NAY375 koccant a Péterhegyi/Neszmélyi sarok közelében (utolérte a mögötte jövő kocsi). Idegen fél elismerte, nincs forgalomban. Ránézésre nem tűnt súlyosnak, de ki tudja.
A gyalogos és az autós korántsem egy kategória. Az pedig, hogy áthajtasz a pirosan, mert úgysem veszélyes, az csak téged minősít és nem érdemes rá válaszolnom, mert egyszerűen nevetséges álláspont. Egy buszsofőr akár több, mint 100 emberért felelős, legyen benne annyi felelősségtudat, hogy legalább a KRESZ-t betartja. Ha pedig egy gyalogos hirtelen felbukkan a semmiből és átrohan a zöld lámpán, te meg elcsapod a busszal, akkor magyarázhatod hogy de hát azt hitted biztonságos átmenni a piroson. Őszintén remélem, hogy semmiféle kategóriás jogosítványod nincs és nem is lesz ilyen hozzáállással.
A közutakat gyalogosan nem csak a kijelölt gyalogátkelőhelyeknél szabad keresztezni. A többire nem reagálnék, mert még kiderül, hogy én vagyok a hülye az álláspontommal, miszerint inkább legyen kikapcsolva este a lámpa, de ne a járművezető döntse el, hogy biztonságos-e keresztezni pirosnál a csomópontot.
Mi a baj azzal ha este 10-kor a teljesen értelmetlen,Kispesti lassító szűkítőn,ahol fél km-es távon belül senki sem jön szemből átmegy egy 184-es a piroson? Ha nem megy át rögtön +2-be lesz a busz, és még zavarja az ott lakókat is. Aki pedig az öt mínuszt adta nekem,azoktól kérném hogy gyalogosként éjjel egykor a mellékutcában is várják ki a zöldet, és minden esetben csak a zebrán menjenek át,ellenkező esetben ezt úgy hívják hogy képmutatás.
Ne keverjük már ide a veszélyességet, ha a stop-tábláknál nem hullik el minden 10000-edik jármű, lehet, hogy bekapcsolva felejtett pirosnál sem fog.
Én szépen ki szoktam várni olyankor is a zöldet, mikor senki sem _lát_, de ennek a világon semmi köze a veszélyességhez.
Azt meg mind tudjuk, hogy mennyit érne egy ilyen javaslat. De ez már rég OFF.
Ami engem igazából zavar, az az ajtózárás és előrecsorgás a piroshoz. Kökin a fantasztikus 90-es ciklusnál a vezér sípoláskor ajtót zár, előregurul a lámpához, a busz vége még lényegében belóg a megállóba, és szépen kivárja a 60-80 másodpercet. Az ilyen figyelmességi dolgokat mennyire van esélye belevenni az oktatásba? Gondolom papíron teljesen szabályos előregurulni, de az ilyen figyelmességek sokat jelentenének az utazóközönségnek.