a 170 -es sajnos nem a legjobb valasztas ilyen szempontbol, mert mar multiair, mas (modositott) turboval is szerelik oket.
a te motorodhoz a gt1446 a megoldas az abarth punto esseesse -rol (tobbek kozott). ez gyarilag 180 lo. persze a programot ehhez is igazitani kell, mert a mostanid nem fog akkora toltest kerni.
szivessen segitek barmiben, ha komolyan gondolod. semmi akadalyat nem latom egy ilyen konfignak, van ra ember aki megirja (ertsd: meg is tudja irni, sport gomb, de akar launch controllt is ir bele, tehat elegge ismeri a lehetosegeket), hw -t beszerezni meg trivialis manapsag (mondjuk az uj draga).
Persze vannak kivételek, mint pl a vw korábbi dízelei (haver 1,9 tdi-je 200 lóerő fölött ad le gyári blokkal, igaz henger, hajtókar, vez.tengely stb. mások). Ott bőven volt tartalék a motorban (gondolom nem voltak annyira kihegyezve a készítők a profitra).
Szerintem azt már te is tapasztaltad, hogy a motorok csúcs teljesítménye (gyári érték) nehezen és csak kompromisszumokkal emelhető, viszont a teljesítmény leadásuk azért változtatható. Egy 150 lovas kocsinál 15%-os csúcsteljesítmény növekedés elég komoly úgy, hogy közben mind a karakterét mind a megbízhatóságát meg akarja tartani az ember.
Nekem a chippelt verzió mindig mosolyt csal az arcomra (gondolj a sportgombra a sajátodban), az hogy ez csak kb +8% lóerő okozza a legkevésbé sem érdekel. Hisz sem az alap bravo sem a chippelt nem fogja feltépni az aszfaltot, ahhoz egy másik kocsit kell venni.
Szerintem ahhoz, hogy egy szívónál el is érj valamint marha sokat kéne vele foglalkozni, azt meg senki nem fizeti meg (kb amit te is írsz).
A turbóknál van van egyfajta csoda várás a vevők részéről (persze erről tehetnek a chipet készítők a túlzó ígéretekkel). Canonfan pl azt várja, hogy egy chip a kis tjetből sportot csináljon és közben a motornak se ártson vele.
Ha valaki megelégszik azzal, hogy erősebb és dinamikusabb lesz a kocsija és nem várja, hogy a családi autóból versenyautó lesz akkor a nem fog csalódni.
Lehet, ha a 170 lovas lényegét meg lehetne tudni, akkor előrébb léphetnénk. Elvileg én sem vagyok egy mnimális - 10-15%- erősítés mellett, de én sem vagyok még meggyőzve.
Hihi.... Olcsó húsnak híg lehet a leve? Lehet, hogy 20.000,-Ft/lóerőért már lehet jót kapni.
A Mazdámban egy Ford Zetec motor van, sem különlegesnek, sem ritkának nem nevezhető. Nem találok egy embert, aki elvállalná minimális konfigváltásra. Merthogy szívó. A turbokat sokan csavargatják, de a motortól minden zseni fél:-(
Nekem is ilyen Cosmo 1.4 T m van,igaz 6 gangos Aisin automata amely hosszabb végáttételű mint a kézi.110 nél 2000 rpm,130 nál 2500,160 nál 3000rpm-mint a tjet 130 nál-.az felett sincs nemhogy motorzaj de más sem.Illetve ott már kis szélzaj a tükrök körül....
Nekem attól sípolt, hogy volt egy kis váll a belső felén a tárcsának. tárcsa+betét csere oldotta meg a problémát. Hónapokig szenvedtem vele. Egyszer hazajöttem vele Ausztriából így, hogy sípolt. Aztán napokig nem, majd megind igen...
De nekem már akkor olyan határesetek voltak a betéteim-tárcsáim. Max 1-2 ezer km lett volna még bennük.
Az autó ma hazafelé elkezdett sípolni. A hang a hátsó fék felől/fékből jön. Ha fékezek csendben van, ha nem akkor szól még pedig egyre hangosabban. Első gondolotam a kopott hátsó betét volt (mert az elsőket nyáron cseréltük, de a hátsó még jó volt). Leszedtem a kereket, alapos átnézés, de a betét a gyárihoz képest kb 20%-ot kopott összesen (mellé tettem az újat amit még nyáron megvettem), szóval méretre még tökéletes.
Nem tudom te milyet néztél, de az enyém szívesen odaadom mert én nem használom. Autóban, autón lehet hogy tök jól működik. Azért a krosszmotoros környezet jóval rázósabb mint egy kocsi.
probaltm az egyik ilyen olcsot es nagyon nem valt be. nem birja a razkodast, teljesen szetesik tole a kep meg akkor is ha sisakra rakom (motoron az razkodik legkevesbe). a szelzaj viszont nem volt zavaro.
pont a proba kapcsan dontottem el hogy csak akkor adok ki kamerara penzt ha gopro minoseget tudok venni. az valami csodas felvetelt csinal mind kep mind hang tekinteteben.
Van valami 7k-ért, először azt kipróbálom és akkor megyek "feljebb", ha nem felel meg. Nekem az a bajom, hogy kívülre is szerelném, viszont nem tudom, a szélzajt hogy kell kiküszöbölni. Szivacs, mint a mikrofonokon?
Igen tudom, de pl mi van akkor ,ha valaki 2 sávoson bevág elém majd azonnal beleáll a fékbe én meg megtolom hátulról... Ha kijön a rendőr egyértelműen én leszek a hibás mert hátulról neki mentem, nem megfelelő követési távolság... sok kacifántos eset van, ahol segítség lehet...
Egyébként főleg szórakozásból vettem én is, hogy visszanézzek 1-1 utamat, reméljük más vonatkozásban nem lesz rá szükség :)
Elvileg a képminőség ilyen Persze aztán fene se tudja.... annyira nem veszélyesen sz*r, bár rendszám nem olvasható, de egy kérdéses koccanásban, balesetben lehet perdöntő :)
Huhh, ez tényleg olcsó. Egyik munkatársam nemrég szerelt be kamerát előre és hátulra is, a pontos összegre nem emlékszem, de talán 40 e Ft körül... Ha minden igaz, 7 órányi anyagot rögzít, darabolt fájlokban.
Tegnap amikor 0.5 helyett 18-at mért, teljesen hideg autó volt :) Akkor ültem bele, nem indítottam be...megrendeltem angliából az olcsó alkatrészt (7 ezret ft), már csak kíváncsiságból is,hogy mit küldenek, több is veszett már Mohácsnál :) Majd beszámolok, megoldotta-e a problémát... ( ja meg vettem egy jó kis autós kamerát is, kíváncsi vagyok milyen minőséget adnak ennyi pénzért :) )
Kipucoltam, nagyon koszos volt, szinte az érzékelő nem is látszott a dzsuvától... ennek ellenére nem lett jó, jelenelg 21 foknak érzékeli a külsőhőmérsékletet (müszerfal alapján 8 fok van kint)