Jó rég írtam ide, ez annak tudható be, hogy nincs gond a kocsival, kivéve, hogy 8 litert körül eszik 100-on, de ez a nagyon rövid távok miatt van... A Vivid WorkshopData ATI programnál akinek 0 napot ír, valamit nem úgy csinált, mint ahogy a mellékelt txt fájlban le van írva. Amikor feltette kocoska007, gyorsan leszedtem, majd jeleztem felé egy e-mailben, hogy 3 fájllal gondok vannak, meg nem ártana egy sfv ellenőrző fájl sem, másnapra már ki is javította. Leszedtem azokat a fájlokat, kicsomagoltam, feltelepítettem a leírás szerint, megy rendesen!
Ezúton is köszönöm szépen még egyszer kocoska007!
ui.: akinek nem megy, másolja át a fájlt újra, majd a program mappában jobb klikk rajta (Total Commanderben), tulajdonságok, majd alul az írásvédett elé tegyen "pipát", ok.
'99-s Felíciám kapott gyárilag egy riasztót és egy távirányítható központizárat. Pár hónapja leejtettem az egyik távirányítót azóta a "folyamatjelző led" magán a távirányítón néma és nem is működik a távirányító. Gondolom ez elszállt... erre pár napja a pót irányító is erre a sorsa jutott. Szóval a kérdésem az lenne, hogy csak magát a távirányítót lehet cserélni, vagy cserélnem kell riasztót,központizárat is? Van esetelg olyan "univerzális távirányító", amit hozzá lehet lőni a gyári szetthez? Ha cserélni kell a dolgokat, akkor mennyire bonyolult az, meg tudom én is csinálni,mint hobbiszerelő?? Központizár motorja már cserélve lett, amúgy minden gyári volt eddig....
Vettem a felihez 1 lökhárít tartót, és nem vagyok benne biztos, hogy hozzá való, ugyanis nem egyezik azzal ami eredetileg fent volt rajta. A 2 leállás sokkal stabilabb nagyobb és rövidebb ennél. Valaki tud valami okosat mondani nekem?
Biztos vagy benne, hogy az egészet cserélni kell??
Nézte valaki?
Nekem van épp egy, de az is elég régi, és nem is igazán bontanám meg. meg szerintem olcsóbban is megúszhatod, ha alaposan körüljárod, mi is lehet a hibája
1 és 3- kupplung probléma. jó esetben kinyomócsapágy, de mivel nem nagy összeg a komplett szett(~15-20eHUF) ezért ha már szét kell szedni cseréltesd egyben.
2-lehet egy zsír kellene a kormányműbe, de ez csak tipp. még nem volt ilyen problémám.
Ezek itt a "szerintem" kategóriák, de majd írnak mások is hogy mik lehetnek a problémák okozói.
1. Alapjáraton üresben olyan keregö hangja van a motornak mint ha dizeles lenne,de ha benyomom a kuplungot megszünik és lecsendesedik. (1.3 benzines a felicia)
2.Kormanyt mikor megmozgatom a motortérből olyan nyikorgó hang halható.
3. 1-töl 4-ig Seb. váltáskor engedem fel a kuplungot és elkezd fogni, akkor is nyekerek vmi,de amikor vissza váltok nincs az a hang.
Már olyan is van? Az igen, hogy mindenre képesek kitalálni valamit. Nekem egy kis benzin is tökéletesen leoldotta a cuccot és szerintem még olcsóbb is ha belelocsolok 1-2 decit. Kárt meg nem okoz, mert csak rongyra raktam, na meg ha folyt is volna bele, akkor is elpárolog.
Üdv márkatársak ! Egy féloffot engedjetek meg nekem ! Ezt leszeretném műszakiztatni
,a fontossági sorrend miatt úgy oldanám meg, ha valakinek kéne ez 5q-s műsz: 2011. 11. 215x 135 cm egyedi, mocskos erősre építve az alja, magasító nincs , 110efT . Ha véletlen ....
Ez tipikusan az a jelenség amikor a folytószelep elkoszolódik. Ki kell tisztítani. Erről leírást találsz, ha visszakeresel a hozzászólások között. Bal oldalt ott a kereső.
'99-es 1.3 MPI Feliciám van és az a bűne, hogy hideg motornál ha lassítás (motorfék) közben kuplungot nyomok, akkor lezuhan a fordulatszám és leáll a motor. Érdekes, hogy ezt csak hidegen csinálja és csak akkor, ha a fordulatszám 1000 felett van amikor kuplungolok.
Kösz!Az én hibám az az volt, hogy miután összeillesztettem a 15 partot azután az egyesítésből kapott tömörített fájlt kicsomagoltam, na ezt nem kellett volna, mert ez volt maga az ISO fájl!
c r a c k eltem, dll másolás, írásvédetté tevés, 48 mappa törlése... és mikor elindul azt írja h 0 napig használhatom még a programot.
belépek, kiválasztok egy kocsit, és minden inaktív. semmire se tudok kattintatani. pl: beállítási adatok, stb. ezekre hiába kattintok, semmi nem jön elő... még annyi h win7-en próbáltam.
Sajnos hidegen, alapjáraton le-le fullad a motor, nagyon leesik a fordulat, van hogy 4-500 alá is. Szerelő szerint sokminden lehet az oka, de hátha valaki tud közelebbit, vagy történt vele hasonló...
A kérdés, hogy mit lehet ilyenkor tenni- megnézni?