Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.27 0 0 50127

Én is gyakran és sok helyen azt olvasom, hogy milyen szarok úgy általában a VAG autók, de hogy engem mindig elkerülnek ezek a problémák....

Vagy 200000 után egyszerűen széthullanak? :-)

Előzmény: _Brazil_ (50125)
_Brazil_ Creative Commons License 2014.02.27 0 0 50126

És nem tudom neked mint szakértőnek mi a tapasztalatod, de az szinte az összes autós ismerős szerint az S-Tronicnál szarabb automata váltó nem létezik... Kétségbe vonom, de senki sem szereti.

Előzmény: Donibcsi (50124)
_Brazil_ Creative Commons License 2014.02.27 0 0 50125

Meg nem nevezett vagy kitalált ismerősöm egy meg nem nevezhető állami intézmény flottájának audisitása (óbazmeg, bocs...:) után azt mondja, hogy még annyi gond előtte ott nem volt autókkal mint most. Nemkici, nemócó autók.

Mondom, állíólag, és inkább csak kitalált dolog ez.

Előzmény: Donibcsi (50124)
Donibcsi Creative Commons License 2014.02.27 0 0 50124

Ha azt gondolod, hogy egy áhat nem ilyen, akkor tévedsz. Gyakorlatilag a fétön egy ányolc, az meg csak egy nagyobb áhat.

 

egy sör nem sör, két sör fél sör, négy sör egy sör...........egy sör nem sör......:)

Előzmény: bigjohni (50122)
superbfanatic Creative Commons License 2014.02.27 0 0 50123

Üdv!

150 e van az enyémben használva van :) . Minden futóműelem gyári... Ami alul-méretezett az a hátsó fékbetétek.

Előzmény: fear22 (50108)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.27 0 0 50122

Köszönöm!

Nekem tetszene, de az összes szerelő utálja, és nem tartja jó/megbízható autónak.

Nehéz mint a dög, ezért sokat eszik és lomhább.

Üzletekben elrémisztettek az ultrahorror alkatrészárakkal.

Előzmény: _Brazil_ (50121)
_Brazil_ Creative Commons License 2014.02.27 0 0 50121

Johni, tudom, hogy nem Audi, de azért elég nagy és nem annyira rossz kocsik ezek sem, mint pl

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/phaeton/volkswagen_phaeton_3.0_v6_tdi_4motion_5_szemelyes__automata_141e_km-7582415

 

 

Egyébként a SzuperBétet menniyért kívánod értékesíteni? (magánban is jöhet)

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50120

Amúgy sajnos sok dolog esélyes. Pont ezért írtam, hogy az állapot legyen a döntő.

Előzmény: fear22 (50115)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50119

18-as aluval (+ télen a 16-os lemez) /40-es gumival szószerint ütöttem-vágtam magyar mellékutakon, de 200000-nél még minden eredeti volt bent és ránézésre még sok volt benne.

Persze biztos van hozzá szar kínai is többszörös áron, mint a gyári...

Előzmény: fear22 (50115)
fear22 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50118

Abszolút vitathatatlan :-)

Lehet hogy pár 10.000Ft-os smucikság miatt kell sűrűn hozzányúlni.

Sajnos sok olyan ember van,akinek nem lehet megmagyarázni,hogy a kicsit drágább néha sokkal jobb.

Előzmény: bigjohni (50117)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50117

Futóműből is van csínaji.

Az sem olcsó, de legalább szar.

(minden autó addig jó, ameddig nem kell kendácsolni)

Előzmény: fear22 (50115)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50116

Köszi, megvan.

Előzmény: Törölt nick (50113)
fear22 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50115

Nem,nem megy még 50.000-se,de azt mind Budapesten.

A munkahelyemmel szembeni autószerelőhöz hordja(lehet őket kérem meg,hogy jöjjön le velem valaki, ismerjük egymást), 1-2 évente teljes szettcserére. Ősszel vett egy benzines golf3-ast(fillérekért),mert azt mondta,hogy a Passat futóművére költött pénz már-már elviselhetetlenül sok.

De ezek szerint a Superb-re ez nem jellemző,ez megnyugtató, bár ha jól veszem ki a a szavaidból,az álltalam kinézett példánynak lehet pont most jön el a csere ideje.

Attól tartok,hogy pont most (300.000km körül) lesz itt az ideje a teljes futómű felújításnak, kuplungozásnak, és ha az előző gazda nem volt elég gondos,akkor a pd-sor cserének+a turbónak is. Ez így együtt pedig valószínűleg meghaladná a "jó vétel" kategóriát.

Előzmény: Törölt nick (50111)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50114

A futómű nem kopós.

A csomagtér fedelét rossz motor esetén is lehet használni, csak a kulcsot kell tekergetni hozzá.

Egyébként 8000Ft a motor bele.

Előzmény: fear22 (50108)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50113

Válaszoltam is.

Előzmény: bigjohni (50112)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50112

Emil átment?

Előzmény: Törölt nick (50109)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50111

"sajnos ezek szerint sokcsuklós, ismerős passatjában 1-2 évente totál szétkopik sajna))."

 

Ez nem sajnos, szerencsére!!!

Nagyon jó hihetetlenül strapabíró!! Évi 150-300000-et megy az ismerősöd szar úton??

Előzmény: fear22 (50108)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50110

Nekem sok lenne a 300e.

Az enyémben most 160e van.

Nem tudom mire kell figyelni (az alapvető általános dolgokon kívül) mert az enyémben eddig filléres szirszarokat kellett csak cserélni. Teljesen jó állapotban van.

(remélem hamarosan eladó lesz) 

Előzmény: fear22 (50097)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50109

Ebből azért elég sok dolog leszűrhető lehet.

 

 

Előzmény: gab200gab200 (50103)
fear22 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50108

Köszönöm a válaszokat.

Ezekről a lehetséges hibákról tudok(kettős-tömegű lendkerék,turbó, futómű(sajnos ezek szerint sokcsuklós, ismerős passatjában 1-2 évente totál szétkopik sajna)).

Típusspecifikus,egyedi vagy szériahibák után érdeklődtem volna, de eszerint szerencsére nem jellemző.

A kaszni kavicsos, kicsit karcos és tolatásból származó kis horpadás is van hátul a lámpa mellett a sarkán,de rétegvastagság mérővel körbemérve nem volt gányolva,gyári érték mindenhol.

A vezetőülésben a combtámasznál, kívül a szivacs sajnos már összetört, + a támla oldalán a varrás is kezd elengedni.

Az ajtóbehúzók lekoptak.

Ha jól tudom ezek típushibák, ezek még nem riasztanának el.

Az már érdekesebb,hogy a motorvédő alsó lemez hiányzik, az elején az alsó hűtőrács körül lévő krómkeretből is hiányzik az alsó egyenes szakasz és mintha nem lenne tökéletes a helyén.Plusz a csomagtartó zár nem jó,állítólag nem záródik(de akkor úgy használták az autót,hogy mindig nyitva volt a csomagtér????)

Bár ezek sem tűnnek komoly hibának.

A motor-futómű-elektronika-rozsda ördöge azonban jobban aggaszt.

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50107

Ja, bocsi ezt a 2006-osnak írtam - volna...

Előzmény: Törölt nick (50105)
bigjohni Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50106

A javítási munkalapon felsorolják az anyagokat is.

Abból minden látható.

Előzmény: gab200gab200 (50103)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50105

Ez nem feltétlenül rossz hír!

Lehet, hogy még gyári a fényezése...

Előzmény: gab200gab200 (50103)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50104

Lehetnek dolgok, amik a legnagyobb igyekezet ellenére sem javíthatóak tisztességesen.

Egy biztos: az autó többet olyan nem lesz, mint a gyári. Ráadásul vevőként nem is lehet belelátni teljesen.

Lényeg a lényeg én ódzkodom az ilyentől.

 

Előzmény: _Brazil_ (50102)
gab200gab200 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50103

ezt észrevettem,a gépháztető tele van kavicsnyomokkal :)

Előzmény: Törölt nick (50101)
_Brazil_ Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50102

Tisztességes javítással a nem teljesen gombóccá tört autókat tökéletesre meg lehet csinálni, és nem lesz velük semmi baj. Mindenre van példa, és ellenpélda, de ha nem kirakatba szánt javított autóról van szó aminek addig kell egyben lenni amíg lejár a kapugarancia, akkor nem feltétlenül kell tőle félni.

Előzmény: Törölt nick (50099)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50101

A gyári fényezése a Skoda-nak általánosan nagyon gyenge, tehát ha kőfelverődéses, akkor még nem kell nagyon meglepődni.

Előzmény: Törölt nick (50100)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50100

Igazából 300000km körül inkább általános állapotot nézz.

- volt-e törve,

- le van-e lakva,

- működnek-e bent az elektromos cuccok,

- lengéscsillapítók, futómű állapota, (amúgy soklengőkaros, de rendkívül strapabíró)

- féltengely gumiharang (ez típushiba!)

- kormánymű nem lóg-e,

- kettőstömegű lendkerék volt-e már cserélve (szintén típushiba - állítólag)

- szervíztörténete mit mutat (van-e szervízkönyve),

- kipufogó eredeti-e,

- turbóval mi a helyzet,

- lámpák mennyire mattultak.

sorolhatnám holnapig.

Mindenképp valami hozzáértő szerelőt vigyél magaddal.

Előzmény: fear22 (50072)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50099

Olyan, hogy tuti a kilométer csak akkor létezik, ha Te magad tetted bele.

Logikátlan a visszaütés, ha már 150000 felett van szakszervizes bejegyzése, mert ekkor már regisztráltan a garanciaidőn túl van.

 

Én személy szerint ódzkodom egy törött autótól. Lehet, hogy a mm-ek stimmelnek, de ugye kalapálás, melegítés, mechanikai gyengítés simán lehetett. Rozsdásodas is idő előtt elindulhat stb.

Előzmény: gab200gab200 (50098)
gab200gab200 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 50098

Tudom és köszönöm szépen!

A km-ről: az autó futott évi 50.000 km-t 2010.11.hó-tól 2013.08 hó-ig,ez tuti,megtalálták a Skodánál az összes szervízlapját.2013.08.14-én 151.675 km volt az állás,novemberben lejárt róla  a Tüv,tehát addig használhatták(+kb 1000km a hazaút németből),ezalatt a 2.5 hónap alatt olyan nagyon sokat nem futhatott(a 3 éves átlag havi 3500 km volt,én a duplájával számoltam...),tuti,hogy még Németországban lett megkeverve,mert a forgalomból való kivonási papíron,már a haknis óraállás van.Ebből adódóan gondolom,hogy nem futott +25000-nél többet.Valószínűleg a xenont akarták besütni gariba(3év vagy 150.000km) kint,ezért tekerték meg.

A sérülésről:Márkaszervízben lett javítva,ha valami komoly lett volna,nem csináltatják meg(2 éves korában történt) és nem használta volna tovább a német és a hatóság tuti kivonta volna  a forgalomból.Alulról gyönyörű szép,kimértük a bekötési pontokat,miliméterre stimmelnek.Ha ennél nagyobb ütést kapott volna,akkor kompletten kellett volna cserélni a B oszlopot,azonban ilyennek nyoma sincs,felül már gyári érték mindenEzen kívül a kiflibe hajtott autókat kint nem javítják,a magyar nepper elhozza és itthon kókányolják meg :-D

 

Előzmény: Törölt nick (50095)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!