Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.11 0 0 17465

olasz cuccok tenyleg jol atgondoltak, csak a minoseg baszottul csaphato.

opel corsa C-m egy atgondolatnak szar. akinek ahhoz köze volt, meg szakosodni sem szabadott volna engedni. cserebe a minoseg meglepoen jo

 

panda 169 mjet muszakilag szerintem ertelmessebb, 10-12evesen viszont kezd elfaradni minden. csavarok törnek es rohadnak, kabelek elegnek, bandasz lemallik :-(

Előzmény: bádogember86 (17464)
bádogember86 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 17464

No meg a Tipoé is...

Volt bizony hogy annyira csálén ragasztották be az üveget hogy sajnos kikellett vágni hogy a csavarhoz hozzáférj. Amúgy elképzelésnek hibátlan volt, ha időnként ellenőrízték volna belülről a doblemezt akkor nem fogytak volna el olyan gyorsan. 

Előzmény: Peti251 (17463)
Peti251 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 17463

aha. A dedráé is ilyen leszerelhető volt. viszont a hátsó üveget ki kellett volna vágni hozzá, mert nem fért rá a szerszám a csavarra az üvegtől.

Előzmény: bádogember86 (17461)
Paco155 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 17462

Én tudom. peti251 kérdezte.....

Előzmény: bádogember86 (17461)
bádogember86 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 17461

Talán 3 éve építettünk egy q4-est, már akkoriban sem lehetett kapni hozzá. Viszont legyártani sem olyan nagy sztori, 1-1 nap alatt megvolt a két oldal. A sárvédő leszerelhetősége sokat segít...

Előzmény: Paco155 (17460)
Paco155 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 17460

Bocsánat, közben megbeszéltük. Mindkettőnknek a facelift előtti kell.

Előzmény: Paco155 (17459)
Paco155 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17459

Annyit hozzáfűznék, hogy neked a facelift utáni ('95) kell, nekem meg előtti.

Előzmény: no_holy_shit (17457)
Paco155 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17458

Én azt állítom, hogy 500 EUR körül ma lehet néha-néha kapni.  Hogy anno mennyi volt? Passz. Most is csak ritkán bukkan fel. És igen, ha valaki tud utángyártottat annak én is örülnék.

Előzmény: no_holy_shit (17457)
no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17457

alfa 155, ha tudsz 30eFt alatt annak nagyon örülnek [meg Paco155 is]

(allitolag csak komplett oldalfal volt reggebben es az is 500euro korul - Paco155 allitja, ö itt is read/write-ban van, es alfa 155-tel buzul regota :-D)

Előzmény: Peti251 (17454)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17456

Honda Jazz,Frv Mazda MPV,és még egy csomó japánhoz,koreaihoz.

Előzmény: Peti251 (17454)
Peti251 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17455

én feleslegesnek tartom fémtisztára pucolni mindenhol... alaposan át kell nézni, hogy hol beteg, ahol lehet új lemez ahol nem ott a pergő rozsdát mechanikusan eltávolítani, passziválni.

Előzmény: FunTom74656 (17450)
Peti251 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17454

milyen autóhoz nem kapni ívet?

Előzmény: no_holy_shit (17453)
no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17453

tudtok vkit ajanlani bp kornyeken, aki egy hatso sarvedoivet ki tudna lakatolni belathato idon belul?

 

javitoiv nem kaphato. lemezbol es gittbol kene vmi vallalhatot alkotni. jaros auto, nem oldtimer

 

köszönöm

mrzpoa Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17452

Öltözékben valami masszív ruha kellene, egy erős kesztyű, illetve arc védelem. Légzés védelemre itt nincs szükség mert a víz megköti a szóró anyagot az a levegőbe nem jut (0,5-2mm nagyságú a zúzott üveg), de ha biztosra akarsz menni egy pormaszkot felvehetsz.

Előzmény: mrzpoa (17451)
mrzpoa Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17451

Szia! 250 bar alatt nem fog sok mindent levinni a koszon kívül. Ezek térkő és homlokzat tisztításra vannak. 220 bar-tól zúzott üveggel már lehet festéket/lágyabb bevonatokat leszedni, de csak üveggek fog működni mert az képes a puhább "gumisabb" bevonatok leszedésére a homok stb. nem igazán az inkább rozsdára revére való. A hosszú száradás nem jó ötlet mert a lemez egyből rosdásodni fog. Legjobb megoldás ha részekre bontod a tisztítandó felületet, ahogy leszedted a bevonat és eljutottál a fémig rongyal hideg levegővel megszárítod és egyből lekezeled passziváló anyaggal a felületet (pl Evipass).

 

Előzmény: FunTom74656 (17450)
FunTom74656 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17450

Sziasztok! Alvázat szeretném fémtisztára pucolni alvázvédelem előtt. Vettem nemrég egy Kärcherre köthető vizes homokszórót, azt gondoltam ezzel végigmennék rajta, utána sima vízzel a homokmaradványt eltávolítanám, hosszú száradás utána korant, esetleg 2K alapozó, majd az alvázvédő.

Van valakinek ezekkel a vizes cuccokkal tapasztalata? Ugyanúgy be kell öltözni mint a levegőshöz?

Paco155 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17449

Neked miért kell tudnod? 

Ha nem bízol a lakatosban vidd máshova.   Ha bízol benne, hogy ő tudja akkor meg? :P

Előzmény: soldi3r (17448)
soldi3r Creative Commons License 2018.03.09 0 0 17448

Igen, ezzel tisztaban vagyok. De jo lenne azert tudni, hogy milyen anyagokat erdemes hasznalni.

Előzmény: Steven 68 (17447)
Steven 68 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 17447

 "hogy milyen minoseget tud majd produkalni."     Azt csak akkor fogod meglátni amikor kész lesz a végeredmény !

Előzmény: soldi3r (17446)
soldi3r Creative Commons License 2018.03.08 0 0 17446

Hello!

Egy E30 lakatolas elott allok, illetve nem annyira en, en csak a tulaj vagyok. De mielott a lakatos hozzanyul, szeretnek kicsit kepbe kerulni, hogy milyen minoseget tud majd produkalni.

Milyen anyagokat erdemes hasznalni a felujitaskor? Ertem ez alatt, hogy az alvazvedo, uregvedo, alapozo, filler, festek stb...

Illetve van valami nagyon ajanlott modszer, amivel az erre-arra levo rozsdapottyok szepen eltuntethetok?

 

Paco155 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 17445

Nekem 1:20 nak tűnik.

Előzmény: Mafia05 (17444)
Mafia05 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 17444

Heló. Lenne egy nagyon amatőr kérdésem. 4cr 2500 szórógitt 950ml az edző 50ml mi ennek a keverési aránya?

NyiMisi Creative Commons License 2018.03.07 0 0 17443

Az jó, mert car system-et lehet venni közelben. Köszönöm a tippeket!

Előzmény: Ópium Jani (17442)
Ópium Jani Creative Commons License 2018.03.07 0 0 17442

Németországban élek,ezért nem vagyok teljesen tisztában mi van odahaza,de bármelyik festék rendszer  kittjét szerintem nyugodtan használhatod.Én most car sistemmel dolgozom ami hibátlan,de bátran ajánlom a 4cr termékeit is,vagy lechlertől is vehetsz kittet.

Előzmény: NyiMisi (17441)
NyiMisi Creative Commons License 2018.03.07 0 0 17441

Mit ajánlanál helyette? Motip-et próbáltam, nagyon nem jött be.

Előzmény: Ópium Jani (17440)
Ópium Jani Creative Commons License 2018.03.07 0 0 17440

Már azon is meglepődtem,hogy még van Neoplast a piacon!Legalább 10 éve nem használom,mert nem voltam tőle elragadtatva.A kötése lassú,nem mindég keveredett el normálisan és néha jártam vele úgy,hogy egy egy kicsi foltban nyers maradt,míg más kittekkel ez soha nem fordult elő.Nyálkásabb csiszolhatatlanabb volt a felülete más kittekhez képest,ezért tömítette a papírt.14 éves koromban,amikor tanúló voltam akkor ez volt a piacvezető kitt az autós iparban,de most 44 vagyok!Rövidre zárva,ennyi pénzért sokkal korszerűbb kittek is vannak!

 

Előzmény: NyiMisi (17439)
NyiMisi Creative Commons License 2018.03.07 0 0 17439

Neoplaszt L10-et használ valaki? Véleményekre lennék kíváncsi.

Ópium Jani Creative Commons License 2018.03.05 0 0 17438

560 SL,keménytetős limitált szériás Cabriolet,az USA ból,hát ezen asztán sok minden nem átlagos.Egyébként is szeretném tudni mi ez a cucc,mert az autóban rendesen van mérföld,átszámítva kb háromszázezer kilométer,már nem mai gyártmány a szekér,és sehol egy rozsda folt! Ilyen küszöbbel ritkán találkozni! Nagyon pöpec ez a védelem,csak sajna nem tudom,hogy mi ez😳

 

Előzmény: bexxter (17437)
bexxter Creative Commons License 2018.03.05 0 0 17437

Pedig az általában fújható rücsi szokott lenni.

Előzmény: Ópium Jani (17436)
Ópium Jani Creative Commons License 2018.03.02 0 0 17436

Sziasztok! Tudja e valaki,hogy a Mercedes 560 SL küszöb milyen anyaggal van bevonva.Sajnos le kellet takarítanom fémtisztára egy horpadás miatt,és szeretném ugyanolyanra vissza fújni,mint volt.Még ilyennel nem találkoztam,az alapozón volt egy wax szerű réteg,ami kb 2 mm vastag volt,és a színe is olyasmi mint az üregvédő waxnak.Hőre lágyul,de nem folyik le mint az üregvédő.

Majd ez a réteg van matt feketére fújva.Ez nem rücsi,nem fújható tömítő massza,ez valami más.

Mi ez,hol tudom be szerezni,és milyen technológiával tudom felhordani a küszöbre?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!