üdv márkatársak nindítót keresnék 1.3 benzines feliciába ha valakinek van elfekvőbe kérjem ár megjelölésével eggyütt dobjon egy emailt a fehergabor001@citromail.hu-ra fontos lenne mert nem fog házhoz érni a pizza önindító nélkül:)!
Köszönöm szépen a segítséget !!!!! Még egy kérdésem lenne. Ezen a hőkapcsolón, két kivezetés maga a bimetáll kapcsoló, mire való a harmadik ? üdv és köszi : friderika
SÜRGÖS segítséget szeretnék kérni. Megtudná-e mondani valaki, hogy a két hőmérséklet jeladó közül, melyik felelös a hűtőventillátor bekapcsolásáért ? Ma elkezdte az autóm, hogy dugóban araszoláskor, csak a piros mező elött kapcsol be a ventilátor, és akkor sem hűti vissza a vizet a normál üzemi vizhőfokra, mert rövid idő múlva lekapcsol. Az autó 1998 utáni 1.6-os. Köszönöm a gyors választ. Üdvözlettel : friderika
Helo nekem a gumi csinálta ezt ,4-----3 sz----r volt . '1év alatt lett ilyen ,a centirozó sem tudta megmondani ,de mikor feltetem a másik garnitúrát minden megszünt .
Meg valami. Most vettem eszre, hogy vant fent sfv fajl (mukodo_virus_mentes.sfv) is. Ezt is szedd le, tedd a többi fájl mellé, és Total Commanderben üss rá egy entert. Egy darabig szöszöl, majd megmondja melyik fájlok a hibásak.
A 16-os valószínüleg a leszabályozásban játszik szerepet, de ebben nem vagyok biztos, a 21-es szabályozza, hogy mikor kerűlhet üzemanyag a motorba(immo beindulása után gyújtáson, illetve elveszi a leállításkor) a 22-es pedig végrehajtja a 21-es utasításait, és pl-ul leállítja a motort, ha leveszed a "gyújtást"(ugyebár itt nincs szikra, valahogy le kell állítani)
Köszönöm a hozzászólásokat. A féltengelyen a gumik épek, fék is rángatás mentes. Megnézem a kormány összekötőket, meg a szilenteket is, amint alá tudok menni. Sokat megyek vele hosszabb távokat, szétrázza a csuklómat így.
de lehet hogy a féket kellene megnézni és megszabályozni.
amugy ez nem hiszem hogy féltengely lenne, inkább kormánymű, futómű gond.
A szerelők előszeretettel mondják rá minden gondra minden kopogásra hogy féltengely.
ahogy én tapasztaltam az esetek nagy százalékában nem is féltengely volt a ludas hanem kormányösszekötő vagy valami más futómű alkatrész.
A féltengelynél arra kell ügyelni hogy negyedévente alánézel megnézed hogy a gumi harang ép-e rajta. ha a keréknél vagy a motornál látod hogy szakadt akkor venni kell rá egy újat, megzsírozni a tengelyt és visszatenni a gumiharangot.
ha ezt elmulasztod akkor előfordulhat olyan hogy kikopik a zsír felmelegszik megszorul és cserélheted drága pénzen.
Ezt tapasztalatból mondom. cserélhettem volna 1000ft-ért
de nem tettem.
Amikor meg mentem fel fősuliba pestre akkor a Gödöllői dombon durván megszorult..csikorgott szikrázott. ha nem ott csinálja és ha véletlenül nem tudom hogy ott van skoda szalon a pálya mellett nem is tudom mi lett volna.
Bár így sem a skodánál csinálták meg hanem az opelszervízben. huszon akárhány ezerért.
Szerintem úgy nézd meg, hogy felemeled az elejét, kézzel üresben forgasd a kereket és ha a féltengely egy picit is megmozdítja oldalra a bakon a motort, akkor az a baja, ha meg nem akkor biztosra ki lehet zázni. Ha így nézted meg nem szóltam semmit :) Nekem a jobb belső csillagból potyogott ki pár tűgörgő akkor csinálta ezt!
Kérdésem felétek: a kormányt alacsony sebességnél (40-60 km/h) is rázza az eleje, majd 80-ig nem számottevő, viszont utána nagyon felerősödik. Kereket cseréltem, gumik jók, felni is, frissen lett felszerelve és kiegyensúlyozva. Előtte a másik nyári kerékkel, (másik felni és gumi) is csinálta. Érdekes, hogy télivel csak 120 környékén jött elő. Mit nézzek meg? Hol kezdjem a vizsglódást? Féltengely is csinálhatja? Úgy néztem a hosszabb féltengelyen lévő súly megforog, oldalra viszont nem megy el.
Ha valaki tisztán használja, számítani kell egy egyszeri kb. 50 ezres beruházással és 1-2 literes többletfogyasztással. Nem igazán csábító, akkor inkább már a gáz.
Az etanollal kapcsolatban megfigyeltem, hogy az ára együtt mozog a benzinével, mindig 90 Ft-tal olcsóbb a 95-ös benzinnél. Nem is értem, mivel itthon állítjuk elő, nem függ a dollár árfolyamától, stb.
A fogyasztás több lett valamennyivel... már nem tudom tudom pontosan mennyivel, de arra emlékszem, hogy vagy 70-80 km-el kevesebbet tudtam menni egy tank benzinnel. Akkoriban számolgattam, hát olyan 12-140 forintot spóroltam meg 100 km-en.
A mai áraknál ez lehet, hogy van 200 Ft... szóval ezen nem fogsz meggazdagodni;)
Inkább arra jó az egész, hogy egy kicsit kipucolja a tankot, az üzemanyagrendszert, és motort belülről.
Valaki mondta a találkozón, hogy ő 80%-ban tankol bele etanolt, én úgy még nem próbáltam, de ott már lehet számottevő megtakarítás.
azon gondolkodtam hogy nem volna-e kedvetek egy közvetlenebb kapcsolathoz?
Ha van kedvetek akkor szerintem skypon kellene egy közös szobát nyitni ahol írásban és szóban (akinek van webkamerája az képen is) tudunk egymással dumálni.
Megpróbálok egy szobát nyitni "Feliciám van " néven és aki akar csatlakozni az keressen meg engem
Gjoczy nikkel vagyok.
de ha így nem megy akkor Gadóczi József néven (miskolc) rámleltek. onnan majd beléptek a skype szobába.