olasz cuccok tenyleg jol atgondoltak, csak a minoseg baszottul csaphato.
opel corsa C-m egy atgondolatnak szar. akinek ahhoz köze volt, meg szakosodni sem szabadott volna engedni. cserebe a minoseg meglepoen jo
panda 169 mjet muszakilag szerintem ertelmessebb, 10-12evesen viszont kezd elfaradni minden. csavarok törnek es rohadnak, kabelek elegnek, bandasz lemallik :-(
Volt bizony hogy annyira csálén ragasztották be az üveget hogy sajnos kikellett vágni hogy a csavarhoz hozzáférj. Amúgy elképzelésnek hibátlan volt, ha időnként ellenőrízték volna belülről a doblemezt akkor nem fogytak volna el olyan gyorsan.
Talán 3 éve építettünk egy q4-est, már akkoriban sem lehetett kapni hozzá. Viszont legyártani sem olyan nagy sztori, 1-1 nap alatt megvolt a két oldal. A sárvédő leszerelhetősége sokat segít...
Én azt állítom, hogy 500 EUR körül ma lehet néha-néha kapni. Hogy anno mennyi volt? Passz. Most is csak ritkán bukkan fel. És igen, ha valaki tud utángyártottat annak én is örülnék.
alfa 155, ha tudsz 30eFt alatt annak nagyon örülnek [meg Paco155 is]
(allitolag csak komplett oldalfal volt reggebben es az is 500euro korul - Paco155 allitja, ö itt is read/write-ban van, es alfa 155-tel buzul regota :-D)
én feleslegesnek tartom fémtisztára pucolni mindenhol... alaposan át kell nézni, hogy hol beteg, ahol lehet új lemez ahol nem ott a pergő rozsdát mechanikusan eltávolítani, passziválni.
Öltözékben valami masszív ruha kellene, egy erős kesztyű, illetve arc védelem. Légzés védelemre itt nincs szükség mert a víz megköti a szóró anyagot az a levegőbe nem jut (0,5-2mm nagyságú a zúzott üveg), de ha biztosra akarsz menni egy pormaszkot felvehetsz.
Szia! 250 bar alatt nem fog sok mindent levinni a koszon kívül. Ezek térkő és homlokzat tisztításra vannak. 220 bar-tól zúzott üveggel már lehet festéket/lágyabb bevonatokat leszedni, de csak üveggek fog működni mert az képes a puhább "gumisabb" bevonatok leszedésére a homok stb. nem igazán az inkább rozsdára revére való. A hosszú száradás nem jó ötlet mert a lemez egyből rosdásodni fog. Legjobb megoldás ha részekre bontod a tisztítandó felületet, ahogy leszedted a bevonat és eljutottál a fémig rongyal hideg levegővel megszárítod és egyből lekezeled passziváló anyaggal a felületet (pl Evipass).
Sziasztok! Alvázat szeretném fémtisztára pucolni alvázvédelem előtt. Vettem nemrég egy Kärcherre köthető vizes homokszórót, azt gondoltam ezzel végigmennék rajta, utána sima vízzel a homokmaradványt eltávolítanám, hosszú száradás utána korant, esetleg 2K alapozó, majd az alvázvédő.
Van valakinek ezekkel a vizes cuccokkal tapasztalata? Ugyanúgy be kell öltözni mint a levegőshöz?
Egy E30 lakatolas elott allok, illetve nem annyira en, en csak a tulaj vagyok. De mielott a lakatos hozzanyul, szeretnek kicsit kepbe kerulni, hogy milyen minoseget tud majd produkalni.
Milyen anyagokat erdemes hasznalni a felujitaskor? Ertem ez alatt, hogy az alvazvedo, uregvedo, alapozo, filler, festek stb...
Illetve van valami nagyon ajanlott modszer, amivel az erre-arra levo rozsdapottyok szepen eltuntethetok?
Németországban élek,ezért nem vagyok teljesen tisztában mi van odahaza,de bármelyik festék rendszer kittjét szerintem nyugodtan használhatod.Én most car sistemmel dolgozom ami hibátlan,de bátran ajánlom a 4cr termékeit is,vagy lechlertől is vehetsz kittet.
Már azon is meglepődtem,hogy még van Neoplast a piacon!Legalább 10 éve nem használom,mert nem voltam tőle elragadtatva.A kötése lassú,nem mindég keveredett el normálisan és néha jártam vele úgy,hogy egy egy kicsi foltban nyers maradt,míg más kittekkel ez soha nem fordult elő.Nyálkásabb csiszolhatatlanabb volt a felülete más kittekhez képest,ezért tömítette a papírt.14 éves koromban,amikor tanúló voltam akkor ez volt a piacvezető kitt az autós iparban,de most 44 vagyok!Rövidre zárva,ennyi pénzért sokkal korszerűbb kittek is vannak!
560 SL,keménytetős limitált szériás Cabriolet,az USA ból,hát ezen asztán sok minden nem átlagos.Egyébként is szeretném tudni mi ez a cucc,mert az autóban rendesen van mérföld,átszámítva kb háromszázezer kilométer,már nem mai gyártmány a szekér,és sehol egy rozsda folt! Ilyen küszöbbel ritkán találkozni! Nagyon pöpec ez a védelem,csak sajna nem tudom,hogy mi ez😳
Sziasztok! Tudja e valaki,hogy a Mercedes 560 SL küszöb milyen anyaggal van bevonva.Sajnos le kellet takarítanom fémtisztára egy horpadás miatt,és szeretném ugyanolyanra vissza fújni,mint volt.Még ilyennel nem találkoztam,az alapozón volt egy wax szerű réteg,ami kb 2 mm vastag volt,és a színe is olyasmi mint az üregvédő waxnak.Hőre lágyul,de nem folyik le mint az üregvédő.
Majd ez a réteg van matt feketére fújva.Ez nem rücsi,nem fújható tömítő massza,ez valami más.
Mi ez,hol tudom be szerezni,és milyen technológiával tudom felhordani a küszöbre?