Még van visszaút, de már annyira unom a keresgélést, hogy azt hiszem jó lesz ez egy darabig.
Kikötésem az volt, hogy ne legyen fekete, tehát ez pont fekete.
Szerettem volna Bose hifit, az sem lett, de legalább nem a 8 hangszórós, hanem 10 sugárzós rendszer.
Szerintem fantasztikus állapotban van. Gondos gazdája volt. Az összes szervizt időben elvégezték, így csak rajtam múlik, hogy élek az Audi örökös méltányossági garanciájával vagy sem.
Volt rajta kisebb karosszéria javítás, azt is a Audi centrumban végezték.
Meglátjuk.
17-es (mezei)felnin felni téli gumik vannak. Talán kap újakat a nyárihoz, csak nem tudom, hogy 17 vagy 18-as legyen. (nagyobbat nem szeretnék)
Nekem sincs semmi bajom az S-troniccal (ez ugye az audi dsg valtoja)
ami reszemrol nem tetszik benne, hogy az a finomsag, pontossag nincs meg benne mint a hagyomanyos hidrodinamikus valtoban, de ettol eltekintve a vilag legjobb valtoja, csakugy mint a vw-ben a dsg.
Az ilyeneknek mint a cimborad szoktam mondani, hogy kell venni egy renault luxusautot, majd ott megtudja mi is az a meghibasodasi statisztika:)
És nem tudom neked mint szakértőnek mi a tapasztalatod, de az szinte az összes autós ismerős szerint az S-Tronicnál szarabb automata váltó nem létezik... Kétségbe vonom, de senki sem szereti.
Meg nem nevezett vagy kitalált ismerősöm egy meg nem nevezhető állami intézmény flottájának audisitása (óbazmeg, bocs...:) után azt mondja, hogy még annyi gond előtte ott nem volt autókkal mint most. Nemkici, nemócó autók.
Mondom, állíólag, és inkább csak kitalált dolog ez.
18-as aluval (+ télen a 16-os lemez) /40-es gumival szószerint ütöttem-vágtam magyar mellékutakon, de 200000-nél még minden eredeti volt bent és ránézésre még sok volt benne.
Persze biztos van hozzá szar kínai is többszörös áron, mint a gyári...
Nem,nem megy még 50.000-se,de azt mind Budapesten.
A munkahelyemmel szembeni autószerelőhöz hordja(lehet őket kérem meg,hogy jöjjön le velem valaki, ismerjük egymást), 1-2 évente teljes szettcserére. Ősszel vett egy benzines golf3-ast(fillérekért),mert azt mondta,hogy a Passat futóművére költött pénz már-már elviselhetetlenül sok.
De ezek szerint a Superb-re ez nem jellemző,ez megnyugtató, bár ha jól veszem ki a a szavaidból,az álltalam kinézett példánynak lehet pont most jön el a csere ideje.
Attól tartok,hogy pont most (300.000km körül) lesz itt az ideje a teljes futómű felújításnak, kuplungozásnak, és ha az előző gazda nem volt elég gondos,akkor a pd-sor cserének+a turbónak is. Ez így együtt pedig valószínűleg meghaladná a "jó vétel" kategóriát.
Nem tudom mire kell figyelni (az alapvető általános dolgokon kívül) mert az enyémben eddig filléres szirszarokat kellett csak cserélni. Teljesen jó állapotban van.
Ezekről a lehetséges hibákról tudok(kettős-tömegű lendkerék,turbó, futómű(sajnos ezek szerint sokcsuklós, ismerős passatjában 1-2 évente totál szétkopik sajna)).
Típusspecifikus,egyedi vagy szériahibák után érdeklődtem volna, de eszerint szerencsére nem jellemző.
A kaszni kavicsos, kicsit karcos és tolatásból származó kis horpadás is van hátul a lámpa mellett a sarkán,de rétegvastagság mérővel körbemérve nem volt gányolva,gyári érték mindenhol.
A vezetőülésben a combtámasznál, kívül a szivacs sajnos már összetört, + a támla oldalán a varrás is kezd elengedni.
Az ajtóbehúzók lekoptak.
Ha jól tudom ezek típushibák, ezek még nem riasztanának el.
Az már érdekesebb,hogy a motorvédő alsó lemez hiányzik, az elején az alsó hűtőrács körül lévő krómkeretből is hiányzik az alsó egyenes szakasz és mintha nem lenne tökéletes a helyén.Plusz a csomagtartó zár nem jó,állítólag nem záródik(de akkor úgy használták az autót,hogy mindig nyitva volt a csomagtér????)
Bár ezek sem tűnnek komoly hibának.
A motor-futómű-elektronika-rozsda ördöge azonban jobban aggaszt.