Először járok itt a fórumon és kérdezni szeretnék pár dolgot Tőletek, mivel Grand Espace vásárlását tervezem.
Találtam is egyet, egy 2002 évjáratú 2.0 benzines, 140 LE pédányt ,ami nagyon tetszik.
Az autó magyarországi, elvileg 160.000 km van benne, az autó kb így is néz ki,csak kicsit nekem gyanús, h a kormány nagyon el van kopva, nekem az opel 250000 km után sem nézett így ki.
Létezhet, h ennek ellenére, valós a km?
No meg a légzsák összekötő, vagy kapcsoló, vagy micsoda nem jó, így azt javítani kell, az mennyire húzós?
Illetve még egy kérdés:
Amellett, h családi autónak kell, többször kellene majd utánfutóznom is vele kéttengelyes futóval + kb 800 kg teherrel. Ezt vajon elbírja a az autó?
Bocs a sok kérdésért, de mivel nagyon szeretném a gépet, igyekszem jól körbejárni a dolgot.
nekem pedig a ráncfelvarrás elötti nem grandból van egy komplett 6 részes fekete bőr belsőm jutányos áron továbbadnám
illetve bézs színű tempomatos kormány kompletten átvezető szalaggal ajádnék válto gomb és váltószoknyával (pk6) +gázpedál és kapcsolók (tehát full tempomat)
Ha valakit érdekelne vannak eladó hátsó üléseim, 2006 után gyártott Espace-okhoz, teljes bőr (5db), piros varrásos félbőr (2db) és bézs színű szövet (2db).
Illetve egy komplett Grande Espace hátsó ülésekhez való sínrendszerem van még, a mágneszáras kivitelű IV-eshez (2006-2013). Valaki keresett ilyet, de nem találom az elérhetőségét.
Köszi az info-t. Nálam nem ír hibát a gps jelre és most, hogy hozzá akarok nyúlni működik is viszont tuti akkor fog bekrepálni amikor szükség lesz rá ezért az árát nézve (nem nagy beruházás) lehet hogy kicserélem az antennát. Visszatérve a cd tárra ajánlottak egy jó szervízt a cinkotai úton. Felhívtam őket nagyon segítőkész és korrektek voltak az elmondott hiba alapján a típus hiba jött elő a cd tárnál (két műanyag fogaskerék ledarálta egymást) a csere csak komplett megoldható (nem lehet külön fogaskereket beszerezni) ami 26 ezer HUF. Megpróbálok egy kört futni használt-ból kivenni témában ha nem megy akkor lekötöm a mozgató motort és akkor nem berreg és nem ad hibát.
GPS-MK76 SMB antenna. ez kisebb, mint amit te linkeltel http://www.sanav.com/gps_antennas/gpa/mk-76.htm, es az en automban levo eszkozhoz jol passzolt. nemi behuzo drot segitsegevel minimalis bontassal fel lehetett jutni a kesztyutartobol az amlak ala.
Ugyanakkor nalam a jelenseg ugy nezett ki, hogy a kocsi sehogy se talalt muhol jelet (piros volt az antenna ikon a kijelzon), es ha beleptem a szerviz menube (4112 a kod ennel a tipusnal), akkor a jelenlegi gps koordinataknal semmi se volt.
Szia, szerintem az 1.9dci nem gyenge a grand Espace-hoz bár nem erőgép az tény. Nekem nagyon jó tapasztalatom van az 1.9 dci motorral fogyasztás tekintetében amit már többször sikerült produkálnom vele tehát nem a véletlen műve... 5.7-5.9L/100km most télen 20 fokos autó klímával családdal megpakolva téli gumival max 100-110km/h országút okosan vezetve. Ezt nem biztos hogy egy 2.0dci-vel megcsinálod. Kérdés mi a fontosabb hosszútávon. nem beszélve az átírásról biztosításról stb.
amugy van olyan katalogus ahol írják melyik auto típusba beszerelhetö , vagy a csomagoláson .Esetleg dialodys program letöltése , és ott talán segít neked a kérdésben
Lesz 3 nap múlva új kábel és vevö antena a kezem alat , ha érdekel , én egyenlöre még küzdök vele, hátha síkerül müködésre birni , egyenlöre távirányitot várom , meg és akkor tesztmax megy az egész a levesbe
Szia leírást nemrég fel töltötem egy helyre letöltési linket megtalálod. Amugy ki lehet kapcsolni ha a zárás gombot benyomod, de miután nyitottál és a kártya olvasoba behelyezed a kártyát újra aktívnak kellene lennije, de a szervizben ha nincsen felprogramozva, vagy ott tiltoták az opciot , akkor neked sehogy sem fog síkerülni az aktíválása
fel eve volt nekem is volt gondom a navival, az antenna adta meg magat.
Develooper tanacsara vettem egy gps antennat (ha jol emlekszem SMB csatlakozoval), amit aztan rakotve anavival mar tokeletesen vette a jelet. Az antenna eleg kicsi szerencsere, es elfert az elso ablak mogott a takaro muanyagok alatt. Azota 5-7 muholdat lat altalaban.
2006 os 1.9dci a szerelő kereste reggel a BIZTOSÍTÉK táblát a jobb oldalon belülről felül a kinyitható rekesz alatt ott találta a tunert. A másik oldalon pedig megtalálta a bizti táblát is a szivargyújtómat kellet feléleszteni egy bizti cserével. A cd tár meg tuti hogy egybe van a fej egységgel mert ott van az etető nyilás. Ha lesz egy kis időm csinálok róla képet és csatolom. Elvileg a tunert nem kell lekötni róla a cd tár csatija helyére kell bedugni a DMC.-t
Szia. Nekem is ez a Navim van kaptam hozzá gyári európa térképet de szinte használhatatlan. Addig minden ok amig egyezik a térkép meg a valós tartózkodási helyem de amint van egy kis eltérés megbolondul és elveszti a fonalat ha kézi beálítással a térkép alapján megadom neki hol vagyok akkor megint jó egy darabig de lássuk be így nem megbízható. A számítógép kiolvasás során találtunk gps antena hibakódot lehet hogy azon a vezetéken kellene végig rágnom magam. Azzal hogy rönyót vett az amber egy kis hobbit is kerítet szerelgetés keretében magának. Inkább a kocsit bütyköljem mint a kocsma asztalon aludjak nem ? :-)
Nekem is elol van a cd-tar, de az erosito, es a radio bal oldalon hatul!
az enyimben levo cucc az nem viszi az mp3-at, es raadasul nem lehet kivaltani ilyen cuccal, mert ez vezerli a radiot is. (gombok itt vannak). Ha lekotod rola meg se szolal a radio.
Megnéztük az ECU-t és szabad kezesnek kellene lennie de mégsem az. Valami gond lehet vagy adó vagy vevői oldalon vagy egyszerűen deaktiválva van ez a funkció ez az ECU-ból nem lehetet megállapítani. A szerelő azt javasolta cseréljek elemet a kártyában és próbáljam újra ha nem megy vigyem vissza megnézzük. Van valami nyomógomb kombináció amivel ki lehet kapcsolni vagy esetleg vissza a free hand funkciót ?
Voltam szerelőnél azt mondta a CD tárnak valamilyen mechanikai hibája lehet mert csak berreg és nem veszi be a CD-t és nem is ad ki semmit. Ez a fej egység egybe van építve a cd tárral és a tuner van külön bal oldalt a műszerfalban. Azt mondja érdemes lenne a cd tárat megjavítatnom mert MP3-at is viszi így 6 CD-n már elég sok anyag elférne. Tudtok valmi megbízható nem lehúzós szerelőt aki meg tudná nézni ? A következő opció egy DMC átalakító lenne amivel mindent meg lehetne aux-on keresztül etetni (pen drive, sdcard,stb). Csatolom a talált linket :
Ezt az átalakítót a cd tár csatlakozó helyére kell bedugni, amit nem tudok, hogy ha az enyémben benne van a cd tár van-e tovább füzési lehetőségként cd tár csati hátul avagy sem.
Még egy lehetőség az és egyben a legolcsóbb is az FM transmitter de annak meg a hangja (zajt szed össze) nem az igazi.
Az eredeti tehát az espace porlasztó került vissza bele, rendes sorrendben beméretve, és jók. A nagynyomású ha ez az üanyag szivattyú szintén már visszakerült az espace, elektromos gázpedál ok bemérték, menet közbeni diagnosztika sem mutat hibát, még gázolajszűrőt nem cseréltünk, de most a szoftver frissítés előtt ez lesz azért köszi az ötleteket.
Hát akkor nem maradt más hátra , meg kell nézetned, vagy nézned az üzemanyag szívatyut , és a porlasztó csőcsokat, ötlet, mivel mást mindent cseréltél , vagy lehet egy apro bagatel hiba esetleg , az elektromos gázpedál?