Szia ! Na én is zafirás lettem, s most szerelgetem fel az autót.Hol lehet a fele-áras tetődobozt kapni? Az én Zafim 2.0 TD, 2000.es évjárat, ? lóerős. De sajnos egy Chrysler Grand Voyager 2.5 tádé után kissé gyengus, nem tudjátok, hogy lehet chip tuningolni a motort? És ha igen hogy hol?Amugy jól érzem magam benne és nagyon praktikus!!!!!!
Üdv
naezaz,
1. Nem iszok rá mérget, de szerintem igen, mert útban Nyíregyre minden sebességnél jól szól a CD. De utána nézek, ha nagyon fontos.
2. Ez tuti, mert nekem be van állítva.
3. A kocsiéban nem. Hanem rádió bekapcsol, setup menűben display és kormány vezérlés ON-ra állít. És máris vezérel mindent.
az OPC kasztni azonos a normal Zafikkal, egy-ket optikai elteres van: pl: nincs tetosin, mas a lokharito pajzs,szinrefujtak az oldalso kocc vedok,kromozott hutomaszk keret, stb. termesztesen belulrol is kapott sportules+kormanymt, fed. DVD, a motor pedig OPC 2.0 Turbo 16V 192LE (jelenleg: 7 947 800 HUF az induloja)
Köszi az infót. Két kérdésem lenne a rádióról :
1. a sebességfüggő hangerőszabályozást tovább tudom-e használni (a CAR400-ban van ilyen).
2. van-e RDS óraidő funciója( használja-e az RDS órajleket).
3. beszereléskor szükséges-e valamilyen műszeres beállítás a kocsi elektronikájában.
A GÉP milyen évjáratú? Ja, és az elsö (202) hozzászólásomban említett aktíválást nem is kellet elvégezni.
Korábban az Opelesektől azt a tájékoztatást kaptam, hogy a Közép-Kelet Európába érkező Opel modelleknél ez a funkcó gyárilag ki van kapcsolva és én ezt nem is tudom aktíválni. Indok ebben a régióban nincs olyan rádióadó ami ezeket az RDS jeleket jól sugározná.
Les0130,
Köszi az infót. Két kérdésem lenne a rádióról :
1. a sebbeségfüggő hangerőszabályozást előnyeit tovább tudom élvezni (a CAR400-ban van ilyen).
2. van-e RDS óraidő funciója( használja-e az RDS órajleket).
ezek a tetősin nélküli OPC-k engem mindig a Merivára emlékeztetnek. Múltkor elment mellettem egy az utcán és nem ismertem fel, hogy zafi. Sokkal alacsonyabbnak tűnt. Tudom ültetés meg peres gumi meg minden de azért furcsa volt...
Használ valaki toronymerevítőt? ilyen magas autónál érezni kellhet valamit tőle nem?
Azért ezzel az OPC-vel nem állnék fel Budapesti járdára ... sem járnék vele nagy hóban ... így i elhagytam egy pár sárvédő gumit.
udv Nektek az Opel Zafira Barati korben!nekem a 8 hangszoros gyari radio van, megfelelolen muxik az ora refresh :). marcsak azert is mert, ha radiozom, akkor Bartok. (a komolyzene miatt)
az ECO fokozat (ecomony=takarekos), tudtommal alig-alig vagy nem is kapcsolja a kompresszort.tavasszal-osszel alkalmas a paratlanitasra.(egy masik csaladi autonkban, ami AC/ECO uzemet tud , igy muxik)
ez a tappancsos szonyegtakaras jo otlet Nogun, hol lehet ilyet venni?
van egy uj tagunk(!) , aki egyenlore nem tud irogatni. (szerintem probalj ujra regisztralni)
Sziasztok. Most talaltam erre a forumra,
nagyon jo.
Nehany kep a "gepemrol" :)
Sajnos már pár hónapja keresem a megfelelő rádiót. Mivel szeretném, hogy a kormányról vezérelhetőség is megmaradjon és a "többfunkciós kijelző" is jól működjön, megfelelő rádiót még nem találtam. Érdekelne neked milyen van.
A Petőfi és a Bartók adók sugároznak olyan RDS jeleket amelyek tartalmazák a rádiónak szükséges infót (ez biztos, ennek már a végére jártam). A kocsiban az órát pontatlannak tartom, ezért azt alkalmankénti 2-3 percet amíg a beállítás tart (a jel megtalálása), kibírom (ha nem szereti valaki a fenti rádióadókat).
Viszont egy ötlet talán jó valamire.
Erre a szőnyegre nagyon jól tapad a bogáncs-zár, ezzel szoktam mondjuk kábeleket rögzíteni, ha nem lehet jobban eltüntetni, csak úgy a bogáncszáras részét rányomom a szőnyegre és ami alatta van az erősen pozícionálja.
Ha a tépőzáron öntapi is van, akkor lehet vele fixálni sokfélét, gumiszőnyeget, egyéb burkolatokat, amik egyébként elcsúsznának...
de sok esetben az is segít ha félbehajtott tépőzár egyik oldalát rányomom az egyik, másik oldalát a másik bolyhos felületre. (a tépőzárat gyakorta használom egyénként súrlódó felületek hangszigetelésére is - elég vastag ahhoz, hogy rugalmasan puha ütközést produkáljon.)
A motortérben nincs burkolatom, a G Astrámban viszont volt...
Egy hónapos zafirám van - comfort.
teccik,mert elég nagy, ötletes és biztonságos érzés.
Kérdésem:
1. A motorháztető belülről csupasz, nincs rajta szigetelő borítás. a tietek is ilyen?
2. automata klima van benne, igaz-e hogy az eco fokozat az tulajdonképpen azt jelenti, hogy ki van kapcsolva a hűtőkompresszor?
3. az elülső szélvédő laminated, de napon hagyva a kocsit ugyanúgy felforr a műszerfal mint sima üvegnél. vagy mégse?
4. ismertek-e hátsó oldalsó ablakra szerelhető napfényrollót?(gyerekeknek lenne jó)
Te még a gyári magnót hallgatod? Tudom ez így elég rossz beszólás volt, de mindenkinek javaslom, hogy hallgassa meg, különösebb befeketés nélkül, egy másik magnóval az eredeti hanszórókat... Szerintem, összehasonlíthatatlan.
Dühítő, hogy azért a pénzért amit felszámolnak a kocsiban, már egy rendeset is lehetne venni az utcán... 4x7 watt nevetséges!
Egyébként nálam az automata időbeállítás 1 óra difit mutatott, igaz a rádióból vette és nem minden adó tudja ezt (RDS??), ezért eléggé nem volt megbízható, nem használom. Talán az is erősíti ezt, hogy ritkán szoktam (nem is nagyon lehet) más időzónába átutazni...
Agizoli,
Nekem ott gumi van azt hiszem, bár a felette lévő gumiszőnyeg is pont takarja ... épp ma takarítottam!
Nekem elegance felszereltségű kocsim van.
elso szelvedoje: Laminated C (hovedo)
a tobbi uveg: Tempered GF!!, ami igaz a ket elso oldalso kivetelevel gyari sotetites is.
A kezelési útmutatót tanulmányozgatva találtam egy, az előző kocsimban lévő rádióból már ismert és használható beállítási lehetőséget az "automata idő beállítást". Próbáltam a leírtak (32-33. oldalak) szerint használni de valahogy nem jön össze. Kérdésem: miért nem?