Na látod? mi már így vagyunk vele...a fiatalság a felicia talin a széles papucsokat, a zajládát,
a koppány kipufogót és a csillogó szelepfedeleket méltatta és elsiklott a lényeg felett...
pedig az én kis rozsdásomban ott figyel a Mazda626-os sebváltógomb és a Mazda626 vezetőülés. És ahogy mondtam és tapasztalhattad azt az ülést több mint 20 éve tervezték a japcsik de most is többet tud mint sok új ülés.
az előre-hátra és a támla döntés mellett ezen azért már ott van a vesetámasztó kapcsoló, ott van a 2fokozatú komplett ülés döntési lehetőség.+ ha lesz időm akkor megjavítom a most nem működő comb felső rész emelő kallantyút.
Néhányszor mentem már hosszú úton és néha bizony a lábam alá be kellett tennem a kispárnát...ebbe az ülésben pedig csak a kapcsolón mozdítani és máris kényelmesen haladsz tovább.
Úgyhogy kedves márkatársak biztatok mindenkit hogy keressen egy hasonló ülést magának a feliciába.
A szelephézaggal kapcsolatosan: én 0,20-ra szoktam mindet. Hideg (szobahőmérsékletű) motornál állítom, úgy, hogy a hézagmérő picit szorosan menjen közé.
De állítólag valamelyik könyvben eltérő méretek vannak megadva..
Én hajlítottam laposvasból két rugóösszefogatót (laposvas és a végei visszahajlítva). Amikor keréken van, akkor beleteszem a rugóba őket. Utána felemelem és már össze is van a rugó fogatva.
Utána simán ki lehet cserélni a toronycsapágya, toronygumit, stb.
Régebben írta valaki, hogy vett két erősebb spanifert és azzal fogatta össze... de ezt én még nem próbáltam.
Szevasz Hubo. és te megtudnád valamikor halgatni? Már egy ideje csinálja, zavaro az a hang. Mint ha fulna meg a motor. Gyertyákat nem rég cseréltem (brisk silver),az elozo gyertyá (NGK) volt. A kocsi gázos,ugy hogy a gyertyák is gázos kocsihoz voltak véve. Mikor vettem a kocsit még szépen csendben huzott. Osszel volt a kocsi alap beálitáson meg hiba kiolvasáson. Az egyik injektort pucolták. Az nem lehet hogy tul kopot már a motor? Olajat 15000km-nél cserélem csak is castrol 15W 40est! tothpeti72 orulnék ha te is hozzál tudni szolni,bármilyen segítséget szivesen elfogadok. komáromhoz nagyon kozel lakom, el tudnék menni. Ezek a mai szerelok csak átb***nak! :-)
Szevasz. Látom te azért kicsit szakérto vagy a feli bajokban. Kis segítség kellene, szilent cserével,ill toronycsapágy cseréjével. Az itteni szerelokbe én már nem bízom. Komáromi vagy,én is a kozelben lakom,tudnál segíteni? Meg még van egy kis hiba amotornál is. Igazábol leírni nem tudom,hallani kéne. Hirtelen gázadásnál hulye hangja van és nem akar huzni,inkább csak lassan vesszi fel a fordulatot. Vagy fars levegot kap,vagy nem tudom. Amugy csendes a motor,olajat nem eszi.
Elvileg, ha az autót megemeled, kereket le, a kupak alatt a két anyát kitekered, a gólyaláb némi erölködéssel kifordítható a helyéről, és akkor hozzáférsz a toronycsapágyhoz.
De ha a rugót össze tudnád valamivel húzni, biztosan egyszerűbb lenne.
azt hittem, hogy csak lecsavarom a tetejét, és ott hozzáférek mindenhez... akkor össze kell előbb húzni a rugót, és úgy szétszedni a többi részét, és ezután lehet csak kicserélni a toronycsapágyat??
Nem értelek. Te magad írtad le, hogyha a hőm. jeladóról lehúzod a csatlakozót, akkor megjavul a hidegindítás. Akkor talán nem annak a cseréjével kellene kezdeni? Nem olyan nagy összeg és kicserélni sem nehéz.
svgyula: ha akkor kell "ráNYújtani" amikor kilöki, akkor az nem is szivargyújtó, hanem szivarnyújtó nem? :D:D
SZiasztok,üdvözlök mindenkit.Néhány napja tárgyaltátok a torony lötyögését .Tegnap a gumi cserekor vettük észre ,a torony lötyögését.Ennek szerelésének ,javításának(csapágy,gumigyűrű,persely?) folyamatában szeretnék segítséget kérni.Ehez megkell emelni az autót?Elég a motortérből a műa.sapka levétele ,és utána hozzáférhető a cserélendő alkatrész.Köszi.ÜDV.
Lenne egy problémám talán valkinek volt már hasonló. 1.6GL-es felíciám van és ha áll 8-10 órát (teljesen kihül a motor) indításnál felpörög 1000 körülig majd leáll, ezt egymás után többször is. Van, h. már 2-300-as fordulatnál leáll. Ha gázt próbálok adni azonnal leáll a motor. Többszöri próbálkozás után magához tér. Ha a lambdaszondát lehúzom ugyan ez. a hőmérséklet jeladót lehúzva elindul szépen viszont pár kilométer után rángatni kezd, uh. most azt csinálom h lehúzom indítás előtt aztán 1 perc után vissza ráteszem a csatlakozót. A fogyasztásban nem tapasztaltam változást, nem is füstöl szokatlanul.