Sziasztok! Volna esetleg valakinek 3 db kimustrált/felesleges kapcsos menetrendi segédkönyv-tartója? Ha esetleg igen, mail címem publikus, a részleteket illetően. Köszi!
Így aztán a korábbi ajánlatok részemről tárgytalanok, hisz a menetrendjeim gazdát cseréltek. Jó helyre kerültek. Antikvárban valószínűleg be sem vették volna őket, vagy ha igen, nagyon nyomott áron és még abban sem lehetnék biztos, hogy az új tulaja kezében jó helyen lesznek. Így volt ez jó, köszönöm én is!
Papír alapúban egy saját használatra kapott példányom van (I és II és III kötetek) van amit állandóan módosítani kell. Gyakorlatilag csak a legutóbb valamennyi módosítással kimódosított példány fele meg az aznapi helyes verziónak.
Vannak változások. Nem kevés lap amit állandóan cserélgetni kell.
A szkennelésével (max 1 vonal kivételével) nem szívesen foglalkoznék, a szkennerem lassú ( A régebbi gyorsabb volt, de elromlott) , kicsinyíteni kell, még 1-1 vonal is ami nagyon izgat az is időigényes. Az éves vizsga után érek rá jobban.
Közben volt még1 fórumtárs, aki érdeklődött, f_k-val írásban megegyeztünk, elérhetőségeket cseréltünk, ha a menetrendek holnap valóban gazdát cserélnek, akkor az ajánlat onnantól tárgytalan, addig meg felfüggesztett. ;-)
Van még 3 menetrendem, abból 2 itt off, de a harmadik nem, így egy füst alatt mondom:
1. Vasúti: A Déli vasút és forgalmi területe az Osztrák - Magyar Monarchiában, az osztrák LLoyd forgalmi területével együtt
Kiadja a Császári Királyi szab. Déli Vaspálya-társaság. Benne van a társaság 1900. január elsejétől érvényes teljes menetrendje, a mai menetrendkönyvekhez képest szinte elképzelhetetlenül sok remekül kidolgozott hirdetéssel, utazási ajánlatokkal, a vasúttal megközelíthető kirándulóhelyek leírásával.
A menetrendben (amelyet menettervnek írnak) benne van a Budapest - Prágerhof, a Székesfehérvár - Komárom, a Köszeg - Szombathely, a Bécsújhely - Nagykanizsa, a Nagykanizsa - Barcs, a Barcs - Pakrácz, a Terezovac - Suhopolje, a Barcs - Koncanica-Zdenci, a Steinbrück - Sziszek, a St. Peter - Fiume, az Ostende - Bécs - Trieszt expressz, a Berlin - Verona - Milano expressz, a szt Pétervár - Bécs - Nizza - Cannes expressz, a Bécs - Trieszt, a Marburg - Franzenfeste, a Bruck - Loeben - Vordernberg, a Kufstein - Ala, a Nabresina - Cormons, a Spielfield - Luttenberg, a Bécsújhely - Pottendorf, a Graz - Köflach, a Lieboch - Wies és még nyolc vonal (meguntam gépelni), köztük a Budapest - Bécs - Brindisi vonal részletes menetrendjével, vagyis ahogyan írják, "a cs. kir. szab. déli vaspályatársaság összes vonalai számára".
Ha valakit érdekel, 11.000 forint, de holnap pl. csak 8.000 délelőtt 10-kor vagy délután 4 és 5 óra között a Keletinél.
2. Az egyik off: Malév menetrend 1997. október 26-tól 1998. március 28-ig.
Ára: 250 forint holnap. Máskor ezért nem hiszem, hogy érdemes lenne találkozót megbeszélni.
3. A másik off: A Delta Airlines 1992 márciusától érvényes repülőgép-menetrendje. Ez 950 forint, az előbbivel Maléves-sel együtt 1000 forint.
Töltöttem fel képeket, de nem tudom, hogyan jeleníthetőek meg, így maradt ez a favágó módszer. Mivel linkesíteni sem tudok itt (a phpBB-s fórumokat ismerem, ezt nem annyira), duplán is elnézést kérek. E-mailben magától értetődően tudom normálisan is küldeni fotókat.
Az 1951-es, az 1972/73-as és az 1973/74-es. Mind a három korához képest nagyon jó állapotban van. Az 1951-es 8500 forint, a két újabb darabja 6500. Egyben nyilván kedvezményes, úgy 16500 forint. Viszont holnap (12-én) Budapesten leszek, 10 órakor a Keletinél vagy 16 és 17 óra között ugyanott (napközben pedig egy telefonhívás, és ahol épp vagyok a városban (IV., VIII., XIII., vagy XIV. kerületben) bármelyiknek az ára 5800 forintra csökken (a 3 együtt pedig 14500-ra). Holnap eurós fizetés is lehet, úgy az ára kerek 50 euro.
Szia. Dávid vagyok és érdeklődnék, hogy van-e még a menetrendekből amiket eladnál és ha igen, akkor mennyiért és melyikek vannak még meg? Előre is köszönöm! Szia
A szegedi kisvasút menetrendje érdekelne egy egyesületet kép formátumban 1927-től 75-ig. Hogy melyik év van már meg, az megtalálható a http://www.szegedikisvasut.hu képtárában. A többi év menetrendjét szívesen fogadnánk!
Több helyi lakossal tárgyalva azt gondolom, hogy a Lepsény és Enying közt létező megállóhely gondolata téves, senki nem emlékszik ilyenre. Rikipuszta lakosai inkább a kisvasút Kőkútpusztai megállóját használták. Az Indóház cikke szerintem hibás - bocs, ha mégsem így van - viszont akkor cáfoljatok meg! Ellenben a Lepsény és Balatonfőkajár közti megállóra - egykori bakterház, Szalai néni háza - többen emlékeznek
Lepsény-felső megállóhely 1956 körül létezhetett, a távolság alapján talán az akkor még lakott Rikipuszta (Rikimajor) közelében lehetett.
Információim szerint a veszprémi vonalon is volt egy további megállóhely, ugyanis a 60-as években megállt a vonat a vasút és a 7-es út kereszteződésénél - a bakterháznál. Persze ez nem biztos, hogy hivatalos megálló volt (!).