Jut eszembe, tegnap beleültem egy 1 éves, 30 ezret futott A8 4,2 TDI Quattroba.
Kollégám most vette, éppen 20 MFt alatt, állítólag a listaára ennek közel a duplája volt.
Nekem nagyon tetszett, simán elfogadnám, de ennyi pénzt egy autóra kiadni...
Haverom motorral volt így, megvette a GS1200 BMW-t, majd 2 hónap után eladta, vett belőle egy krosszmotort és egy túramotort, egyikből sem a legalját, de legalább célszerszámmal megy terepre és kényelmessel megy túrázni.
Én is így lennék a kocsival. A kiránduló auto már megvan, most egy sportos kellene, mondjuk az RS Octavia :-)
Képeket és pontos típus megjelölést, az extrák felsorolását kérjük!
Amugy Audiból a legritkább esetben kapsz nem feketét...max. fehér van még néhány és véletlenül valami színes, de az A6-A8 vonalon elsöprő a fekete többség.
Még van visszaút, de már annyira unom a keresgélést, hogy azt hiszem jó lesz ez egy darabig.
Kikötésem az volt, hogy ne legyen fekete, tehát ez pont fekete.
Szerettem volna Bose hifit, az sem lett, de legalább nem a 8 hangszórós, hanem 10 sugárzós rendszer.
Szerintem fantasztikus állapotban van. Gondos gazdája volt. Az összes szervizt időben elvégezték, így csak rajtam múlik, hogy élek az Audi örökös méltányossági garanciájával vagy sem.
Volt rajta kisebb karosszéria javítás, azt is a Audi centrumban végezték.
Meglátjuk.
17-es (mezei)felnin felni téli gumik vannak. Talán kap újakat a nyárihoz, csak nem tudom, hogy 17 vagy 18-as legyen. (nagyobbat nem szeretnék)
Nekem sincs semmi bajom az S-troniccal (ez ugye az audi dsg valtoja)
ami reszemrol nem tetszik benne, hogy az a finomsag, pontossag nincs meg benne mint a hagyomanyos hidrodinamikus valtoban, de ettol eltekintve a vilag legjobb valtoja, csakugy mint a vw-ben a dsg.
Az ilyeneknek mint a cimborad szoktam mondani, hogy kell venni egy renault luxusautot, majd ott megtudja mi is az a meghibasodasi statisztika:)
És nem tudom neked mint szakértőnek mi a tapasztalatod, de az szinte az összes autós ismerős szerint az S-Tronicnál szarabb automata váltó nem létezik... Kétségbe vonom, de senki sem szereti.
Meg nem nevezett vagy kitalált ismerősöm egy meg nem nevezhető állami intézmény flottájának audisitása (óbazmeg, bocs...:) után azt mondja, hogy még annyi gond előtte ott nem volt autókkal mint most. Nemkici, nemócó autók.
Mondom, állíólag, és inkább csak kitalált dolog ez.
18-as aluval (+ télen a 16-os lemez) /40-es gumival szószerint ütöttem-vágtam magyar mellékutakon, de 200000-nél még minden eredeti volt bent és ránézésre még sok volt benne.
Persze biztos van hozzá szar kínai is többszörös áron, mint a gyári...
Nem,nem megy még 50.000-se,de azt mind Budapesten.
A munkahelyemmel szembeni autószerelőhöz hordja(lehet őket kérem meg,hogy jöjjön le velem valaki, ismerjük egymást), 1-2 évente teljes szettcserére. Ősszel vett egy benzines golf3-ast(fillérekért),mert azt mondta,hogy a Passat futóművére költött pénz már-már elviselhetetlenül sok.
De ezek szerint a Superb-re ez nem jellemző,ez megnyugtató, bár ha jól veszem ki a a szavaidból,az álltalam kinézett példánynak lehet pont most jön el a csere ideje.
Attól tartok,hogy pont most (300.000km körül) lesz itt az ideje a teljes futómű felújításnak, kuplungozásnak, és ha az előző gazda nem volt elég gondos,akkor a pd-sor cserének+a turbónak is. Ez így együtt pedig valószínűleg meghaladná a "jó vétel" kategóriát.
Nem tudom mire kell figyelni (az alapvető általános dolgokon kívül) mert az enyémben eddig filléres szirszarokat kellett csak cserélni. Teljesen jó állapotban van.