engem mondjuk felettebb irrital hogy van egy par kisauto amin 1 db kodlampa van es az is kozepen, auton legyen vagy 2, vagy ha 1 darab akkor bal szelen, mivel hogy pont a szelet kellene jeleznie annak a szardarabnak. mindig azt hiszem hogy motor vagy hogy valaki nagyon lehuzodva vezet a nagy kodben aztan nem... szoval siman keresztrefeszitenem aki kitalalta meg engedelyezte hogy auton kozepen legyen a kodlampa...
Ahogy korábban is írtam, a gyerekek miatt úgy sem lehet nagyon élvezkedni, és a Fluence-ban ami volt hi-fi, teljes mértékben megfelelt az igényeimnek, sajnos annyira nem vagyok vájtfülű. :)
Meg az összes hátránya nem ér annyit nekem, hogy szebben szól a zene.
A ködlámpa témához annyit, hogy az a furcsa számomra, hogy nincs bekötve, de mi a francnak raknak akkor izzót bele? Egyébként én is be fogom kötni egyszer ha nem lesz jobb dolgom :) Apum Lagunájában egyébként nincs is benne semmi, csak prizma van a jobb oldalon, de ebben minden adott... Tényleg 50 centet spórolhattak...
Köszi a választ, mondjuk az ár valóban nem egetverően magas, ha azt nézem, hogy egy jobb utólagos navi kb. 20-30e között van típustól függően sw nélkül, a gyári nokia kihangosító 25e középértéken, és akkor mindez nem nyújt jó néhány kényelmi funkciót, a navigációt minimum cipelheted magaddal, hogy el ne lopják, de sokszor jobb, ha a tartót is leszereled, mert irritálja a tolvajokat. Szóval értelmes az ára, nem annyira gáz. :)
Ha jól értem akkor műszerfalat nem is kell cserélni hozzá, a navigációs kilométeróra befér a nem navis helyére. Mondjuk a képek alapján úgy látom igen.
Az elkövetkező pár évben biztos nem fogok ekkora projektbe bele, mert van még garancia az autón, így a műszerfalhoz biztos nem nyúlok hozzá. De ha már nem lesz rajta garancia, mindenképp érdemes elgondolkodni ezen.
Állandóan csak fenyegetsz, de egyszer sem érkezel... :)))
Egyébként rendben, csörögj előtte. Akkor ha éppen rossz a kilincsgombod, azt is cseréljük, igaz Zoltán1967 is kell hozzá, amíg ő szétszedi, addig én kapcsolót cserélek. :))))))
Ugy-ugy...
Koztudott,hogy azert rakjak altalaban a bal oldalra a hatso kodlampat,hogy jelezze az auto helyzetet,szelesseget a savban.
Mert lehet,hogy csak egy motorost kerul az ember,azert van csak egy piros feny.
Amiben ket kodlampa van az soxor megteveszto,hogy esetleg kontakthibas a feklampaja...
Ettol persze nincs gond a ket kodlampaval Trotter mester,majd eccer arra gurolok es raveszlek,hogy kossuk be az enyemet is. :))
ez egy orbitalis nagy faxsag, a navinak (CNI1) kulon hangszoroja van a kormany alatt, a CNI2 meg CBCD eseteben meg ugyis egyben van a radio meg a navi szoval a rendes hangszorokra keverodik ra rogton a hang meg a dobozon belul, de neked cni1 van. ennyit tud a szuper ronos szerelod, mondjad neki hogy egyes, leulhetsz.
Márpedig csodák igenis vannak. Az elmúlt 2 hónapban, már úgy jártam a kocsival, hogy csak a hátsó ajtón lévó zárógomb működött. Most reggel megyik valamit pakolni az autóból, és ösztönszerűen zárom a bal hátsó nyomógombjával... és működik. Nyomom a bal elsőt, arra is reagál. Végignyomom mind, és mind megjavult.
Egyszerűen nem értem mitől.
Mert olyat már régebben is csinált, hogy hol jó volt, hol nem, de míg a bal hátsó "esőérzékeny" volt, addig a jobb első a hideget nem szerette, de most meg mind jó.
Már arra is gondoltam, hogy nem lehet ez valami központi probléma? Vagy aki már kicserélte az eredeti kapcsolót, az talált rajta-benne valami hibát?
Van mas problemem is :) A muszerfalon a stop felirat es a motorvisszajelzo amiben szinten stop felirat van nem alszik el azonnal amikor beinditom a kocsit csak kesobb kb 30 masodperc mulva, szerintetek ebbol lesz valami nagyobb hiba vagy csak a led szarakodik,esetleg osszefuggesbe lehet a fordulatszammeros problemaval? Valaki tudja a valaszt?
ma voltam egy renault baumgartneres elektromosnál,aki azt az infot adta, h a rádióm ( cabasse 6 cd ) aux kimenetére nem lehet semmit rákötni,mert arra van kötve a navi hangja. A menüben viszont akár kikapcsolom az auxot akár be, a navinak mindig van hangja..érdekes.
Hát ennyi. Legalább megpróbáltam. Szomorú vagyok.
Egyébként a tuner a csomagtartó jobb oldalán, a burkolat alatt van, ahol van egy kis tároló rekesz. ( ha vkit érdekel )
Úgytűnik ismét utolér a kijelző hiba ( 2 éve javítva lett, de ennyit bírt :-((( ) már kezd csíkosodni ill. van egy halk sípolásom, tudnátok valami elérhetőséget devloop.. mesterhez, mert úgy rémlik Ő lenne az illetékes, de ha tévednék kérem javítsatok ki.
A hátsó ködlámpa fényereje 150 kandela, ami kb. tízszerese a normál hátsó helyzetjelző lámpa fényerejének.
Világító és fényjelző berendezések 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
58. § Hátsó helyzetjelző ködlámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
(1) Az oldalkocsi nélküli motorkerékpárt és a motorkerékpár 0,80 méternél nem szélesebb pótkocsiját egy, minden más gépjárművet, mezőgazdasági vontatót, lassú járművet és pótkocsit egy vagy két hátsó helyzetjelző ködlámpával szabad felszerelni.
(2) A hátsó helyzetjelző ködlámpa - a hátsó helyzetjelző lámpa fényénél nagyobb fényerejű - piros fényt bocsáthat ki.
Renault Scenic 1.4 16v 2001-es, a fordulatszammerom ugral, ossze vissza jar,amikor beinditom a kocsit akkor nem mutat semmit par masodperc mulva felugrik 1500-ra utana vissza 0-ra ugy hogy a motor alapjaraton jar. Miert van ez? Par perc utan beall rendesen,de szeringtem akkor sem a jo fordulatot mutatja. Tudja valaki a megoldast?
Milyen biztonsági szempont? Csupán 50 centtel olcsóbb így. Ugyanis a szabály szerint a gépkocsit egy, vagy kettő piros fényt sugárzó ködzárófénnyel lehet felszerelni. Ennek a minimuma az egy. :)))
A korábbi szimmetrikus lámpatesttel rendelkező autóinknál is így volt, és azokon is bekötöttem.
pl. a Focusokban az egyik oldalon a ködzárófény, a másik ooldalon meg ugyanott a tolatólámpa van elhelyezve. Az ilyen kialakításúaknál természetesen be kell érni az egy-egy lámpával.
Az Opel Astra H-ban meg a vízhőmérőt spórolták el... :))))