Nekem nem tudom mi kezdte ki, de nem fenyes egyaltalan, normalis, csak felul a bor lekopott vagy leszakadt egy ket helyen picit. Ott kopott. De majd meglatjuk, mondjuk mi nem hasznaljuk sokat az autot, mert itt minden helyben van nalunk, gyalog jarok. Ha megyunk valahova akkor messzire hasznaljuk, de a hetkoznapokon keveset. Igy nalunk keves km kerul majd bele.
A masik autot 4 evesen adtuk el 60 ezer km-rel, faj is erte a szivem, de nem fertunk el benne oten.
Na aki megvette az igen jol jart vele. Garazsgan alt 60 ezer km futott es sokat hasznaltuk. :)
Ezen en is vacillaltam, mikor megvettuk, de a renault szervizben volt 5000nel olajcseren, majd 20 000 nel is volt szervizelve, illetve 50 000, 75000 is es most 93 000nel is vittek. Igy gondolom nem nagyon tekertek bele. Illetve ismerostol van, szervizkonyvvel, igy gondolom nem csap be. A kormany felul meg is kopott. Nem hiszem, hogy egy ket eves autoba 300 000 km lenne hacsak nem taxi. De azt azert lehetne latni mason is es egy szakerto latna a motoron es egyeb alkatreszeken is, de nekem a szerviz is es a baratunk is megnezte leinformalta, igy hiszem, hogy nem buheraltak meg. Foleg, hogy tudjuk honnan szarmazik az auto.
Igy nalunk a kormany kopas (felul a bor egy picit lejott.) a gyenge minosegnek koszonheto.
Az hogy mennyire kopik tovabb, meglatjuk, ha mar hasznaljuk mi is sokat.
Ha Espace-s vagy, Neked is látnod kellene, hogy nem Grand. Az 1.9 131 vagy mennyi lóerőn nem szeretnék vitatkozni. Próbáld ki a 2.0 173 lóerőt, és érezni fogod, hogy gyenge az 1.9.... De nyilván izlések és pofonok, én 2.0-ra esküszöm, abból is a minimum 150 lóerősre és dieselre.
A hátsó oldalablak hosszából látszik hogy nem grand!
Sokszor hirdetnek ugy még kereskedők is grandnak egy kocsit hogy lövésük sincs róla hogy az mit jelent/tényleg az e!
nekem jobb oldalon van a kesztyutartoban a gps, oda kell betennem a cd-t. Ennek a hatuljan van az antenna csatlakozo, ahova kell bekotni. A muszerfalat kell lebontani jobb oldlalon hozza. Hangszoro fedelet lepattintod, majd oldalt az ablaknal leszded a ket burkolatot, majd az alsot is le tudod venni. En nem vittem fel a tukor moge az antennat, mert eleg macerasnak tunt. Szoval az utoljara leszedett idom ahol csatlakozik a kovetkezohoz az uveg alatt, be lehet passzintani az antennat, nekem egesz beszorult kicsit, igy nem lotyog semerre. A gps modul, es az ablak alatti resz kozott van egy lyuk, ahol at tudod huzni a kabelt egy merevebb drot segitsegevel.
szia ha megtaláltam volna , addtam volna egy telefon számot, a győri nagy renault raktár vezetöét. aki pontosan megmondta volna neked, merre meg mikor indult el az alkatrész . amugy elvileg ott van minden , mert közép europai központi raktár terminál.
Hát családi autonak tökéletes, amugy az után futot is elfogja bírni, hát kormány kopás , Kérdés mivel tisztitoták , a kormányt , amugy sajnos a magyar autoknál ez a fránya dolog, hogy a km állás valós , vagy sem , hát nézesd meg hátha van adat róla a renaultnál , mint szervízkönyv . Meg hogy a kocsin minden rendben van .e és nincsen agyon mokolva.
Békéscsabai Renault-nál megrendeltünk alkatrészt a kocsihoz lassan 2 hete. Fingjuk sincs hogy hol van, pár napja állítolag Györben már feladták a csomagot. De arra nem képes ebben a kib@szott szalonba senki, hogy felemelje a telefont, és utának érdezzen a futárcégnél hogy éppen merre jár. Annyit mondanak legyek türelemmel. Már két hét telt el. Türelmem viszont nincs. Szerintetek van ilyen? Ennyire szarnak bele.
Bevitt a "málnásba" a gps Pesten így most már tuti kicserélem az antennát. A where I am ? kérdésre meg tudja franc és nem elérhető volt a válasz tehát antenna gond lesz. Meg tudnád mondani mit bontsak le hová kel csatlakoznom az antennával ? hova kerüljön a mini Gps vevő antenna (gondolom a visszapillantós műanyag burkolat alá kellene rejteni de hogy vigyek oda kábelt fel ?Üdv.:Karo
Óvatosan azzal a légzsák-összekötővel - lehet, komletten cserés az egész cucc - az meg nem olcsó. Baromira nem olcsó :-( (és nem bontó-kompatibilis)
Eddig úhy tűnt, hogy a III-asoknál típushiba ez a jelenség: a légzsákok mellett van a két első ulésben öv-feszítő is, ami szintén robban - és mindnek egy közöt visszajelzője van: a lufi a műszerfalon. Diag kell, mert mert lehet, hogy nem lufi, hanem "csak" az övfeszítő nem érintkezik. Nálam is volt, két hétnél tovább még nem tudtam eltüntetni :-( Volt, aki összeforrasztotta a csatlakozót kiiktatva - és akkor is jelzett, így nem csak elektromos érintkezési hiba lehet, hanem a patronokban is lehet gebasz - ezek pedig nem olcsó dolgok, ráadásul csak szakszervíz nyúlhat hozzá...
Először járok itt a fórumon és kérdezni szeretnék pár dolgot Tőletek, mivel Grand Espace vásárlását tervezem.
Találtam is egyet, egy 2002 évjáratú 2.0 benzines, 140 LE pédányt ,ami nagyon tetszik.
Az autó magyarországi, elvileg 160.000 km van benne, az autó kb így is néz ki,csak kicsit nekem gyanús, h a kormány nagyon el van kopva, nekem az opel 250000 km után sem nézett így ki.
Létezhet, h ennek ellenére, valós a km?
No meg a légzsák összekötő, vagy kapcsoló, vagy micsoda nem jó, így azt javítani kell, az mennyire húzós?
Illetve még egy kérdés:
Amellett, h családi autónak kell, többször kellene majd utánfutóznom is vele kéttengelyes futóval + kb 800 kg teherrel. Ezt vajon elbírja a az autó?
Bocs a sok kérdésért, de mivel nagyon szeretném a gépet, igyekszem jól körbejárni a dolgot.
nekem pedig a ráncfelvarrás elötti nem grandból van egy komplett 6 részes fekete bőr belsőm jutányos áron továbbadnám
illetve bézs színű tempomatos kormány kompletten átvezető szalaggal ajádnék válto gomb és váltószoknyával (pk6) +gázpedál és kapcsolók (tehát full tempomat)
Ha valakit érdekelne vannak eladó hátsó üléseim, 2006 után gyártott Espace-okhoz, teljes bőr (5db), piros varrásos félbőr (2db) és bézs színű szövet (2db).
Illetve egy komplett Grande Espace hátsó ülésekhez való sínrendszerem van még, a mágneszáras kivitelű IV-eshez (2006-2013). Valaki keresett ilyet, de nem találom az elérhetőségét.
Köszi az info-t. Nálam nem ír hibát a gps jelre és most, hogy hozzá akarok nyúlni működik is viszont tuti akkor fog bekrepálni amikor szükség lesz rá ezért az árát nézve (nem nagy beruházás) lehet hogy kicserélem az antennát. Visszatérve a cd tárra ajánlottak egy jó szervízt a cinkotai úton. Felhívtam őket nagyon segítőkész és korrektek voltak az elmondott hiba alapján a típus hiba jött elő a cd tárnál (két műanyag fogaskerék ledarálta egymást) a csere csak komplett megoldható (nem lehet külön fogaskereket beszerezni) ami 26 ezer HUF. Megpróbálok egy kört futni használt-ból kivenni témában ha nem megy akkor lekötöm a mozgató motort és akkor nem berreg és nem ad hibát.