne.Nagyon kéne egy transit guru aki tud diagnosztikát normálisan megcsinálni és mobil is.Mivel az autó mozgásképtelen

drMinit Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1095

2003 transit- ban gyári riasztó?

 

Ez nem mechanikus adagolóval szerelt?....

Előzmény: noobz (1093)
mikey l e d Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1094

Üdv, sajnos elképzelhető ilyesmi. Én kimérném multiműszerrel mikor a szívattyú vagy porlasztó nem működik hogy kap tiltást a riasztóról vagy sem ha kap megvan a hiba, vagyis részlegesen mert azt kideríteni hogy miért kap tiltást már komolyabb fejtörést okozhat. Elvben sarulevétnél nem veszthet memóriát riasztó.

Előzmény: noobz (1093)
noobz Creative Commons License 2013.01.05 0 0 1093

Üdv

Hátha valaki tud tanácsot adni :transit 2003 2.0 tdci gyári riasztó tilthatja e a porlasztók üzemanyag ellátását?Odáig elmegy az üza  Merthogy minden más hiba ki lett már zárva hibakód nincs az olvasoban,üzemanyag mindenhol van ahol kell. Lehet hogy a riasztó hülyült be mivel sokszor  volt mostanában az akksiról levéve a saru.vagy nem tudom már mi lehet a gond

Exautos Creative Commons License 2013.01.05 0 0 1092

Üdv.

Teljesen új Enforcer távirányító eladó

Irányár:4000ft

Tel06-harminc-478-77nullanulla

mikey l e d Creative Commons License 2012.12.31 0 0 1091

Bocs a hozzászólásért ami érhet valamit talán az elektromos benzincsap lehet amit el lehet dugni a tank közelében is de karosszérián kívűl hogy nenagyon lehessen hozzáférni

a kábelezés is elrejthető a gyári kötegben akár. Persze egy modernebb TDI-nél már van vezérlés is, elektormos AC amiket lehet blokkolni vagy magát a teljes motorvezérlést hogy a fő betáp vezetéken ne kapjon áramot.

Előzmény: Törölt nick (1089)
airwent Creative Commons License 2012.12.27 0 0 1090

Szerintem nézz be ide:   Autólopás   és ott érdeklődj.

Van ott pár guru, aki fog tudni segíteni.

De jól látod, a hagyományos beépítés nem sokat ér.

Előzmény: Törölt nick (1089)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.24 0 0 1089

Sziasztok!

 

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

 

Tudna valaki egy olyan villamosságist Bp-en, aki lelkiismeretesen, és jól dolgozik?

Az autó: Audi A6 2.5 V6 TDI 1999/2000-évjárat

Egy már megvásárolt,  indításgátlót szeretnék beszereltetni, de lehetőleg úgy, hogy érjen is valamit. Ezt  csak be kellene rakni.

 

Emellé szeretnék egy riasztót is, leginkább transponderes verziót szeretnék, de ezt még nem vettem meg.(Ha erre van ötlet melyik típus lehet jó, kérem írjátok meg)

Olyan szerelő kellene, aki veszi a fáradtságot, és eldugja megfelelően a cuccokat, illetve az indításgátlást olyan pontokon köti be, ahol nehéz áthidalni.

 

Ha már beraknak valamit ne csak egy mozdulat legyen azt kiiktatni:)

Előre is köszi!

 

Üdv!

zsolee Creative Commons License 2012.12.02 0 0 1088

Tudom, hogy ez nem egy adok-veszek topic de mégis ide teszem ezt a néhány eladó távirányítómat hátha érdekel valakit.

 

 Enforcer távirányító tok (nem új de jó állapotú)  2db van                                    1500Ft/db

 

   Mega 3 gombos távirányító (új)  433.92 MHz     4000Ft

 

 

    Prestige 2 gombos távirányító (újak) 302MHz  4000Ft/db

 

   Prestige 3 gombos távirányító (új)  302MHz      4000Ft

 

  Galaxy 750 távirányító (új)                                                                                    8500Ft

 

    Laserline panel (T100) új                                       3500Ft

 

Ha valakinek kérdése van ill. szeretné megvásárolni bármelyik termékemet az írjon a p.zsole@freemail.hu vagy p.zsole@gmail.com 

e-mail címre.

 

 

gézanagy Creative Commons License 2012.12.01 0 0 1087

szeva. nem azt igérted küldöd postán???? mert nem kaptam meg! köszi

Előzmény: drMinit (1073)
gézanagy Creative Commons License 2012.11.08 0 0 1086

Hello. esetleg valaki egy 1999 es seicentó sporting. jóállapotban,napi használatból tulajdonostól!

Előzmény: kacagógerle (1085)
kacagógerle Creative Commons License 2012.11.07 0 0 1085

Az R-CON2 ha kefezaj figyelő lenne, akár tökéletes ablakemelő modul is lehetne, és nem sajnálnám rá a 10 rugót.:-)
De ez az áramkorlátos megoldás nem valami.......
Az R-CON1-ben be lehet állítani jumperrel, hogy mit figyeljen. A kettesnél nem tudom miért hagyták ki ezt a hasznos funkciót.

Előzmény: mikey l e d (1083)
mikey l e d Creative Commons License 2012.11.06 0 0 1084

Bocs bizonyos központizárak is "kommunikálnak" a modulokkal.

Előzmény: mikey l e d (1083)
mikey l e d Creative Commons License 2012.11.06 0 0 1083

A normál emelőmodulok összeköttetésben vannak a riasztóval ami adja a jelet az ablak felhúzáshoz. Alapban minden beriasztáskor a modul működésbe lép és ellenőrzi hogy az ablakok fel vannak húzva vagy sem, ez a modernebb ablakemelő vezérlők miatt egyszerűbb mivel azok a végálláskapcsolást szénkefe zajjal figyelik, ha nincs szaja a szénkefének azaz felső holtpontban van az emelő 1s bellül lekapcsol az emelőmodul. Nálam is ez következik be, minden zárás után. Vannak programozható modulok hogy nyáron kis szellőzést engedjenek ilyenkor be lehet álítani hogy mennyi idő után áljon meg az ablak felhúzáskor, hátrányát nem ismerem, ezt úgy értem hogy ha nem teljes lehúzott álapotból húzza fel az ablakokat miből "tudja" a modul hogy meddig kell húznia az ablakokat.

Előzmény: kacagógerle (1081)
mikey l e d Creative Commons License 2012.11.05 0 0 1082

Ez nem feltétlen sajnálat kérdése, de ezek a ketyerék sem tartanak örökké viszont egy elektronika nélküli megoldás nagy valószínűség szerint örökös. A komfort elektornikák kimeneti jele attól függ hogy a vezérlő alapban "mit kíván". Nálam például elsőre egyszerűnek tünt hogy a központi zár vezetékére csatlakozva a zárási jel ad egy impulzust a relének ami zárja az áramkört a vezérlő felé és felhúzódik az ablak, ez rendben is volt de kiderült hogy stand by állapotban azaz mikor bár nem működik a vezérlő de részlegesen áram alatt van, a motorok vezetékében negatív van mindkettő vezetékben azaz simán nem lehet +12v adni arra amiben test van mert zárlat lesz, én vizsont simán gondoltam rákötni egy +12v és kész na ezt nemlehetet, akkor volt gondolkodás de végűl is maga a relé oldotta meg a kérdést. Mivel alapban egy pont felé zár a relé azon nyugodtan mehet a gyári "áram" ha viszont záráskor jelet kap átkapcsol a másik részre ahol +12v kap és szépen fehúzódik az ablak, ezek után felvetődik a kérdés hogy a nem vezérlős jobbost hogyan? Nos mikor a bal motor működik a működési fesz (közvetlen a motorntól) zár egy másik relét ami közvetlen ad 12v a motornak és csak addik amíg fel nem húzódik a bal ablak, majd lekapcsol az elektronika mivel a szénkefezajt figyeli, de mivel az ablakemelők jól működnek így tökéletes öszhang van. Ezért van hogy a balos ablak felhúzására a jobbos is felmegy.

Előzmény: kacagógerle (1081)
kacagógerle Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1081

Én nem sajnálom azt a 4 rugót az ablakemelőmodulra, csak nemtom milyen jelet adjak neki. Egyáltalán a komfortelektronikás központizárvezérlők milyen jelet adnak az ablakemelő modul felé? Azt tudom hogy vagy pozitív vagy negatív jelet, csak nem tudom meddig tart. Záráskor pl. egy fél másodpercre ad plusszt vagy minuszt?
Nem lehet pl. a zárásvezetékre kötni? Igaz nem impulzus lesz hanem a zárást követően álandó + vagy - marad a vezetékben. Ez is jó lenne az ablakemelő modulnak? (mondjuk nem hinném, mert akkor nem raknának komfort kimenetet a vezérlőkbe)

Előzmény: mikey l e d (1078)
mikey l e d Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1080

igaz csak így látható a kész rendszer de látványos. A hátrány hogy ha lentvan a jobbos ablak és a balos is a balos felhúzására a jobbos is felmegy addig mint a bal. Ennyi a hiba ezt én megszoktam mert amúgy is godnom volt hogy a jobb rész nem vezérlős.

Előzmény: kacagógerle (1077)
mikey l e d Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1079

hali, drl topicban adtam, várom kérdéseid.

Előzmény: drMinit (1076)
mikey l e d Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1078

Nos :))) lehet, egy hátrány van csak az ablakemelős dolognak hogy minimum egy oldalnak vezérlősnek lennie. Én megcsináltam magamnak hogy mindkettő ablak zárásnál felmegy pedig se elektronika se spéci kütyü nem kellet hozzá csak 2db relé amiket megfelelően kellet bekötni. A bekötés eltérő lehet márkánként és a vezérlő polarításától is függ, de igényel távos központ zárat is riasztót nem.

Előzmény: kacagógerle (1077)
kacagógerle Creative Commons License 2012.11.01 0 0 1077

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy a központizárvezérlő modulomban nincs komfortelektronika kimenet. Viszont én szeretnék egy ablakemelőmodult beszerelni. Lehetséges-e enélkül kivitelezni?

Köszi!

drMinit Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1076

mikey l e d

 

tudsz nekem adni valami elérhetőséget?

Beszélnék veled pár szót DRL ügyből kifolyólag..

KÖszi.

Előzmény: mikey l e d (1064)
drMinit Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1075

Nevemre kattintva mindent megtalálsz...

Előzmény: gézanagy (1074)
gézanagy Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1074

Hello. emailra küld el a számod! köszi

 

Előzmény: drMinit (1073)
drMinit Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1073

felhívsz és mindent megbeszélünk.

Előzmény: gézanagy (1072)
gézanagy Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1072

Hello.. na most vagyok gép elött és mobilról nem láttam rendesen! a lényeg h a jobbrol nézve a második az aminek fekete müanyag a közepe,és csavaranyás! elég tré környéken lakom ahol nem sok észlény lakik,már ami a tolvajokat illeti! itt visznek mindent ami nincs lebetonozva,,nem profik járnak itt! igy muszály volna a motorteret beriasztanom,csak ahogy mondtam a riasztó kapcsoloja széjjel rohadt! köszi.

Előzmény: gézanagy (1071)
gézanagy Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1071
jaj. nm...jobbrol a masodik,az a fekete fejü..
Előzmény: drMinit (1069)
gézanagy Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1070
hali.talan a jobbszelsö! tuti volt csavarja..
Előzmény: drMinit (1069)
drMinit Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1069

 ezek vannak hírtelen. :

 

 

 

Előzmény: drMinit (1067)
gézanagy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1068
jo oke..de jöhet a email is
Előzmény: drMinit (1067)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!