Barátom, nem mer ide írni, de nekem elmesélte, hogy ment 'próbaképp' 2000 km-t tempomattal 90-re állítva...
Eredmény: 5.7!!!!!!!!!!!!!!
ezt csináld utánna...
Sajnos a napokban volt egy fapados G astra 90 LE alattam... és háát rájöttem, hogy a kicsikém elég lomha ehhez képest... mindegy tudtam, hogy nem versenyautót veszek ... Nem ezért szeretjük!
Tényleg zafi-ra nem kapható Bug shield az orrára??
valami ilyesmi?
Nekem 50ezer van benne. A komputert 1500 km-rel ezelőtt nulláztam. Azóta a fogyi 6.9/100 km. Van benne egy Magas-Tátra út, meg egy bakonybéli kirándulás, no meg néhány Érd-Bp. út. Tény, hogy nem nyomom nagyon. Érd-Debrecen úton "forszírozott" vezetéssel volt már 10.2 is a fogyasztásom. Időelőny meg kb. 20 perc.
Masfel honap es már 5000 Km...
imadom a kocsit..nagyon jo valasztas volt!!
a fogyasztas (igaz majdnem csak a pályán és orszaguton kozlekedek) 8.9 L/100 km.
Ez elfogadható, vagy még jobb lesz az elso olajcsere utan 7000Km -nél?
en mar emlitettem, hogy hosszu tavon en/mi is csak a szelvedore iranyitva birjuk a hideget..
(bar nem nagyon szoktam 5-6-7 orazni, egyenlore 'digitalis' maradok:))
csak bepakoltam a családot a Zafiba és elmentünk pár napra egerbe...
Próbáltátok már? hogy a leghátsó utas ne kapjon hőgutát, de az anyós se huzatot, azt csak az első szélvédőre irányított mondjuk 2-es fokozat oldja meg! Ebből az anyós nem kap semmit, viszont a fejek fölött eléggé hátra megy a levegő.
Ilyenkor persze jó lezárni a legtöbb beömlőt, hogy tényleg hátra menjen a levegő (elég sokáig kell mennie) :)
Még 32 fokban is kb 6 órás állásban volt a levegőkeverő...
ja, ja lehetoseg szerint felreallni...
nekem par honapos volt az Astram , amikor Balcsin
dionagysagu jegeso kapta el. kirohantam egy pokroccal takargatni, de nem birtam sokaig , mert a fejem maj' szetverte a jegeso.miutan levonult, sasoltam mint atom a par honapos autot.szerintem eleg merev lemezbol keszulnek az Opelek.azert amikor a radio emlegeti a jegeso lehetoseget, mindig lehet izgulni.
z
ps,
na mi az, csak ketten tartjuk eletben a topikot :(
Teszteltem a zafi hőmérőjét ( mivel a digit hőmérőm a klíma kapcsán kéznél volt )
Pontosan mér, de igen nagy az inerciája. Pár perces autózás után még nem a reális értéket mutatja. Együtt hül le az egész környezetével, (lökhárító rács ), illetve a hűvös garázs után fordítva, lassan melegszik fel a kinti meleg levegő hőmérsékletére. Meg fogom próbálni kiszedni az érzékelőt a helyéről, és szabadon elhelyezni úgy, hogy az áramló levegő jól körüljárhassa.
Majd beszámolok.
Vigyázzatok a jégesőkre ! Ma délután volt részem benne, szerencsére rövid volt a jég és eső is esett hozzá. Úgy tűnik nem látszik meg rajta.
Majd megőrültem közben...
Odatoltak egy kerekeken gördülő szerkezetet, olyan volt mint a két keréken gurítható kuka. Ez maga a hűtőközeg tartálya, meg egy pár műszer is van rajta. Ezután két tömlőt csatlakoztattak a kocsi rendszeréhez, az egyiket előlre a hűtőhöz, a másikat a motor mögött balra, a megfelelő csonkokra. A srác a szerkezet nyomásmérőjén mutogatta, hogy rendben van a hűtőközeg, azt mondta még, ha többet tenne bele, akkor állandóan bekapcsolna a klíma ventillátora.
Zoli ! Én nem azt akartam írni, hogy 13 fokra hűtöttem le a kasztnit , hanem azt, hogy 13 fokos levegőt fúj be a klíma. A hőmérő érzékelője kb 3m zsinóron van és ezt dugtam be a levegő fúvókába.
Egyébként ma megvolt a bevizsgálás az Opelnél, és a hőmérőmmel csináltak nekem 6 fokos belépő levegőt is. Azt mondták minden OK,jól hűt ez, megmérték a gázt, a nyomás is megvolt a rendszerben.
A 6 fokot úgy tudtak elérni, hogy belső keringlésre állították, és nyomatták 4- esen a ventillátort, közben a fazon 2000 körül forgatta a motort. Mondom jó-jó, a benti hideg levegőből könnyen megcsinálja a 6 fokot, de mikor a kinti 30 -at kellene lehűteni ?
Mind1, úgyis rendesek voltak, mert nem kértek érte semmit.
Hát szerintem nekem ilyen nincs. Nem lóg ott semmi.
Bár nincs is szükségem rá, mert a 6. ülés mindig nyitva, tekitve, hogy alatta van a jukeboxom.
Nekem is a pincében van a roló...
Ti kaptatok roló-luk takaró pogácsákat? amikor kiveszed a rolót legyen mivel betapasztani a helyét?
Hát az utcát megnézve még nem nagyon kell engedély a rácshoz... és ezen a zafin nem is néz ki brutálul...
Ez tényleg jó megoldás ! Én sem tudok mit kezdeni vele, mert eddig nem jöttem rá, hogy a roló hol bír elférni . Ezért többnyire a garázs sarkában van a falhoz támasztva.
Nem a rugalmas szoknyáról beszéltem ám korábban !Azt nem szabad leszedni , hogy is nézne ki nélküle ! Van ezen a szoknyán két db téglalap alakú nyílás, melyek mögött kemény műanygból készült légelvezető csatorna van. Nos ezek a csatornák tudnak leszakadni a rögzítő pontjaikról,olyankor, ha magas járdaszegély fölé állsz be a kocsi orrával, és a rugalmas szoknya el bír hajolni, a mögötte lévő csatorna pedig nem.
Holnap megnézetem gariban a klímámat. Kíváncsi leszek mit mondanak. Van egy külső-belső digit hőmérőm, melynek az érzékelőjét bedugtam a rostély mögé, és mértem milyen hideg jön belőle.
Kb 13 C fokig ment le ( a külső 29 fok mellett )
Ennél azért hidegebbet kellene fújnia , nem ?!
ugy tudom a gallytoro forgalmazast szemelygepkocsikra gyalogosvedelmi szempotokbol betiltottak.asszem csak kulon engedellyel erdeszet terepjaroi stb. lehet felszerelni.