Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szilagyig31 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 18740

Ezt írtad: "és turbo ketőstömegü meg azthiszem magasnyomásu lett cserélve 240000 nél" ebből nem találom ki hogy nem te voltál. :D

Vidd, betg-hez az a lényeg! :)

Csinál belőle fogpiszkálót! :D

 

Előzmény: Bence Iszák (18736)
dx man Creative Commons License 2014.11.30 0 0 18739

Sziasztok,

benzinkutas kézi mosóknál elérhető forró viasszal van vkinek tapasztalata?

 

raider Creative Commons License 2014.11.30 0 0 18738

Új felhasználó, csak ennyi. Még bébi.

Előzmény: betg (18735)
Bence Iszák Creative Commons License 2014.11.30 0 0 18737

Egyépként valami nyomàshibát ír az eco mert már nem tom hányszor ki lett olvasvaeg törölve😡

Bence Iszák Creative Commons License 2014.11.30 0 0 18736

Mivan ?ezt most nem értem egyépként nem cseréltem a magasnyomásut se a turbot meg az elözö tulaj cseréltette szervizben

betg Creative Commons License 2014.11.30 0 0 18735

Szia a babakocsi érdekelne azt hogy raktad oda , én egy talicskát szetetnék!

Előzmény: Bence Iszák (18733)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 18734

Lehet hogy ezt a turbó és a nagynyomású csere előtt kellett volna? :)

 

 

Előzmény: Bence Iszák (18733)
Bence Iszák Creative Commons License 2014.11.30 0 0 18733

köszi a tippeket akkor betg hez viszem ha minden jol meg akkor hamarosan

raider Creative Commons License 2014.11.30 0 0 18732

Lehet fűtésradiátor is, sajnos nem mindig ilyen egyértelmű a fagyállószag, nekem már volt ilyen gondom, igaz más modellel.

Előzmény: szilagyig31 (18717)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.29 0 0 18731

Kályha ?:) úgy is melegíteni kell mostanság :)

Előzmény: betg (18729)
betg Creative Commons License 2014.11.29 0 0 18730

Fog neki örülni :D:D

Működtetni kéne a külső belső levegő  keringetést és megfigyelni hogy átvált belsőről külsőre meg vissza , lehet még kondenzvízelvezető cső dugulás is , de ez a legkevésbé valószínű.

Előzmény: pirog (18721)
betg Creative Commons License 2014.11.29 0 0 18729

Szia  ha Bp vagy akkor hozd el hozzám , Kecskemét környéke akkor Jena .

Valamit csinálunk belőle csak még azt nem tudom hogy lavort vagy vödröt :D:D

Előzmény: Bence Iszák (18727)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 18728

Vidd el Betg-hez vagy keresd jena307-et. 

Előzmény: Bence Iszák (18727)
Bence Iszák Creative Commons License 2014.11.29 0 0 18727

Hello sziasztok valaki tudna nekem segiteni 407 2.0hdi van már kb 5 hónapja szivok a Depotion system faulty mókával amiket cseréltem és n szünt meg a hiba: uj egr szelep turbó nyomásszabályzó nyomásérzékelő olaj vezérlés szürök meg a kötelező,egyépKént szervizkönyves az auto és turbo ketőstömegü meg azthiszem magasnyomásu lett cserélve 240000 nél nagyobb gyorsitásnál kön elő a hiba ha leálitom a kocsit akkot elmulik egy darabig a piktogram hol elalszik hol előjön nincs ford azám korlát csak amikor beirja a hibát nem megy ugy a kocai ahogy kellene szervizbe azt mondták h magasnyomásu vagy befecskendezés remélem h nem és h van rá valami megoldás.

tboy 41 Creative Commons License 2014.11.29 0 0 18726

Hali!

 

Ne próbált ki azt a teleshopos szart mert a fényezést is leszedi ha többet fújsz rá!

Én mosóba se viszem csak kézzel mosom, és minden télre leviaszoltatom,

6000ft és profi a srác de itt lakik Zalaegerszegen.

 

Előzmény: HZ2 (18655)
Zeush Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18725

Szia!

Köszi szépen, nem kopog, csak nem tudtam, kell-e állítani, vagy sem! :)

Előzmény: szilagyig31 (18723)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18724

Nem nagyon tudom elkepzelni hogy a klimaval bejuft levego nem tunteti el a parat. Ugyanis a klima altal befujt levego gyakorlatilag szaraz azaz majdnem hogy nem 0% a paratartalma....

Ugyhogy ha az nem tunteti el csak ugy lehetseges hogy a klima nem mukodik, a pollenszurot ujra ki kell cserelni. Egyertelmu hogy ilyen nyirkos idoben paras a levego ami bejon. 

Előzmény: pirog (18715)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18723

2.0 benyásban hidraulikus szelepemelő (hidrotőke) van. Ha kopg azt cserélni kell, állítani nem lehet.

Előzmény: Zeush (18720)
pirog Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18722

Igen, megy a klíma, picit javul is a helyzet, de messze nem tökéletes.

pirog

Előzmény: HZ2 (18718)
pirog Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18721

Köszönöm az ötleteket, neked is és minden hozzászólónak. Írok belőlük listát és úgy megyek a szerelőhöz, hátha...eddig nagy volt a tanácstalanság a részükről.

 

pirog

Előzmény: Zeush (18720)
Zeush Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18720

Szia!

 

Igaz, nem Peu, de nekem az előző kocsimnál a párásodás oka az volt, hogy a külső-belső levegőt állító kis rudazat le volt csúszva a helyéről, és a cucc belső levegő állásban maradt. Na onnantól kezdve télen csak kicsit leengedett ablakkal lehetett kocsikázni, és időbe telt, mire rájöttem mi a gond. Tudom a 407 nem ilyen egyszerű, mint a kis Suzukim volt, de lehet, hogy a gond ugyanaz, talán ott is van valami terelőlap, ami szétesett, vagy eltört?

Más:

Nekem a 2.0 benzinesen kell szelephézagot ellenőrizni-állítani? 16V 140 LE 2006.

Előre is köszi!

Előzmény: pirog (18715)
HZ2 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18719

nincs valakinek eladó programozó káble?

HZ2 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18718

Ok, hogy fújatod, de tényleg megy a klíma? Nekem is befátyolosodik indításkor, de sec-perc lefújja. Asszem a kesztűtartó felett van az a kis nyílás, ott nézi a páratartalmat, lehet hogy rossza a szenzor én nem is használja a klímát...

HZ

Előzmény: pirog (18715)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18717

Még egy dolog, nézd meg nem fogy-e a hűtőfolyadékod, mert ha lyukas a fűtőradiátor akkor azt felnyomja az ablakra azonnal, de olyankor édeskés fagyálló szag terjeng a kocsiban, és annak a páráját képtelenség letörölni a szélvédőről.. 

Előzmény: szilagyig31 (18716)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18716

5 ember páráját azért eléggé nagy kihívás ledolgozni az ablakokról főleg ilyen esős párás szottyos napokon. De van egy páraérzékelő benne, ami ha tönkremegy akkor az automata klíma nem vagy rosszul érzékeli a párát a kocsiban, és nem kapcsol klímát. De ha manuális állásban sem viszi le és a pollenszűrőd is jó, akkor két dolog jutott még eszembe, ellenőrizd a fűtésboxot a motortér felől, nem-e került elé valami mocsok, illetve a klímának a kondenzvíz elvezetője tömődik el olyankor bennmarad a kocsiban és újra pára lesz belőle.

Előzmény: pirog (18715)
pirog Creative Commons License 2014.11.28 0 0 18715

Kedves szakértők és tulajok!

Egy 407sw-t gyűrünk, 5 tagú család, szeretjük is, csak hát ilyenkor ősszel-télen van vele egy nagy gond: iszonyúan párásodik! Indításkor jön egy nagy páralöket a szélvédőre, ez szerencsére hamar lemegy, de nagyon gyorsan beszuszogjuk. Külső levegő befúvás megy, pollenszűrőt is cseréltünk, mégis maradt az irdatlan párásodás. Voltunk vele márkaszervízben, (M3), csak hümmögtek. Hidegebb napokon egy kis ellipszisen át lessük a forgalmat, nagyon kellemetlen (és veszélyes). Klímázunk is, ablakra fúvatunk, egyik sem igazán hatékony. Ötlet, javaslat, szerelő (Újpest és környéke)?

 

Kösz,

pirog

szilagyig31 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 18714

Ja és érdemes megvizsgálni a láncot a két vezértengely között. Ha valami van, akkor a lánc és a feszítő is cserés.

Előzmény: Kepten710206 (18708)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.27 0 0 18713

Nezd meg van e szivattyuban eleg folyadek.

Előzmény: kovgyu (18678)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 18712

Komplett vezérlés szett vízpumpával. Ha nagyon igényes vagy, akkor hosszbordás, annak a feszítője és a generátor szabadonfutó. A többi nem cserés.

Előzmény: Kepten710206 (18708)
szilagyig31 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 18711

Keresd Zolysyst Ő segít. Itt vagy a 307 fórumon, mindenhol aktív.

Előzmény: Törölt nick (18710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!