A háromból a larixnál lenne a legolcsóbb, de az is 3e Ft-al drágább mint Pécsen. Mindkét cégtől a GLS-el szállíttatnám ( 2e Ft alatt van a költsége ) vagy lényegében "ingyen" Pécsről csak ahhoz némi türelem kell.
A XV. kerületbe az üzemanyagköltségem majdnem annyi lenne mint a szállítási költség és a futár mégis kényelmesebb, nem megy el vele idő. ( De Pákozd oda-vissza sem kevés+pályamatrica )
De most olvastam, hogy már megvan az utódja, szóval lehet még olcsóbb lesz a 25-ös?:) ( amíg el nem fogy...)
jó, nekem már andoria motor van benne, az egy félbehagyott perkins motor volt, aztán az andoria megvette a perkinstől, egyébként ezt a motort szerelik az európába érkező uazokba-gazokba, és még az aro-kba is, jó kis kocsi, elég olcsó, csak a forgalmazó egy ********* :-)
persze vannak néha gondok a kocsival, de nem is arra használják az emberek amire a hasonló más márkájú kisteherautókat.
És a krinornál most a sparta is akciós:) Végülis ennél a kombónál maradtam, vettem egy 51 cm-es MTD-t 3,5 Le-s Thorx motorral otthonra erősen akciósan 20e Ft-ért és megveszem a telekre ezt a Spartat 46-ért. Érdekes, hogy az ellopott MTD-n szintén 3,5Le-s B&S motor volt, de ez a Thorx hangra is mélyebb és lényegesen erősebbnek érződik, gyorsabb vele a munka.
Az a baj, hogy általában STIHL gép boldog tulaja próbál meggyőzni a márka csodás tulajdonságairól engem, akinek AZ IS, meg MÁS IS van.Ő mihez hasonlít ?
mingyá kimegyek a telekre, aztán kidöntöm a szemben még tavaszal kiragasztott óriásplakátot, nekem ne ragsszanak a telkemmel szemben stihl reklámot :-)))
vagy átragasztom vmi más márkára :-)
pár hete meg ülök a dugóban pesten, felnézek egy háztetőre, és egy óriási világitó stihl felirat néz velem farkasszemet :-) kellett volna egy légvédelmi gépágyú a leszedéséhez :-)
macerásabbak az biztos, de ha jól el van találva akkor nem lesz gond vele, a gx35-25 is egy nagyon eltalált kis motor.
domar-ék meg már jóideje beköltöztek az erdőbe hogy tökéletesítsék nekünk az új csodát :-) nem is veszek addig új fűrészt amíg nem tudni mi lesz ezzel a négyütemű fürésszel.
a jövő a négyütemüé, meg persze az elektromos gépeké.
elektromos gépre soha nem "sajnálom" a pénzt, csak a legjobbat veszem, áram remélhetöleg mindig lesz, és egy jó elektromos gép évtizedekig szolgálja gazdáját.
Hát, Európában a Solo, meg a Dolmar azért nem ilyen "futottak még". Fűrészben a Dolmar különösen. A Husqvarna meg szerintem favágós környéken fűrészből simán piacvezető.