Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2013.01.06 0 0 130886

a 170 -es sajnos nem a legjobb valasztas ilyen szempontbol, mert mar multiair, mas (modositott) turboval is szerelik oket.

a te motorodhoz a gt1446 a megoldas az abarth punto esseesse -rol (tobbek kozott). ez gyarilag 180 lo. persze a programot ehhez is igazitani kell, mert a mostanid nem fog akkora toltest kerni.

 

szivessen segitek barmiben, ha komolyan gondolod. semmi akadalyat nem latom egy ilyen konfignak, van ra ember aki megirja (ertsd: meg is tudja irni, sport gomb, de akar launch controllt is ir bele, tehat elegge ismeri a lehetosegeket), hw -t beszerezni meg trivialis manapsag (mondjuk az uj draga).

Előzmény: dirige (130880)
bajan122 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 130885

Persze vannak kivételek, mint pl a vw korábbi dízelei (haver 1,9 tdi-je 200 lóerő fölött ad le gyári blokkal, igaz henger, hajtókar, vez.tengely stb. mások). Ott bőven volt tartalék a motorban (gondolom nem voltak annyira kihegyezve a készítők a profitra).

Előzmény: bajan122 (130883)
bajan122 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 130884

(csúcsteljesítmény)

Előzmény: bajan122 (130883)
bajan122 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 130883

Szerintem azt már te is tapasztaltad, hogy a motorok csúcs teljesítménye (gyári érték) nehezen és csak kompromisszumokkal emelhető, viszont a teljesítmény leadásuk azért változtatható. Egy 150 lovas kocsinál 15%-os csúcsteljesítmény növekedés elég komoly úgy, hogy közben mind a karakterét mind a megbízhatóságát meg akarja tartani az ember.

 

Nekem a chippelt verzió mindig mosolyt csal az arcomra (gondolj a sportgombra a sajátodban), az hogy ez csak kb +8% lóerő okozza a legkevésbé sem érdekel. Hisz sem az alap bravo sem a chippelt nem fogja feltépni az aszfaltot, ahhoz egy másik kocsit kell venni.

Előzmény: dirige (130880)
bajan122 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 130882

Szerintem ahhoz, hogy egy szívónál el is érj valamint marha sokat kéne vele foglalkozni, azt meg senki nem fizeti meg (kb amit te is írsz).

 

A turbóknál van van egyfajta csoda várás a vevők részéről (persze erről tehetnek a chipet készítők a túlzó ígéretekkel). Canonfan pl azt várja, hogy egy chip a kis tjetből sportot csináljon és közben a motornak se ártson vele.

 

Ha valaki megelégszik azzal, hogy erősebb és dinamikusabb lesz a kocsija és nem várja, hogy a családi autóból versenyautó lesz akkor a nem fog csalódni.

Előzmény: dirige (130879)
bajan122 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 130881

Eléggé arrogáns a stílusod.

 

De sebaj, keress vissza. Volt már itt egy kartárs aki mérette is az új progit. Jobb mint a gyári és nem csak érzetre.

Előzmény: canonfan_448 (130878)
dirige Creative Commons License 2013.01.06 0 0 130880

Lehet, ha a 170 lovas lényegét meg lehetne tudni, akkor előrébb léphetnénk. Elvileg én sem vagyok egy mnimális - 10-15%- erősítés mellett, de én sem vagyok még meggyőzve.

Előzmény: canonfan_448 (130878)
dirige Creative Commons License 2013.01.06 0 0 130879

Hihi.... Olcsó húsnak híg lehet a leve? Lehet, hogy 20.000,-Ft/lóerőért már lehet jót kapni.

A Mazdámban egy Ford Zetec motor van, sem különlegesnek, sem ritkának nem nevezhető. Nem találok egy embert, aki elvállalná minimális konfigváltásra. Merthogy szívó. A turbokat sokan csavargatják, de a motortól minden zseni fél:-(

Előzmény: canonfan_448 (130878)
canonfan_448 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 130878

Miért lenne? :)

 

Még senki nem bizonyított a fórumon, hogy bármilyen box vagy új program jobb lenne akár a 120-asra, vagy a 150-es T-Jetre a gyárinál.

Sőt, eddig csak beégést láttam eddig. :)

 

De ha van bizonyíték, akkor elő vele.

Az, hogy "ezt vagy azt érzem", az nem érdekel. Konkrétum kell.

Előzmény: vinjo (130877)
vinjo Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130877

Neked meg savanyú a szőlő szokás szerint.

:-DDD

Előzmény: canonfan_448 (130876)
canonfan_448 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130876

"Mi lehet a gond?"

 

Tedd vissza a stock-programot. :-))

Előzmény: bajan122 (130873)
giuliettafan Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130875

 

Komment:-)

Nekem is ilyen Cosmo 1.4 T m van,igaz 6 gangos Aisin automata amely hosszabb végáttételű mint a kézi.110 nél 2000 rpm,130 nál 2500,160 nál 3000rpm-mint a tjet 130 nál-.az felett sincs nemhogy motorzaj de más sem.Illetve ott már kis szélzaj a tükrök körül....

Előzmény: zgi521 (130858)
nbalazs__ Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130874

Nekem attól sípolt, hogy volt egy kis váll a belső felén a tárcsának. tárcsa+betét csere oldotta meg a problémát. Hónapokig szenvedtem vele. Egyszer hazajöttem vele Ausztriából így, hogy sípolt. Aztán napokig nem, majd megind igen... 

De nekem már akkor olyan határesetek voltak a betéteim-tárcsáim. Max 1-2 ezer km lett volna még bennük. 

bajan122 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130873

Problémám van.

 

Az autó ma hazafelé elkezdett sípolni. A hang a hátsó fék felől/fékből jön. Ha fékezek csendben van, ha nem akkor szól még pedig egyre hangosabban. Első gondolotam a kopott hátsó betét volt (mert az elsőket nyáron cseréltük, de a hátsó még jó volt). Leszedtem a kereket, alapos átnézés, de a betét a gyárihoz képest kb 20%-ot kopott összesen (mellé tettem az újat amit még nyáron megvettem), szóval méretre még tökéletes.

 

Mi lehet a gond?

bajan122 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130872

Nem tudom te milyet néztél, de az enyém szívesen odaadom mert én nem használom. Autóban, autón lehet hogy tök jól működik. Azért a krosszmotoros környezet jóval rázósabb mint egy kocsi.

Előzmény: bajan122 (130871)
bajan122 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130871
probaltm az egyik ilyen olcsot es nagyon nem valt be. nem birja a razkodast, teljesen szetesik tole a kep meg akkor is ha sisakra rakom (motoron az razkodik legkevesbe). a szelzaj viszont nem volt zavaro.

pont a proba kapcsan dontottem el hogy csak akkor adok ki kamerara penzt ha gopro minoseget tudok venni. az valami csodas felvetelt csinal mind kep mind hang tekinteteben.
Előzmény: dirige (130870)
dirige Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130870

Van valami 7k-ért, először azt kipróbálom és akkor megyek "feljebb", ha nem felel meg. Nekem az a bajom, hogy kívülre is szerelném, viszont nem tudom, a szélzajt hogy kell kiküszöbölni. Szivacs, mint a mikrofonokon?

Előzmény: bajan122 (130868)
bcrea Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130869

Igen tudom, de pl mi van akkor ,ha valaki 2 sávoson bevág elém majd azonnal beleáll a fékbe én meg megtolom hátulról... Ha kijön a rendőr egyértelműen én leszek a hibás mert hátulról neki mentem, nem megfelelő követési távolság... sok kacifántos eset van, ahol segítség lehet...

Egyébként főleg szórakozásból vettem én is, hogy visszanézzek 1-1 utamat, reméljük más vonatkozásban nem lesz rá szükség :)

Előzmény: dirige (130867)
bajan122 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130868

Én GoPro-t szeretnék mert nagyon jó képet csinál és strapabíró. Csak hát az ára ... Így még várat magára.

Előzmény: dirige (130867)
dirige Creative Commons License 2013.01.05 0 0 130867

A magyar jog nem ismeri a "perdöntő" bizonyítékot. Én is akarok venni un. sportkamerát, szórakozásból...

Előzmény: bcrea (130866)
bcrea Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130866

Elvileg a képminőség ilyen Persze aztán fene se tudja.... annyira nem veszélyesen sz*r, bár rendszám nem olvasható, de egy kérdéses koccanásban, balesetben lehet perdöntő :)

 

http://logout.hu/cikk/hd720p_autos_kamera_fekete_doboz/elso_oldal.html

Előzmény: mcI_2.0 (130865)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130865

Huhh, ez tényleg olcsó. Egyik munkatársam nemrég szerelt be kamerát előre és hátulra is, a pontos összegre nem emlékszem, de talán 40 e Ft körül... Ha minden igaz, 7 órányi anyagot rögzít, darabolt fájlokban.

 

Előzmény: bcrea (130864)
bcrea Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130864

Tegnap amikor 0.5 helyett 18-at mért, teljesen hideg autó volt :) Akkor ültem bele, nem indítottam be...megrendeltem angliából az olcsó alkatrészt (7 ezret ft), már csak kíváncsiságból is,hogy mit küldenek, több is veszett már Mohácsnál :) Majd beszámolok, megoldotta-e a problémát... ( ja meg vettem egy jó kis autós kamerát is, kíváncsi vagyok milyen minőséget adnak ennyi pénzért :) ) 

Előzmény: seewer (130861)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130863

Köszönöm.

Egyébként, meglepetésemre elég olcsón szerezte be, 1,9 millió Ft. Annyiért szerintem tuti megérte, bár nem nagyon figyelem a használtautó piacot.

Előzmény: zgi521 (130852)
seewer Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130862

Igen.

Előzmény: Bravósgábor (130840)
seewer Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130861

Nem lehet, hogy a motortérben annyi van? Nézz rá reggel is, még indítás előtt.

Előzmény: bcrea (130857)
denil Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130860
Igen a tortenet ezen resze elhalt pedig engem is erdekelt volna:)
Előzmény: zgi521 (130859)
zgi521 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130859

vhogy az lemaradt, hogy végül mi lett a nem lelt audival.. :)

Előzmény: denil (130856)
zgi521 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130858
bcrea Creative Commons License 2013.01.04 0 0 130857

Kipucoltam, nagyon koszos volt, szinte az érzékelő nem is látszott a dzsuvától... ennek ellenére nem lett jó, jelenelg 21 foknak érzékeli a külsőhőmérsékletet (müszerfal alapján 8 fok van kint)

Előzmény: bcrea (130851)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!