Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

triplaharom Creative Commons License 2017.01.18 0 0 14064

Huuúúúúú ! Az csúnya dolog... (:-)))

Előzmény: Zemiator (14063)
Zemiator Creative Commons License 2017.01.18 0 0 14063

Igaz, de még csak vissza sem tudtalak hívni, mert szám nélkül hívtál !

Előzmény: dutrancs (14061)
dutrancs Creative Commons License 2017.01.18 0 0 14062

Köszönöm szépen!!

 

Előzmény: triplaharom (14058)
dutrancs Creative Commons License 2017.01.18 0 0 14061

Igen rád is gondoltam!! Tegnap este nem vetted fel a telefonodat!!!

Előzmény: Zemiator (14060)
Zemiator Creative Commons License 2017.01.17 0 0 14060

Ha nem csak a Szt. Antalokra gondolsz, mint én a Szt. Istvánokra, akkor köszönöm ! :-)

Előzmény: triplaharom (14058)
Zemiator Creative Commons License 2017.01.17 0 0 14059

Nem csuklottál, Anti bácsi ??   Jól megemlegettünk az imént !  Sajnos, mindezt "csak" virtuálisan !

Arról is beszéltünk,hogy nagyon hiányzik a személyes kontaktus !!

Ha nem haragszol,magamra vettem egy részét, nagyon köszönöm a névnapi jókívánságot !

Viszont kívánok minden jót ,és gratula a Szt. Antaloknak !  :-)

Előzmény: dutrancs (14057)
triplaharom Creative Commons License 2017.01.17 0 0 14058

Boldog névnapot, minden Antalnak !

Előzmény: dutrancs (14057)
dutrancs Creative Commons License 2017.01.17 0 0 14057

Minden kedves druszámnak boldog névnapot kívánok!

kavicsos64 Creative Commons License 2017.01.13 0 0 14056

Egy személykocsi generátor többet ér ! Vagy csak az eredetiség a szempont ?

Előzmény: Krammer K15 épitő (14055)
Krammer K15 épitő Creative Commons License 2017.01.12 0 0 14055
Sziasztok!

Krammer K15 tipusú Trakimhoz keresek dinamot. Typ: LJ/RE 75/12/1800, minden megoldás érdekel.
Köszönettel
MÁV intéző Creative Commons License 2017.01.09 0 0 14054

Persze nekem asaját email címem sem nyílik meg ide küld az emalcímedet tasijanos55@freemail.hu

MÁV intéző Creative Commons License 2017.01.09 0 0 14053

Tiszteletem az uraknak! Boldog új évet kivánok! luigi mester küld el az email címedet, küldök Neked két fájlt a TL30-ról ha sikerül ide valamiért nem engedi feltölteni a rendszer. Ha sikerül szabadon felhasználhatod fizettem érte, úgy használom ahogy akarom. 

Előzmény: luigi405 (14052)
luigi405 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 14052

Szia, nagyon köszönöm a választ.

A TL-45 4 hengeres szerintem alapvetően ez a különbség.

A sebesség kiosztás érdekelne, mert semmilyen feliratot nem találtam a gépen.

30-asról van esetleg leírásod kezelésre karbantartásra, olajokra?

Előzmény: Zemiator (14051)
Zemiator Creative Commons License 2017.01.09 0 1 14051

"A TL—30 háromhengeres motorja 30 lóerős. Ez képessé teszi arra, hogy a buckás terepen és laza talajon is megbízhatóan, kellő erőkifejtéssel tudjon mozogni. Sebesség fokozatai — I. 1,38 km/ó, II. 3,63 km/ó, III. 5,02 km/ó, IV. 6,45 km/ó, V. 8,97 'km/ó, hátra 2,98 km/ó — "

 

Úgy gondolom, nagy eltérés nem lehet a két típus közt !

Előzmény: luigi405 (14050)
luigi405 Creative Commons License 2017.01.09 0 1 14050

Sziasztok!

 

Van egy TL-45-ös lánctalpas trakim. Tud valaki esetleg user manualt/használati utasítást valahonnan? Jelenleg a google nem a barátom, mert nem találok sehol ilyen leírást:(

Esetleg arra vonatkozó információ, hogy a sebességek milyen haladási sebességet érhetnek el?

Ja és csak 3 előre és egy hátra fokozatom van. Szerintem előre öt sebességnek kellene lenni és szerintem pont az egyes és a kettes fokozatok "vesztek" le.

 

Minden ötletet szívesen veszek.

Ha kész leszek vele rakok fel képeket. Jelenleg a bontható alkatrészek festése történik korhű sárgára.

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.08 0 0 14049

Jelentem. elég sok a probléma... :) 

Előzmény: Zemiator (14048)
Zemiator Creative Commons License 2017.01.08 0 0 14048

Hogy mennyire "harmatos" az a porlasztás, egyelőre mellékes !  Ha jól látom ,a vezérléssel van problémád !  

Amúgy nem mellékes, csak mindent sorjában.....

Előzmény: Törölt nick (14047)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.08 0 0 14047

18-21°közötti értékeket találtam a javítási útmutatókban. Viszont amit megfigyeltem, hogy elég harmatosan porlaszt a csúcs, inkább csak előre spriccel. Érdemes lenne kicserélni? Esetleg az adagolókat beméretni..?

Előzmény: Zemiator (14046)
Zemiator Creative Commons License 2017.01.08 0 0 14046

"Szaki meglátogatott, Ő beállította ahogyan ő gondolja "

 

A vezérlési adatai alapján megállapítottuk, hogy ez egy szimmetrikus motor !

Ha a "Szaki"is így gondolja, és ennek alapján  állította be, akkor nem lehet semmi probléma ! 

 

Az "ahogyan ő gondolja" önmagában még nem garancia semmire sem !  Viszont ha átforgatjátok a motort, könnyen ellenőrizhető !

Gondolom ,az adagoló előbefecskendezésére is van érték, azt  már a helyesen összerakott vezérléshez kell hangolnotok !!

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (14045)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.08 0 0 14045

Szaki meglátogatott, Ő beállította ahogyan ő gondolja, meg a Dutrákat is állítaná, viszont egy osztrák embertől megkérdeztem ő állítja, hogy az OT jelzést a lendkeréken vonalba kell hozni a váltón lévő vonallal, és a vezérműkeréken lévő jelzést a motor oldalán lévő vonallal. De ha a vezérműtengely pozícióját nézzük rohadtul nem jó, mert ekkor az adagoló elősűrítésen van és a felső holtpont után indulna csak el a gázoljal. Most ahogy Laci barátom beállította, kb OT előtt 10°-nál fecskendez be az első hengernél, de ugye ez abszolút nem mérvadó mivel ez változó lehet ha utána állít az ember. 

Előzmény: Zemiator (14039)
ZetorZsolt Creative Commons License 2017.01.01 0 0 14044

Füst mentes de üzem biztos boldog új évet kívánok minden veterán kedvelőnek! 

triplaharom Creative Commons License 2016.12.31 0 0 14043

Nem stabilon, hanem STABILAN !  (:-)))))))))))))

Előzmény: Zemiator (14041)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.31 0 0 14042

Ha nem mondtam volna akkor BUÉK !

Zemiator Creative Commons License 2016.12.31 0 0 14041

Na várgyá mán, mingyá fölállok akkó a MIB-re !! :-))))))))))

Előzmény: triplaharom (14040)
triplaharom Creative Commons License 2016.12.31 0 0 14040

Bár az évnek még nincsen vége,

lehet, hogy négykézláb érünk a végére,

de addig míg stabilan állunk:

Boldog Új Évet Kívánunk!!!

Előzmény: Zemiator (14039)
Zemiator Creative Commons License 2016.12.31 0 0 14039

Ha ez a traktor nyáron még működött, akkor jel ide, vagy oda, most is kell ,hogy működjön !

Az első traktorokat is jel nélkül rakták össze a feltalálóik ,no persze ehhez társult egy elméleti tudás  ! Akarom mondani, a fejüket használták,gondolkodtak, nem csak a jeleket nézegették !

Egy jó SZAKI összerakja minden jel nélkül ! Ez már lehet egy jó jel ! :-)

 

Problémamentes Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek !

 

Előzmény: Törölt nick (14032)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.31 0 0 14038

A zetoron külön jel van a kuplung harangon !

Előzmény: triplaharom (14036)
Zemiator Creative Commons License 2016.12.31 0 1 14037

Mihez-mihez........ a vasedényhez képest ! :-))

 

Előzmény: triplaharom (14036)
triplaharom Creative Commons License 2016.12.31 0 0 14036

A lendkeréken lévő jeleket jól látom, de mihez képest kéne állnia?

Előzmény: Törölt nick (14028)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 14035

Értem én de valaki vagy 20 éve már szerelte lehet ,és ahogy a lendkerék is más gépbe is rakható igy ide is kerülhetett olyan fogaskerék ami jó bele csak a jelölése nem stimmel ,stroboszkoppal vagy más elektronikus eszközzel minden lehetséges !

Előzmény: Törölt nick (14032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!