Köszönöm szépen a válaszod! Lenne még egy kérdésem: Ezzel a programmal a folytószelep alapbeállitást, és a hibatároló törlést is meg lehet csinálni? Köszi!
Hello! Az "problémám" 99' Feliciámba szeretnék ködlámpát és vki csinált már ilyet bent lehet a kábelköteg tudja ezt vki? v. vmi tipp előre is kössz, hello. :)
Köszönöm a linkeket! Megrendelem a kábelt, a programot már letöltöttem. Ahogy láttam, nem magyar nyelvű. Tudna valaki magyar leirást, vagy használati útmutatót a Motordiag programhoz? Köszönöm!
Az a gomb nálam sem gyárilag van, valószínűleg az előző tulaj ahelyett, hogy kicserélte vagy javíttatta volna a gyújtáskapcsolót, simán kivezetett egy gombot, ami összeköti azt a két lábat, amit a kulcs is indítózáskor.
Az immobilizer pedig a vezérlés része, indításkor ellenőrzi a kulcsfej elejében lévő chipet, és csak a saját betanított kulcsával indul. Hogy ez mágneses vagy milyen elven működik, arról fogalmam sincs.
Szia!először is köszi szépen a segítséget!na szóval én nem nagyon értem hogy mire írtad hogy valami gomb ki van helyzezve!de hová?meg nekem nincs benne immo?vagy most lhet hülye vagyok de az a kulcsban van benne?leírnád nekem ezeket lefordítva női észhez mert nem értek hozzá!!!köszike
Ha meg sem forgatja az önindítót, akkor jó eséllyel a gyújtáskapcsolód hátsó részén adta meg magát az érintkező, az enyémet már úgy vettem, hogy a gyújtás ráadásakor világítottak a visszajelzők, de tovább fordítva nem forgatta az önindítót. Van egy nyomógomb kivezetve, és azzal lehetett indítózni. :) Közben magához tért, de néha még mindíg a gombbal indítok, mert a legújabb divat szerint a start gomb a menő. :) Lehet kapni gyújtáskapcsolót és külön csak hátlapot is. http://www.vatera.hu/skoda_felicia_gyujtaskapcsolo_elado_1450947075.htmlhttp://skodaalkatresz.unas.hu/spd/6U0905851B-/Skoda_120_Favorit_Felicia_gyujtaskapcsolo_betet_ut Mindenesetre valószínűleg szerelős lesz a dolog, mert szét kell dönteni. Komplett kapcsoló cserekor a régi kulcsban lévő immo chipet át kell tenni az új kulcsba vagy az új chipet be kell tanítani a motorvezérlőnek! Ráadásul ebben az esetben két különböző kulcsod lesz az indításhoz és az ajtónyitáshoz, szóval ha lehet akor inkább csak betét csere.
Szeretett vasamon megtörtént a folytószelep tisztitás, és ahogyan kell 2000 körül van az alapjáratom. Elmentem egy szerelőhöz, nem vállalta az alapbeállitást, csak hibakódot tud törölni. Másik szerelő sem vállalta, elküldtek az autóklubhoz. Az úriember nagyon barátságos volt, hozta a laptopját meg egy bluetooth-os kütyüt és bedugta az autóba. Fél óra gombnyomkodás, inditsam el állitsam le, és közben sok-sok hümmögés. Nem jó a kábel mondta, hozott egy másikat. Laptopba kábel be, újabb fél óra, és közben hümmögés. Motortháztető kinyit. Járó motornál az alapjárati motor elektromos csatlakozóját lehúzta, felment a fordulatom majd' 3000-ig. Hümmögöt visszadugta a csatlakozót, és nagyon gondterhelten nézett. Próbáljuk másik programmal. Az eredmény ugyanez, semmi változás, fordulatszám 2000-en. Nézte a hibatárolót, de üres volt. Nagyon segítőkész volt, de nem tudta megcsinálni az alapbeállitást. Azt irta a programja hogy a motorvezérlő letiltotta ezt a beavatkozást. Azt mondta nagyon valószinű hogy folytószelepet + elektronikát kell cserélni. Vigyem vissza jövő héten és hagyjam ott az autót. Kérdezem a hozzáértő embereket, tényleg ennyire bonyolult ezt megcsinálni, vagy az ő programja/kábele nem volt jó ide? Tud segíteni valaki ebben Tolna megyében nekem? Két hét múlva műszakis az autóm, picit sürgős lenne. A Skoda szervizbe csak a legvégső esetben mennék. Köszi! Sziasztok!
Hát egyáltalán meg se nyikkan.semmi nem csinál!csak nagyon sokadjára hogy beindul!addig viszont nem csinál semmit!elfordítom a kulcsot!utánna mégegyszer!és semmi!köszi a segítséget!
Gyere hozd el hozzám megnézem ingyen! :) Megjegyzem a hőgombának nem sok köze van az indításhoz tudtommal az a ventillátort kapcsolja, szerintem az előző hozzászóló a hőfokjeladóra gondolt aminek viszon annál inkább, de ezen kívül még számtalan probléma okozhat indítási problémát... Látni kéne! Szerintem érdemes megnézetni egy skodással, mielőtt elkezdenél vásárolgatni bármit is!
Mit jelent az, hogy nem indul? Az önindító teker, tehát indít, de a motor nem indul vagy egyáltalán meg sem nyekken? Mert ha teker, akkor az önindító és a gyújtáskapcsoló jó. Ha ráadod a gyújtást, akkor világít előtted 1-2 piros lámpa, ha igen, akkor a gyújtáskapcsolónak sincs gondja.
Ha pedig ezek rendben és mégsem akar indulni, akkor én hőgombára gyanakodnék. A legolcsóbb, amit cserélni lehet és talán megjavul tőle. Persze az lenne a legjobb, ha látná egy szerelő és ő biztosabban el tudná dönteni, hogy mi a baja.
Sziasztok!ismét írok nektek!van egy skoda felicia 1,3 gx 96-os autóm!kb egy hete azt vettem észre ha a gyújtás rá adom és utánna inditanám nem indul kb fél órákat szoktam vele küszködni mire nagy nehez beindul!nem csinál olyankor semmit!szerintetek mi lehet a baja?önindító?vagy gyújtáskapcsoló?mert ötletem nekem mint nőnek sajna nincs!remélem tudtok nekem segíteni!előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!
Jó rég írtam ide, ez annak tudható be, hogy nincs gond a kocsival, kivéve, hogy 8 litert körül eszik 100-on, de ez a nagyon rövid távok miatt van... A Vivid WorkshopData ATI programnál akinek 0 napot ír, valamit nem úgy csinált, mint ahogy a mellékelt txt fájlban le van írva. Amikor feltette kocoska007, gyorsan leszedtem, majd jeleztem felé egy e-mailben, hogy 3 fájllal gondok vannak, meg nem ártana egy sfv ellenőrző fájl sem, másnapra már ki is javította. Leszedtem azokat a fájlokat, kicsomagoltam, feltelepítettem a leírás szerint, megy rendesen!
Ezúton is köszönöm szépen még egyszer kocoska007!
ui.: akinek nem megy, másolja át a fájlt újra, majd a program mappában jobb klikk rajta (Total Commanderben), tulajdonságok, majd alul az írásvédett elé tegyen "pipát", ok.
'99-s Felíciám kapott gyárilag egy riasztót és egy távirányítható központizárat. Pár hónapja leejtettem az egyik távirányítót azóta a "folyamatjelző led" magán a távirányítón néma és nem is működik a távirányító. Gondolom ez elszállt... erre pár napja a pót irányító is erre a sorsa jutott. Szóval a kérdésem az lenne, hogy csak magát a távirányítót lehet cserélni, vagy cserélnem kell riasztót,központizárat is? Van esetelg olyan "univerzális távirányító", amit hozzá lehet lőni a gyári szetthez? Ha cserélni kell a dolgokat, akkor mennyire bonyolult az, meg tudom én is csinálni,mint hobbiszerelő?? Központizár motorja már cserélve lett, amúgy minden gyári volt eddig....
Vettem a felihez 1 lökhárít tartót, és nem vagyok benne biztos, hogy hozzá való, ugyanis nem egyezik azzal ami eredetileg fent volt rajta. A 2 leállás sokkal stabilabb nagyobb és rövidebb ennél. Valaki tud valami okosat mondani nekem?
Biztos vagy benne, hogy az egészet cserélni kell??
Nézte valaki?
Nekem van épp egy, de az is elég régi, és nem is igazán bontanám meg. meg szerintem olcsóbban is megúszhatod, ha alaposan körüljárod, mi is lehet a hibája